لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> دسته‌بندی نشده >> جاهای دیدنی یزد در بهار؛ گردش در جاذبه‌های تاریخی شهر بادگیرها
جاهای دیدنی یزد در بهار

جاهای دیدنی یزد در بهار؛ گردش در جاذبه‌های تاریخی شهر بادگیرها

یزد شهر بادگیرها، خشت‌های خام و شهر دارالعباده یکی از شهرهای زیبای مرکزی کشورمان است. زمانی که به یزد وارد می‌شوید اصالت و تمدن در کوچه‌ و پس‌کوچه‌های این شهر فریاد می‌زند. یزد در تمام فصول سال زیبایی خود را دارد، اما بهار شاید در بین اغلب مسافران طرفداران بیشتری داشته باشند. در حقیقت جاهای دیدنی یزد در بهار با توجه به آب و هوای این شهر، میزبان تعداد بیشتری از مهمانان و گردشگران هستند.

فصل بهار یزد کجا بریم؟

در این مقاله سعی داریم تا با شما عزیزان سفری کوتاه اما جذاب به شهر یزد داشته باشیم. در این مطلب در مورد اینکه در سفر به یزد کجا بریم، آب و هوای یزد در فصل بهار، تفریحات، بناهای تاریخی، مکان های دیدنی یزد در بهار، آدرس آنها و دیگر خصوصیات و ویژگی‌های آنها صحبت خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید:

آب و هوای یزد در فصل بهار

ورودی آتشکده یزد

با توجه به قرار گرفتن یزد در منطقه خشک و دره‌ای، آب و هوای این استان در فصل تابستان بسیار گرم و خشک است. البته این شهر در برخی از روزهای بهار آب و هوای بسیار خنکی را تجربه می‌کند. اغلب مسافران بهار را برای سفر به این شهر بیشتر ترجیح می‌دهند.؛ چراکه آب و هوای یزد در اوایل بهار بسیار مطبوع و مناسب است.

علاوه بر جاذبه‌های تاریخی این شهر که در فصل بهار نیز همچنان زیبایی خود را حفظ کرده‌اند، بهترین هتل های یزد نیز جزو جاهای دیدنی یزد در بهار به ویژه در فروردین ماه هستند.

معرفی مکان های دیدنی یزد در بهار

زندان اسکندریه از مکان های دیدنی یزد در بهار

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم جاذبه‌های یزد در تمام فصول سال دیدنی هستند. اما اگر می‌خواهید در فصل بهار و در زمانی خنک‌تر راهی این دیار شوید در ادامه با ما همراه باشید تا لیستی از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر راهنمای سفر به یزد باشند:

١. زندان اسکندریه

زندان اسکندریه

یکی از آثار باستانی یزد که دارای قدمتی بسیار است زندان اسکندریه یا همان مدرسه ضیائیه نام دارد. محله فهادان جایی است که می‌توانید این بنای تاریخی را از نزدیک ببینید.

زندان اسکندریه

زمانی که به دیدن این بنا می‌روید در ابتدا معماری زندان اسکندریه که منحصراً از خشت خام تشکیل شده توجه شما را به خود جلب می‌کند. در حقیقت از دیگر مصالح مانند کاشی و سنگ در این بنا استفاده نشده است.

زندان اسکندریه

بر روی خشت‌ها تزئینات گچبری و آبی رنگ به چشم می‌خورد. معماری این بنا الهام گرفته از معماری اصیل کویری است. در وسط محوطه این بنا چاهی عمیق وجود دارد. این چاه در نهایت به یک سرداب می‌رسد. علاوه بر این، گنبد، بادگیر و شبستان بخش‌های دیگر این مجموعه تاریخی را تشکیل می‌دهند.

زندان اسکندر

  • موقعیت مکانی زندان اسکندر یا مدرسه ضیائیه بر روی نقشه اطلاعات زیاد و دقیقی از نحوه دسترسی به این مکان و وضعیت آن به شما ارائه می‌دهد.
  • آدرس زندان اسکندریه: یزد، محله فهادن، کوچه رختشویخانه، کوچه حمام نو

٢. مسجد جامع

مسجد جامع

بدون تردید یکی از زیباترین و خاص‌ترین جاذبه‌های تاریخی یزد، مسجد جامع است. مسجد جامع یزد به مانند نگینی زیبا در دل کویر پهناور کشورمان می‌درخشد. این مسجد یکی از جاهای دیدنی یزد در بهار محسوب می‌شود. این بنای تاریخی در طول سالیان زیاد و در زمان حکومت‌های مختلف ساخته شده است.

مسجد جامع

قدمت زیاد این بنا موجب شده تا حوادث تاریخی زیادی را به چشم ببیند. معماری مربعی شکل این مسجد الهام گرفته از بنای کعبه است. همچنین ارتفاع زیاد مناره‌های مسجد جامع یکی دیگر از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد آن است.

مسجد جامع

این مسجد به مانند دیگر آثار تاریخی دارای بخش‌های مختلفی مانند فضای جلوخان، سردرشرقی، مناره‌های مسجد، کریاس، محراب مسجد، صحن داخلی، شبستان غربی، موزه، ایوان اصلی و گنبدخانه است. لازم به ذکر است که این بنای تاریخی و باشکوه در فهرست آثار ملی کشورمان و همچنین در لیست میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده است.

مسجد جامع

  • برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد این جاذبه به راحتی می‌توانید موقعیت جغرافیایی مسجد جامع یزد بر روی نقشه را بررسی کنید.
  • آدرس مسجد جامع یزد: یزد، ضلع غربی خیابان امام خمینی، محله فهادان

٣. خانه لاری‌ ها

خانه لاری‌ ها

خانه لاری‌ها در فهرست یکی از زیباترین مکان های دیدنی یزد در بهار قرار دارد. خانه لاری‌ها در یزد قدمتی در حدود ٢٧٠ سال دارد. در طول سالیان سال این محل متعلق به افراد سرشناش بود. در اواسط حکومت پهلوی این خانه بدون سکنه و به صورت متروکه درآمد. پس از گذشت سال‌ها میراث فرهنگی به دلیل معماری زیبا و قدمت زیاد، این خانه را خریداری  و بازسازی کرد.

هر آنچه بایستی راجع به هتل ونوس پلاس چالوس بدانید
ادامه مطلب

خانه لاری‌ ها

امروزه این خانه تاریخی که یکی از مکان های تاریخی یزد به حساب می‌آید، با اتاق‌های زیبای چیده شده در دور تا دور حیاط شکوه معماری و هنر دوران قاجار را به نمایش می‌گذارند. در این مکان هر آنچه که از یک خانه کویری دوران قاجار انتظار می‌رود وجود دارد؛ از شیشه‌های رنگی و پنجره‌های ارسی گرفته تا نقاشی‌های زیبای هنرمندان و گچ‌بری‌های ظریف همه و همه توجه گردشگران را در بدو ورود به خود جلب می‌کنند.

خانه لاری‌ ها

علاوه بر ظرافت‌های هنری بسيار، در اين عمارت به مانند ديگر خانه‌های قىيمی كويری سرداب، بادگیر، حياط سوم و ميانی نیز دیده می‌شود. جالب است بدانید که نام این خانه زیبا و تاریخی در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است.

مسجد جامع

  • لازم به ذکر است که موقعیت مکانی خانه لاری‌ها بر روی نقشه اطلاعاتی جزئی‌تر از مسیرهای دسترسی و مکان دقیق این جاذبه به شما نمایش می‌دهد.
  • آدرس خانه لاری‌ها: یزد، خیابان امام خمینی، محله فهادان، کنار عمارت کلاه فرنگی

٤. موزه سکه و مردم شناسی حیدرزاده

موزه سکه و مردم شناسی حیدرزاده

جاهای دیدنی یزد محدود به خانه‌های تاریخی و بافت تاریخی آن نمی‌شود. موزه سکه و مردم‌شناسی از جمله جاهای دیدنی یزد در بهار به شمار می‌رود. خانه عرب‌ زاده محلی است که موزه سکه و مردم‌شناسی در آن قرار گرفته است.

موزه سکه و مردم شناسی حیدرزاده

خانه عرب زاده بنایی به جا مانده از حکومت قاجاریان است. ساختمان این موزه نیز به مانند دیگر عمارت‌ های تاریخی یزد از اتاق‌هایی دور تا دور حوض و حیاط تشکیل شده‌اند.

موزه سکه و مردم شناسی حیدرزاده

در این ساختمان ١٠ سالن برای نمایش روش زندگی مردم یزد در گذشته، سکه‌های تاریخی، وسایل مختلف و… در نظر گرفته شده است. در بخش مردم‌شناسی این موزه به زیبایی هر چه تمام‌تر می‌توانید صحنه‌هایی زيبا از رسم و رسومات و وسايل مختلف قدیمی را از نزدیک مشاهده كنید. این وسایل تاریخی حکایت از ٤٢ سال زندگی مردم از زمان هخامنشیان تا امروز دارد.

موزه سکه و مردم شناسی حیدرزاده

  • اگر به دنبال وضعیت دقیق این جاذبه و راه‌های دسترسی به آن هستید، موقعیت جغرافیایی موزه سکه مردم شناسی بر روی نقشه این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • آدرس موزه سکه و مردم‌شناسی: یزد، خیابان امام، خیابان فهادان، خانه تاریخی عرب‌ زاده

٥. موزه آب

موزه آب یزد

وقتی به تماشای موزه آب در یزد می‌روید در حقیقت با یک تیر دو نشان می‌زنید. چراکه این موزه در خانه کلاهدوزها واقع شده است. خانه کلاهدوزها عمارتی قدیمی و به جا مانده از دوران قاجاریه است.

موزه آب

در این موزه می‌توانید از نزدیک با نحوه دسترسی مردم آن زمان به آب آشنا شوید. این موزه دارای پنج طبقه است. در این طبقات تاریخچه آب، قنات و چاه در یزد به نمایش گذاشته شده است.

موزه آب یزد

در میان طبقات موزه آب یزد طبقه سوم از اهمیت بیشتری برخوردار است. چون در این طبقه وسایل، اسناد و مدارکی وجود دارد که طریقه آبرسانی به یزد را نشان می‌دهد. در میان این اسناد و کتاب‌ها، شواهدی دال بر مهریه بودن آب خانم‌ها نیز وجود دارد.

موزه آب یزد

  • موقعیت جغرافیایی موزه آب بر روی نقشه اطلاعاتی بیشتر در مورد وضعیت و نحوه رسیدن به این موزه را نشان می‌دهد.
  • آدرس موزه آب: یزد، خیابان قیام

 ٦. بازار مسگری

بازار مسگری

حیف است به یزد سفر کنید و از بازار مسگرهای آن دیدن نکنید، بازار مسگرها به صورت سرپوشیده مکانی مناسب برای گشت و گذار و یکی از بهترین مکان های دیدنی یزد در بهار است. خود بازار مسگرها قدمتی زیاد مربوط به دوره تیموریان دارد.

بازار مسگری یزد

این قدمت و تاریخچه کهن نشان از اصالت صنعت مس در این شهر است. در این بازار قدیمی علاوه بر تماشای دیوارهای پوشیده از خشت و آجر می‌توانید انواع ظروف مسی مانند گلدان، قندان، کشکول، فنجان و قابلمه را با کیفیت‌های بالا خریداری کنید.

  • برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید موقعیت مکانی بازار مسگری بر روی نقشه را با دقت بررسی کنید.
  • آدرس بازار مسگری: یزد، محله ایرانشهر، میدان خان

٧. کویر کاراکال

سافاری در کویر کاراکال

یکی از جاهای دیدنی یزد در بهار کویرهای اطراف این شهر هستند. شب‌های پرستاره و شفاف این مناطق هر ساله و به خصوص در فروردین ماه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کنند. کویر زیبا و دیدنی کاراکال هم یکی از همین کویرها است.

کویر کاراکال

نام دیگر کویر کاراکال کویر صادق آباد است. آب و هوای مطبوع این کویر در فصل بهار تورهای گردشگری زیادی را راهی این منطقه می‌کند. آرامش وصف‌ناپذیر این کویر مکانی مناسب بری ساعاتی خلوت کردن با خود و پیاده‌روی بر روی شن‌های نرم و روان است.

کویر کاراکال

علاوه بر این، در این کویر تفریحات جذابی نیز برای سرگرمی شما وجود دارد؛ شترسواری، موتورسواری و سافاری از جمله تفریحات و سرگرمی‌های موجود در این منطقه هستند. اضافه بر موارد گفته شده در این کویر به راحتی می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری مختلف مانند حمام و آب انبار کاکامیر، خانه وحشی بافقی و قلعه باقرآباد دیدن کنید.

مقایسه هتل نور و هتل حیات شرق مشهد
ادامه مطلب

کویر کاراکال

لازم به ذکر است که کویر هفت سنگ یزد نیز یکی دیگر از کویرهای اطراف یزد است که دارای تفریحات و جاذبه‌های مخصوص به خود در فصل بهار است. همچنین خوب است بدانید اقامتگاه‌های سنتی مناسبی نیز در کویر کاراکال برای سپری کردن شبی آرام و به دور از هر گونه هیاهو تدارک دیده شده است.

  • موقعیت مکانی کویر کاراکال بر روی نقشه اطلاعاتی بیشتر از جاذبه‌های اطراف و راه‌های منتهی به آن در اختيار شما قرار می‌دهد.
  • آدرس كوير کاراکال: یزد، شهر بافق، روستای صادق‌آباد

٨. اردکان یزد

اردکان یزد

اگر به دنبال جاهای دیدنی اطراف یزد در بهار هستید اردکان محلی مناسب با طیف وسیعی از جاذبه‌های تاریخی است. مسجد جامع اردکان، پیر سبز هریشت، خانه تقدیری، کاروانسرا و برج ارجنان، موزه مردم‌شناسی، غار اشکفت یزدان و مسجد جامع حاج محمد سعیدا نمونه‌هایی از جاذبه‌های موجود در شهر اردکان هستند.

  • موقعیت مکانی اردکان یزد بر روی نقشه اطلاعاتی دقیق‌تر و جامع‌تر از جاذبه را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • آدرس اردکان: استان یزد، ٦٠ کیلومتری شهر یزد

جاهای دیدنی یزد در شب

شب‌های آرام مناطق کویری کشورمان از جمله شهر یزد زمانی مناسب برای یک گردش لذت‌بخش هستند. اگر شما هم به مانند بسیاری از گردشگران گردش در شب‌های یزد را می‌پسندید در ادامه برای شما پیشنهادهایی داریم:

١. میدان امیر چخماق

میدان امیر چخماق

میدان امیر چخماق یزد از آن دسته جاذبه‌هایی است که در شب جلوه‌ای دیگر دارد. قدمت اين جاذبه تاريخی در یزد به دوران تيموريان می‌رسد. چراغانی‌های زیبا و نورپردازی‌های رنگارنگ در شب زیبایی دو چندان به این محل می‌دهد.

میدان امیر چخماق

در میدان امیر چخماق، مسجد، بازار امیرچخماق، آب انبار و تکیه را می‌توانید به صورت يكجا در كنار يکدیگر ببینید. در حقيقت مجموعه‌های تاريخی بی‌نظیر اطراف اين ميدان آن را به يكی از معروف‌ترين آثار تاريخی يزد تبديل كرده‌اند.

میدان امیر چخماق

  • همچنین موقعیت مکانی میدان امیر چخماق بر روی نقشه اطلاعات دقیق‌تری از جاذبه‌های اطراف و راه‌های دسترسی به آن را نمایش می‌دهد.
  • آدرس میدان امیر چخماق: یزد، خیابان امام خمینی، میدان امیر چخماق

٢. پارک کوهستان

پارک کوهستان

مناطق گردشگری در یزد محدود به آثار تاریخی نمی‌شود. پارک‌های مختلف و زیبا نیز در این شهر جایگاهی مناسب برای خوشگذرانی و سپری کردن اوقات فراغت در شب هستند. پارک کوهستان با فضای زیبا ، آلاچیق، آبشار، پیست اسکی، موتورسواری و… مکانی مناسب برای تفریح و در کنار خانواده بودن است.

پارک کوهستان

  • برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در مورد این جاذبه، مکان‌های دیدنی اطراف آن و مسیر دسترسی به پارک بهتر است موقعیت مکانی پارک کوهستان بر روی نقشه را به خوبی بررسی کنید.
  • آدرس پارک کوهستان: یزد، جاده تفت، پارک کوهستان

٣. بوستان ناجی

بوستان ناجی

یکی از بوستان‌های زیبای یزد بوستان ناجی است. بوستان ناجی از آن جهت در میان گردشگران شهرت دارد که یکی از باغ‌های دوران قاجاریه است. نورپردازی عمارت زیبا در وسط این باغ زیبایی دو چندان به باغ داده است. در داخل این عمارت اتاق، تالار، بادگیر و… وجود دارد. این بنای تاریخی سالهاست که در فهرست آثار ملی کشورمان به ثبت رسیده است.

بوستان ناجی

  • برای دیدن جاذبه‌های اطراف این بوستان و نحوه رسیدن به باغ بهتر است موقعیت جغرافیایی بوستان ناجی بر روی نقشه به طور دقیق‌تری بررسی کنید.
  • آدرس بوستان ناجی: یزد، بلوار دشتی

جاهای دیدنی یزد در روز

سر در جاهای دیدنی یزد در روز

علاوه بر اینکه در شب‌های یزد می‌توانيد از جاذبه‌های زيادی دیدن كنید، روزهای اين شهر نيز برای يک گردشگری تمام عيار و لذت‌بخش مناسب هستند. در حقیقت زمانی که شب‌های کویری یزد رو به سردی می‌رود می‌توانید در گرمای دوست‌داشتنی روزهای یزد گردش کنید. در ادامه برخی از جاذبه‌های این شهر را که به راحتی می‌توانيد در روز مشاهده كنيد نام می‌بریم:

١. بافت تاریخی یزد

کوچه معروف آشتی کنان

یکی از مناطق تاریخی و صد البته زیبای یزد بافت تاریخی آن است. قدم زدن در این بافت تاریخی آرامشی کم‌نظیر را به شما گردشگران هدیه می‌دهد. خانه‌های تاریخی خشتی و بادگیرهای نهفته در دل آنها همگی حکایت‌هایی از دوران گذشته را در خود نهان کرده‌اند.

در حقیقت هنگامی كه به آنها می‌نگرید هر كدام داستانی برای تعریف کردن دارند. پس از گذر از کوچه پس کوچه‌های این محل‌های قدیمی مانند کوچه معروف آشتی کنان، در نهایت به بازار، موزه، خانه‌های تاریخی و دیگر جاذبه‌های یزد می‌رسید.

در ضمن با بررسی موقعیت مکانی بافت تاریخی یزد بر روی نقشه اطلاعاتی بیشتر در مورد این مکان و جاذبه‌های اطراف آن به دست خواهید آورد.

  • آدرس بافت تاریخی یزد: استان یزد، شهر تاریخی یزد
دو هتل بزرگ و فوق العاده در شهر لندن که باید بشناسید
ادامه مطلب

٢. آتشکده یزد

آتشکده یزد

آتشکده‌ها از آن دست جاذبه‌هایی هستند که نمونه آنها در کمتر شهری برای بازدید وجود دارد. پس اگر مسیرتان به یزد افتاد حتما بازدید از آنها را در برنامه گردشگری خود جای دهید. بنای آتشکده یزد دارای معماری منحصر به فرد است. یکی از جذابیت‌های موجود در معماری این عمارت سادگی آن است.

فضای داخلی آتشکده یزد

در حقیقت پیچیدگی‌ها، طاق‌ها و ستون‌های خاصی که در برخی از عمارت‌های دوران پهلوی دیده می‌شود در آتشکده یزد کمتر به چشم می‌خورد. به معنای واقعی کلمه در این عمارت زیبایی را در عین سادگی می‌توان به وضوح مشاهده کرد. ولی در مجموع می‌توان گفت سبک معماری این آتشکده از سبک دوران هخامنشیان الهام گرفته شده است.

  • لازم به ذکر است که موقعیت جغرافیایی آتشکده یزد بر روی نقشه اطلاعاتی بیشتر و دقیق‌تر از مسیر دسترسی، وضعیت دقیق آن و جاذبه‌های اطراف را به شما نمایش می‌دهد.
  • آدرس آتشکده یزد: یزد، خیابان آیت‌الله کاشانی، آتشکده زردتشتیان یزد

٣. باغ دولت آباد

yaz sightseeing places in spring 9

بسیاری از افرادی که اهل گردش و سفر هستند حتماً نام باغ دولت آباد یزد را برای یکبار هم که شده شنیده‌اند. قدمت این باغ زیبا به ٢٦٠ سال پیش بازمی‌گردد. فضای سرسبز باغ منظره زیبا و جذاب را برای قدم زدن و پیاده‌روی گردشگران فراهم کرده است.

yaz sightseeing places in spring 10

حوض و فواره‌های وسط باغ نیز زیبایی دو چندان به باغ داده‌اند. اما این فقط باغ نیست که گردشگران را راهی این منطقه می‌کند، عمارت زیبای وسط باغ نیز با پنجره‌های ارسی، شیشه‌های رنگارنگ و بادگیری برفرازش بر زیبایی‌ها و جذابیت‌های این باغ افزوده است.

  • لازم به ذکر است علاوه بر اطلاعات ارائه شده در بالا می‌توانید به راحتی موقعیت جغرافیایی باغ دولت آباد بر روی نقشه را به طور دقیق بررسی کنید.
  • آدرس باغ دولت آباد: یزد، خیابان شهید رجایی، کوچه فردوسی

4. قنات زارچ

قنات زارچ

قنات‌های موجود در یزد نیز نمونه‌هایی بی‌نظیر از هنر مردمان این دیار هستند. زارچ نام طولانی‌ترین قنات جهان را به خود اختصاص داده است. این قنات یکی از مشهورترین قنات‌های ساخته شده به دست انسان است.

قنات زارچ

ساخت قنات زارچ محدود به یک سال نمی‌شود. سالیان درازی طول کشیده تا با زحمت دست مردمان این دیار چنین اثر باارزشی احداث شود. این قنات هر ساله میزبان خیل عظیمی از مسافران و گردشگران در گوشه و کنار جهان است.

  • در ضمن موقعیت مکانی قنات زارچ بر روی نقشه اطلاعاتی بیشتر در مورد وضعیت و راه‌های دسترسی به آن به شما نشان می‌دهد.
  • آدرس قنات زارچ: یزد، خیابان سید گلسرخ، محله کوشک نو

٥. آب انبار شش بادگیر

آب انبار شش بادگیر

یکی از جاذبه‌های زیبا و معروف یزد آب انبار شش بادگیر است. آب انبار شش بادگیر در دوران قاجاریه ساخته شده است. این آب انبار تنها آب انبار شش بادگیری یزد است. خزینه، گنبد، پاشیر و بادگیر بخش‌های تشکیل دهنده این آب انبار هستند. معماری زیبا و هشت وجهی  این آب انبار هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

  • برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد این جاذبه می‌توانید موقعیت جغرافیایی آب انبار شش بادگیر را بر روی نقشه بررسی کنید.
  • آدرس آب انبار شش بادگیر: یزد، خیابان دهم فروردین، محله تل یزد، کوچه شش بادگیر

اقامت در یزد

هتل صفائیه یزد

شهر یزد از آن دست شهرهایی است که همه نوع اقامتگاهی در آن برای همه نوع سلیقه‌ای پیدا می‌شود. از اقامتگاه های سنتی تا هتل های یزد همگی دارای امکانات مخصوص به خود هستند. اگر قصد سفر به این شهر را دارید با وجود این هتل ها و اقامتگاه ها، نگرانی از لحاظ مکانی برای سکونتی چند روز و دلپذیر وجود ندارد. برخی از مهم‌ترین هتل های سنتی یزد عبارتند از:

جمع‌ بندی

شهر بادگیرها و خشت‌های زیبا داستان‌های زیادی را از دورانی کهن در خود جای داده است. روایت‌های گذشته بر سر این شهر را می‌توان از خانه‌های تاریخی، مساجد، بادگیرها و خشت به خشت این شهر جویا شد. در این مقاله سعی کردیم تا در مورد جاهای دیدنی یزد در بهار، آدرس آنها، برخی از جاذبه‌های اطراف یزد، کویرها و… صحبت کنیم. با اینکه توضیحات در مورد این جاذبه‌ها بسیار مفصل است، امیدواریم توانسته باشیم در شناخت بخش مهمی از جاذبه‌های این شهر به شما کمک کنیم. شما نیز اگر تجربه سفر به شهر یزد آن هم در بهار را دارید برای ما بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر