لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل پارس ائل گلی و هتل لاله پارک تبریز

مقایسه هتل پارس ائل گلی و هتل لاله پارک تبریز

در این مقاله به مقایسه هتل پارس ائل گلی و هتل لاله پارک تبریز می‌پردزیم. هتل پارس ائل گلی تبریز از جمله هتل‌های پنج ستاره در شهر تبریز می‌باشد که در سال ۱۳۸۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. هتل تاکنون از مسافران بسیاری میزبانی کرده است. این هتل زیر نظر مجموعه گروه هتل‌های پارس مشغول به فعالیت می‌باشد و آن را به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های تبریز می‌شناسند. باتوجه به موقعیت قرارگیری این هتل در کنار پارک بزرگ ائل گلی در تبریز توجه بسیاری از مسافران به آن جلب شده است.

هتل کایا لاله پارک از جمله بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین هتل ‌های تبریز به شمار می‌آید که به عنوان دهمین هتل از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای کایا ترکیه نیز هست. این هتل خاص ۵ ستاره بوده و در بین هتل‌های تبریز می‌درخشد. خوب است بدانید که در سال ۱۳۹۵ هتل لاله پارک تبریز تاسیس‌شده و در دسته نوسازترین هتل‌‌های ساخته ‌شده در این شهر زیبا قرار دارد.

امکانات عمومی هتل پارس ائل گلی

استخر هتل پارس ائل گلی تبریز

مسافران در هتل پارس ائل گلی تبریز این امکان را دارند به‌صورت رایگان در فضای لابی هتل و در تمامی اتاق‌ها به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشند. همچنین پارکینگ این مجموعه دارای ظرفیت ۱۳۰ خودرو بوده و به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. از این رو مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، نگرانی بابت جای پارک نخواهند داشت.

معرفی هتل پارسیان کیش
ادامه مطلب

در لابی این هتل این امکان را دارید تا از آتلیه، آسانسور، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، فکس و فتوکپی، تاکسی‌سرویس برای گشت‌وگذار، صندوق امانات، نمازخانه بهره‌مند گردید. همچنین تعدادی فروشگاه برای سوغاتی‌های تبریز در لابی هتل وجود دارند. برای آن دسته از مسافرانی که دارای معلولیت می‌باشند، خدمات رفاهی مطلوب برایشان فراهم شده است. خدماتی شامل خشک‌شویی و تور گردشگری نیز در لابی هتل وجود دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پارس ائل گلی

سوئیت دبل هتل پارس ائل گلی تبریز

ازجمله اتاق‌های در داخل این هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل و توئين و سوئیت‌ دوخوابه سه نفره است. اتاق‌های هتل پارس ائل گلی تبریز از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، مبلمان راحتی، یخچال، تلویزیون و میزتحریر برخوردار هستند.

تلویزیون در داخل اتاق‌های این هتل به شبکه پخش فیلم مجهز می‌باشد و کاربران این امکان را دارند تا در اوقات فراغت خود، به تماشای برنامه‌های متنوع بنشینند. از جمله مزیت‌های این هتل برخورداری از دستگاه چای‌ساز در تمامی اتاق‌ها است. مسافران جهت رفع خستگی چای و دم‌نوش دم می‌کنند. در داخل حمام‌های اختصاصی در تک‌تک اتاق‌ها سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز وجود دارند.

امکانات عمومی هتل لاله پارک تبریز

میز سلف سرویس رستوران هتل پارس ائل گلی تبریز

از خدمات عمومی ارائه‌شده در این هتل نیز باید به اینترنت وای فای رایگان اشاره داشت. همچنین هتل لاله پارک تبریز از ۷ سالن کنفرانس، تالار مجلل، مرکز ورزشی-رفاهی برخوردار است. اینگونه مسافرانی که با هدف بیزینس وارد این شهر می‌شوند، می‌توانند جلسات کاری‌شان را برگزار کنند.

شایان ذکر است که در ساخت این هتل 14 طبقه، از به‌روزترین امکانات بهره گرفته ‌شده است. امکانات ارائه‌شده به اندازه‌ای خوب می‌باشند که پیشتر در هیچ هتل داخلی دیگری تجربه نکرده‌اید. برای نمونه هتل پارک تبریز دارای ۸ آسانسور بوده که دسترسی به ۲۲۰ واحد اقامتی را برای مهمانان گرامی آسان کرده است.

9 اقامتگاه برتر در آرژانتین
ادامه مطلب

از سایر امکانات هتل کایا لاله پارک تبریز باید به تالار بزرگ آن اشاره داشت. این تالار برای مناسبت‌ها، کنسرت‌ها و جشن‌های مختلف بسیار مناسب می‌باشد. هتل مجلل لاله پارک از پرسنلی حرفه‌ای و مجرب برخوردار است که در تلاش‌اند تا اقامتی دلچسب برای میهمان عزیز رقم بزند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کایا لاله پارک

اتاق دبل هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک تبریز در ۱۴ طبقه دارای ۲۲۰ باب اتاق و سوئیت می‌باشد. این هتل بدون شک اقامتی دل‌نشین و آرامش‌بخش را برای میهمانان خود رقم می‌زند. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل شامل سوئیت اکسکیوتیو یک نفره، سوئیت جونیور یک نفره، اتاق دلوکس دو تخته دبل، اتاق دلوکس یک تخته، اتاق دلوکس دو تخته توئین، سوئیت اکسکیوتیو دو نفره، سوئیت جونیور دو نفره، سوئیت رویال دو نفره و اتاق کانکت چهار نفره می‌شود.

از جمله امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارتند از یخچال، چای‌ساز، تلویزیون، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع هوا، صندوق امانات، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، روم سرویس، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.

تفاوت هتل پارس ائل گلی و هتل لاله پارک تبریز از نگاهی دیگر

لابی هتل لاله پارک تبریز

در هتل لاله پارک در صورتی که سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال در نظر گرفته می‌شود. چنانچه سن خردسال بین 0 تا 6 سال باشد، اقامت آن به صورت رایگان محاسبه خواهد شد؛ اما در هتل پارس ائل گلی اگر سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال است. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 5 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

آدرس هتل پارس ائل گلی تبریز دقیقا کجاست؟

هتل پارس ائل گلی تبریز، در جنوب غربی این شهر قرار دارد.  از طریق بزرگراه شهید کسایی امکان دسترسی به به نقاط دیگر شهر وجود دارد. این اقامتگاه نزدیک باغ شاه گلی واقع شده است. طبیعت چشم‌نواز اطراف آن از جمله مزیت‌های مکان احداث آن می‌باشد.

خوابگاه ها در مقابل هتل ها-کدام یک گزینه مناسبی تری است ؟
ادامه مطلب

آدرس هتل لاله پارک تبریز کجاست؟

هتل لاله پارک تبریز، از جمله هتل‌های بزرگ و باشکوه پنج ستاره شمال غرب کشور است. هتل در منطقه خوش آب و هوای رشدیه تبریز و در همسایگی کوه عینالی قرار دارد. این همجواری چشم‌انداز جذاب، زیبا و منحصر به فرد را برای مهمانان در داخل اتاق‌ها فراهم می‌کند.

جمع‌بندی

هتل پارس ائل گلی تبریز در ۱۷ طبقه از 180 واحد اقامتی برخوردار است. هتل پارس ائل گلی تبریز در عین دور بودن از ترافیک شهری و مناطق شلوغ، دارای دسترسی مطلوب به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری نظیر باغ‌وحش تبریز، پارک ائل گلی و نیز پارک آبی هلیا می‌باشد. تعدادی از مراکز خرید مشهور و بزرگ نیز در فاصله اندکی از این هتل قرار دارند.

هتل لاله پارک تبریز در اتوبان پاسداران واقع شده است. نکته مهم اینکه هتل لاله پارک در کنار پارک جنگلی باغمیشه قرار دارد و دارای دسترسی مطلوبی به شهر تبریز می‌باشد. به‌طوری‌که این امکان را دارید تا از هتل به راحتی به مرکز شهر رفته و در کنار هتل نیز به مرکز خرید لاله پارک سر بزنید. در این مرکز خرید لباس‌ها و لوازم برند به فروش می‌رسد. در این مطلب مقایسه هتل پارس ائل گلی و هتل لاله پارک تبریز را خواندید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر