لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 10 استراحتگاه ساحلی برتر و معروف در مالزی
10 استراحتگاه ساحلی برتر و معروف در مالزی

10 استراحتگاه ساحلی برتر و معروف در مالزی

کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و یکی از همسایه ها و رقبای تایلند به شمار می رود. گفتنی است که سواحل و جزایر با عظمت و زیبای جنوب شرقی آسیا تنها به تایلند تعلق ندارد بلکه مالزی سهم بیشتری از این طبیعت زیبای زمین را به خود اختصاص داده است. جزایر بیشماری در سواحل شرقی و غربی مالزی می توانید مشاهده کنید که همگی در تنوع و زیبایی رقیبی برای جزایر و سواحل تایلند به شمار می روند. علاوه بر این موارد، سواحل مالزی برترین و مشهور ترین استراحتگاه های این ناحیه را نیز دارد. در ادامه استراحتگاه هایی که امتیاز بیشتری در میان گردشگران به دست آورده اند، را معرفی می کنیم. با برنامه ریزی و رزرو آنلاین هتل سفر خوشی را در سواحل زیبای جنوب شرقی آسیا رقم بزنید.
10 – هتل بونگا رایا آیلند اقامتگاه و سپا (Bunga Raya Island Resort & Spa)
استراحتگاه و آبگرم بونگا رایا، در منطقه ای خلوت و دنج در نزدیکی شهر جذاب کوتا کینابالو واقع شده است. خدمات تلویزیون کابلی، تهویه ی مطبوع، اینترنت پر سرعت و مینی بار هتلی یا یخچال کوچک پر از خوراکی و نوشیدنی در همه ی اتاق های هتل موجود می باشد. ویلا های این استراحتگاه ساحلی معروف دارای بالکن می باشند. استراحتگاه ساحلی بونگا رایا دارای امکاناتی مدرن می باشد اما در طراحی های این مکان بسیاری از عناصر معماری بورنئو مانند ساخت و ساز چوبی بکار رفته است. ویلا ها در کنار سواحلی رو به منظره ی گسترده و زیبای دریای جنوبی چین واقع شده اند و گردشگران می توانند از تماشای چشم اندازهای آرامش بخش ساحلی لذت ببرند.
9 – اقامتگاه ساحلی و اسپا وستین لنکاوی (The Westin Langkawi Resort & Spa)
The Westin Langkawi Resort & Spa
اقامتگاه وستین لنکاوی در گوشه ای آرام و دنج در جزیره ی لنکاوی واقع شده است، این استراحتگاه معروف دارای ساحلی خصوصی می باشد. فضای وستین لنکاوی با استفاده از دکور های مدرن، به روز و بسیار با سلیقه طراحی شده است و تمام 202 اتاق و سوئیت های این اقامتگاه، خدمات و امکانات مدرنی مانند تلویزیون 42 اینچ پلاسما همراه با کانال های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت را به مسافران ارائه می دهند. مسافران می توانند در استخرهای بسیار بزرگ، استخر های آرامش بخش اقیانوسی و یا در کنار سواحل شنی استراحت کنند و از تماشای مناظر باشکوه جزیره هایی که در نزدیکی قرار دارند، لذت ببرند.


8 – اقامتگاه تانجونگ رهو (Tanjung Rhu Resort)
Tanjung Rhu Resort
اقامتگاه تانجونگ رهو در قسمت شمالی جزیره لنکاوی واقع شده و در یکی از آرام ترین و زیبا ترین سواحل جزیره قرار دارد. استراحتگاه معروف تانجونگ رهو، تنها هتل موجود در این بخش از جزیره می باشد، به همین خاطر اقامتی پر از امنیت و آرامش را برای گردشگران به همراه دارد. غار هایی از جنس سنگ آهک با قدمت صد ساله و جزایر غیر مسکونی در اطراف این اقامتگاه وجود دارند که از جاذبه های طبیعی و پر طرفدار به شمار می روند. فضای موجود در هر یک از اتاق ها وسیع و جادار می باشد و اتاق ها کفپوش های چوبی و پنجره های بزرگی دارند تا مسافران فرصت تماشای نسیم گرمسیری و باغ هایی جذاب، استخر و منظره زیبایی از دریا را داشته باشند.


7 – اقامتگاه و اسپا هتل شانگری لا تانجونگ آرو(Shangri-La’s Tanjung Aru Resort & Spa)
Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa
ریزورت و اسپا هتل شانگری لا تانجونگ آرو در سواحل فوق العاده باشکوه و طبیعت زیبای کوتا کینابالو واقع شده است. مراکز خرید و تفریحی مهم شهر کوتا کینابالو در نزدیکی هتل قرار دارند. تمام اتاق های این ریزورت معروف دارای بالکن های خصوصی می باشند. این هتل 6 رستوران و چندین کافه دارد که گردشگران می توانند طبق سلیقه خود به راحتی انتخاب کنند. هتل مشهور شانگری لا تانجونگ آرو خدمات اسپا و زیبایی نیز به مسافران ارائه می دهد.


6 – هتل شانگری و اقامتگاه لا راسا ریا (Shangri-La’s Rasa Ria Resort)
Shangri-La's Rasa Ria Resort
هتل شانگری لا راسا ریا ریزورت، در نزدیکی شهر کوتا کینابالو واقع شده است و بیش از نیم ساعت از مرکز این شهر دوست داشتنی فاصله دارد. هتل در نزدیکی آب ‌های شفاف و سواحل بکر و تماشایی قرار دارد. یک رستوران معروفی در این هتل وجود دارد که غذا های معروف کالیفرنیایی سرو می کند، همچنین هتل دارای امکانات دیگری مانند سالن ورزشی، اتاق سونای بخار و خدمات ماساژ نیز می باشد. در این هتل گردشگران می توانند از خدمات استخر شنا استفاده کنند. گفتنی است که هتل شانگری لا راسا ریا ریزورت دارای زمین گلف خصوصی نیز می باشد.


5 – هتل پانگکور لائوت اقامتگاه (Pangkor Laut Resort)
Pangkor Laut Resort
در سه مایلی سواحل غربی مالزی در امتداد تنگه مالاکا، جزیره ای واقع شده است که ملک خصوصی هتل بزرگ پانگکور لائوت به شمار می رود. به دلیل مالکیت خصوصی جزیره، هیچ هتل دیگری در این ناحیه وجود ندارد. خلیجی خلوت و پر از آرامش در اطراف سواحل بکر به چشم می خورد و گردشگران می توانند در این جزیره حس عمیق از آرامش را تجربه کنند. ویلا های هتل به طور خاص و مرتب در امتداد جزیره واقع شده اند. برخی از این ویلا ها بر روی تپه و در میان جنگل های استوایی قرار دارند و برخی دیگر درون باغ های سرسبز گرمسیری بوده و تعدادی نیز رو به منظره ی زیبای دریا در کنار ساحل می باشند.


4 – هتل فور سیزن اقامتگاه لنکاوی
Four Seasons Resort Langkawi Malaysia
هتل پنج ستاره فور سیزن ریزورت لنکاوی، در ساحل تانجانگ رهو در لبه شمال شرقی لنکاوی واقع شده است. هر یک از عمارت ها و ویلا های هتل صدا های آرامش ‌بخش از دریای آندامان و منظره ای پر احساس از غروب آفتاب ساحلی را به مسافران هدیه می بخشند. امکانات رفاهی هتل ترکیبی از عناصر طراحی شده به سبک سنتی مالزی و عناصر مدرن امروزی می باشد که از کفپوش های چوبی، سقف های بلند و بالکن هایی بزرگ با فضای باز شکل گرفته است. ویلا های خصوصی این هتل با حریم کاملا خصوصی رو به دریای لاجوردی قرار دارند. ایوان های کنار اتاق ها دارای میز ناهار خوری چهار نفره و نیمکتی بسیار بزرگ می باشند. اتاق‌ نشیمن دارای یک تلویزیون بزرگ 42 اینچ پلاسما و اینترنت پر سرعت است.


3 – هتل داتای لنکاوی (The Datai Langkawi)
The Datai Langkawi
هتل پنج ستاره داتای لنکاوی، ویلا ها و سوئیت های مختلفی در فضای درون جنگل های استوایی در نزدیکی ساحل اختصاصی دارد. این هتل دارای امکانات و مزایای لوکس بسیار زیادی می باشد که می توان به سالن ورزشی، کلوب تندرستی، سونا و دو استخر اشاره کرد. استخر بزرگی در ارتفاعات جنگلی به چشم می خورد که منظره ای شگفت انگیز از درختان در سمت بالا و دریای بیکران در سمت پایین را به نمایش گذاشته است. استخر دیگر هتل در نزدیکی ساحل قرار دارد و مناسب گردشگرانی می باشد که می خواهند از نسیم ملایم دریایی لذت ببرند. این اقامتگاه دارای 5 رستوران تخصصی می باشد که انواع غذا های جهانی را سرو می کنند. برای نمونه می توان به رستوران پاویلیون اشاره کرد که در بین جنگل های استوایی واقع شده است و در محیطی باز آماده سرویس دهی با غذا های اصیل تایلندی می باشد.


2 – هتل دانا لنکاوی مالزی (The Danna Langkawi Malaysia)
The Danna Langkawi Malaysia
هتل دانا لنکاوی مالزی در پانتای کوک در قسمت شمال غربی پولائو لنکاوی واقع شده است. این هتل پنج ستاره در یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد، و منظره ای باشکوه و دیدنی از دریا، بندرگاه قايق هاى شخصي و تفريحي و کوهستان ها دارد. این هتل لوکس دارای امکاناتی از قبیل یک مرکز تناسب اندام، اسپا و اتاق بازی می باشد. هتل لوکس دانا لنکاوی مالزی ترکیبی از طراحی معماری سنتی با سبک استعماری بریتانیا دارد و یک فضای سبز درخشانی رو به سوی استخر به چشم می خورد. هتل دارای 125 اتاق مهمان و سوئیت های لوکس می باشد که همگی مجهز به امکانات مدرن بوده و با کفپوش چوبی و صنایع دستی چوبی تزئین شده اند.


1 – هتل کازا دل مار لنکاوی مالزی (Casa del Mar Langkawi)
Casa del Mar Langkawi

هتل لوکس کازا دل مار لنکاوی، یکی از بهترین و برترین استراحتگاه های ساحلی مالزی به شمار می رود که در ساحل پانتای سنانگ لنکاوی واقع شده است. این هتل و تفرجگاه یکی از محبوب ترین مناطق تفریحی در جزیره ی لنکاوی محسوب می شود که گردشگران می توانند از میان انواع رستوران ها و بار های ناحیه لذت ببرند. تمام اتاق های هتل منظره ای زیبا و تماشایی از دریا را به همراه دارند و دارای تهویه مطبوع و پنکه سقفی می باشند. پنجره های هتل از سطح زمین تا سقف بسیار بزرگ بوده، و دارای چشم اندازی زیبا از ساحل سنانگ می باشند. گفتنی است که اتاق ‌های لوکس هتل در طبقه همکف واقع شده است و سوئیت ‌ها در طبقه اول قرار دارند.

خوابیدن زیر سقف آسمان پرستاره در اقامتگاه‌ حبابی مالدیو
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر