لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> صرف غذاهای لاکچری در پرواز
صرف غذاهای لاکچری در پرواز

صرف غذاهای لاکچری در پرواز

وقتی برای سفر آماده می شوید اغلب از چند روز قبل رزرو هتل و پرواز خود را انجام می دهید تا با خیال راحت و فراغ بال سفر را شروع کنید. اگر با هواپیمای بیزینس سفر می کنید اغلب انتظار یک وعده ناهار و یا شام مناسب دارید. در حال حاضر یک شرکت هواپیمایی سطح جدید و فاخری از وعده‌های غذایی را برای مسافرین فراهم کرده است. “کاتای پسیفیک”، شرکت هواپیمایی و پرچمدار هنگ‌کنگ تجربه‌ی رستوران 5 ستاره را برای سرویس غذاخوری خود در پروازهای بوئینگ 777 به شیکاگو در ماه جولای فراهم کرده است و تا ماه ژوئن 2019 به 34 مقصد دیگر گسترش خواهد داد .
یکی از مسافران استرالیایی گزارش داده است که در منوی جدید “کاتای پسیفیک” منحصراً وعده‌های غذایی که در بشقاب سرو می شوند نسبت به غذاهای اصلی و پیش‌غذا به صورت ویژه ارائه می گردند چون غذاهای بشقابی نسبت به غذاهای اصلی و پیش‌غذا جذاب‌ترهستند و طرفداران بیشتری دارد.
food-in flights
هواپیمایی “کاتای پسیفیک” بیان داشت که در منوهای آینده غذاهای سبک‌تر و سالم‌تری وجود خواهند داشت، همچنین غذاهای ویژه‌ای را برای هر مسیر تدارک خواهند دید. سخنگوی یک هواپیمایی به نشریه بیان داشت که خدمات جدید مختص کابین بیزینس، سطح توقع مشتری را نسبت به خدمات بخش فرست کلاس بالا می‌برد. قابل به ذکر است که خدمات فرست کلاس در آینده به افزایش اهمیت حریم خصوصی، فضای بیشتر صندلی ها و منوی غذایی فاخر خواهد پرداخت.
food-in flights

تغییرات جدید تنها برای خدمت‌رسانی در زمینه ی غذا نیست. مشتریان می‌توانند فرم صبحانه‌ی سفارشی را قبل از رفتن به پروازهای بلندمدت، پر کنند و با یک وعده‌ی غذایی خاص و منحصر بفرد از خواب بیدار شوند. خطوط هواپیمایی مثل “کوانتاس” نیز خدماتی مشابه دارند که شامل قهوه‌ی تازه و بیکن می باشد.

8 اشتباه هزینه بر در زمان رزرو بلیط هواپیما
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر