خانه >> هتل ها >> کافی شاپ و رستوران هتل لاله پارک تبریز
کافی شاپ و رستوران هتل لاله پارک تبریز

کافی شاپ و رستوران هتل لاله پارک تبریز

یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها در هر سفر لحظاتی است که در کنار دوستان و خانواده مشغول میل کردن غذا می‌شوید. در سفر به شمال غربی ایران و اقامت در هتل لاله پارک تبریز فرصت خوبی برای تجربه دورهم بودن در رستوران هتل لاله پارک و کافی شاپ هتل لاله پارک دارید.

شاید تا به حال فرصتی دست نداده تا به تبریز سفر کنید، اما حتما وصف آن را بسیار شنیده‌اید. وصفی که هر گردشگر خاص پسندی را به سمت خود می‌کشاند تا خاطراتی خوش بسازد. رزرو هتل تبریز یکی از اقدامات مهمی است که پیش از سفر باید انجام دهید تا خیالتان از بخش اقامتی آسوده شود و به تفریح و گردش در این شهر پر جاذبه بپردازید.

رستوران هتل لاله پارک تبریز

در راهنمای سفر به تبریز، به معرفی امکانات محل اقامت در هتل لاله پارک که برخی آن را با نام قدیمی کایا می‌شناسند می‌پردازیم. این هتل ۵ ستاره با موقعیت جغرافیایی مناسب و امکانات رفاهی که در اختیار گردشگران تبریز قرار داده به یکی از محبوب‌ترین هتل‌ های شهر تبدیل شده است. از ویژگی های خاص اینجا، وجود رستوران هتل لاله پارک و کافی شاپ هتل لاله پارک است که مشتریان بسیاری دارند و بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

رستوران های هتل لاله پارک تبریز

رستوران های هتل لاله پارک تبریز

 از ماندگارترین خاطرات هر سفر، عکس‌هایی است که دور میز شام یا ناهار گرفته می‌شود تا حس بودن در کنار هم را برای همیشه ثبت کند. در معرفی هتل لاله پارک تبریز شما را با رستوران این هتل زیبا آشنا می‌کنیم تا یکی از قاب‌های پرنقش و رنگ سفرتان را در اینجا بسازید. شنیدن صدای قاشق چنگال و برخورد آن‌ها با بشقاب‌ غذا، سمفونی گوش‌نوازی به راه انداخته که راه رستوران را به شما نشان می‌دهد.

از همان بدو ورود به هتل بوی خوش غذای رستوران هتل لاله پارک شما را وسوسه می‌کند و به سمت خود می‌کشاند. این هتل بخش‌های پذیرایی متعددی برای گردشگران و مهمانان خود اختصاص داده و رستوران اصلی هتل لاله پارک تبریز در طبقه دوم قرار دارد. طراحی شیک، مبلمان زیبا، فضای دلنشین و کادر حرفه‌ای در این رستوران سبب شده تا اینجا را به عنوان یکی از بهترین هتل های تبریز بشناسند.

رستوران های هتل لاله پارک تبریز

فرصت دورهمی، برگزاری جلسات کاری و انجام مراسمات از ویژگی‌های این رستوران است که می‌توانید به سراغ آن بروید. در این رستوران هر روزه از ساعت ۱۲ تا ۱۵ برای صرف ناهار و از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲ برای صرف شام غذاهای خوش رنگ و بو سرو می‌شوند. رستوران هتل لاله پارک گنجایش همزمان ۲۵۰ نفر را در هر وعده غذایی دارد و پذیرایی از مهمانان توسط کادر مجرب و حرفه‌ای به خوبی انجام می‌شود.

لیست کافی شاپ های هتل لاله پارک تبریز

کافی شاپ های هتل لاله پارک تبریز

در همان بدو ورود به کافی شاپ هتل لاله پارک، جذب محیط لوکس و دلنشین اینجا می‌شوید. جایی دنج برای داشتن ساعتی آرامش در فضای متفاوت و خاص، لذت گردشگری را بر شما تمام می‌کند.

بعد از صرف غذا در رستوران هتل کایا لاله پارک تبریز، حضور در مکانی برای صرف فنجانی قهوه یا دسری دلخواه و گوش دادن به نوای روح‌انگیز پیانو با اجرای زنده، با رفتن به کافی شاپ هتل لاله پارک میسر می شود.

کافی شاپ های هتل لاله پارک تبریز

کافی شاپ هتل لاله پارک یکی از هتل های بزرگ تبریز در طبقه همکف قرار دارد و هر روز از ساعت ۸ تا ۲۲ آماده سرویس‌دهی به گردشگران و مهمانان هتل است. فضای جذاب اینجا فرصت خوبی برای برگزاری دورهمی، قرار کاری یا جشن تولد در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

در این کافی شاپ از منوی روبرویتان دسر یا یکی از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید و استراحتی کوتاه و دلچسب در ساعات عصرگاهی یا شروع روز، به خودتان هدیه دهید.

کافه تراس

کافه تراس

غیر از کافی شاپ هتل کایا فضای دیگری به نام کافه تراس انتخاب دیگری است که برای صرف نوشیدنی یا دسر می‌توانید داشته باشید. کافه تراس هتل لاله با محیط دنج و آرام که دارد، فضایی فراهم کرده تا به دور از شلوغی لحظاتی را در خلوت شخصی یا کنار دوستانتان باشد.

صبحانه هتل لاله پارک تبریز

اگر اهل سیگار کشیدن هستید، خوب است بدانید، تنها فضای که استعمال دخانیات در آن آزاد است محیط کافه تراس می‌باشد.

منو غذای هتل لاله پارک تبریز

منو غذای هتل لاله پارک تبریز

منو غذاهای هتل لاله پارک تبریز با عطر و طعم‌های متنوع و لذیذ به‌خوبی توانسته‌اند هر سلیقه غذایی را پوشش دهند. برای صرف وعده ناهار و شام در منوی هتل لاله پارک انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی سرو می‌شود.

منو غذای هتل لاله پارک تبریز

در اینجا شما می‌توانید انواع کباب ایرانی، برج ایرانی، خورش‌های خوش‌مزه، غذاهای محلی، غذاهای فست‌فودی و دوغ محلی در کنار دیگر نوشیدنی‌ها را سفارش دهید.

در کافی شاپ هتل لاله پارک نیز می‌توانید قهوه‌، چای، دمنوش، انواع آبمیوه‌های طبیعی، شیک، بستنی، کیک و دسر را سفارش دهید و از چشیدن طعم لذیذی که با عشق برای شما آماده شده لذت ببرید.

صبحانه هتل لاله پارک تبریز

laleh park tabriz restaurant 12

آغاز روز و میل کردن صبحانه هتل لاله پارک تبریز حس نشاط و انرژی به شما می‌دهد. فرقی نمی‌کند اهل صبحانه خوردن باشید یا نه؛ با منوی جذابی که رستوران هتل لاله پارک در اختیارتان قرار می‌دهد اشتهایتان باز می‌شود. بوفه صبحانه این هتل هر روز از ساعت ۷ تا ۱۰ با چیدن میز بزرگ خوش طعم و رنگ، از انواع خوراکی و نوشیدنی سرد و گرم پذیرای مهمانان خود است.

صبحانه هتل لاله پارک تبریز

میز صبحانه با انواع خوراکی‌های گرم و سرد مثل کره، پنیر، عسل، مربا، انواع املت، ژامبون، تخم مرغ نیمرو، عدسی و لوبیا، انواع نان و نوشیدنی‌های سرد و گرم، برای هر سلیقه‌ای تدارک دیده شده تا بعد از خوردن صبحانه‌ای مفصل به گردش در شهر و بازدید از جاهای دیدنی تبریز بپردازید.

کلام آخر

روز جهانی چیز برگر با معرفی 20 چیز برگر برتر در آمریکا
ادامه مطلب

مقاله امروز را به بحث دوست‌داشتنی و لذت‌بخش هر سفر اختصاص دادیم که بی شک نمی‌توان از آن گذشت؛ بخش جذاب خوراکی و شکم گردی در هتل لاله پارک تبریز که به خوبی انتظار مهمانان را برآورده کرده است. رستوران هتل لاله پارک و کافی شاپ هتل لاله پارک با محیطی لوکس و جذاب و کارکنانی مجرب و کارآزموده، شایسته پذیرایی از مهمانان خوش‌ذوق شهر تبریز هستند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر