لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> 25 اقامتگاه مخصوص ماه عسل در بهترین شهرهای جنوب شرق آسیا
25 اقامتگاه مخصوص ماه عسل در بهترین شهرهای جنوب شرق آسیا

25 اقامتگاه مخصوص ماه عسل در بهترین شهرهای جنوب شرق آسیا

اگرچه شهرهای زیبای جنوب شرق آسیا برای سالیان دراز دست نخورده باقی مانده بودند ولی در سال های اخیر به مقاصدی پرگردشگر تبدیل شده اند و صنعت گردشگری و رزرو هتل در این منطقه رونق گرفته است. هر عاشق طبیعتی که یک لیست “کارهایی که قبل از مرگ باید انجام دهم” داشته باشد، جنوب شرق آسیا حتما در صدر لیستش قرار گرفته است. آرزو دارید تا برای ماه عسل به جنوب شرق آسیا بروید؟ برای هر مدل زوجی، مکان های متفاوتی وجود دارد. سنگاپور مناسب افرادی است که عاشق تفریح هستند، فوکت برای عاشقان تماشای طبیعت مناسب است، کرابی مختص آن دسته افراد است که در جستجوی عشق در قلب جزیره ها هستند و مکان های دیگری که هر کدام ویژگی های مخصوص خود را دارند. در این مقاله، 25 اقامتگاه از بهترین اقامتگاه های مخصوص ماه عسل در جنوب شرق آسیا معرفی می شوند که گزینه های عالی برای عشاق شادمان از ازدواج هستند.

1- اقامتگاه های Six Senses
کجا قرار دارد؟ خلیج نین ون و کن دوا، ویتنام
هر دوی این اقامتگاه ها برای ماه عسل عالی هستند. هر دو اقامتگاه های ساحلی هستند که مجهز به ویلاهای اقامتی هستند. دست در دست یکدیگر در ساحل قدم بزنید، در رستوران های مجلل غذایی رمانتیک بخورید و درحالیکه در کنار خلیج های بزرگ یکدیگر را در آغوش کشیده اید با یکدیگر بیش از پیش آشنا شوید.
Phuket2- اقامتگاه Paresa
کجا قرار دارد؟ پوکت
این اقامتگاه که با ساحل Andaman احاطه شده است تنها حدود 6 کیلومتر با ساحل فاصله دارد. ویلاهای بالکن داری که به دریا مشرف هستند، همان چیزی که برای شعله ور شدن داستان عاشقانه تان نیاز دارید. در استخر لبه پنهان[1](infinity pool) خصوصیتان شیرجه بزنید و در حالیکه در تراس رستوران غذایی فوق العاده را امتحان می کنید، عاشق پوکت و یکدیگر شوید.
Bali

3- در عالمی روحانی، یکدیگر را جستجو کنید- ویلاهای Alila
کجا قرار دارد؟ بالی

وقتی که صحنه و موقعیتتان به شدت عالی هستند، مجبور نیستید تا سناریوی شمع­ های روشن یا قدم زدن در ساحل اصلی را تدارک ببینید. در اینجا طبیعت بهترین­ هایش را به شما پیشکش می­ کند و منظره ویلاهای این اقامتگاه که در بالی واقع شده است، مانند خوابیدن در آغوش طبیعت است. با وجود صخره­ های آهکی و قیمت ­های ارزان مقاصد گردشگری آسیایی، از ماه عسل آرامبخشتان لذت ببرید.

Chiang Mai, Thailand

4- اینجا همیشه فصل عشق است- اقامتگاه Four seasons
کجا قرار دارد؟ چنگ مای، تایلند

این اقامتگاه درست در کنار مزارع برنج تایلند قرار دارد و محلی عالی است. اقامتگاه four seasons همیشه مردم را با تمام امکاناتش تحت تاثیر قرار داده است ولی این اقامتگاه جدیدا کیفیت را یک پله بالاتر برده است. چنگ مای امکانات اسپای بینظیری دارد و می­ توانید به کشف فرهنگ­ های مختلف، همانگونه که انتظار دارید، بپردازید.
Lhasa, Tibet, China

5- آنگاه که انرژی و طبیعت شما را اغوا می­ کنند- اقامتگاه St Regis Lhasa
کجا قرار دارد؟ لهاسا، تبت، چین

اقامتگاه سنت رگیس لهاسا یکی از بهترین دارایی­ های سنت رگیس است. تصور کنید که در استخر انرژی طلایی به خودتان انرژی بدهید، روح خسته ­تان را با ماساژ­هایی به سبک تبتی درمان کنید و تبت را به روشی به جز دیدن راهب های بودایی جستجو کنید. هرچیزی که تبت می ­تواند به یک زوج در ماه عسل پیشکش کند، در این اقامتگاه پیدا می شود.

Maldives

6- بر بلندای همه چیز- اسپا و آسودگاه W
کجا قرار دارد؟ مالدیو

اسپا و آسودگاه W یکی از زیباترین اقامتگاه­ های مالدیو است. ویلاهای شگفت آور با وان­ های حمام روباز، استخرهای مخملی و از همه مهم ­تر باربیکوهای خارق العاده را تصور کنید. پس در صبح ­ها از طبیعت لذت ببرید و در بعد از ظهر هم به پارتی و خوش گذرانی بپردازید. بعلاوه، بخاطر داشته باشید که هر کاری که انجام دهید، اقیانوس هند شاهد همه کارهایتان خواهد بود.

بهترین مکان ها برای سقوط آزاد در جهان
ادامه مطلب

Lijiang

7- برای عاشقانه های مدرسه ای قدیمی- Banyan Tree
کجا قرار دارد؟ لیجیانگ

اگر چه ممکن است شما عشق را در خیابان های شلوغ نیویورک و لندن پیدا کنید ولی این مقصد ماه عسلی جنوب شرق آسیا به شما قول یک ویلای شخصی و کاملا مخفی را می دهد که فقط خودتان باشید و خودتان. اسپای این اقامتگاه بسیار شگفت انگیز است، محل ساختش خیره کننده است و از همه مهم تر، حریم خصوصی در اینجا همیشه در بالاترین سطح قرار دارد.

Maldives

8- شبیه خانه بازی­ های زمان کودکی- Amanwana
یکجا قرار دارد؟ جزیره مویو

ماساژ زوج ­های این اقامتگاه همان چیزی است که شما برای گذراندن یک روز عالی در طول ماه عسلتان نیاز دارید. چادرها به قدری زیبا هستند که شما را فورا به گذشته می­ برند، زمانیکه چادر می­ ساختید و تصور می­ کردید که یک خانواده عالی در آن زندگی می ­کند. این اقامتگاه برگزارکننده یکسری تور کشتی­ های کروز رمانتیک هم هست. همه ­ی امکاناتی که در اینجا ارائه می­ شود را چک کنید و آیتم مورد علاقه ­تان را انتخاب کنید.

Maldives

9- به منطقه­ ی هیجان انگیز کونارد مالدیو پرواز کنید
کجا قرار دارد؟ جزیره رنگالی، مالدیو

اینجا که فقط از طریق هواپیمای دریایی در دسترس است، کلمه بهشت را به تصویر می­ کشد. این اقامتگاه ­ها که در آغوش آبی اقیانوس هند قرار گرفته اند، غذاخوری­ های زیر آبی­شان احتمالا جاییست که بیشتر وقتتان را بعد از اتاق خوابتان در آن می ­گذرانید. اگرچه قیمت ­های اینجا گران است ولی تجاربی که ارائه می ­دهد، کاملا ارزشش را دارد.

Khao Lak, Thailand

10- برای عاشقان حیات وحش و ماجراجویان- Casa De La Flora
کجا قرار دارد؟ خائو لاک، تایلند

به یاد بیاورید که در فیلم­ های عاشقانه چگونه باران­ های سیل آسا می ­بارد؟ در بیشتر اوقات این صحنه ­ها طبیعی نیستند ولی شما می ­توانید همین حس را در Casa De La Flora تایلند تجربه کنید. این منطقه گردشگری ماه عسلی که در نزدیکی پارک ملی خائو لاک- لام رو و آبشار سای رونگ واقع شده است، برای افرادی مناسب است که می خواهند از طبیعت به گونه ه­ای متفاوت لذت ببرند. اینجا ساحل و اسپایی خارق العاده نیز دارد.

Pahang, Malaysia

11- طبیعت دست نخورده ساحل­ ها- اقامتگاه Japamala
کجا قرار دارد پاهنگ، مالزی

این اقامتگاه ماه عسلی واقع در جنوب شرق آسیا، تجربه ماه عسل کلاسیک را به شما پیشکش می ­کند. آنچه که اینجا را متفاوت می­ کند، شگفت انگیز بودن جزیره دریایی جدا افتاده جنوب چین است. بهترین نکته این جزیره، قرار گرفتنش در وسط یک طبیعت دست نخورده مدرن است. اینجا برای افرادی مناسب است که می ­خواهند در ساحل قدم بزنند، می­ خواهند هنگام غذا خوردن به افق زیبا خیره شوند و از همه مهم­تر، می­ خواهند به جایی بروند که خلوت ­تر است و فضای خصوصی بیشتری دارد.

Krabi, Thailand

12- باغ ­ها و درخستان­ های استوایی- Rayavadee
کجا قرار دارد؟ کرابی، تایلند

ساحل­ ها برای ماه عسل­ ها همیشه پرطرفدار بوده­ اند ولی تکلیف آن زوج ­هایی که می­ خواهند از مناظر طبیعی دیگر لذت ببرند، چیست؟ کرابی هر چیزی که برای یکی تعطیلات زیبا و خوش منظره نیاز دارید، دارد. اما در Rayavadee شما عاشق یکدیگر و عاشق باغ ­های سرسبز استوایی می­ شوید که در کنار درخت های نارگیل زییا کشیده شده­ اند.

جلوگیری از اشتباهات در سفر ماه عسل
ادامه مطلب

Malaysia

13- برای کسانی که به نام­ها اعتماد می­کنند- اقامتگاه و اسپای Mulu Marriott کجا قرار دارد؟ مالزی همیشه به Marriott برای ارائه ­ی مهمان­داری بی همتایش، اعتماد کنید. این اقامتگاه در عمق جنگل­ های بارانی محافظت شده قرار گرفته است. اتاق­ ها با راهروهایی خاق العاده قابل دسترسی هستند و شما را مستقیما به جنگل متصل می­ کنند. این اسپا و اقامتگاه در 10 کیلومتری پارک ملی قرار دارد که قرار است در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت برسد. پس به این منطقه بیایید تا ماه عسلی سرشار از غذاهای رمانتیک، قدم زنی ­های عاشقانه و تجارب عالی داشته باشید.

Sentosa

14- قصه ­های پریان می ­توانند در هر جایی اتفاق بیفتند- Beach Villas- Resort World
کجا قرار دارد؟ سنتوسا

سنتوسا به تنهایی می ­تواند شما را مجاب کند تا سنگاپور را مقصد بعدیتان قرار دهید. درست بعد از رسیدن به سنتوسا می ­توانید Beach Villas- Resorts World را پیدا کنید. این اقامتگاه با ترکیب شهرنشینی محدود و آثاری از کلونی ­ها همراه با طبیعت، قطعا یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن ماه عسل است.

Bali

15- برای خوبی بی قید و شرط بالی- اقامتگاه و اسپا Ayana
کجا قرار دارد؟ بالی

این نوع ماه عسل مناسب زوج­ هایی است که معنای معمول تجمل برایشان اهمیتی ندارد. اقامتگاه و اسپای Ayana با ویلاها و دیواره ­های چوبی، حس و حال به شدت روستایی دارد. بهترین قسمت این اقامتگاه، وجود 9 رستورانی است که هر کدام تجربه آشپزی متفاوتی را ارائه می­ کنند. منظره رو به اقیانوس و سایر تسهیلات این اقامتگاه را بررسی کنید.

Philippines

16- قلب جزیره شانگری- اقامتگاه و اسپا LA’s Boracay
کجا قرار دارد؟ فیلیپین
اقامتگاه و اسپا Shangri-La’s Boracay به دلیل قرارگیری در قلب طبیعت و تمام امکانات مدرنش، مکانی عالی محسوب می ­شود. اینجا به خاطر ماساژ زوج ­هایش در اسپا معروف است و دارای چندین اتاق مجهز و آراسته است تا شما هر چه بیشتر از ماه عسلتان لذت ببرید. ورزش کنید و سایر فعالیت­ های تفریحی این اقامتگاه را امتحان کنید (اینجا یکی از بهترین مکان­ ها برای شناخت یکدیگر است). یادتان باشد تا میزان سازش پذیریتان را با بهترین انتخاب از میان شام ­های تم داری که در این اقامتگاه برگزار می شوند، بسنجید.

Langkawi

17- دقیقا در میان جنگل ­های بارانی- اقامتگاه Datai
کجا قرار دارد؟ لنگکاوی

این اقامتگاه که بیش از ساعت کاری معمول فعالیت دارد به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگرانی تبدیل شده است که آب و حیات وحش را با هم می ­خواهند. این مکان که دقیقا در میان جنگل بارانی واقعی قرار گرفته است، همه مواردی که برای یک ماه عسل رمانتیک نیاز دارید، ارائه می­ کند. کمترین تعریفی که از ماه عسل در لنگکاوی می­ توان داشت، کلمه مسحور کننده است.

 El Nido

18- پناه بردن به قلب دریا- جزیره Pangulasian
کجا قرار دارد؟ ال نیدو

عموما، ترکیب آب و آسمان ترکیبی رمانتیک محسوب می ­شود. فیلسوف­ ها بارها و بارها درباره این تئوری خیال پردازی­ ها کرده ­اند و این ترکیب را به یکی از زیباترین نظریات تبدیل کرده ­اند. در جزیره Pangualian شاهد پیوند شن ­های دست نخورده با جنگل­ های اسرارآمیز است. چنین پیوندی شما را تشویق می ­کند تا مهم­ترین پیوند زندگیتان را انجام دهید.

Hoi An, Vietnam

19- برای پرسه زدن­ های دست در دست- The Nam Hai
کجا قرار دارد؟ هوی آن، ویتنام

احساس می­ کنم بیشتر افراد برای تجربه بعد شهری ماه عسل، اروپا را ترجیح می ­دهند. برخی اوقات عشق حتی در جاده های شلوغ لندن و نیویورک هم پیدا می­ شود، برای چنین افرادی اقامتگاه نام های آن مکانی عالی است. اقامتگاه نام های با داشتن تاریخی غنی که در سایت ­های میراث جهانی یونسکو نزدیکش قابل مشاهده است و با خوبی­ های بسیار طبیعتش، تبدیل به مقصدی عالی برای ماه عسلی خوشایند شده است.

سفر مسئولانه چیست؟
ادامه مطلب

Malaysia

20- چون مالزی براستی خود آسیاست- اقامتگاه Pangkor Laut
کجا قرار دارد؟مالزی

مناظر اینجا مستقیما از بهشت آمده­ اند – این حسی است که وقتی برای اولین بار با نیمه زندگی­تان در اینجا قدم می­ زنید، احساس می کنید. این اقامتگاه در مجاورت ساحل غربی مالزی و در امتداد تنگه مالاگا، در میان جنگل ­های بارانی و شن­ های سفیدی که سال ها زمان برده تا به زیبایی امروزشان برسند، قرار گرفته است. این مکان زیبا در مالزی قرار دارد و گوش دادن به و درک یار زندگی تان در میان این همه زیبایی، فوق العاده است. Phu Quoc, Vietnam

21- مکان­ های دنج و خلوت بهترین مقاصد گردشگری هستند – La Veranda
کجا قرار دارد؟ فو کوک، ویتنام

هیچ کس نمی ­تواند از طبیعت بهره کامل ببرد ولی گاهی اوقات یک وقفه لازم است. این اقامتگاه که در وسط طبیعت زیباست، معماری بنایش کاملا به سبک کلونیال است. شما می ­توانید از اتاقتان منظره زیبای اقیانوس و دریا را مشاهده کنید. اگر به اسپاها بروید می­ توانید مطمئن باشید که از شما و نیمه دیگرتان به خوبی پذیرایی می­ شود. رستوران­ های اینجا به غذاهای عالی برای سفر بسیار خصوصیتان شهرت دارند.

Cambodia

22- برای تجاربی که به راحتی از بین نمی­ روند- جزیره خصوصی SogSaa
کجا قرار دارد؟ سیهانوکویل، کامبوج

کامبوج یکی از مقاصد گردشگری بود که دست کم گرفته شده بود. اما جزیره ه­ایی را تصور کنید که به مانند جواهر در ساحل زیبای تایلند می­ درخشد. جزیره خصوصی سانگ سا تجربه ­ی کاملا متمایزی را به شما ارائه می­ دهد. اولا، حریم شخصی عنوان این جزیره است. دوما، در جاییکه قرار گرفته که شخصا توسط طبیعت طراحی شده است. ویلاها، اسپا و رستوران­ های اینجا هما چیزی است که با استفاده از تمامی آنها می ­توانید عشقتان را تحکیم کنید.

 Sabah, Borneo

23- برای ملاقات با طبیعت- اقامتگاه جزیره گایا
کجا قرار دارد؟ سباه، بورنئو

اگر از ما درباره بهترین ویژگی این اقامتگاه بپرسید، ما قطعا درباره دهکده اسپا رویاپردازی خواهیم کرد. درحالیکه با یکدیگر ملاقات­ های شگفت انگیزی خواهید داشت، در پس زمینه مطمئن هستید که به شیوه ه­ای خاص با طبیعت ملاقات خواهید کرد. از حیوانات گرفته تا مناظر و اقیانوس، همگی برای تبدیل شدن به مقصدی عالی برای ماه عسل آماده است.

Chiang Rai

24- برای زوج­ های عاشق حیوانات- کمپ و اقامتگاه Anantara Golden Triangle Elephant
کجا قرار دارد؟ چیانگ رای

این اقامتگاه از هر جهت مناسب زوج­ هایی است که دوست دارند جدا از یکدیگر به فعالیت بپردازند. کمپ و اقامتگاه Anantara Golden Triangle Elephant روی دیگر تایلند را به شما نشان می­ دهد. شما سفری طولانی به همراه فیل­ ها دارید تا با آنها همراه شوید، بلند شوید، بسته شوید و ارتباط برقرار کنید. مهم تراینکه، چنین کاری به شما فرصت می­ دهد تا سازش پذیریتان را هنگام رویارویی با چنین فعالیت­ هایی بسنجید.

 Koh Kut, Thailand

25- چون نمی­توانیم از عشق به تایلند دست بکشیم- Soneva Kiri
کجا قرار دارد؟ کوه کوت، تایلند

سونوا کیری یکی از بهترین اقامتگاه ­های ماه عسلی در مجاورت خلیج تایلند است. شما شانس این را دارید تا در هر جایی که می ­خواهید، عاشقی کنید (روی صخره، در وسط درختچه­ های حاره­ای، در مقابل ساحل یا در کنار آبشار). شما می ­توانید از میان گزینه ­های پیشنهادی، محل مورد علاقه ­تان را انتخاب کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر