لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> اتمام پروژه عظیم رویال آتلانتیس تا سال 2019
اتمام پروژه عظیم رویال آتلانتیس تا سال 2019

اتمام پروژه عظیم رویال آتلانتیس تا سال 2019

گرچه طراحی سکونتگاه و تفرجگاه رویال آتلانتیس در مجمع الجزیره مصنوعی پالم جمیره (نخل جمیره) دچار اندک تغییراتی شده است ولی ساخت و ساز این مجموعه همچنان برای بازگشایی در سال 2019 ادامه دارد.

بر اساس گزارش مجله Construction Week، ییر سیرونوال مدیرعامل شرکت پیمانکاری Six Construct، شرکت حامی و رهبر رشد و توسعه، اطلاعات مربوط به ساخت این سازه را بروزرسانی و اذعان داشت که بدلیل تغییراتی کوچک در طراحی رویال آتلانتیس پیشرفت پروژه اندکی آهسته بوده است ولی کل پروژه در موعد مقرر یعنی تا سال 2019 به اتمام رسیده و تفرجگاه در آن زمان بازگشایی خواهد شد. هتل رویال آتلانتیسهتل رویال آتلانتیس سیرونوال ادامه داد” ساخت رویال آتلانتیس بدلیل تغییراتی نامحسوس در طراحی با سرعت کمتری به پیش می رود . این تغییرات سال گذشته با هماهنگی و همکاری مشتریان اعمال شد. در حال حاضر، ساخت طبقه همکف به اتمام رسیده است و کار بر روی شش برج این پروژه شروع شده است. فعالیت شافت عمودی در جریان است و تقریبا نزدیک به طبقه وسیع زیرین هستیم. با وجود همه اینها باز هم امیدواریم پروژه رویال آتلانتیس تا سال 2019 باتمام رسیده و بازگشایی شود.

سکونتگاه و تفرجگاه رویال آتلانتیس پروژه توسعه ای با ارزش بالغ بر 1.4 بیلیون دلار در هلال شرقی پالم جمیره است که مجهز به تقریبا 800 اتاق میهمان و بیش از 230 آپارتمان مبله خواهد بود.

هتل رویال آتلانتیس هتل رویال آتلانتیس

هتل رویال آتلانتیس

اخبار رسیده از آتلانتیس پالم حاکی از به اتمام رسیدن بازسازی کامل 1536 اتاق و نیز کلوب امپریال، آیامنا بار و نسیمی بیچ است. هر هفته در حدود 50اتاق بازسازی می شود و این بازسازی ها باید تا سال 2019 یعنی همزمان با نمایشگاه سال 2020 باتمام برسند.

5 مورد از پرطرفدارترین هتل های در شرف تاسیس جهان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر