لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> بهترین مقاصد گردشگری جهان در سال 2019
بهترین مقاصد گردشگری جهان در سال 2019

بهترین مقاصد گردشگری جهان در سال 2019

با توجه به طراحی های داخلی مدرن، 15 رستوران دارای ستاره میشلین و فرهنگ بسیار غنی دوستدار سفر با دوچرخه، جای تعجب ندارد که کپنهاگن، پایتخت دانمارک در صدر فهرست بهترین مقاصد گردشگری سال 2019 از نگاه موسسه Lonely Planet قرار داشته باشد. صنعت غذاهای خیابانی در بخش «رافشالئون» (Refshaleøen) شهر کپنهاگن که قبلا یک منطقه صنعتی با یک بازار غذا و صنایع دستی مشهور به نام «رفن» (Reffen) بوده در حال شکوفا شدن است. در بالای مرکز مدیریت پسماند شهر یک پیست اسکی مصنوعی و یک منطقه کوهنوردی ساخته شده و مرکز کشاورزی دانمارک نیز به BLOX منتقل شده است.

«نوما» (Noma) به عنوان اولین رستورانی که غذاهای نوردیک را به جهانیان شناساند، با افتخار در سال 2018 به شهر کپنهاگن بازگشته است. اما در کنار طراحی های جدید و شجاعانه، کپنهاگن یکی از آن شهرهایی است که هیچگاه در آن بیکار نخواهید ماند و هر روز فعالیت مفرحی جدید برای انجام دادن خواهید داشت. توصیه ما به شما این است که اگر قصد سفر به دانمارک را دارید، هوشمندانه سفر کنید و شهر کپنهاگن را به عنوان محل اقامتتان انتخاب نمایید. با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.
منطقه «روسکیلد» (Roskilde) که صومعه مشهور و ثبت شده در میراث فرهنگی روسکیلد را در خود دارد و البته بسیاری از پادشاهان و ملکه های دانمارک در آن دفن شده اند و همچنین موزه زیبای لوییزیانا در مالمو، سوئد به راحتی از طریق شهر کپنهاگن در دسترس شما قرار خواهند داشت.

چرا باید از بهترین مقاصد گردشگری جهان در سال 2019 دیدن کرد؟
این لیست 10 موردی از بهترین مقاصد گردشگری جهان در سال 2019 شامل شهرهای مشهور در کنار شهرهای کمتر شناخته شده است. شهرهای بزرگ و مشهور از قبل به دلیل جاذبه های گردشگری خود مورد توجه قرار گرفته اند، شهرهایی پر رفت و آمد که ارزش یک سفر دوباره را نیز دارند. برخی از شهرهای دیگر این فهرست نیز همواره از فجایع طبیعی رنج برده و شایستگی توجه خاص گردشگران را دارند.

برای چهاردمین سال متوالی، موسسه Lonely Planet از کارمندان و صدها شریک تجاری خود در سراسر جهان خواست که گزینه های مورد نظر خود به عنوان بهترین مقاصد گردشگری در سال 2019 را پیشنهاد کنند. این فهرست هر ساله توسط این موسسه منتشر شده و به گردشگران توصیه می کند که برای سفرهای سال آینده خود حتماً یکی از این شهرها، کشورها یا مناطق را مد نظر قرار دهند. در رتبه دوم این فهرست شهر شنژن در چین قرار دارد. شهر نووی ساد در صربستان، میامی در ایالات متحده و کاتماندو در نپال نیز رتبه های سوم تا پنجم این فهرست را در اختیار دارند.
Shēnzhèn, China

شنژن، شهر آینده چین
در حالی که بسیاری از گردشگرانی که به چین سفر می کنند دوست دارند وقت خود را در یکی از شهرهای پکن، شانگهای یا هنگ کنگ بگذرانند، اما شهر شنژن به عنوان شهر آینده چین معروف شده و این موضوع از معماری فوق مدرن، تفریحات محیطی خلاقانه و مراکز تفریحی مدرن و جدیدی که هر روزه در این شهر افتتاح می شوند نشأت می گیرد، که همه آن ها با استفاده از خطوط راه آهن سریع السیر به شهر هنگ کنگ متصل شده اند.

شکوفایی هنر و طراحی، انتخاب های غذایی متعدد، کافه های جذاب و فستیوال های موسیقی و البته پارک های تفریحی عجیب و غریب از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر چین است که آن را به یکی از بهترین گزینه های گردشگری در سال 2019 تبدیل کرده است. با افتتاح قطار جدید سریع السیر (bullet train ) در اواخر سال 2018 در چین، سفر از هنگ کنگ به شهر شنژن بسیار سریع تر و راحت تر از قبل نیز خواهد بود و به 20 دقیقه کاهش خواهد یافت.
Novi Sad, Serbia

دوستداران موسیقی در دومین شهر بزرگ صربستان

در حالی که شهر نووی ساد به عنوان پایتخت بلگراد شناخته می شود، در میان گردشگران از اعتبار دیگری نیز برخوردار است. این شهر که با نام «آتن صربستان» شناخته می شود هر ساله شاهد برگزاری فستیوال مشهور EXIT است که در ماه جولای و در یک قلعه متعلق به قرن هجدهم با نام Petrovaradin Fortress برگزار می شود. این فستیوال عرصه اجرای موسیقی و دیگر هنرهای جدید بوده و بیشتر جوانان در آن شرکت می کنند. شهر نووی ساد به عنوان پایتخت جوانان اروپا در سال 2019 انتخاب شده است و در سال 2021 نیز لقب شهر فرهنگی اروپا را یدک خواهد کشید.
Miami

خوشگذرانی در آمریکای لاتین

میامی با سواحل زیبا و خیره کننده اش و ترکیبی از فرهنگ کوبا و دیگر فرهنگ های دریایی کارائیب و آمریکای لاتین، برای هر کسی با هر سلیقه ای جذاب خواهد بود. موزه های و فستیوال های منحصر بفرد و متعددی که در سواحل میامی برگزار می شود آن را به یک مقصد ایده آل گردشگری در سال آینده میلادی تبدیل کرده است.
Kathmandu, Nepal

زنده شدن پس از یک زلزله ویرانگر
سه سال بعد از این که این شهر با یک زلزله ویرانگر در هم نوردیده شد، شهر کاتماندو در آرامشی مثال زدنی پذیرای گردشگران خواهد بود. این شهر هنوز هم دروازه ورودی کوهستان هیمالیا به شمار می آید، با فرهنگ قدیمی، غذاهای خوشمزه، جاذبه های تاریخی و البته امکانات مربوط به سلامتی و آب درمانی خود که تجربه ای فراموش نشدنی را برای گردشگران رقم خواهد زد. این شهر حتی از گذشته نیز بسیار ساکت تر و آرامش بخش تر خواهد بود زیرا خودروها دیگر اجازه ورود به مرکز تاریخی شهر را نداشته و بوق زدن در دره کاتماندو نیز ممنوع شده است. نکته دیگر اینکه بازی های آسیای جنوبی در سال 2019 نیز در این شهر برگزار خواهند شد.
در ادامه شما را با 10 شهری که بهترین مقاصد گردشگری در سال 2019 عنوان شده اند آشنا خواهیم کرد:
1- کپنهاگن، دانمارک
2- شنژن، چین
3- نووی ساد، صربستان
4- میامی، فلوریدا
5- کاتماندو، نپال
6- مکزیکو سیتی، مکزیک
7- داکار، سنگال
8- سیاتل، واشنگتن
9- زادار، کرواسی
10- مکنس، مراکش

رنگ پاسپورت و اهمیت کشور در سفر
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر