لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> 5 راه حل ساده برای امن نگه داشتن خانه در ایام تعطیلات
5 راه حل ساده برای امن نگه داشتن خانه در ایام تعطیلات

5 راه حل ساده برای امن نگه داشتن خانه در ایام تعطیلات

برای بسیاری تابستان فصل سفر و تعطیلات است که رزرو انلاین هتل و یک هفته یا هفته ها خوشگذرانی در کنار دریا و سواحل دور و نزدیک، گذراندن تعطیلات چند هفته ای در شهرهای دور کشور، سفرهای جاده ای و غیره از اقدامات ما در تابستان می تواند باشد. اما در زمانی که شما بیرون از شهر در حال خوشگذرانی و استراحت هستید، خانه شما خالی مانده و می تواند هدف بالقوه برای سارقان باشد. حتی تصور این موضوع نیز بسیار نگران کننده است اما بهترین راه برای حفظ امنیت خانه در ایام تعطیلات و راحت بودن خیالتان در این مدت این است که از ابتدا تمهیداتی را در این خصوص اندیشیده باشید. برای این که تعطیلات تابستانی خود را بدون دغدغه و اضطراب ناشی از امنیت خانه شخصی تان آغاز کنید، در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با 5 ترفند ساده اما موثر که باید قبل از ترک خانه انجام دهید آشنا خواهیم کرد. این توصیه ها توسط یک موسسه امنیتی خبره در حوزه تامین امنیت خانه های مسکونی ارایه شده و با در نظر گرفتن آن ها سارقان را از خانه خود دور خواهید کرد.

1- تنها به قفل کردن درهای کشویی اکتفا نکنید

البته که باید درهای کشویی را هنگام ترک خانه برای مدت بیش از یک روز و در ایام تعطیلات تابستانی قفل کنید اما باید پایه این درها و هر پنجره ای که به صورت کشویی باز می شود را با دسته جارو، چوب یا هر قفل دیگری محکم کنید تا از باز نشدن آن توسط سارقان اطمینان حاصل نمایید.
5 Simple Ways to Keep Your Home Safe While You're on Vacation

2- از یکی از همسایه ها بخواهید به خانه شما سر زده و بسته های پستی شما را بردارد

تلنبار شدن بسته های پستی و قبوض خدماتی در میل باکس خانه می تواند نشانه خوبی برای این باشد که کسی در خانه نیست. از یکی از کسانی که به او اعتماد دارید، مانند همسایه های مطمئن، بخواهید که در مدت نبودن شما در خانه، بسته های پستی و قبوضی که به میل باکس شما ریخته می شود را بردارند تا در زمان بازگشت به شما تحویل دهند.
5 Simple Ways to Keep Your Home Safe While You're on Vacation

3- کاری کنید که سارقان فکر کنند کسی در خانه است

سارقان به ندرت به خانه ای می روند که کسی در آن حاضر باشد. بدین ترتیب بهتر است تایمر زمابندی روشن و خاموش شدن لامپ ها را تنظیم کرده تا در طول شب روشن و در طول روز خاموش باشند. حتی بهتر است که یک یا دو لامپ اصلی را هنگام ترک خانه روشن بگذارید. همچنین می توانید خودرو خود را جایی در داخل حیاط پارک کنید که همه فکر کنند کسی در خانه حضور دارد.
5 Simple Ways to Keep Your Home Safe While You're on Vacation

4- از گفتن این که برای مدتی در خانه نیستید خودداری کنید

بله درست است که شاید دوست داشته باشید به همه اطلاع دهید در تعطیلات بسر می برید و با گذاشتن عکس های زیبا از خوشگذرانی خود در رسانه های اجتماعی تان فخر بفروشید اما با این کار به همه اطلاع می دهید که در خانه نیستید و سارقان به راحتی می توانند از این موضوع سوء استفاده کرده و به خانه شما دستبرد بزنند. از این رو بهتر است تا قبل از بازگشت به خانه از گذاشتن چنین عکس ها و خبرهایی در اکانت رسانه های اجتماعی خود خودداری نمایید.
5 Simple Ways to Keep Your Home Safe While You're on Vacation

5- در و پنجره ها را قبل از خروج از خانه کاملاً بررسی کنید
قبل از خارج شدن از خانه به منظور گذراندن تعطیلات، به یاد داشته باشید که حتماً در و پنجره ها را وارسی نمایید. شاید روزها قبل یکی از اعضای خانواده یکی از پنجره ها یا در پشت بام را باز گذاشته و فراموش کرده باشد که آن را قفل کند. وارسی کردن تمامی ورودی های خانه قبل از ترک خانه به منظور تعطیلات تابستانی باعث می شود که در طول سفر نگرانی از این بابت نداشته باشید.
این کارهای ساده می تواند باعث دور نگه داشتن سارقان از خانه شما شود. برای اطمینان بیشتر می توانید از سیستم های دوربین مدار بسته، سیستم تشخیص حرکت، آژیر خطر یا دیگر روش های مدرن هوشمند استفاده کنید که مراقبت از خانه در ایام تعطیلات را برای شما بسیار آسان تر خواهند کرد.

چگونه به دور دنیا سفر کنیم
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر