لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> آرامش بخش ترین مکان های تفریحی جهان
آرامش بخش ترین مکان های تفریحی جهان

آرامش بخش ترین مکان های تفریحی جهان

سرعت سرسام آور زندگی مدرن و کمبود آرامش در چنین دنیای شلوغی بدین معناست که همه ما هر چند وقت یکبار به مدتی دور بودن از این هیاهو و داشتن آرامشی عمیق نیاز داریم. اما این موضوع به معنای رفتن به یک مرکز آب درمانی و ماساژ لاکچری و پرهزینه و یا سفر به کوه های هیمالیا برای مدت طولانی نیست. با رزرو آنلاین هتل می توانید بی دغدغه به مقصد مورد نظرتان سفر کنید. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با تعدادی از آرامش بخش ترین مکان های تفریحی جهان آشنا کنیم که از یک پارک کوچک شهری تا معابد باستانی متغیر بوده اما محیطی آرام را برای شما مهیا خواهند کرد.
هفت خواهران، ساحل شرقی ساسکس، بریتانیا
تپه های هموار و طبیعی «انگلیش ساوث دونز» (English South Downs) در ساسکس در صخره های گچی موسوم به «هفت خواهران» (Seven Sisters) به شکل زیبایی به دریا متصل می شوند. در یک روز گرم بهاری، چمنزارهای وحشی سرسبز، آب های آبی کانال بریتانیا و پرواز و صدای گوش نواز پرندگان دریایی، این مکان را به یکی از آرامش بخش ترین مکان های جهان تبدیل کرده است. مسیر پرفراز و نشیب کنار این هفت تپه به کافه نشنال تراست ختم می شود که مکانی منحصر به فرد برای خوردن یک فنجان قهوه همراه با کیک و چرت زدن در زیر نور آفتاب است.
خانه یوگا، اوبود، بالی اندونزی
The Yoga Barn, Ubud, Bali
مزارع برنج بالی اندونزی، معابد و قله های بلند دوردست، پیشنهادی بسیار آرامش بخش تر از سفر کردنه به سواحل شلوغ و پرسروصدای کوتا و سمینیاک است. شهر «اوبود» (Ubud) با آرامش منحصر به فرد خود، مکانی بسیار آرامش بخش برای اقامت های طولانی بوده و مزرعه موسوم به «خانه یوگا» (Yoga Barn) نیز مکانی ایده آل برای کسانی است که عاشق مدیتیشن و یوگا هستند. در دل طبیعت دست نخورده این محل، روزانه 15 کلاس یوگا برگزار می شود که هر کدام سبک های متفاوت خود را دارند. این کلاس ها برای کسانی است که تنها مدت کوتاهی در این منطقه اقامت می کنند و طول آن ها از سه جلسه به مدت 3 روز تا یک دوره کامل یک ماهه متفاوت است.
معبد سیدی چامهاروچ، مراکش
Sidi Chamharouch, Morocco
کمی بالاتر از روستای مشهور «املیل» (Imlil) و در پای کوه توبکال، سیدی چامهاروچ واقع شده است. این مکان که محل زندگی بربرهاست به نام سلطان اجنه نامگذاری شده و یک سنگ سفید عجیب و غریب است که به عنوان زیارتگاه زائرانی که به دنبال شفا گرفتن و قربانی کردن برای خدا هستند مورد توجه مسافران قرار می گیرد. روستای مذکور در کنار چندین آبشار واقع شده و چندین محل برای توفق و استراحت کردن در سایه و لذت بردن از زیبایی های کوهستان وجود دارد.
آیس جینگو، ژاپن
Ise Jingu, Japan
«آیس جینگو» (Ise Jingu) که با نام «روح ژاپن» نیز شناخته می شود، خانه تعدادی از زیارتگاه های مذهب شینتو است که به «آماتراسو» (Amaterasu)، الهه خورشید، تعلق دارند. علیرغم محبوبیت و شهرت زیاد این مکان، این مجموعه مقبره وسیع همچنان یک مکان آرامش بخش و کم سروصدا باقی مانده است. نور خورشید از میان درخت های سدری که کنار یک رودخانه قرار گرفته اند می تابد، در حالی که راهبان شینتو با لباس های سنتی خود، مراسم دینی خاص خود را در معابدی که هر 20 سال یکبار بازسازی می شوند اجرا می کنند. حتی مدتی کوتاه قدم زدن در این معابد نیز عمیق ترین زخم های روحی شما را التیام خواهد بخشید و احساس آرامش منحصر به فردی خواهید کرد.
استنلی پارک، ونکوور کانادا
Stanley Park, Vancouver
شاید کمتر شهری پیدا شود که بتواند با جنگل های طبیعی و زیبایی مسحور کننده استنلی پارک ونکوور رقابت کند. در این منطقه بدون این که نیاز باشد از مرکز شهر ونکوور زیاد دور شوید می توانید از مسیرهای کوهنوردی و پیاده روی برای ورود به طبیعت وحشی منطقه استفاده کنید.
مندوزا، آرژانتین
Mendoza, Argentina
تصور اینکه در بلندی های آند نشسته اید و یک لیوان نوشیدنی خنک می نوشید نیز آرامش بخش بوده و این همان حسی است که در باغ های انگور اطراف شهر مندوزا در آرژانتین حس خواهید کرد. بهترین زمان دیدار از این منطقه فصل تابستان و در ماه آوریل است که تجربه منحصر به فردی از گردش در هوای خنک، آرامش و خوردن غذاها و نوشیدنی های خاص منطقه را برای شما فراهم خواهد کرد.
چشمه های نایارا، کاستاریکا
Nayara Springs, Costa Rica
وقتی که پای آرامش و ریلکس کردن به میان می آید، گاهی تنها مکان های لاکچری این امکان را برای ما فراهم می کنند. منطقه تفریحی «نایارا اسپرینگز» (Nayara Springs) یا «چشمه های نایارا» از چندین ویلای شخصی بسیار لوکس تشکیل شده که در کنار جنگل های بارانی انبوه و سرسبز و کوهستان زیبای آرنال واقع شده اند. هر کدام از این ویلاها، استخرهای آب گرم خود را دارد که آب آن ها از چشمه های گرم آن حوالی تامین می شود. جالب این که تمامی پیاده روهای موجود در این مکان سرپوشیده بوده و بدین ترتیب هر ویلا به یک حباب شخصی نفوذناپذیر شبیه است.
پروونس، فرانسه
Provence, France
با کوچه های تنگ و باریک خود، باغ های انگور و مناظر زیبای کوهستان آند، «پروونس» (Provence) بهترین مکان برای فرار از سروصدای زندگی مدرن امروزی است که برای دستیابی به آن لازم نیست فاصله زیادی از تمدن بگیرید. این منطقه که با دریای مدیترانه همجوار است، در جنوب شرق فرانسه واقع شده و یکی از زیباترین و آرامش بخش ترین مکان های تفریحی جهان به شمار می آید. دوچرخه سواری در روستای ویولس، توقفی کوتاه در تاکستان های انبوه مجاور و یک پیک نیک کوتاه با خوردن نان و پنیر محلی، بهترین گزینه برای خلاص شدن از هیاهوی زندگی مدرن خواهد بود.
هتل طبیعت وحشی، نلیم، فنلاند
Wilderness Hotel, Nellim, Finland
در روستای کوچک «نلیم» (Nellim) که در 260 کیلومتری شمال مدار قطب واقع شده، هتل زیبای «طبیعت وحشی» (Wilderness Hotel) قرار دارد، هتلی که توسط یک خانواده در شمال فنلاند و در منطقه لپلند اداره می شود. مجموعه ای از چندین کلبه چوبی با سوناهای مخصوص باعث شده که این هتل مکانی منحصر به فرد برای ریلکس کردن در روزهای سرد سال و قبل از سفر شبانه به همان حوالی برای دیدن شفق قطبی باشد. در فصل پاییز، جنگل های مجاور از برگ هایی با رنگ های مختلف پر می شود که تجربه ای فراموش نشدنی را برای مسافران رقم خواهد زد.
هوی آن، ویتنام
Hoi An, Vietnam

جای تعجب ندارد که شهر باستانی «هوی آن» (Hoi An) در سواحل مرکزی ویتنام، به عنوان یک مکان حفاظت شده توسط یونسکو، به قبله آمال گردشگران تبدیل شود. وقتی که آفتاب به کناره های رودخانه می تابد، هیچ جایی آرامش بخش تر از این منطقه در جهان پیدا نخواهید کرد. تمامی کافه های این منطقه که بین آن ها آب در جریان است یک نوشیدنی مخصوص محلی به نام «بیا هوی» (bia hoi) سرو می کنند که در هیچ جای جهان نخواهید یافت. دراز کشیدن روی شن های ساحلی در حالی که یک لیوان نوشیدنی خنک در دست دارید، اضطراب و خستگی ناشی از زندگی در دنیای مدرن را از تن شما خواهد زدود.

چگونه اتاق هتل را به مکانی راحت تر تبدیل کنیم
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر