لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> کافه هتل میزبان بابلسر؛ مکانی دنج برای باهم بودن
کافه هتل میزبان بابلسر

کافه هتل میزبان بابلسر؛ مکانی دنج برای باهم بودن

در سفر به شمال كشور و به ویژه بابلسر علاوه بر بازدید از جاذبه‌های طبیعی متنوع، از تفریح و خوشگذرانی در کافه‌های این شهر نیز غافل نشوید. کافه هتل میزبان بابلسر با داشتن امکانات مناسب و محیطی دلنشین مکانی مطلوب برای صرف نوشیدنی مورد علاقه و سپری کردن اوقات فراغت در کنار دوستان و خانواده است.

در این مقاله در مورد کافه هتل میزبان بابلسر، ساعت کاری، منوی کافه و دیگر خصوصیات مربوط به آن صحبت می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این کافه ها اطلاعاتی بیشتر به دست آورید.

معرفی کافه های هتل میزبان بابلسر

معرفی کافه های هتل میزبان بابلسر

کافه ها با داشتن محیطی دنج و آرام همواره مکان‌هایی مناسب برای دورهم بودن و تنظیم ملاقات‌های کاری محسوب می‌شوند. مجموعه کافه هتل میزبان بابلسر هم با داشتن محیطی آرام، زیبا و چشم‌اندازی جذاب، میزبانی مناسب برای پذیرایی از شما عزیزان و همراهان‌تان هستند. در ادامه این کافه‌ها را نام می‌بریم و اطلاعات مربوط به آنها را ذکر می‌کنیم:

کافی شاپ هتل پنج ستاره

سرو شیک در کافی شاپ هتل پنج ستاره

کافی شاپ هتل پنج ستاره میزبان هم در فضای آزاد و هم در فضای سرپوشیده از مهمانان این هتل پذیرایی می‌کند. منوی کافی شاپ هتل پنج ستاره شامل انواع چای، دمنوش، قهوه‌ها، نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، آبمیوه طبیعی و جنگلی، آیس‌ها، شیک و گلاسه و کیک و دسرها است.

سرو بستنی در کافی شاپ هتل پنج ستاره

شما می‌توانید هر کدام از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های گفته شده در بالا را با توجه به سلیقه خود انتخاب و نوش جان کنید.

  • شماره تماس کافی شاپ هتل پنج ستاره:٠٨١١٣٥٥٥٧٠٠٠
  • ساعت کاری کافی شاپ پنج ستاره: ساعت ١٠ الى ٢٤
معرفی هتل رکسان (نووتل سابق)تهران - بهترین هتل فرودگاهی ایران
ادامه مطلب

کافی شاپ امیر چاکلت

سرو موهیتو در کافی شاپ امیر چاکلت

امیر چاکلت نام یکی دیگر از کافه‌ هتل ميزبان بابلسراست. این کافه نیز دارای محیطی دنج برای تنظیم قرار ملاقات‌های دوستانه و گفتگویی صمیمی در کنار یکدیگر است.

سرو قهوه در کافی شاپ هتل پنج ستاره

 در اين كافه انواع نوشيدنی‌های مخصوص مانند تارت اسموتی، دمنوش، کیک و دسر، بستنی، میلک شیک، نوشیدنی سرد مانند موهیتو، نوشیدنی گرم مانند هات چاکلت، دسرهای شکلاتی و… برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد.

  • شماره تماس کافی شاپ امیر چاکلت: ٠٩٣٦٤٨٧٥٢٦٥
  • ساعت کاری کافی شاپ امیر چاکلت: ساعت ٩ صبح تا ١٢

کافی شاپ ساحل

سرو چای در کافی شاپ ساحل

یکی دیگر از مجموعه کافه هتل میزبان بابلسر کافی شاپ ساحل است. این کافی شاپ نیز به مانند دو کافه بالا دارای منوی متنوعی از نوشیدنی‌های سرد مانند لیموناد، آیس لاته، آیس آمریکانو، آیس چاکلت، نوشیدنی‌های گرم مانند اسپرسو، موکا، لاته، کورتادو و دمنوش‌هایی مانند هل و زعفران، به سیب دارچین و گل گاو زبان است.

همچنین در این کافی شاپ انواع کوکتل‌ها مانند هاوایی، سامر کوکتل، کوکتل ترش، فروت کوکتل، کوکتل روسی و.. برای پذیرایی از شما مهمانان عزیز وجود دارد.

  • ساعت کاری کافی شاپ ساحل: ساعت ٩ صبح تا ١٢ شب

جمع بندی

در سفر به شهر زیبا و سرسبز بابلسر تفریح در کافی‌شاپ‌های این شهر را در برنامه گردشگری خود قرار دهید. ما نیز در این مقاله سعی کردیم تا کافه هتل میزبان بابلسر را با منوی متنوع و ساعت کاری آنها برای شما شرح دهیم. امید است توانسته باشیم اطلاعاتی مفید در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

5/5 - (6 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر