لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل اسکان رامسر
رزرو هتل اسکان رامسر

معرفی هتل اسکان رامسر

آنچه باعث محبوبیت رامسر شده تنها هوای دلپذیر و وجود جنگل و دریای آن نیست. این شهر دارای معماری خاص، امکانات کامل و مجهز تفریحی و هیجان‌انگیز است. به همین خاطر توانسته مسافران را مثل یک آهن ربا به سمت شمال جذب ‌کند. اگر میهمان این شهر هستید، برای اقامت روی هتل اسکان رامسر حساب ویژه‌ای باز کنید.

رامسر با آب و هوای مطلوب و زیبایش همواره میزبان بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی بوده است. این شهر با داشتن دریا و کوهستان، از تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سردی برخوردار می‌باشد. وجود همین دریا و کوهستان و تنوع آب و هوایی آن با سایر شهرهای شمالی، رامسر را به عروس شهرهای شمالی تبدیل کرده است. در ادامه هتل اسکان از هتل های رامسر را معرفی می‌کنیم.

درباره هتل اسکان رامسر

رزرو هتل اسکان رامسر

از مراکز اقامتی رامسر هتل آپارتمان اسکان رامسر بوده که در فاصله 350 متری از ساحل قرار دارد. در سال 1390 این هتل آپارتمان سه ستاره در 5 طبقه بنا شد. فضایی که اسکان در آن واقع شده است، بسیار بکر می‌باشد و در کمتر هتلی به چشم‌ می‌خورد. فرض کنید محل اقامتتان جایی باشد که یک سمت آن دریای آبی خزر با صدای امواج بوده و طرف دیگرش، درختان پرتقال وجود دارند. عطر خوش این میوه‌ها قطعا شما را سرمست می‌کند.

سرویس‌دهی و خدمات این هتل میان رده متناسب با ستاره‌هایش است. برای آن دسته از مسافرانی که به فکر سفر به رامسر و اقامت در هتلی با قیمت مناسب هستند، این هتل پیشنهاد می‌شود. اما پیش از رزرو اتاق در این هتل حتما نگاهی به خدمات و امکانات آن داشته باشید.

معرفی اتاق های هتل استقلال تهران (هیلتون سابق)
ادامه مطلب

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل اسکان رامسر

هتل اسکان متشکل از 12 واحد با امکانات رفاهی کامل است. چشم اندازی که برخی از اتاق‌هایش دارند، رو به دریا و برخی دیگر رو به جنگل می‌باشند. شایان ذکر است که بعضی از واحدها دارای بالکن هستند و چنانچه علاقه‌مندید اتاق‌تان بالکن داشته باشد، قبل رزرو این مسئله را با پرسنل هماهنگ کنید.

از جمله مواردی که در تمامی اتاق‌های این هتل میان رده ارائه می‌شود روم سرویس و صبحانه است. واحدهای اقامتی هتل از تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با شبکه پخش استانی و سیستم تهویه مطبوع برخوردار هستند. سرویس بهداشتی که در برخی واحدها وجود دارد، فرنگی بوده و برخی دیگر ایرانی می‌باشد . پس چنانچه با سرویس فرنگی راحت‌تر هستید این قضیه را مدنظر داشته باشید.

داخل اتاق‌ها سرویس حمام به صورت دوش بوده و واحدهای وی آی پی وان و جکوزی نیز در کنار دوش ساده دارند. در همه اتاق‌ها لوازم بهداشتی اولیه شامل صابون، شامپو، مسواک و خمیر دندان قرار دارد. چنانچه مهمانان درخواست کند، سشوار هم داده می‌شود. از دیگر امکانات اتاق‌های این هتل عبارتند از مینی بار با هزینه، شبکه پخش فیلم، یخچال، کمد لباس، چای ساز، آب رایگان و امکان شارژ وسایل الکترونیکی.

امکانات و خدمات هتل

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، هتل اسکان دارای فضایی رمانتیک و رویایی است. پس چنانچه عروس داماد هستید برای ماه عسل، بد نیست در این هتل اقامت کنید. می‌توانید از اتاق ویژه عروس و داماد آن بهره‌مند گردید. هتل اسکان دارای کافی شاپ آرام و دنجی بوده که به صورت ۲۴ ساعته فعال است. در این کافه انواع نوشیدنی‌های متنوع و اسنک‌های سبک آماده شده و به مهمانان هتل ارائه می‌شود.

خدمات هتل درویشی فراتر از یک هتل 5 ستاره!
ادامه مطلب

چنانچه به عکاسی و ثبت خاطرات علاقه دارید، قطعا فضای سبز هتل و محیط اطراف آن شما را شیفته خود می‌کند؛ به ویژه در فصول بهار و تابستان. برای رفت و آمد آسان، در بین طبقات آسانسور وجود دارد.  پس هیچ نگرانی بابت پله‌ها و زانو درد خود نداشته باشید.

هتل آپارتمان اسکان رامسر آژانس مسافرتی، خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس، پارکینگ رایگان و روباز در محوطه پشت هتل، اینترنت رایگان، خدمات خانه داری، خدمات باربری، صندوق امانات و خدمات لاندری دارد. چنانچه به هر علتی به فکس یا پرینتر نیاز داشتید، داخل هتل امکان استفاده از این دستگاه‌ها را دارید. چنانچه علاقه‌مندید می‌توانید با پرسنل هماهنگ کرده و از خدمات ترانسفر رفت و برگشت با هزینه استفاده کنید.

هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته بوده و هر ساعت در روز کادر قسمت پذیرش میهمانان را راهنمایی می‌کنند. هتل استخر، صرافی، پارک کودک و گشت نیم روزی ندارد.

هتل اسکان رامسر

فاصله هتل تا جاهای دیدنی نزدیک

  • فاصله تا بلوار کازینو تقریبا ۲.۹ کیلومتر است.
  • فاصله تا موزه مردم شناسی رامسر تقریبا ۲.۹ کیلومتر است.
  • فاصله تا ساحل طلایی رامسر تقریبا ۵.۹ کیلومتر است.
  • فاصله تا پل عشاق تقریبا ۱۲.۹ کیلومتر است.
  • فاصله تا زیپ لاین رامسر تقریبا ۱۴.۴ کیلومتر است.

قوانین هتل اسکان در رامسر

  • ساعت 14 تایم تحویل اتاق‌ها و ساعت 12 تایم تخلیه اتاق‌ها است.
  • هتل برای اقامت نیم بها بازه سنی خاصی ندارد.
  • در صورتی که سن مهمان بیشتر از 5 سال باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. اگر سن خردسال بین 0 تا 5 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.
  • برای پذیرش خانم مجرد باید مدارک معتبر شناسایی ارائه شود.
  • برای پذیرش زوج‌ها، ارائه صیغه‌نامه معتبر همراه با مهر برجسته محضری لازم است.
  • قوانین کنسلی هتل براساس زمان کنسلی متفاوت می‌باشد. پس از تایید هتل، مبلغ جریمه از شما کسر خواهد شد. مبلغ مانده به حساب شما واریز می‌گردد.
معرفی هتل سفیر اصفهان – هتلی با 30 سال سابقه درخشان
ادامه مطلب

نظرات هتل اسکان رامسر

نظرات هتل اسکان رامسر

نظرات در رابطه با هتل آپارتمان اسکان رامسر را از قسمت نظرات سایت ما مطالعه کنید.

آدرس و شماره تلفن هتل اسکان رامسر

آدرس: رامسر، بلوار ساحلی لیدو ، ساحل 9

تلفن پشتیبانی: 05191005105

hotel eskan ramsar 4 jpg

فاصله هتل اسکان رامسر تا دریا

هتل فاصله 350 متری تا ساحل دارد.

جمع‌بندی

رامسر به قدری زیبا و جالب است که هر زمانی به این شهر سفر کنید، از گرمای تابستان و سرما و برف زمستان و باران پاییز، همچنین شرجی و رطوبت آن لذت خواهید برد. چنانچه به سفر وگشت و گذار علاقه‌مندید پیشنهاد ما به شما سفر به رامسر در تمام فصل‌های سال است. اگر می‌خواهید لذت سفرتان دوچندان شود و خاطره‌ای شیرین بسازید برای اقامت حتما هتل اسکان رامسر را انتخاب کنید.

سوالات متداول

فاصله هتل اسکان رامسر تا دریا چقدر است؟

این هتل یکی از هتل های نزدیک به دریای رامسر است و در فاصله 350 متری تا ساحل قرار دارد.

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل اسکان رامسر کدامند؟

موزه مردم شناسی رامسر، ساحل طلایی رامسر، پل عشاق، بازار بین المللی آرامش و کاخ شاه از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل اسکان رامسر هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر