لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل کیانا و هتل اترک مشهد
مقایسه هتل کیانا با هتل اترک مشهد

مقایسه هتل کیانا و هتل اترک مشهد

مقایسه هتل کیانا و هتل اترک مشهد را در این مقاله می‌خوانید. سفر به مشهد از آن دسته سفرهایی می‌باشد که هر ایرانی علاقه‌مند است که برای یک بار هم که شده آن را برنامه ریزی کند. با این حال بسیاری از افراد سفر مشهد را تنها برای زیارت امام رضا (ع) انتخاب می‌کنند. این در حالیست که از جاذبه‌های دیدنی شهر خبر ندارند.

برای سفر به مشهد چه به قصد زیارت و چه برای سیاحت می‌توانید در هتل های مشهد مثل هتل 4 ستاره اترک و کیانا اقامت کنید. در این مقاله قصد داریم به این دو هتل بپردازیم.

1- هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد

رزرو هتل 4 ستاره کیانا

هتل کیانا مشهد که از هتل های ۴ ستاره در شهر مقدس مشهد است، در خیابان امام رضا ۲ و در ۵۰۰ متری حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل که از جمله مشهورترین هتل های مشهد می‌باشد در سال ۱۳۹۱ افتتاح‌ گشت و متشکل از 5 طبقه با 105 واحد اقامتی است. فاصله هتل تا بازار رضا و پارک میرزا کوچک خان کمتر از ۱ کیلومتر بوده و تا مسجد هفتاد و دو تن تقریبا ۱ کیلومتر فاصله دارد. بازدید از تمامی این جاذبه‌ها را به همه گردشگران پیشنهاد می‌کنیم.

امکانات عمومی هتل کیانا مشهد

امکانات عمومی هتل کیانا مشهد

برای برگزاری مجالس، کنفرانس‌ها و همایش‌ها هتل 4 ستاره کیانا مشهد دارای سالن‌های متعددی بوده که باتوجه به نوع مراسم و برنامه موردنظر به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند. هتل برای رفاه حداکثری در لابی به مسافران انواع سوغاتی شهر مشهد را گردآوردی کرده و در فروشگاه می‌فروشد. جهت گشت و گذار در شهر زیبای مشهد و بازدید از جاذبه‌های آن می‌توانید اتومبیل را از لابی این هتل کرایه کنید.‌

همچنین هتل 4 ستاره کیانا سرویس‌های گردش رایگان دارد که به صورت شبانه‌روزی به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند. علاوه بر تمامی این‌ها، جهت دسترسی داشتن به فرودگاه از سرویس ترانسفر نیز می‌توانید بهره‌مند گردید. پارکینگ موجود در این هتل ظرفیت ۲۰ خودرو را داشته و به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی است که با ماشین شخصی سفر می‌کنند.

معرفی هتل آرامیس کیش - هتلی 4 ستاره با امکانات عالی
ادامه مطلب

رستوران هتل کیانا مشهد

همچنین برای رفاه حداکثری مسافران خدماتی شامل اینترنت به‌صورت رایگان و نامحدود ارائه خواهد شد. ممکن است برای آن دست از مسافرانی که ازسایر کشورها عازم مشهد می‌شوند، پول رایج ایران نیاز باشد. در این صورت افراد می‌توانند به صرافی موجود در لابی سر مراجعه کنند.

قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و برای بهره‌مندی از خدماتی مثل خشک‌شویی باید به لابی بروید. همچنین در ورودی هتل در صورت لزوم می‌توانید از دستگاه واکس کفش استفاده نمایید.

نظرات درباره هتل کیانا مشهد

نظرات درباره هتل کیانا مشهد

نظرات درباره هتل کیانا مشهد را می‌توانید در قسمت نظرات هتل ها در سایت ایران هتل آنلاین مطالعه نمایید. در این بخش میهمان قبلی هتل اطلاعات خوبی را از تجربه اقامتی شان نوشته‌اند.

آدرس و شماره تماس هتل کیانا مشهد

آدرس و شماره تلفن هتل کیانا مشهد

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا 2، کوچه کربلا

تلفن پشتیبانی: 02191005105

فاصله هتل کیانا مشهد تا حرم

فاصله تا حرم امام رضا 15 دقیقه با ماشین است.

2- هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد

رزرو هتل 4 ستاره اترک

هتل اترک مشهد هتلی ۴ ستاره بوده که نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است و حدود نیم‌قرن سابقه دارد. این هتل که از گردشگران شهر مشهد میزبانی می‌کند، در سال ۱۳۵۷ به عنوان اولین هتل ۴ ستاره شهر مشهد افتتاح‌شد. هتل 4 ستاره اترک یکی از هتل هایی بوده که به‌روزترین امکانات را در اختیار زائران و مهمانان قرار می‌دهد.

در طی چندین سال گذشته هتل 4 ستاره اترک مشهد با هدف بهبود ارائه خدمات دستخوش تغییر و بازسازی‌ شد که در سال ۱۳۷۵ اولین بار با افزودن ۳ طبقه دیگر به هتلی ۱۰ طبقه تبدیل گشت.  در سال ۱۳۸۹ بود که طبقات ۴ و ۵  به هتل اضافه شد و نمای ساختمان موردبازسازی قرار گرفت.

20 مورد از لوکس ترین هتل کمپ های بریتانیا
ادامه مطلب

همچنین تعدادی از اتاق‌های طبقه آخر هتل تبدیل به سوئیت‌ و آپارتمان لوکس شدند که از امکانات مدرنی نظیر سونا و جکوزی برخوردارند. آخرین فاز بازسازی هتل نیز در سال 1401 صورت پذیرفت و ۳ طبقه اول و لابی و رستوران دارای ظاهری مدرن و امکاناتی به‌روز برای هتل هستند.

این هتل به حرم به بازار رضا و بازار هفده شهریور که جزو بازارهای مشهور این شهر به شمار می‌روند، نزدیک است. پس با رزرو این هتل خودتان را برای سفری خاطره‌انگیز آماده کنید.

امکانات عمومی هتل اترک مشهد

اتاق های هتل اترک مشهد

در میان مسافران، گشاده‌رویی و خوش‌برخوردی و همچنین مجرب بودن پرسنل هتل 4 ستاره اترک مشهد زبان زد است. همچنین به‌صورت ۲۴ ساعته قسمت پذیرش آماده ارائه خدمات، تاکسی‌سرویس، خدمات باربری، تهیه بلیط و تور گردشگری، ترانسفر رفت‌وبرگشت به فرودگاه، بلیط‌های جاذبه‌های گردشگری و اماکن فرهنگی می‌باشند.

در کنار تمام این‌ها، خدمات مربوط به نظافت و شارژ اتاق‌ها و خدمات لاندری نیز در اسرع وقت صورت می‌پذیرد. هتل دارای اتاق و سالن جلسه است که جهت برگزاری جلسات کاری یا سیمنار مورداستفاده هستند. البته جهت بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه جداگانه پرداخت نمایید.

در لابی این هتل این امکان را دارید تا از اینترنت محدود و رایگان بهره‌مند شوید. همچنین جهت دسترسی به تمامی طبقات، آسانسور تعبیه‌شده است. از دستگاه واکس کفش در قسمت ورودی می‌توانید استفاده کنید. پارکینگ اختصاصی این هتل هم دارای ظرفیت محدودی بوده و قابلیت پذیرش ۲۰ خودرو را دارد. توصیه می‌کنیم در زمان رزرو اتاق به مسئول مربوطه اطلاع دهید.

نظرات هتل اترک مشهد

نظرات هتل اترک مشهد

نظرات درباره هتل 4 ستاره اترک مشهد را می‌توانید در قسمت نظرات سایت ایران هتل آنلاین مطالعه نمایید. در این بخش میهمان قبلی هتل اطلاعات خوبی را از تجربه اقامتی شان نوشته‌اند.

راهنمای سفر شش روزه از مشهد به شیراز
ادامه مطلب

آدرس و شماره تلفن هتل اترک مشهد

آدرس: مشهد، فلکه آب، اول بازار رضا

تلفن پشتیبانی: 05191005105

فاصله هتل اترک مشهد تا حرم

فاصله تا حرم امام رضا 15 دقیقه با ماشین

مقایسه قیمت هتل کیانا و هتل اترک مشهد

نظرات هتل اترک مشهد

در ادامه به مقایسه هتل کیانا و هتل اترک مشهد می‌پردازیم:

هتل 4 ستاره اترک

  • اگر سن مهمان از 11 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.
  • اگر سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.
  • اگر سن خردسال بین 2 تا 11 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

هتل 4 ستاره کیانا

  • اگر سن مهمان از 7 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.
  • اگر سن خردسال بین 0 تا 3 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.
  • اگر سن خردسال بین 3 تا 7 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

جمع‌بندی

شهر مشهد پایتخت معنوی ایران بوده که در تمام ایام سال میزبانی زائران و گردشگرانی از نقاط دور و نزدیک، چه خارج و داخل ایران است. گردشگران علاوه بر زیارت حرم امام رضا (ع) می‌توانند از جاذبه های گردشگری مشهد این شهر هم بازدید کنند.

همان طور که واضح است مشهد در دسته 5 شهر برتر توریستی ایران و مسلمان قرار دارد. به همین خاطر گردشگرانی که به این شهر مقدس و زیارتی و سیاحتی سفر می کنند بسیار متنوع هستند. ما در این مقاله به مقایسه هتل کیانا و هتل اترک مشهد پرداختیم.

سوالات متداول

فاصله هتل کیانا مشهد تا حرم چقدر است؟

این هتل یکی از هتل های نزدیک حرم است و فاصله تا حرم امام رضا 15 دقیقه با ماشین است.

فاصله هتل اترک مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل اترک یکی از هتل های نزدیک حرم است و فاصله تا حرم امام رضا 15 دقیقه با ماشین است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر