لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی بهترین هتل های تبریز – شهر اولین‌ها
معرفی بهترین هتل های تبریز – شهر اولین‌ها

معرفی بهترین هتل های تبریز – شهر اولین‌ها

تبریز یکی از کلان‌ شهرهای ایران، دیار آذری زبانهای عزیز و مرکز استان آذربایجان شرقی است. شهری با بافت تاریخی که به عنوان پایتخت گردشگری ایران در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد. این شهر قدیمی و زیبا که در شمال غربی کشور واقع شده، سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر کشور بوده و به خاطر داشتن جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و طبیعی زیاد مقصد توریستهای خارجی نیز هست. در کلانشهر تبریز هر نوع هتلی که بخواهید پیدا میشود. شما میتوانید براساس کیفیت و بودجه مدنظرتان در بهترین هتل های تبریز اقامت کنید. در ادامه اسامی بهترین هتل های شهر تبریز برای شما آورده شده است.

بهترین بوتیک هتل های تبریز

هتل بوتیک ارسی تبریز

اگر میخواهید در مسافرت به شهر تبریز یک اقامت فوقالعاده را تجربه کنید، ما به شما هتل بوتیک ارسی را توصیه میکنیم که از بهترین هتل های تبریز از نظر مسافران هم است. اقامت در این هتل زیبا که به نوعی نماد تبریز قدیم در قلب تبریز مدرن هم هست، می تواند به یکی از بهترین گزینه‌های گردشگری شما تبدیل شود.
هتل بوتیک ارسی تبریز بهترین هتل تبریز بوده که در زمینه اقامت و گردشگری از جدیدترین بناهای شهر تبریز به شمار میآید. طبق گفتههای صاحب این عمارت بسیار زیبا، قصد وی از ساخت این بنا، سکونت شخصی بوده است. اما پس از تکمیل عمارت به این نتیجه رسید که از آن به عنوان یک اقامتگاه باشکوه برای معرفی تبریز زیبا به گردشگران استفاده کند.
هتل بوتیک ارسی در چهار طبقه ساخته شده و پنج باب اتاق دارد. سالن بسیار بزرگی که در بخش میانی ساختمان واقع شده از نمونههای باشکوه سبکهای سنتی ایران در شهر تبریز میباشد و معماری ساختمان نیز برگرفته از سبک ارسی و ترکیبی بینظیر از سبک مدرن است. به همین خاطر هم است که این هتل را با نام هتل اُرُسی میشناسند.
شیشه‌‌‌های هفت رنگی که در ساخت پنجرهها استفاده شده، یادآور معماری غنی ایران قدیم در ذهن است. این مجموعه فقط یک اقامتگاه نیست و خود نیز امکان تبدیل شدن به یک مجموعه گردشگری خاص را دارد. از جمله مهمترین نقاط مثبت این مجموعه واقع شدن آن در منطقه شاه گولی میباشد که به عنوان منطقه شاه نشینها و اشخاص متمول در تبریز قدیم شناخته میشود.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید، هیچ یک از اتاقهای این هتل باشکوه دارای تلویزیون و یخچال نیستند. از آن جا که صاحب این عمارت سعی کرده بافت سنتی اتاقها را به بهترین نحو ممکن حفظ کند، از قرار دادن تلویزیون و یخچال در داخل اتاق‌ها خودداری نموده و این وسایل در لابی و کافی شاپ مجموعه دردسترس میهمانان میباشد.
از آنجایی که در این هتل امکان پذیرش مهمان بیش از ظرفیت ده نفر وجود ندارد، خدمات مورد نیاز در کافی شاپ با سرعت بسیار بالایی صورت میگیرد و شما هرگز کمبود یخچال را در اتاق خود احساس نمیکنید. هتل بوتیک ارسی فضای آرام و دلنشینی دارد و شما در هر ساعت از شبانه روز این امکان را دارید تا به کافی شاپ رفته و از امکانات آن استفاده نمایید. سایر امکانات رفاهی مورد نیاز هم در اتاقها به بهترین نحو ممکن تعبیه شده‌اند تا شما بتوانید اوقات بینظیری را در این مجموعه مجلل بگذرانید.
هتل و کافه هتل بوتیک در یک فضای بسیار زیبا، شکیل و با معماری باشکوه ایرانی قرار دارند. کافی شاپ هتل ارسی با سرویس‌‌های چوبی یک فضای دنج و راحت را برای میهمانان خلق کرده است. سراسر این فضا با پنجره های مشبک و رنگارنگ پوشیده شده است، انگار که در زمان سفر کرده‌اید و راهی تبریز قدیم شده‌اید. بد نیست بدانید، استفاده از خدمات رستوران و هتل تنها با رزرو جا و انتخاب نوع غذا امکان‌پذیر است. امکانات رستوران و کافه این هتل شامل صبحانه، ناهار و شام میشود.

لیست بهترین هتل های تبریز

هتل شهریار تبریز

سوئیت دو تخته توئین هتل شهریار تبریز رو به شهرهتل شهریار تبریز از بهترین هتل های شهر تبریز میباشد که در موقعیت بسیار عالی و در قلب این شهر قرارگرفته است. هتل 5 ستاره شهریار به عنوان بهترین هتل تبریز، مجموعه گسترده‌ای از امکانات رفاهی و تفریحی را به میهمانان ارائه می‌دهد و اینگونه اقامتی خوش و به‌یادماندنی را برایشان رقم میزند. هتل شهریار در سال ۱۳۸۶ ساخته‌ شد و در سال ۱۳۹۶ موردبازسازی مجدد قرارگرفت.
این هتل زیبا از ۱۰ طبقه و ۲۰۲ اتاق تشکیل شده که به‌طور هم‌زمان امکان پذیرایی از ۶۰۰ مهمان را دارد. هتل بین‌المللی شهریار تبریز در قلب منطقه ائل گلی تبریز واقع شده و شما میتوانید در مدت‌زمان اندکی به فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز دسترسی داشته باشید.
از جمله مکان‌های مهم در مجاورت این هتل می‌توان به نمایشگاه بین‌المللی تبریز و پارک تاریخی ائل گلی اشاره کرد. برای دسترسی به مرکز شهر نیز می‌توانید از خودروهای شخصی یا تاکسی‌سرویس استفاده کنید. همچنین چند قدمی هتل ایستگاه مترو شهریار قرار دارد که از این طریق نیز می‌شود به مرکز شهر و بازار تبریز دسترسی آسانی داشت.
هتل شهریار تبریز از اتاق و سوئیتهایی تشکیل شده که همگی مجهز هستند. انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دیپلمات دو نفره، سوئیت پرزیدنتال یک خوابه دو نفره، اتاق سه تخته، سوئيت دو خوابه چهار نفره و … .
امکانات ارائه ‌شده در واحدهای هتل شهریار شامل تلفن، تلویزیون، حمام اختصاصی به همراه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان، میزتحریر، صبحانه رایگان، شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان، درآور، آباژور، اینترنت وای فای در اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار با هزینه، چای‌ساز، آب‌معدنی رایگان، رخت‌آویز و کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق میشود.
هتل بین‌المللی شهریار تبریز دارای دو مجموعه ورزشی جداگانه میباشد که هریک استخر و باشگاه بدنسازی پیشرفته دارند و استفاده از استخر برای مسافران رایگان است. همینطور در این مجموعه‌ می‌توانید از خدمات گوناگونی مثل ماساژ حرفه‌ای و درمانی بهره‌مند شوید.

هتل لاله کندوان تبریز

اتاق دو تخته دبل هتل لاله کندوان تبریز
هتل بين المللی صخره‌ای لاله از بهترین هتل های شهر تبریز است که در روستای زيبا و تاريخی كندوان در ۶۰ كيلومتری شهر تبریز واقع شده است. هتل لاله از جمله بهترین هتل های تبریز از نظر مردم است و سومين هتل صخرهای دنيا نیز به شمار میآید. این مجموعه به خاطر داشتن واحدهای صخرهای و كله‌قندی و چشم‌اندازی فوق‌العاده، مسافران را ترغيب به سفر به اين نقطه خوش آب و هوا و اقامت در دامنه يكی از قشنگترین رشته‌ كوه‌های كشور می‌کند.
هتل لاله کندوان تبریز با داشتن ۴۰ كرانه (اتاق سنگی طبيعی) و تمامی امكانات يك هتل ۵ ستاره، تجربه زندگی غارنشينی را به شما هدیه میکند. فضای آرام آن برای میهمانان و گردشگران قطعا آرامشبخش خواهد بود. باید به این نکته توجه داشته باشید هتل صخره‌ای کندوان به خاطر شرایط ویژه منطقه به عبارتی واقع بودن در کوهپایه‌ها فاقد آسانسور یا هر گونه بالابر می‌باشد.

هتل پارس ائل گلی تبریز

اتاق دو تخته توئین هتل پارس ائل گلی تبریزهتل پارس ائل‌ گلی تبریز هتلی پنج‌ستاره و مجلل در شهر تبریز و از بهترین هتل های تبریز است. برج اصلی هتل شامل 17 طبقه، 180 باب اتاق و رستوران گردان میباشد. این هتل در منطقه زیبا و خوش آب‌ و هوای ائل‌گلی واقع شده‌است. نزدیکی به پارک معروف ائل‌گلی موقعیت بسیار خوبی را برای این هتل به وجود آورده است.
شما میتوانید با چند قدم پیاده‌روی به این پارک برسید و در محیط سرسبز آن قدم زده و از امکانات تفریحی آن مثل قایق‌سواری در دریاچه لذت ببرید. هرچند هتل از شلوغی شهر فاصله دارد، اما به خاطر نزدیکی به مسیرهای اصلی و همچنین ایستگاه مترو دسترسی بسیار آسانی به دیگر نقاط شهر به ویژه اماکن دیدنی و گردشگری ارائه می‌کند. برای نمونه با کمتر از 30 دقیقه رانندگی این امکان را دارید تا از مسجد کبود، مقبره‌الشعرا، موزه تبریز، خانه مشروطه و غیره دیدن کنید.
این هتل برای آسایش‌خاطر میهمانان خود بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها را با امکانات عالی فراهم کرده است. اینترنت پرسرعت در فضای اتاق‌ها در دسترس بوده و همه آن‌ها به سیستم تهویه ‌مطبوع مجهز هستند. برای راحتی بیشتر میهمانان فضای نشیمن و تلویزیون هم فراهم شده ‌است. به‌علاوه اگر اشیای قیمتی به همراه خود دارید می‌توانید آن‌ را در صندوق‌امانات داخل اتاق‌ حفظ و نگهداری کنید.
چای‌ساز، یخچال و مینی‌بار هم در همه اتاق‌ها وجود دارد. اگر به تنهایی سفر کرده‌اید اتاق‌های یک‌تخته هتل برای شما مناسب است. زوج‌ها و گروه‌های دو نفره هم می‌توانند از اتاق‌ها دو نفره که از یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره تشکیل شده، استفاده کنند. این اتاق‌ها با دو چشم‌انداز رو به کوه و رو به پارک به مسافران ارائه می‌شوند. سوئیت‌های دوخوابه هم برای خانواده‌ها یا گروه‌های سه نفره مناسب ‌است. البته این سوئیت‌ها امکان اضافه کردن دو نفر ظرفیت اضافه را هم دارند.
هتل پارس ائل گلی با رستوران‌های متنوعی پذیرای میهمانان عزیز است. ازجمله رستوران‌های آن زمرد، یاقوت و الماس هستند که در آن‌ها امکان امتحان کردن خوشمزه ترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی را دارید. دیگر رستوران این هتل، رستوران گردان بوده که در بام هتل قرار گرفته است و میهمانان می‌توانند در آن علاوه بر صرف غذاهای خوشمزه از تماشای چشم‌انداز زیبای رو به شهر لذت ببرند.
این هتل همینطور یک کافی‌شاپ هم دارد. این کافه که از فضایی شکیل و دلنشین برخوردار است با سرو انواع نوشیدنی‌های متنوع سرد و گرم، دسرها و میان ‌وعده‌های خوشمزه لحظاتی دلچسب در کنار دوستان و خانواده را برایتان رقم می‌زند.

هتل لاله پارک تبریز

اتاق دو تخته دبل هتل لاله پارک تبریز
هتل لاله پارک تبریز یکی از مجلل‌ترین هتل‌های پنج‌ستاره شهر تبریز و از بهترین هتل های شهر تبریز است. این هتل از لحاظ موقعیت مکانی،در نزدیکی پارک جنگلی باغمیشه قرار گرفته و از مراکز گردشگری مثل پارک ائل گلی، ارگ تبریز، باغ دز کمال، رب رشیدی و غیره فاصله اندکی دارد.
این هتل همینطور دسترسی راحتی به سایر مراکز مهم شهر دارد. با انتخاب هتل لاله پارک، شما علاوه بر دسترسی‌های مطلوبی که دارید می‌توانید از امکانات فوق‌العاده هتل هم بهره‌مند شوید و اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. هتل لاله پارک برای آسایش‌خاطر مسافران واحد‌های اقامتی مجهزی را تدارک دیده ‌است. این هتل در مجموع دارای 220 اتاق و سوئیت لوکس و مجهز درون خود ‌است.
اتاقهای هتل لاله پارک تبریز دارای تنوع بسیار بالایی هستند که اقامتی عالی و لوکس را برای شما به ارمغان خواهند آورد. تمام اتاقهای هتل با سلیقه‌های گوناگون طراحی شده اند که عبارتند از 173 اتاق استاندارد، 20 اتاق کانکت، 2 اتاق ویژه معلولین، 16 سوئیت اگسکیوتیو، 1 سوئیت رویال و 10 سوئیت جونیور.
از جمله مزیت‌های این هتل قرار گرفتن در نزدیکی مرکز خرید لاله است. این مجتمع فروشگاه‌های متنوعی از برندهای معروف دنیا را در خود جای داده است. همینطور دارای فضایی ویژه برای بازی و سرگرمی ‌کودکان است. در این مرکز فوت کورتی متشکل از رستوران‌های معروف شهر هم قرار دارد. در نتیجه می‌توانید با خیال آسوده و صرف کمترین زمان ممکن به خرید بروید و پس از میل غذایی خوشمزه به هتل بازگردید.

هتل های 4 ستاره تبریز

اگر تا به این لحظه هتل مورد نظر خود را از میان هتل‌های 5 ستاره تبریز پیدا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه مقاله را برای آشنایی با هتل های 4 ستاره از دست ندهید.

هتل گسترش تبریز

سوئیت دو تخته توئین هتل گسترش تبریزهتل گسترش تبریز از بهترین هتل های تبریز از نظر مسافران بوده که در چهارراه ابرسان این شهر قرار گرفته و هتلی 4 ستاره و بین‌المللی در بین هتل‌های شهر تبریز به شمار می‌آید. هتل گسترش تبریز دارای قدمتی در حدود 50 سال است و یکی از هتل‌های قدیمی شهر تبریز محسوب می‌شود که متشکل از 13 طبقه، 225 تخت و تعداد 150 واحد اقامتی با امکاناتی مطلوب می‌باشد.
هتل گسترش تبریز در سال 1395 با هدف افزایش سطح کیفی و بهبود وضعیت هتل، مورد بازسازی قرار گرفت. هتل گسترش دارای چندین رستوران میباشد که در آن‌ها انواع متنوع غذاهای ایرانی و فرنگی برای مسافران و گردشگران سرو می‌شود. شهر زیبای تبریز با چشم‌انداز بینظیری که دارد، به زیبایی و جذابیت هتل گسترش تبریز افزوده است. این هتل هم از این چشم‌انداز بی‌نصیب نمانده و با داشتن مناظر زیبا شب و روزتان را در این هتل زیباتر میکند.
هتل گسترش از امکانات ورزشی قابلتوجهی هم برخوردار است که برای علاقه‌مندان به ورزش می‌تواند خبر خوبی باشد. امکانات ورزشی این هتل شامل استخر، جکوزی، سونا، اتاق ماساژ، اسپا و سالن بدنسازی میشود. اتاق‌های مجهز این هتل اقامتی دلنشین و به‌یادماندنی را برای شما رقم می‌زنند.
هتل گسترش تبریز به خاطر قرارگیری در یکی از بهترین نقاط شهر، به اکثر مراکز تجاری، بیمارستان‌ها، اداره‌ها و جاذبه‌ها و اماکن دیدنی این شهر دسترسی خوبی دارد. شما می‌توانید تنها با 10 دقیقه رانندگی به مرکز شهر تبریز برسید. اگر قصد خرید شخصی یا خرید سوغاتی دارید، می‌توانید به قنادی تشریفات که در چند قدمی هتل واقع شده و یا به مجتمع تجاری اسکان سر بزنید.

هتل بین المللی تبریز

اتاق دو تخته توئین هتل بین المللی تبریزاز بهترین هتلهای شهر، هتل بین‌المللی تبریز است که بسیار خوب و شناخته شده‌ میباشد. زمانیکه قصد برنامه‌ریزی برای سفر را دارید ولی نسبت به محل اقامتتان بابت تمیزی، کیفیت و خدمات حساس هستید حتما در لیست اسامی بهترین هتل های تبریز، این هتل را قرار دهید. بی تردید با یک شب ماندن در این هتل از طرفداران همیشگی آن خواهید شد.
اتاق‌های هتل بین المللی تبریز بسیار مجهز و تمیز هستند و امکانات رفاهی و تفریحی قابل توجهی نیز در این هتل برای میهمانان در نظر گرفته شده است که از میان آنها می‌شود به روم سرویس شبانه‌روزی، اینترنت پرسرعت، لاندری و پارک کودک اشاره کرد. با این امکانات هر موقع که بخواهید می‌توانید نوشیدنی‌های دلخواهتان یا خوراکی‌هایی که هوس کردید در اتاقتان سفارش دهید و میل کنید.
اگر هم فرزند کوچکی دارید، می‌توانید او را برای سرگرمی و بازی به پارک کودک هتل ببرید تا اوقات خوشی را با سایر کودکان سپری کند. چنانچه دارای مدارک و یا وسایل مهمی هستید که نیاز به مراقبت شدید دارند میتوانید از صندوق امانات استفاده کنید.
این هتل دو رستوران زیبا و باشکوه دارد. در ساختمان اصلی هتل و در مجاورت استخر، کافی‌شاپ هتل نیز محیطی گرم و صمیمی را با سرو خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ و موقعیتی بینظیر برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه مسافران فراهم میکند.
از ویژگیهای دیگر هتل بین المللی تبریز این است که با اقامت در آن سفری آرام و دلچسب را خواهید داشت، در هتل زیبا اکثر نیازهای شما به بهترین شکل ممکن پاسخ داده می‌شوند و با مشکلی روبه‌رو نخواهید شد. برای نمونه کثیف شدن لباس‌ها در سفر طبیعی است و برای همه پیش میآید؛ اما در این هتل این مشکل به سادگی قابل حل است. چون این امکان را دارید تا هر زمان که خواستید لباس‌های‌تان را به لاندری هتل بسپارید و آنها را تمیز و کاملا اتوشده تحویل بگیرید.

هتل پتروشیمی تبریز

اتاق سه تخته هتل پتروشیمی تبریزهتل پتروشيمی تبریز از بهترین هتل های شهر زیبای تبریز میباشد که در نقطه آب و هوايی مطلوب شهر یعنی بلوار استاد شهريار در سال ۱۳۷۸ افتتاح شد. این هتل جهت بهسازی و ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل دارای معماری آتریوم با فضای باز ميانی بوده و در زمینی به مساحت ۲۴۰۰۰ مترمربع زیربنا در ۵ طبقه بنا و با ۲۶ باب واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب ساخته شد.
قرار گرفتن هتل در بلوار شهریار باعث دسترسی راحت مهمانان به مرکز شهر، مراکز خرید و اماکن دیدنی تبریز گردیده است. هتل پتروشیمی با داشتن پرسنلی مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت میشمرد و اقامتی متفاوت و به یادماندنی را برای میهمانان گرامی فراهم میکند.

هتل آزادی تبریز

اتاق دو تخته توئین هتل آزادی تبریزهتل آزادی تبریز واقع در چهارراه معروف شریعتی در مرداد ماه سال ۱۳۹۷ مورد بهره برداری قرار گرفت و از بهترین هتل های سه ستاره تبریز میباشد. ساختمان تازه تاسیس هتل در ۴ طبقه بنا ساخته شده و دارای ۴۳ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد.
از مزایای این مجموعه میشود به نزدیکی آن به موزه های آذربایجان، موزه مشروطه، مسجد کبود، بازار تبریز، میدان ساعت و داشتن دسترسی آسان به روستای کندوان اشاره کرد. هتل آزادی تبریز با کادری ماهر و آموزشدیده اقامتی دلچسب و خاطرهانگیز را برای شما میهمانان عزیز فراهم میکند.

هتل استقبال تبریز

اتاق دو تخته دبل هتل استقبال تبریز
هتل استقبال تبریز که در یکی از تاریخی‌ترین مناطق شهر در محله سرخاب واقع گردیده است از جمله بهترین هتلهای شهر است. خوب است بدانید محله سرخاب در طول تاریخ منطقه اعیان نشین بوده است. هتل استقبال تبریز در مرکز شهر می باشد و دارای چشم انداز بسیار دلنشین و آب و هوای مطبوع به خاطر مجاورت از روبه رو با مقبره الشعرای شهریار و پارک و فضای سبز این مجموعه میباشد.
از نقاط مثبت هتل نزدیک بودن به مجموعه تاریخی و فرهنگی مقبره الشعرا، خانه امیرنظام، موزه سفال، بازار بزرگ و تاریخی تبریز (ثبت جهانی)، ادارات اصلی شهر، اماکن مذهبی، دیدنی و آموزشی می‌باشد . رستوران هتل استقبال با سرو صبحانه به صورت بسیار متنوع و کیفیت عالی، سرو انواع غذاهای مختلف ایرانی و همچنین انواع نوشیدنیهای خوشمزه سرد و گرم و انواع دسر آماده پذیرایی از میهمانان عزیز میباشد.
کافی شاپ هتل استقبال تبریز با ارائه انواع متنوع نوشیدنیهای سرد و گرم، انواع کیک و سوغات تبریز سعی در فراهم آوردن محیطی دنج و آرام بخش برای دورهمی‌های میهمانان عزیز کرده است. سالن اجتماعات هتل با داشتن گنجایش ۲۵۰ نفر آماده پذیرایی از انواع مراسم، همایش و انواع نمایشگاه محلی می‌باشد. پارکینگ اختصاصی و فروشگاه داخلی هتل از امکانات دیگر هتل استقبال تبریز به شمار می رود.

هتل سارای تبریز

هتل سارای تبریز از جمله بهترین هتلهای 3 ستاره میباشد که درسال 1399 افتتاح شد. از نقاط مثبت این هتل میتوان به نزدیکی به مسجد کبود، عمارت ائل گلی و بازار تاریخی اشاره کرد. همینطور لابی زیبا این هتل مجهز به اینترنت است و اتاقهای هتل دارای سیستم تهویه مطبوع هستند.
این هتل هم با اسم افسانه سارای یا سارا، یکی از افسانه‌های مردمی در دیار آذربایجان است که در این منطقه بسیار مشهور می‌باشد. هتل سارای در6 طبقه مثبت ساخته شده و از 29 باب واحد اقامتی تشکیل میشود. باید بدانید طبقاتی که برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده از طبقه 2 به بالا میباشد. کادر باتجربه و ماهر این مجموعه آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز میباشند.

هتل کاسپین تبریز

اتاق دو تخته توئین هتل کاسپین تبریزاز جمله بهترین هتل های تبریز از نظر مردم هتل کاسپین تبریز است که یک هتل سه ستاره و پر از امکانات متنوع میباشد. هتل کاسپین در سال ۱۳۹۶ به ساختمان فعلی نقل ‌مکان کرد. این هتل در خیابان شهید بهشتی تبریز قرار گرفته و دسترسی بسیار خوبی به مکان‌های تفریحی و گردشگری این شهر زیبا دارد.
فاصله هتل کاسپین تبریز تا مهران رود تنها چند قدم است و با ارائه خدمات تاکسی سرویس و ترانسفر تلاش کرده دسترسی هرچه بهتر و ساده‌تری برای میهمانان خود به اقصی‌نقاط شهر تبریز را فراهم کند. هتل کاسپین تبریز دارای 4 طبقه با مجموع ۲۰ واحد اقامتی است. دسترسی فوق‌العاده آسان، امکانات خوب، اتاق‌های تمیز و مطلوب و قیمت مناسب هتل کاسپین تبریز در مقایسه با رقبا، باعث محبوبیت هتل نزد مسافران شهر زیبای تبریز شده است.
امکانات و خدمات اتاق‌ها عبارتند از صبحانه، روم سرویس، یخچال، تلویزیون، مینی بار البته با هزینه، سرویس بهداشتی. از جمله امکانات دیگر این هتل می‌شود به لابی هتل در طبقه همکف با گنجایش ۱۵ نفر و مساحت ۱۰۰ متر، اتاق چمدان، صرافی، خدمات خانه‌داری، تاکسی سرویس، نمازخانه، صندوق امانات، پارکینگ، خدمات بیدارباش، روزنامه و ترانسفر رفت ‌و برگشت با هزینه اشاره کرد.
از جمله خدمات خاص هتل کاسپین پارکینگ رایگان هتل است. همینطور حجم ترافیک اینترنت هتل برای میهمانان عزیز هتل کاملا رایگان و نامحدود میباشد. رستوران هتل کاسپین تبریز با داشتن محیطی آرام‌بخش و زیبا و سرو انواع غذاهای ایرانی و محلی تبریز آماده خدمت‌رسانی به مسافران عزیز می‌باشد.
سخن پایانی:
تا اینجا لیستی از بهترین هتل های تبریز در اختیار شما گذاشتیم. هتل های متنوعی در این شهر وجود دارد که به علت معماری فوق العاده، امکانات مطلوب و خدمات رفاهی مورد توجه توریستها قرارگرفته اند و اقامتی خوشی را برای مسافران فراهم میکنند. اگر تمایل دارید تا هتلی را به این لیست اضافه کنیم، حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
مقایسه هتل ویدا و هتل آرامیس پلاس کیش
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر