لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> آموزش فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف (پویا)
آموزش فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف (پویا)

آموزش فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف (پویا)

  • بانک ملت
  • بانک تجارت
  • بانک صادرات
  • بانک سامان
  • بانک پاسارگاد
  • بانک اقتصاد نوین
  • بانک ملی
  • بانک سپه
  • بانک آینده
  • بانک گردشگری
  • بانک پارسیان
  • بانک رفاه

بانک ملت:

نحوه فعال سازی و استفاده از اپلیکیشن رمز نگار ملت
1686735165 820 آموزش فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف پویا
ابتدا نرم افزار را از سایت بانک دریافت کنید. سپس با مراجعه به یکی از دستگاه های خود پرداز یا پایانه بانکی غیر نقد بانک و استفاده از منوی تغییر رمز و خدمات رمز پویا اقدام به فعال سازی کنید. سپس کد فعال سازی اپلیکیشن برای شما ارسال می گردد. با ورود کد فعال سازی به سامانه و تعیین رمز اپلیکیشن می توانید از قسمت افزودن کارت/ کارت های بانک ملت به سامانه رمزنگار ملت، قسمت دریافت رمز دوم یک بار مصرف از سامانه رمز نگار ملت، رمز دوم پویا دریافت کنید.

نحوه فعال سازی و استفاده از سامانه رمز نگارملت – نسخه پیامکی
1686735165 900 آموزش فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف پویا

با مراجعه به یکی از دستگاه های خود پرداز یا پایانه بانکی غیر نقد بانک وبا استفاده از منوی تغییر رمز و خدمات رمز پویا، اقدام به فعال سازی سامانه رمز نگار ملت- نسخه پیامکی نمایید. سپس شماره همراه نمایش داده می شود و در صورت تایید شما پیامک فعال سازی و راهنمای سامانه ارسال می گردد. آنگاه چهار رقم آخر کارت بانکی فعال شده به شماره 30003303 را جهت دریافت رمز پویا ارسال می گردد. در نهایت پیامک رمز 7 رقمی یکبار مصرف از طرف بانک با سرشماره Bank Mellat به تلفن همراه شما ارسال می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک ملت مراجعه نمایید.

بانک تجارت:
 بانک تجارت
روش اول: رمز پویا بانک تجارت از طریق نرم افزار “همراز” فعال می گردد. برای فعال سازی این نرم افزار ابتدا باید به یکی از خودپردازهای بانک تجارت مراجعه کنید. در این مرحله کاربران یک برگ رسید حاوی شماره سریال و شماره تلفن همراه مشتری را از خودپرداز دریافت می‌نمایند هم‌چنین یک پیامک حاوی کد فعالسازی همراز به تلفن همراه شما ارسال می‌شود. در قسمت افزودن کارت اپلیکیشن همراز باید شماره کارتی که رمز پویای آن از طریق دستگاه خودپرداز بانک فعال شده است را وارد نمایید . در قسمت شماره سریال توکن شماره سریالی که در رسید دریافتی از دستگاه خودپرداز درج شده است را ثبت کنید. کد فعالسازی که به شماره تلفن همراهتان پیامک شده بود را در قسمت کلید فعالسازی توکن وارد کنید. و کلید تایید را انتخاب نمایید.
روش دوم: فعالسازی به روش USSD از طریق شماره‌گیری # ۸۸*۷۸۸* و انتخاب گزینه‌ی سامانه رمز پویا انجام می‌شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک تجارت مراجعه نمایید.

بانک صادرات:

مشتریان بانک صادرات باید برای دریافت رمز پویا (یکبار مصرف) رمزساز «ریما» را از طریق سایت رسمی بانک صادرات و یا از طریق اپلیکیشن «صاپ» نصب نمایند. در مرحله بعد با مراجعه به خودپردازهای بانک صادرات در بخش «سایرخدمات»، گزینه «فعال‌سازی رمز اول یا دوم» را انتخاب کرده و سپس شماره تلفن خود را وارد کنید. در این مرحله رمز هشت کاراکتری در رسید دستگاه خودپرداز دریافت می‌شود. ضمن اینکه پیامک کد فعال‌سازی نیز به تلفن‌ همراه ارسال می‌شود. در ادامه باید رمزهای دریافت شده از خودپرداز و پیامک را در قسمت مربوطه نرم‌افزار «ریما» وارد کرد تا امکان دریافت رمز یکبار مصرف از طریق این نرم‌افزار فراهم شود.
بانک صادرات روش دوم: با خط موبایلی که به حساب بانکی شما متصل است کد دستوری #719* را شماره گیری نمایید و با انتخاب گزینه OPT گذینه 9 رمز پویا را دریافت کنید. به علاوه نرم افزار غیر رسمی “راز” هم برای ایجاد رمز پویای بانک صادرات وجود دارد که می توانید از آن هم استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک صادرات مراجعه نمایید.

بانک سامان:
بانک سامان

برای دریافت رمز پویا بانک سامان ابتدا باید به یکی از شعب این بانک مراجعه کرده و برای فعال سازی درخواست دهید. اپلیکیشن “رمزینه” برای تولید رمز پویا ایجاد گردیده است و بر اساس سیستم عامل تلفن همراه (اندروید یا ios ) خود از صفحه رسمی بانک سامان دانلود نمائید. اگر سامانه “نت بانک” سامان را فعال دارید می توانید با مراجعه به بخش مدیریت کارت گزینه فعال سازی رمز دوم یک بار مصرف، را انتخاب نمایید. پس از انتخاب کارت مورد نظر خود با انتخاب گزینه‌ی فعال‌سازی رمزینه و اسکن QR Code با استفاده از اپلیکیشن رمزینه و دریافت کد 4 رقمی از طریق پیامک رمز دوم پویا را فعال نمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک سامان مراجعه نمایید.

بانک پاسارگاد:
برای دریافت رمز پویا بانک پاسارگاد می توانید از نرم افزار “همراه بانک پاسارگاد” استفاده کنید. ابتدا همراه بانک خود را فعال کنید. اگر همراه بانک شما فعال نیست به بانک پاسارگاد مراجعه کنید. بعد از اینکه همراه بانک برای شما فعال شد دو راه برای فعالسازی رمز پویا دارید.

روش اول: استفاده از همراه بانک
بانک پاسارگاد
قسمت سایر، عملیات کارت، گزینه فعال/غیرفعال سازی رمز یک بار مصرف کارت، فعال نمودن گزینه رمز یک بار مصرف برای کارت مورد نظر و یا دریافت رمز پویا از طریق کد دستوری (USSD) به صورت #۷۲۰* بانک‌ پاسارگاد به منظور جلوگیری از سوء استفاده از اطلاعات کارت مشتریان، امکان دریافت رمز از طریق شماره‌گیری کدUSSD را نیز فراهم کرده‌است. به این ترتیب که پس از فعال‌سازی دریافت این خدمت از طریق سامانه‌های ذکر شده، با شماره‌گیری کد دستوری #۷۲۰*، انتخاب گزینه ۶ (رمز پویای کارت) و تعیین شماره کارت از لیست نمایش داده شده، رمز دوم پویا به شماره تلفن‌همراه مشتری پیامک خواهد شد.
بانک پاسارگاد

روش دوم: استفاده از سرویس بانک داری مجازی.
قسمت کارت های من، در ستون عملیات، انتخاب مدیریت نوع رمز دوم و تایید رمز دوم یک بار مصرف به عنوان نوع رمز دوم کارت را انتخاب نمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک پاسارگاد مراجعه نمایید.

بانک اقتصاد نوین:
بانک اقتصاد نوین برای تولید و استفاده از رمز دوم پویا اپلیکیشن “ارس” را برای مشتریان خود ارائه داده است. پس از دانلود اپلیکیشن ارس از سایت بانک اقتصاد نوین فعالسازی رمز دوم پویا به یکی از دو روش زیر انجام می‌شود:
روش حضوری: مراجعه به شعب بانک اقتصاد نوین، تکمیل فرم و دریافت بارکد و کد فعال سازی برنامه
روش غیرحضوری: صرفا برای مشتريانی که سامانه ارسال پيامک تراکنش‌های مالی بانک اقتصادنوين برای آنها فعال است.
اولین مرحله دريافت اپليکيشن از درگاه‌های اعلام‌ شده توسط بانک و ورود به اينترنت بانک (در صورتیکه اينترنت بانک شما فعال نمیباشد، میتوانيد از طريق منوی ثبت‌نام آن را به صورت غيرحضوری فعال نماييد.) سپس فعال‌سازی کارت‌های مورد نظر از طريق منوی “کارت و فعال‌سازی رمز دوم يک بار مصرف کارت” را انتخاب نمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک اقتصاد نوین مراجعه نمایید.

بانک ملی ایران:
بانک ملی ایران برای دریافت رمز پویا سامانه 60 را در اختیار کاربران قرار داده است و شما از طریق کد های USSD و نرم افزار هوشمند “مرزبان” رمز پویا را دریافت کنید. برای فعال سازی نرم افزار 60 سه روش وجود دارد: مراجعه به سامانه بام، دستگاه های خودپرداز و دستگاه های کیوسک. شما می توانید با شماره گیری کد #60*737* به روش USSD فعال سازی رمز پویا را انجام دهید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک ملی ایران مراجعه نمایید.

بانک سپه:
بانک سپه

برای فعال سازی رمز پویا بانک سپه ابتدا باید به یکی از شعب بانک سپه مراجعه نمایید تا شماره مشتری، شماره سریال و کد فعالسازی را دریافت نمایند.
شماره مشتری: شماره انحصاری شما در بانک سپه میباشد. در صورت نداشتن شماره مشتری، آنرا از یکی از شعب بانک درخواست کنید.
شماره سریال: شماره سریال OTP شماره‌ایست که شعبه بعد از درخواست رمزساز در اختیار شما قرار می‌دهد.
کد فعالسازی: شماره ای ۶ رقمی است که به شماره همراه شما پیامک می‌شود. این کد یک بار مصرف می‌باشد و فقط یک بار می‌توان از آن استفاده کرد.
البته اگر از قبل سامانه مشتری محور بانک سپه را فعال کرده باشید نیاز به هیچ عملیات اضافه نیست و با ورود به سامانه مشتری محور می توانید همان جا رمز پویا دریافت کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک سپه مراجعه نمایید.

بانک آینده:
شما می توانید برای دریافت رمز دوم پویا برای بانک آینده از نرم افزار “ریما” استفاده کنید. شما ابتدا باید نرم افزار آن را دانلود کرده و به یکی از خودپردازهای بانک آینده مراجعه کنید و رمز فعالسازی نرم افزار “ریما” را دریافت کنید. سپس با استفاده از شماره موبایلی که به حساب بانکی شما متصل است، به وسیله ورود کد فعال‌سازی دریافتی از طریق پیامک و تخصیص رمز یا الگو (Pattern) به منظور ورود به برنامه رمز یکبار مصرف اقدام به فعالسازی نرم افزار کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک آینده مراجعه نمایید.

بانک گردشگری:
بانک گردشگری

برای دریافت رمز پویا بانک گردشگری دو روش وجود دارد.
روش اول: ورود به سامانه اینترنت بانک گردشگری، در گام بعدی شما باید سپس از ستون عملیات بر روی گزینه‌ی مدیریت رمز دوم کلیک نمایید. پس از انجام مراحل ذکر شده رمز دوم پویا فعال می‌شود.
روش دوم: ورود به سامانه همراه بانک از بخش خدمات سپرده، کلیک بر روی بخش سایر و پس از آن انتخاب گزینه عملیات رمز کارت، انتخاب گزینه «فعالسازی رمز یکبار مصرف کارت» و فعال سازی رمز دوم پویا برای کارت مورد نظر. بدین طریق شما می‌توانید رمز دوم پویا را از طریق همراه بانک گردشگری دریافت نمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک گردشگری مراجعه نمایید.

بانک پارسیان:
بانک پارسیان
دارندگان کارتهای نقدی پارسیان میتوانند برای فعالسازی این سرویس به خودپردازهای بانک پارسیان مراجعه کرده و از طریق منوی عملیات رمز یک رمز دلخواه تعیین نمایند. این رمز برای صدور رمز یکبار مصرف الزامی بوده و در صورت فراموش کردن آن، باید مجددا به خودپرداز بانک پارسیان مراجعه کرده و رمز جدید تعریف نمود. سپس یک کد فعالسازی به شماره موبایل دارنده کارت ارسال میشود. کد فعالسازی به مدت 24 ساعت معتبر بوده و در این مدت کاربر میتواند از طریق موبایل بانک پارسیان (“پارسیان من” نسخه 14.3.1 به بعد) نسبت به فعالسازی سرویس اقدام نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک پارسیان مراجعه نمایید.

بانک رفاه کارگران:

برای دریافت رمز پویا برای بانک رفاه کارگران به یکی از شعب بانک رفاه کارگران مراجعه کنید و شماره سریال و شماره فعال سازی نرم افزار رمز پویا را دریافت کنید برای راه اندازی نرم افزار تولید رمز یکبارمصرف نیاز به فعالسازی این نرم افزار با کد فعالسازی و شماره سریال منحصربه فرد آن است. قبل از نصب، از تاریخ و زمان دقیق تلفن همراه خود مطمئن شوید. شماره سریال و کد فعالسازی از طرف شعبه به مشتری تحویل داده میشود. با وارد کردن این اطلاعات توکن موبایلی بر روی تلفن همراه فعال شده و از این پس نرم افزار با شماره سریال وارد شده شناسایی میشود. با انتخاب گزینه Manual وارد صفحه فعالسازی نرم افزار به روش دستی می شوید. در این مرحله شماره سریال بخش عددی و کد فعال سازی ارائه شده را وارد نمائید. همچنین رمز ورود به نرم افزار دلخواه در این مرحله باید توسط کاربر وارد گردد که این رمز عبور در هر بار ورود به نرم افزار الزامی است. با هر بار وارد شدن به نرم افزار، رمز یکبار مصرف تولید شده به کاربر نمایش داده خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک رفاه کارگران مراجعه نمایید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر