لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> فاصله هتل بزرگ شیراز تا فرودگاه چقدر است؟
فاصله هتل بزرگ شیراز تا فرودگاه چقدر است؟

فاصله هتل بزرگ شیراز تا فرودگاه چقدر است؟

کم بودن فاصله هتل بزرگ شیراز تا فرودگاه این شهر موجب شده تا بسیاری از مهمانان شهر شیراز این هتل را به عنوان محلی برای اقامت خود در شیراز زیبا انتخاب کنند. در این مقاله می‌خواهیم در مورد مسافت دقیق فرودگاه تا هتل بزرگ و ویژگی‌های این هتل معروف و دوس داشتنی شیراز صحبت کنیم.

مسافت هتل بزرگ تا فرودگاه دستغیب با ماشین

مسافت هتل بزرگ تا فرودگاه دستغیب با ماشین

اگر بخواهید از هتل بزرگ شیراز راهی فرودگاه شوید مسافتی در حدود ١٥ کیلومتر در پیش روی شما قرار دارد. پیمودن این مسافت در زمان ٢٨ دقیقه‌ای با خودرو میسر است.

معرفی هتل بزرگ شیراز

رستوران هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز هتلی پنج ستاره واقع در دروازه قرآن است. این هتل زیر بنایی معادل ٤٠ هزار مترمربع دارد. ساختمان زیبای این هتل مشتمل بر ١٤ طبقه شامل اتاق و سوئیت‌های مختلف به همراه امکانات رفاهی مدرن و کوتاهی فاصله هتل بزرگ شیراز تا فرودگاه از دیگر خصوصیات ویژه هتل است.

سوئیت دبل هتل بزرگ شیراز

اتاق‌های سینگل، توئین و سوئیت کانکت از جمله اتاق‌های در نظر گرفته شده برای اقامت مسافران هستند. پس از اقامت در اتاق‌ها و استراحتی کوتاه می‌توانید از امکانات این مجموعه پنج ستاره نهایت استفاده را ببرید. برای آشنایی با اتاق های هتل بزرگ شیراز می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

کافی شاپ روباز هتل بزرگ شیراز

این امکانات شامل سالن‌های همایش و مجالس (پنج سالن چند منظوره) شامل سالن وصال شیرازی، شوریده، همای شیرازی، فرصت شیرازی و قانی شیرازی هستند. هر کدام از این سالن‌ها دارای امکانات و ظرفیت‌هایی مخصوص به خود هستند.

مجوز ساخت هتل در کیش
ادامه مطلب

صبحانه هتل بزرگ شیراز

از دیگر امکانات موجود در این هتل می‌توان به رستوران ‌های زیبای آن اشاره کرد. سه رستوران (دو رستوران ایرانی و یک رستوران ایتالیایی) با منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از شما عزیزان هستند. برای آشنایی بیشتر با رستوران های هتل بزرگ شیراز کلیک کنید.

سالن بدنسازی هتل بزرگ شیراز

اضافه بر رستوران، چهار کافی شاپ موجود در هتل بزرگ شیراز انتخاب را برای تمام سلایق آسان کرده است. کافی شاپ لابی ورودی، لابی اصلی، کافی شاپ مجموعه ورزشی بانوان و کافی شاپ مجموعه ورزشی آقایان با چشم‌اندازهای زیبا و انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای لذیذ از شما به بهترین شکل پذیرایی می‌کنند. همچنین شما می‌توانید مراسم تولد یا مهمانی‌های ویژه خود را با سفارش کیک‌هایی جذاب در این کافی شاپ‌ها برگزار کنید.

استخر هتل بزرگ شیراز

پس از خوردن غذا در رستوران‌های زيبا و مجلل و نوشيدن نوشيدنی‌های لذیذ در كافی شاپ اين هتل نوبت به استفاده از مجموعه ورزشی مجهز هتل بزرگ شیراز می‌رسد. این مجموعه ورزشی مخصوص آقایان و بانوان در طبقه سوم هتل قرار گرفته است. این مجموعه آبی شامل استخر، سونا خشک و بخار، ماساژ، جکوزی، باشگاه بدنسازی و… است.

جکوزی هتل بزرگ شیراز

بخش ویژه دیگر موجود در هتل بزرگ شیراز بخش تجاری هتل است. در کنار لابی طبقه ششم هتل، قسمت‌هایی به عرضه برندهای ایرانی و بین‌المللی اختصاص یافته است. در این قسمت‌ها می‌توانید انواع کیف و کفش، جواهر، پوشاک، صنایع دستی و… را ببینید و از آنها برای هدیه دادن به عزیزانتان استفاده کنید.

رستوران هتل بزرگ شیراز

علاوه بر موارد گفته شده وجود آرایشگاه‌های زنانه و مردانه در طبقه سوم از دیگر ویژگی‌های خاص این مجموعه محسوب می‌شود. در نهایت نوبت به پارکینگ هتل می‌رسد. در این هتل چهار پارکینگ بزرگ و سرپوشیده آماده نگهداری از خودروهای مهمانان هتل است. این پارکینگ‌ها مجهز به سیستم امنیتی و آسانسور برای تردد در بین طبقات هستند. در انتها چنانچه تمایل دارید تا در مورد این هتل بیشتر بدانید، پیشنهاد میکنیم که حتما مقاله معرفی هتل بزرگ شیراز را مطالعه نمایید.

مقایسه هتل انقلاب و هتل المپیک تهران
ادامه مطلب

رزرو هتل بزرگ شیراز با ایران هتل آنلاین

رزرو هتل بزرگ شیراز

اگر شما هم از آن دسته مسافرانی هستید که در آینده‌ای نه چندان دور قصد سفر به شیراز و اقامت در یکی از هتل های آن را دارید بهتر است بدانید رزرو هتل شیراز اصلاً کار دشواری نیست. ایران هتل آنلاین به راحتی هر چه تمام‌تر امکان رزرو هتل را در شیراز برای شما فراهم کرده است.

نمای ساختمان هتل بزرگ شیراز در شب

از مزایای رزرو هتل در سایت ایران هتل آنلاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در نظر گرفتن تخفیف‌های فصلی و نوروزی
  • پشتیبانی ٢٤ ساعته در هفت روز هفته
  • انجام صفر تا صد مراحل رزرو هتل به صورت آنلاین
  • دریافت آنی واچر
  • ساده بودن فرایند رزرو هتل داخلی
  • کنسلی رزرو هتل بدون پرداخت کارمزد

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا در مورد فاصله هتل بزرگ شیراز تا فرودگاه، امکانات هتل بزرگ شیراز و رزرو این هتل با ایران هتل آنلاین به صورت کوتاه صحبت کنیم. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعاتی مفید را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

4.5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر