لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> سرزمین عجایب شیمائو چین
سرزمین عجایب شیمائو چین

سرزمین عجایب شیمائو چین

اولین هتل جهان که در معدن متروکه پر از آب ساخته شده است. هتل اینترکانتیننتال واندرلند شانگهای ( Shimao Wonderland Intercontinental) معروف به هتل چشم انداز طبیعی معدن سانگژیانگ است که اولین هتل زیرزمینی 5 ستاره دنیا، درون گودالی پر از آب می باشد. انتظار می رود که تا پایان سال 2018 این هتل رویایی افتتاح شود و امکان رزرو هتل فعال گردد. سرزمین عجایب شانگهای یکی از مکان های سازگار و دوستدار محیط زیست برای اقامت در چین خواهد بود.

این هتل در یک معدن متروکه ساخته شده است که 20 مایل از شانگهای فاصله دارد، دو طبقه ی این هتل زیرزمینی، در زیر آب قرار دارند و بام هتل نیز با چمن و گیاهان پوشیده شده است. گفتنی است که سقف سبز هتل با حومه های اطراف ترکیب شده است. در طراحی منحصر به فرد و فوق العاده این هتل از موقعیت و عناصر طبیعی همچون صخره های سنگی، آبشار ها، و تپه های اطراف استفاده شده است. آبشار شیشه ای شفافی در مرکز نمای ساختمان قرار دارد که از بالای معدن متروکه به استخر پایین جریان دارد و تمام اتاق های 18 طبقه بالایی هتل، دارای بالکن بوده و چشم اندازی رو به معدن پر از آب دارند.
shimao
دو طبقه ای که در زیر آب قرار دارند دارای اتاق ها و رستورانی رو به یک آکواریوم با 33 فوت عمق می باشند. همچنین یک مجتمع تفریحی بزرگ با امکاناتی مانند استخر شنا و ورزش های آبی در زیرزمین قرار دارد. هتل شیمائو داخل گودال قرار گرفته است و سقف هتل در سطح زمین قرار دارد و متناسب با ویژگی های جغرافیایی محیط اطراف با چمن و درختان پوشیده شده است و از محیط زیست محلی محافظت می کند. یک مرکز ورزشی در روی معدن قرار دارد و در زمینه های ورزشی مانند سنگ نوردی و پرش با طناب فعالیت دارد.
shimao
هتل ۵ ستاره بسیار لوکس و مجلل تنها جهت طراحی بی نظیر و خیره کننده ساخته نشده است بلکه هدف از ساخت، جلوگیری از آسیب های زیست محیطی به محیط اطراف بوده است و به همین خاطر این هتل دارای ویژگی ها و برنامه های پایداری وسیع برای حفظ محیط زیست است. این هتل زیرزمینی با استفاده از انرژی های زمین گرمایی و انرژی خورشیدی منابع مورد نیاز خود برای گرما و روشنایی را تامین می کند. طراحی این بنا شامل ظاهر سنگی معدن می باشد که عناصر را بازتاب می کند و شامل پوشش گیاهی سبز روی سقف و در سراسر ساختمان می باشد.
shimao

این هتل لوکس یک شاهکار مهندسی می باشد. اینترکانتیننتال واندرلند شیمائو ( Shimao Wonderland Intercontinental ) توسط تیم طراحی قدرتمند شرکت طراحان بریتانیایی طراحی شده است، گفتنی است که این شرکت طراحی برج بی نظیر و جذاب هتل العرب دبی را نیز بر عهده داشته است. در طول ساخت این هتل ایده های جدیدی برای انتقال سریع مواد به درون گودال معدن نیاز بود که مطرح شوند، به همین دلیل ساخت هتل لوکس شیمائو تقریبا 10 سال طول کشید. از نظر مهندس ارشد پروژه ساخت این هتل مبارزه با گرانش زمین بوده است و در اجرای پروژه بیش از 5000 معمار، مهندسین، طراح ها و کارگران نقش داشتند.

انتظار می رود که در اواخر سال 2018 این هتل لوکس و مجلل افتتاح شود. این اقامتگاه 380 اتاق و سوئیت دارد، سالن مرکزی کنفرانس که تقریبا ظرفیت گنجایش 1000 نفر را دارد و مجموعه ای از رستوران ها و امکانات پذیرایی دیگر در این هتل مهیا می باشند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
نگاهی به داخل مرتفع ترین هتل جهان، میزبان استخر رو باز روی پشت بام و درب های با روكش طلا
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر