لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل توس مشهد – هتلی 4 ستاره همجوار حرم مطهر امام رضا
معرفی هتل توس مشهد - هتلی 4 ستاره همجوار حرم مطهر امام رضا

معرفی هتل توس مشهد – هتلی 4 ستاره همجوار حرم مطهر امام رضا

هتل توس مشهد هتلی ۴ ستاره است که در خیابان شیرازی مشهد قرار دارد. این هتل برای همه زائران خیابان شیرازی نام آشنایی می‌باشد. این خیابان جزئی از تاریخ شهر مشهد محسوب می‌شود. هتل توس مشهد هتلی 4 ستاره است که اولین بار فعالیت خود را در سال 1388 آغاز کرد. امکانات رفاهی خوب، برخورد خوب پرسنل و … باعث شد تا این هتل کم کم در میان زائران مشهد، به محبوبیت برسد.
هتل توس هم از بهترین هتل ‌های مشهد بوده که نزدیک به بارگاه امام رضا (ع) است. از این لحاظ مزیت برتری در مقایسه با سایر هتل‌های شهر دارد. بدون شک هر زائری علاقمند است تا در یکی از هتل‌های خیابان شیرازی اقامت داشته باشد؛ اینگونه می‌تواند بدون اتلاف وقت به حرم دسترسی آسانی داشته و در تاریکی شب از پشت پنجره‌های اتاقش حال و هوای تماشایی آن را نظاره‌گر باشد.

صبحانه هتل توس مشهد

هتل توس با ارائه صبحانه متنوع و لذیذ می‌تواند کمک کند تا میهمانان روز خودشان را به خوبی شروع کنند. بدون شک کیفیت روزمان آن هم در سفر از شروع صبح و با صرف وعده مقوی صبحانه تعیین می‌شود. صبحانه در این هتل به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود و آیتم‌های متنوعی دارد.

فاصله هتل توس مشهد تا حرم

هتل توس در فاصله کوتاهی از حرم واقع شده، از این رو توانسته بهترین گزینه برای مسافرانی که زائرین امام رضا هستند، باشد. شما در ظول شبانه‌روز می‌توانید چندین بار به راحتی به حرم دسترسی داشته و در مابقی ساعات روز در اتاق خود استراحت کنید.

اتاق های هتل توس مشهد

اتاق دو تخته دبل هتل توس مشهد با ویو رو به حرم بعد از بازسازی هتل، تنها چهره هتل توس مدرن نشد. بلکه در رقابت با هتل‌های ۵ ستاره دیگر که امروزه دست کمی از آن‌ها ندارد، امکانات و خدمات رفاهیش ارتقا یافت. اینگونه هتل توانست رضایت حداکثری مهمانان و زائران شهر مشهد را بدست آورد. وجود تنوع در ظرفیت واحدهای اقامتی به شما این امکان را می‌دهد تا هر فرد با هر سلیقه و خواسته‌‌ای نیازش رفع گردد.
تمام اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های دبل و تویین به تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات، رخت‌آویز، حمام اختصاصی، آشپزخانه، دراور، یخچال، آباژور، سیستم سرمایشی و گرمایشی، اینترنت محدود رایگان، کمد و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز هستند. اگر خواهان سرویس بهداشتی ایرانی هستید، باید هنگام رزرو اتاق از پذیرش اتاق‌هایی با این امکانات را درخواست نمایید. حمام‌های اتاق‌های هتل از دمپایی و لوازم بهداشتی برخوردار هستند.

امکانات هتل توس مشهد

سالن کنفرانس هتل توس مشهدخوب است بدانید دسترسی به اینترنت هم در اتاق‌های هتل توس مشهد و هم در لابی هتل امکان‌پذیر است. همان‌طور که پیشتر بیان کردیم هتل توس مشهد به اندازه هتل‌های ۵ ستاره شهر مشهد خوب است. این هتل از امکاناتی چون سونا، جکوزی، استخر، تجهیزات بدن‌سازی و سونای خشک و بخار برخوردار است.
برای بهره‌مند شدن از سایر خدمات رفاهی نظیر خدمات تور، سرویس تاکسی، صندوق امانات، لاندری، خدمات CIP (تشریفات ویژه) و خدمات تهیه بلیط می‌توانید از راهنمایی‌های پرسنل پذیرش کمک بگیرید. آن‌ها با دقت و به صورت ۲۴ ساعته به سوالات شما پاسخ داده و راهنمایی‌تان می‌کنند. از مزیت‌های دیگری که با رزرو اتاق در هتل توس مشهد بدست می‌آورید، پارکینگ اختصاصی تقریبا بزرگ است. اینگونه نگرانی بابت ماشین‌هایتان نخواهید داشت.

رستوران هتل توس مشهد

پاستا در رستوران هتل توس مشهدرستوران‌ هتل توس مشهد بی‌نظیر هستند. این رستوران‌ از اتاق‌هایش هم دل‌بازتر بوده و پنجره‌هایی که از کف تا سقف را می‌پوشانند، چشم‌اندازی زیبا را به عرصه نمایش می‌گذارند. این رستوران با داشتن ظرفیت ۷۰ نفری به قدری زیبا می‌باشد که به هنگام صرف غذا از آرامش آن لذت می‌برید.
کافی‌شاپی که در هتل قرار دارد، برای صرف نوشیدنی‌های متنوع و دل‌چسب عالی است. بد نیست بدانید برای اوقات فراغتتان به غیر از امکانات تفریحی گزینه‌هایی مثل فروشگاه هم وجود دارد. فروشگاهی که در طبقه سه هتل قرار دارد، ارائه‌دهنده اجناس و اقلام خوراکی باکیفیت و مرغوب برای مهمانان هتل توس مشهد است.

آدرس هتل توس مشهد

این هتل در ابتدای خیابان شیرازی قرار دارد و فاصله آنچنانی تا حرم مطهر امام رضا (ع) ندارد؛ به طوری که شما می‌توانید از پنجره اتاق هتل توس مشهد، حرم ملکوتی امام رضا (ع) را تماشا کنید.

قوانین هتل توس مشهد

چنانچه مهمان سنی بیشتر از 6 سال داشته باشد، مهمان بزرگسال به شمار می‌آید.
اگر سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، هزینه اقامت رایگان در نظر گرفته می‌شود.
چنانچه خردسال سنی بین 2 تا 6 سال داشته باشد، مبلغ رزرو معادل 50% از نرخ نفر اضافه است.
فاصله هتل توس مشهد تا جاهای دیدنی
فاصله هتل توس تا ورودی خیابان شیرازی حرم رضوی تقریبا ۱۱۷ متر است.
فاصله هتل توس تا مسجد ۷۲ تن حدود ۵۴۸ متر است.
فاصله هتل توس تا مسجد گوهرشاد تقریبا ۸۱۳ متر است.
فاصله هتل توس تا بازار جنت تقریبا ۱.۳ کیلومتر است.

رزرو هتل توس مشهد

هتل توس مشهد که در فاصله ۱۵۰ متری حرم مطهر امام رضا قرار دارد، در سال ۱۳۸۸ افتتاح گشت. این هتل دارای مساحتی بیشتر از ۱۶ هزار مترمربع بوده و در ۸ طبقه بنا شده است. برخی از اتاق‌های هتل به گنبد بارگاه مشرف بوده و سایرین مشرف به خیابان و کوچه هستند. شایان ذکر است هتل توس مشهد در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت تا چهره مدرنی به خود بگیرد.
حتی اگر مهمان این هتل هم نباشید، نورپردازی شبانه فوق‌العاده‌اش شما را متوجه خود خواهد کرد. هتل توس مشهد به‌طورکلی از ۸۴ واحد اقامتی تشکیل شده که با ظرفیت‌ها و دکوراسیون‌های متنوع پاسخگوی هر سلیقه‌ای است. با این حال سوئیت‌های ۴ نفره دل‌بازتر بوده و مناسب برای خانواده‌ها می‌باشند .
جمع‌بندی
اگر قصد سفر به مشهد را دارید چه به تنهایی و چه با خانواده و دوستان، داشتن اقامتگاهی امن و نزدیک به حرم اهمیت زیادی دارد. در این مطلب سعی داشتیم هتل توس مشهد را به شما معرفی کنیم. اگر میهمان این شهر هستید و می‌خواهید سفری کامل و بی‌عیب‌ونقص داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که هتل توس را مدنظر داشته باشید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
اتاق های هتل داد یزد را بهتر بشناسید!
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر