لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> لوکس ترین هتل های مازندران
لوکس ترین هتل های مازندران

لوکس ترین هتل های مازندران

کلمه هتل از یک واژه فرانسوی گرفته‌ شده است و به معنای اجاره مکانی جهت اقامتی کوتاه‌مدت است که بیشتر مورد استفاده گردشگران قرار می‌گیرد. هر هتل به‌واسطه امکانات و خدماتی که ارائه می‌کنند با ستاره‌های درجه‌بندی می‌شوند که قطعاً نام چند ستاره را در مورد آن‌ها شنیده‌اید. با ایران هتل آنلاین همراه شوید چراکه به مقایسه برخی از این هتل‌ها در نگاه گردشگران استان مازندران پرداخته است.

هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس
هتل پارسیان آزادی هایت که 5 طبقه دارد به دلیل موقعیت ویژه‌ای که در دریای خزر و پوشش سبز گیاهان و درختان جنگل‌های کوهستانی چالوس دارد با آغوش باز پذیرای گردشگران بی‌شماری است. هتل پارسیان آزادی خزر دارای دو بخش شرقی و غربی است از سال 1354 در حال فعالیت است و موردبازسازی قرار می‌گیرد تا همواره رضایت مشتریان خود را به همراه داشته باشد.

هتل پارسیان آزادی خزر دارای محوطه‌ای دلربا است که با چالوس و نمک‌آبرود همسایه است. مهم‌ترین مزیت اصلی هتل پارسیان آزادی خزر وجود پلاژهای اختصاصی برای خانم‌ها و آقایان است. اگر قصد برگزاری همایش و اجلاس یا برگزاری جشن‌های خانوادگی یا دوستانه رادارید، هتل پارسیان آزادی خزر گزینه مناسبی برای هدف شما خواهد بود و این امکان را به شما هدیه می‌کند. اگر عاشق دوچرخه‌سواری در فضای پیست دوچرخه هستید یا قدم زدن در محیط امن جنگل را می‌پسندید از هتل پارسیان آزادی خزر غافل نشوید.
هتل پارسیان آزادی خزر

در نگاه گردشگران

در هتل پارسیان خزر چالوس شب‌های زویایی پیش روی شما رقم می‌خورد، هرکدام از اتاق‌های آن دارای چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از دریاست که حتی می‌شود در روز بارانی که رفتن به ساحل دریا را محدود می‌کند به نظاره موج‌های خروشان نشست. کارکنان این هتل 5 ستاره بسیار منظم و محیطی بسیار آرام و عالی برای استراحت و تفریح، خلق کرده‌اند. غذای رستوران پارسه عالی باقیمت مناسب ارائه می‌شود. آن‌ها بسیار سخاوتمندانه مهمانان نوازی می‌کنند تا آسایش و آرامش را به شما و همراهانتان هدیه کنند.

رتبه هتل:

درواقع شما با انتخاب هتل پارسیان آزادی خزر که بر اساس نظرات 1939 نفر از میهمانان گرامی در خصوص پاکیزگی اتاق‌ها، عملکرد کارکنان، کیفیت رستوران، آرامش و راحتی، مسیر دسترسی در میان 15 هتل برتر استان مازندران دارای رتبه 3.6 است هرگز پشیمان نخواهید شد.
مسیر دسترسی: چالوس – روبروی تله‌کابین نمک‌آبرود

هتل مروارید خزر محمودآباد
هتل مروارید خزر محمودآباد
هتل مروارید خزر محمودآباد که در سال 1385 تأسیس و پس از 10 سال فعالیت موردبازسازی قرار گرفت از امکانات ویژه‌ای مانند ساحل اختصاصی، میزبانان حرفه‌ای، چشم‌اندازهای بی‌نظیر و مناظر رؤیایی برخورداراست. هتل مروارید خزر از 3 طبقه و 32 عدد سوئیت تشکیل‌شده است.

کلیه واحدهای هتل مروارید دارای مبلمان مجلل، لباسشویی، تلویزیون همراه با کانال‌های ماهواره ایی و تهویه مطبوع با دستگاه‌های اسپیلت می‌باشند. اگر شی‌ء گران بهایی به همراه دارید می‌توانید از خدمات ویژه، صندوق امانات استفاده نمایید. هتل مروارید مجهز به استخر، سونا، زمین تنیس، اسکله تفریحی و دیگر امکانات رفاهی است تا کوچک‌ترین چیزی موجب سلب آسایش شما نشود. بعد از تفریحات لازم به لابی زیبای هتل، کافی شاپ و یا بوفه‌های متعدد در کنار رستوران ساحلی هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بروید چون بی‌صبرانه منتظر شما هستند.
هتل مروارید خزر محمودآباد

در نگاه گردشگران

هتل مروارید خزر محمودآباد به‌طورکلی ساحل‌های خصوصی دارد که در کنار کافی‌شاپ دنج خود غروب‌های عاشقانه‌ای خلق می‌کند. سایر امکاناتی که در هتل مروارید نظر گردشگران را به خود متمایل ساخته است دسترسی آسان، سالن بیلیارد و… است؛ اما فراموش نکنید که از هتل مروارید خزر محمودآباد تا روستای زیبای لاویج و دریاچه elimalad راه چندانی نیست و فرصت را غنیمت بشمارید و از آن دیدن کنید.

رتبه هتل:

رتبه هتل مروارید خزر محمود آباد بر اساس نظرات 36 نفر از میهمانان گرامی در خصوص پاکیزگی اتاق‌ها، عملکرد کارکنان، کیفیت رستوران، آرامش و راحتی، مسیر دسترسی در میان 11 هتل برتر استان مازندران 3.5 است.
مسیر دسترسی: مازندران – کیلومتر 14 جاده محمودآباد به نور
هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس
هتل ونوس پلاس چالوس 13 طبقه دارد در دسته هتل‌های 5 ستاره استان مازندران جای دارد که در شهرک توریستی آب رود واقع‌شده است و فعالیت خود را در سال 1396 با دایر کردن 7 طبقه آغاز کرد. هتل ونوس پلاس چالوس دارای ویژگی‌های مانند فاصله کوتاه تا تله‌کابین نمک‌آبرود است.

هتل ونوس در نزدیکی چالوس و در میان جنگل‌های سر به فلک کشیده شهرک توریستی نمک‌آبرود قرار دارد. بهارخواب اتاق‌های که رزرو خواهید کرد به جنگل سرسبز و دریا، چشم‌اندازی بی‌نظیری دارند و در آن‌ها از اینترنت پرسرعت برخوردار خواهید شد. گپ دوستانه خود را در رستوران و کافی‌شاپ ۲۴ ساعته هتل ونوس پلاس با نوشیدنی‌های گرم، صمیمیت ببخشید و سفرهای درون‌شهری خود را با خدمات تاکسی‌سرویس هتل ونوس انجام دهید.
هتل ونوس پلاس چالوس

در نگاه گردشگران:

هتل 5 ستاره ونوس بسیار زیبا و فوق العادست اما برای حفظ ستاره‌های خود بایستی نسبت به راه‌اندازی استخر، تقویت رستوران، قرار دادن شماره‌های ضروری هر بخش هتل، قرار دادن بروشورهای جهت معرفی بخش‌های مختلف هتل به همراه امکانات آن در اختیار گردشگران، آسایش را به آن‌ها هدیه کند.

رتبه هتل:

رتبه هتل ونوس بر اساس نظرات 141 نفر از میهمانان گرامی در خصوص پاکیزگی اتاق‌ها، عملکرد کارکنان، کیفیت رستوران، آرامش و راحتی، مسیر دسترسی در میان 15 هتل برتر استان مازندران 4 است.
مسیر دسترسی: مازندران – چالوس – شهرک توریستی نمک‌آبرود – رو به روی رستوران آبشار

هتل ونوس پلاس چالوس
هتل لیلیوم متل قو سلمان شهر
هتل لیلیوم متل قو که در جنگل‌های سر به فلک کشیده شهر سلمان شهر واقع‌شده است 5 طبقه دارد که در برخی از اتاق‌ها و سراچه‌های آن مناظر زیبایی از جنگل‌های تیلاکنار و دریای خزر پیش چشمانتان به وجود آورده است. آنچه در هتل لیلیوم متل قو بسیار موردتوجه گردشگران قرارگرفته است فضای سبز با آرامشی که بران حاکم است بوده است.

چشم‌انداز اتاقی که رزرو کرده‌اید ممکن است رو به جنگل تیلاکنار و یا دریای مواج خزر باشد. کافه‌رستوران هتل لیلیوم متل قو 24 ساعته با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و منوی سرد و گرم بی‌صبرانه پذیرای شماست. از مزیت‌های هتل لیلیوم متل قو در تدارک سفرهای یک و نیم روزه به مناطق مختلف استان مازندران توسط تورهای گردشگری خود است تا تفریح و نشاط را به شما هدیه کند.

امکانات، خدمات و سرویس‌ها:
در هتل لیلیوم متل قو نگران فقدان اینترنت، سیستم سرمایشی یا گرمایشی فرسوده، سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی نباشید. اگر برای ماه‌عسل به هتل لیلیوم متل قو سفرکرده باشید، اتاق ویژه عروس و داماد به همراه پکیج ماه‌عسل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
هتل متل قو همچنین دارای خدمات عمومی مانند پرستار کودک، خدمات کانسریژ برای جابجایی چمدان‌های شما، خدمات مربوط به پست، بیزینس سنتر کپی، فکس، خدمات بانکی است.

امکانات دیگر شامل: پارکینگ، تاکسی‌سرویس، آسانسور، روم سرویس و مرکز سلامت …
هتل ونوس پلاس چالوس

در نگاه گردشگران:

به دلیل دسترسی آسان، برخورد خوب و صمیمانه کارکنان در بدو ورود و خروج، هنگام پذیرایی و پایبندی به قانون تکریم مهمانان، چشم‌انداز بی‌نظیری که هتل دارد و امکاناتی از قبیل اینترنت پرسرعت که در هر اتاق و کل فضای آن وجود دارد باعث شده است که میزبانی مناسب برای گردشگران محسوب شود.

رتبه هتل:

بر اساس 60 نظر واقعی از میهمانان در میان 2 هتل برتر شهر سلمان شهر دارای رتبه 4.6 می باشد و از جایگاه مناسبی برخوردار است.
مسیر دسترسی: مازندران – سلمان شهر (متل قو) – انتهای خیابان دریا گوشه – جنگل تیلا کنار

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل های غرب تهران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر