لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> رایج ترین دلایل بیرون انداختن مسافران از هواپیما
رایج ترین دلایل بیرون انداختن مسافران از هواپیما

رایج ترین دلایل بیرون انداختن مسافران از هواپیما

درست است که خدمه هواپیما قوانین را تعیین نمی کنند، اما می توانند شما را مجبور به تبعیت از آنها کنند. فشرده جا کردن مردم در یک هواپیما کوچک با وجود صندلی های تنگ و غذاهای نه چندان خوب، خوشایند هیچ کس نیست، اما در هنگام پرواز، مهم است که به یاد داشته باشید هر کسی بنا به دلیلی آنجاست: رسیدن به مقصد و رزرو هتل مربوطه که باید در آن حضور داشته باشند. اما متاسفانه این موضوع باعث نشده که برخی از مردم قوانین هواپیما را که به منظور حفظ امنیت و به موقع رسیدن پرواز اعمال می شود، زیر پای نگذارند.

مهمانداران هواپیما رایج ترین دلایلی که باعث می شود فردی از هواپیما بیرون انداخته شوند را اعلام کرده اند، ممکن است شگفت زده شوید اگر بدانید که این تصمیم ندرتا توسط مهمانداران هواپیما گرفته می شود. از آنجایی که مهمانداران می توانند سعی در آرام کردن مسافران کنند و مسائل امنیتی را به آنها یادآوری کنند، اما در نهایت این خلبان است که تصمیم می گیرد این پرواز نیاز به یک فرود اضطراری برای بیرون کردن یک مسافر مشکل ساز دارد یا نه.

پس به عبارت دیگر، اگر فردی به اندازی سر و صدا راه بیاندازد که خلبان را مجبور به دخالت کند، احتمالا تاخیر در پرواز را باید انتظار داشته باشید. اما دلایل مهمی که مهمانداران هواپیما در مسافران مشکل ساز به دنبال آن هستند چیست؟ مسافران اغلب به دلیل مستی ناشی از الکل و بیماری از هواپیما بیرون انداخته می شوند.
آنت لانگ مهماندار یک هواپیما اظهار کرد که ” چون ما تمایلی نداریم که در ارتفاع 35000 پا بلند شوید و داد و بیداد راه بیاندازید”. در مورد مسافران بیمار، مهمانداران هواپیما کاملا در مورد اینکه چه کسی از نظر جسمی بیمار به نظر می رسد آگاهی دارند و به طور کلی در طول پروسه سوار شدن به هوایپما، به آنها پیشنهاد می کنند که پرواز های بعدی را انتخاب کنند.

در هنگام سوار شدن به هواپیما، توهین، تهدید و یا برخورد فیزیکی با اعضای خدمه و دیگر مسافران یک قانون شکنی جدی است که ممکن است پیگرد قانونی برای شما به همراه داشته باشد و اغلب شامل مسافرانی می شود که مست باشند.
دعوا-در-هواپیما

یک مهماندار پرواز گفت” ناسزا گفتن به مهمانداران، سریعا به عنوان یک تهدید در نظر گرفته می شود.” لانگ افزود” اگر کسی با مهمانداران وارد برخورد فیزیکی شود، بسته به اینکه چه نوع حرکتی انجام شده، چگونه اتفاق افتاده و به چه کسی حمله شده، ممکن است موجب فرود هوایپما شود.”
البته جدی ترین دلیل برای اینکه چرا کسی از پرواز خود بیرون انداخته می شود، عملا نیازی به توضیح ندارد. هرگز سعی نکنید درب هواپیما را باز کنید. این مسئله اغلب و نه همیشه، به مسافرانی مربوط می شود که مشروبات نوشیده باشند.
خوشبختانه، در عمل غیر ممکن است که درب هواپیما را بتوان در طول پرواز باز کرد. اما بسته به موقعیت، این موضوع هنوز هم می تواند یک خطر امنیتی بزرگ به ایجاد کند. بیایید “پرواز های دوستانه” را دوستانه حفظ کنید و نوشیدن و مشروبات را پیش از پرواز کم کنید و هوشمندانه سفر کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر