لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مبادله ی خانه| راهی برای کاهش مخارج سفر
مبادله ی خانه

مبادله ی خانه| راهی برای کاهش مخارج سفر

هزینه یک هتل خوب و سه وعده غذایی در روز برای برخی افراد بسیار گران تمام می شود. تعطیلات برای این افراد شامل استراحت کردن در خانه و شاید رفتن به یک سفر یک یا دو روزه در نواحی اطرف محل زندگی شان است. اگر مقصد خاصی را برای سپری کردن تعطیلات در نظر ندارید، دور شدن از خانه برای زمان کوتاهی چندان هم پر هزینه نیست.
در ایران خانه های اجاره ای و سویئت های زیبایی وجود دارد که با مراجعه به سایت ایران هتل آنلاین میتوانید از آن مطلع گردید و همچنین شما میتوانید از امکانات هتل های یزد ازجمله هتل داد و هتل صفائیه یزد اطلاعاتی کسب کنید.

اجاره کردن خانه روند رو به رشدی داشته است. تنها نکته مهم پیدا کردن افرادی است که در همان موقعیت شما قرار دارند. افرادی که خواهان سفر کردن هستند اما حساب بانکی پر پولی ندارند. اگر جایی که آنها زندگی می کنند را دوست دارید، خانه هایتان را با یکدیگر مبادله کنید.

وب سایت هایی وجود دارند که این افراد لیست مکان های مورد علاقه شان برای سفر کردن و همچنین تاریخ در دسترس بودن خانه شان را برای مسافران اعلام می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرد مناسب خودتان را پیدا کنید، با مالکان خانه تماس بگیرید و کلید ها را مبادله کنید. در حالی که آنها به مکان شما سفر می کند شما نیز به مکان آنها سفر می کنید. به همین سادگی.
البته نکاتی وجود دارد که قبل از انجام چنین برنامه ریزی هایی باید به آنها فکر کنید. مهم است که از همه جزییات چنین برنامه ای آگاه باشید تا تصادفا به افراد دیگر اجازه ورود به خانه تان را ندهید. اگر میزان آرامش شما با این کار بهم نمی ریزد، به طور کلی متخصصان سفر بر این باورند که این روش کاملا امن است. به یاد داشته باشید، هر کسی که در خانه شما می ماند به شما اعتماد می کند که خانه را به همان صورتی که بوده، ترک کنید و این قضیه دو طرفه است.

مراقب باشید که از کدام یک از وب سایت های Housing Swap استفاده می کنید.

بهتر است از وب سایت هایی که رایگان هستند دوری کنید. سایت های معتبری وجود دارند که برای استفاده از خدمات خود یک هزینه سالانه دریافت می کنند. استفاده از چنین سایت هایی، تضمین بهتری برای کسانی است که به صورت قانونی ثبت نام کرده اند و نسبت به درخواستشان جدی هستند. برخی از این سایت ها حتی تاریخچه افرادی که پیشتر نیز خانه ای را اجاره کرده اند را نشان می دهد بنابراین با آگاهی از این مسئله می توانید احساس راحتی بیشتری داشته باشید چون به شما این اطمینان را می دهد که قبلا نیز و بدون هیچ مشکلی این برنامه را داشته اند. با کمی تحقیق میتوانید سایتی را پیدا کنید که بهترین عملکرد را داشته است.
سایت Homelink USA ، یک سایت اجاره منزل پر طرفدار است. گفته شده است: ” ما فرم های ارزیابی داریم که از اعضای سایت می خواهیم که بعد از مبادله خانه آن را پر کنند و این اطلاعات را در اختیار بقیه اعضا قرار می دهیم.”

گزینه هایی برای در نظر گرفتن

گزینه های دیگری نیز به جز اجاره محل سکونت اولیه افراد نیز وجود دارند. خانه های ویلایی از قبیل کلبه ای در کنار یک دریاچه و یا یک کابین در کوهستان نیز در این فهرست قرار دارند و چندان هم برای مردم چیز غیرعادی نیست که این قبیل خانه ها را اجاره کنند. این نوع مبادله خانه مشابه اجاره کردن یک اتاق از اقامتگاه تفریحی است اما به این دلیل که این خانه ها به طور کامل دارایی صاحب خانه هستند، بیش از یک هفته در سال می توان آنها را اجاره کرد و هر چند بار که بخواهید می توانید آنها را اجاره کنید.
گزینه دیگری این است که به عنوان یک مهمان در خانه شخصی که در آنجا زندگی می کند اقامت کنید. مشابه آفر های سایت Airbnb، برخی از اعضای سایت های اجاره خانه، اتاق های اضافی خانه هایشان را برای مسافران به ویژه مسافران تنها اجاره می دهند. اگر برایتان اهمیتی ندارد که وقتی در یک خانه اجاره ای هستید دوستان جدیدی پیدا کنید و همچنین، چند روزی را از همنشینی یک فرد غریبه لذت ببرید پس گزینه های کافی برای شما وجود دارد.

حل کردن جزئیات
طبیعت

هنگام برقراری ارتباط با کسی مطمئن شوید که از جزئیات اجاره کردن منزل را از قبل به آنها اطلاع دهید. آیا غذا برای آنها در یخچال خواهید گذشت؟ آیا قبل از اینکه آنها برسند، خانه تان را کاملا تمیز کرده اید یا نه؟ چگونه کلید خانه را مبادله خواهید کرد؟ چه روزی خواهند رسید و چه زمانی آنجا را ترک می کنند. هیچ کس نمی خواهد به خانه بیاید و میهمانان شان را که هنوز بر روی کاناپه در حال تماشای فوتبال هستند، بیرون کند.

اجازه بدهید زمان زیادی بگذرد
1683378618 894 مبادله ی خانه راهی برای کاهش مخارج سفر

برنامه ریزی ها را به لحظه آخر نسپارید. بر خلاف یک هتل که می توانید در هر زمانی که بخواهید اتاق آنجا را رزرو کنید، برای اجاره خانه باید کمی برنامه ریزی کنید. اگر قصد دارید به یک رویداد بزرگ مانند ماردی گرس در نیواورلئان بروید، داشتن برنامه از قبل تنظیم شده بسیار حائز اهمیت است. برای موقعیت هایی مانند این برنامه ها، توصیه می شود که جستجو اجاره منزل را حداقل ۹۰ روز قبل شروع کنید.
همچنین توصیه می شود که اگر برای یک مسافرت بین المللی، از سه ماه تا شش ماه قبل برنامه ریزی می کنید. در این صورت مشکلی به وجود نخواهد آمد چون اغلب مسافرانی که از آمریکا به اروپا و دیگر مکان های دور مسافرت می کنند، پیش از سفر به خوبی می دانند که چه زمانی خواهند رفت. به ندرت کسی به مکان هایی که نمی شناسد، سفر می کند.
آیا این روش امنیت دارد؟
برنامه ریزی
به نقل از هوملینک آمریکا: “هوملینک شصتمین سالگرد خود را امسال جشن می گیرد. در تمام سال هایی که در این زمینه تجارت کردیم، هیچ گزارشی از سرقت و خرابکاری نداشته ایم. در پایان، آنها در خانه شما اقامت دارند و شما در خانه آنها. پس اعتماد متقابل ضروری است. ”
اگر اشیاء قیمتی داشته باشید که غیر قابل جایگزینی هستند و نمی توانید اعتماد کنید که آنها را به این راحتی ها رها کنید و به مسافرت بروید، توصیه می شود که آنها را در جای امن نگه دارید و یا اینکه به یک دوست یا یکی از اعضای فامیل که مورد اعتماد شماست بسپارید.
حمل و نقل
حمل و نقل
بسیاری از افراد یک خودرو اضافی دارند که جزئی از پکیجی هست که در اختیار مسافران قرار می دهند. این یک عمل نسبتا رایج است. این روش باعث صرفه جویی در هزینه مسافران نیز می شود چون نیازی به پرداخت کرایه یک اتومبیل ندارید. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه های تعطیلات خود هستید، این روش اجاره خانه را در نظر بگیرید. این کار برای هزاران نفر کاربرد داشته است و می تواند برای شما نیز مفید باشد.

کازابلانکا، سفری که فراموش نخواهید کرد
ادامه مطلب
امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر