لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> پیست های کارتینگ مشهد
پیست های کارتینگ مشهد

پیست های کارتینگ مشهد

مشهد یکی از شهرهای مذهبی و توریستی ایران با جاذبه های گردشگری فراوان است. در این میان پیست های کارتینگ یکی از جاهای دیدنی اطراف مشهد و مکانی مناسب برای تخلیه انرژی و هیجان محسوب می‌شوند که اوقاتی خوش را برایتان در کنار خانواده و دوستان رقم می‌زنند.

اگر از سرعت و هیجان لذت می‌برید، همراه ما باشید تا با هم گشتی در پیست های کارتینگ مشهد بزنیم. ما در این نوشته این پیست‌ها و امکانات و خدماتشان را به شما معرفی خواهیم کرد.

کارتینگ چیست؟

کارتینگ چیست؟

کارتینگ ورزشی هیجان‌انگیز است که در آن افراد سوار ماشین‌های کوچک چهارچرخ به نام کارت می‌شوند. در این ورزش موتوری از خودروهای 125 سی‌سی استفاده می‌شود که چرخ‌هایشان خارج از بدنه و گلگیر قرار گرفته‌اند.

اگر می‌خواهید مهارت رانندگی خود را به چالش بکشید، می‌توانید سوار این ماشین‌های چهارچرخ شوید و در مسیر اختصاصی و پیچ در پیچ کارت گاز بدهید. مسیرهای کارتینگ می‌توانند به شکل روباز یا سرپوشیده طراحی و استانداردسازی شوند.

بهترین کارتینگ های مشهد

اگر مشهد زندگی می‌کنید یا برای سفر به این شهر آمدید و می‌خواهید روزی مفرح و پرانرژی را با دوستانتان سپری کنید، کارتینگ گزینه خوبی برایتان است. این ورزش به شما اجازه می‌دهد تا اوج هیجان را تجربه کنید و حسابی سرحال و سرزنده شوید.

در ادامه لیستی از بهترین پیست های کارتینگ مشهد را آورده‌ایم و جزئیات هر کدامشان را شرح داده‌ایم.

پیست کارتینگ آزادی مشهد

پیست کارتینگ آزادی مشهد

پیست کارتینگ آزادی یکی از مدرن‌ترین پیست های کارتینگ مشهد با طراحی استاندارد و امکانات مناسب است. این پیست در محیطی زیبا و سرسبز واقع شده است و بیش از 5 هزار مترمربع وسعت دارد.

پیست آزادی فاصله کمی با چالیدره دارد و استفاده از آن برای عموم امکان‌پذیر است. چه مبتدی باشید و چه حرفه‌ای، می‌توانید در این پیست تمرین کنید و روزی فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

پیست کارتینگ آزادی مشهد کجاست؟

در پیست آزادی طرقبه شما می‌توانید دریفت را نیز امتحان کنید و در دوره‌های آموزشی مجموعه شرکت کنید تا بیشتر با کارتینگ آشنا شوید. همچنین در کنار کارتینگ، امکان استفاده از زمین فوتبال، والیبال و اسکیت نیز برای علاقه‌مندان به ورزش وجود دارد.

هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم
ادامه مطلب

آزادی از مجهزترین پیست های کارتینگ مشهد با امکاناتی همچون کافی‌شاپ با فضای تفریحی و ظرفیت 100 نفر و پارکینگ اختصاصی است. بد نیست بدانید برای استفاده از خودروهای این مجموعه حداکثر وزن 90 کیلوگرم و حداقل قد 150 سانتی‌متر نیاز است.

  • آدرس: مشهد، جاده طرقبه، پس از پمپ بنزین، بلوار معلم، روبه‌روی سازمان تأمین اجتماعی.
  • ساعت کاری: ساعت 9 صبح تا 11 شب.

پیست کارتینگ ارشاد مشهد

mashhad karting tracks 9

ارشاد بزرگ‌ترین پیست کارتینگ مشهد است که 70 هزار مترمربع وسعت دارد. این کارتینگ روباز امکان استفاده از خودروها را برای بانوان و آقایان بالای 12 سال و علاقه‌مند به این رشته فراهم کرده است.

مجموعه ارشاد را می‌توان یکی از استانداردترین پیست های کارتینگ مشهد دانست. در این پیست دوره‌های مختلفی نیز برای افراد علاقه‌مند بالای 4 سال در نظر گرفته شده تا با کارتینگ بیشتر آشنا شوند. همچنین استفاده تفریحی از کارتینگ نیز برای افراد بالای 10 سال وجود دارد.

هزینه بلیط کارتینگ ارشاد به تعداد دور و نوع و امکانات کارت‌ها بستگی دارد. برای مثال اگر بخواهید سوار کارت‌های قوی 270 سی‌سی یا 200 سی‌سی شوید باید مبلغ بیشتری نسبت به کارت‌های 120 سی‌سی پرداخت کنید.

راستی افرادی که وزنشان بالای 95 کیلوگرم است باید از کارت‌های ریمو استفاده کنند. کودکان 4 تا 8 نیز بیبی کارت مخصوص به خود را دارند که هزینه آن در سال 1402 برای هر 4 دور، 120 هزار تومان است.

پیست کارتینگ ارشاد مشهد کجاست؟

پیست ارشاد با 3 کیلومتر درازا جزء یکی از طولانی‌ترین پیست های کارتینگ مشهد و حتی ایران محسوب می‌شود. زمان هر راند در این پیست کارتینگ مشهد حدود 6 تا 8 دقیقه است که اوقات مهیج و جذابی را برایتان رقم می‌زند.

در مجموعه ارشاد علاوه بر پیست کارتینگ، یک باشگاه سوارکاری مجهز نیز جا خوش کرده است. اگر دوست دارید در کنار کارتینگ، سوارکاری را نیز تجربه کنید، پیست ارشاد مشهد را به یاد داشته باشید.

همچنین می‌توانید در نزدیکی این پیست به یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی مشهد بروید. باغ‌وحش وکیل‌آباد در 3 کیلومتری پیست ارشاد قرار دارد که با حدود نیم ساعت پیاده‌روی به آن می‌رسید.

  • آدرس: مشهد، بزرگراه وکیل‌آباد، نرسیده به سه‌راهی طرقبه و شاندیز.
  • ساعت کاری: همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت 10 صبح تا 10 شب، پنج‌شنبه‌ها از 11 صبح تا 10 شب.
مجتمع تجاری کیان سنتر 1 و 2 مشهد
ادامه مطلب

پیست کارتینگ جام جم مشهد

پیست کارتینگ جام جم مشهد

یکی دیگر از پیست های کارتینگ مشهد، جام جم شاندیز است که در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع قرار دارد. در این پیست نیز امکان آموزش و شرکت در دوره‌ها وجود دارد تا زیر نظر مربیان کاملاً با کارتینگ آشنا شوید و یک ماشین‌سواری سرعتی را تجربه کنید.

پیست کارتینگ جام جم امکانات خوبی از جمله پارکینگ رایگان، لمکده و کافی‌شاپ دارد و سالن‌های چندمنظوره بسکتبال، والیبال و فوتسال نیز در آن دیده می‌شود. در این پیست افراد بالای 6 سال اجازه استفاده از خودروها را دارند.

پیست کارتینگ جام جم مشهد کجاست؟

در پیست کارتینگ جام جم دو نوع کارت رنتال برای افراد مبتدی و کارت ریس برای حرفه‌ای‌ها فراهم شده است. ماشین‌های رنتال حداکثر سرعتشان 70 کیلومتر بر ساعت و خودروهای ریس حداکثر 180 کیلومتر بر ساعت است.

  • آدرس: مشهد، انتهای بزرگراه وکیل‌آباد، جاده شاندیز، روبه‌روی نمایندگی سایپا.
  • ساعت کاری: همه روزه به جز روزهای تعطیل از 10 صبح تا 10 شب.

کارتینگ چالیدره مشهد

کارتینگ چالیدره مشهد

چالیدره یکی از جاهای دیدنی اطراف مشهد است که تفریحات متنوعی در آن به چشم می‌خورد. این منطقه گردشگری در 17 کیلومتری مشهد و انتهای جاده طرقبه قرار دارد که با احداث پارک تفریحی آکام به منطقه‌ای پرطرفدار و محبوب میان گردشگران تبدیل شده است.

کارتینگ یکی از تفریحات لذت‌بخش پارک آکام چالیدره است که امکان استفاده از آن برای آقایان و خانم‌ها فراهم شده است. علاوه بر کارتینگ، سافاری، باگی، ماشین دریفت و انواع و اقسام تفریحات مهیج دیگر نیز در این مجموعه وجود دارد.

  • آدرس: مشهد، انتهای جاده طرقبه، 2 کیلومتری جاده نغندر، پارک تفریحی آکام.

پیست کارتینگ اتکا مشهد

پیست کارتینگ اتکا مشهد

اتکا از دیگر پیست های کارتینگ مشهد در نزدیکی فروشگاهی به همین نام است. این پیست کارتینگ مشهد در نزدیکی ایستگاه مترو غدیر قرار دارد که دسترسی به آن با وسیله حمل و نقل عمومی نیز به‌ راحتی امکان‌پذیر است.

  • آدرس: مشهد، پس از پل غدیر، نرسیده به فروشگاه اتکا.

پیست کارتینگ قهرمانان مشهد

پیست کارتینگ قهرمانان مشهد

نمی‌توان سراغ پیست های کارتینگ مشهد رفت، اما یادی از پیست کارتینگ قهرمانان نکرد. این پیست در یکی از مکان‌های تفریحی و سرگرمی مشهد در محله وحدت نزدیک به مراکز گردشگری سرزمین عجایب، مجتمع الماس، پارک ساحلی آفتاب و… قرار دارد.

کارتینگ قهرمانان یکی از بزرگ‌ترین کارتینگ‌های غرب کشور است که در آن می‌توانید لحظاتی شاد را با ایمنی و اطمینان خاطر بالا سپری کنید. این پیست یکی از پرطرفداران بخش‌های شهربازی دوست‌داشتنی قهرمانان به شمار می‌رود.

  • آدرس: مشهد، بلوار خیام شمالی، شهربازی قهرمانان.
نزدیکترین هتل 5 ستاره به حرم امام رضا کدام است؟
ادامه مطلب

هزینه کارتینگ مشهد

هزینه کارتینگ مشهد

هزینه کارتینگ در هر یک از پیست های کارتینگ مشهد با یکدیگر متفاوت است. طول مسیری که طی می‌کنید، تعداد دور، نوع کارت، امکانات و تجهیزات هر یک از پیست‌ها بر قیمت بلیط کارتینگ مشهد اثر دارد.

البته اگر می‌خواهید با هزینه کمتر به این پیست‌ها بروید، کافی است کمی زمان بگذارید و از تخفیف سایت‌های مختلف استفاده کنید. گاهی تخفیف‌های خوبی برای استفاده از پیست‌های کارتینگ در نظر گرفته می‌شود که هزینه شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

نکات قابل‌ توجه در پیست های کارتینگ مشهد

نکات قابل‌ توجه در پیست های کارتینگ مشهد

اگرچه زمانی که در وارد پیست های کارتینگ مشهد می‌شوید، جو مهیج آن شما را غرق خود می‌کند؛ اما برای آن که خاطره شیرینی از این پیست‌ها برایتان به یادگار بماند بهتر است نکات زیر را رعایت کنید. در ادامه برخی از این بایدها و نبایدها را برایتان آورده‌ایم.

  • هر یک از پیست های کارتینگ مشهد قوانین و شرایط خاصی برای استفاده از خودروها در نظر گرفته‌اند که حتماً به آن‌ها توجه کنید.
  • محدودیت سنی، قدی و وزنی را در نظر بگیرید و اطلاعات نادرست به مربیان و افراد دست‌اندرکار ندهید. برای مثال در پیست ارشاد حداقل 12 سال و در پیست جام جم حداقل 6 سال برای کارتینگ ضروری است.
  • استفاده از تجهیزاتی همچون کلاه ایمنی را فراموش نکنید.
  • اگر با کودکان خود به پیست های کارتینگ مشهد می‌روید، لحظه‌ای از آن‌ها غافل نشوید و از ورود آن‌ها به محوطه پیست جلوگیری کنید.

سخن آخر:

در این مقاله از ایران هتل ما برخی از مهم‌ترین پیست های کارتینگ مشهد را به شما معرفی کردیم. کارتینگ ورزشی مهیج است که تفریحی مناسب برای فرار از روزمرگی محسوب می‌شود. اگر در شهر مشهد مسافر هستید و در هتل های مشهد اقامت دارید، سر زدن به این پیست ها را برای تجربه‌ای متفاوت پیشنهاد می‌کنیم.

آیا شما تا به حال در پیست‌های کارتینگ رانندگی کرده‌اید؟ نظر شما درباره پیست های کارتینگ مشهد چیست؟ خوشحال می‌شویم از تجربیات خود در این زمینه برایمان بگویید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر