لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی اتاق های هتل استقلال تهران (هیلتون سابق)
معرفی اتاق های هتل استقلال تهران (هیلتون سابق)

معرفی اتاق های هتل استقلال تهران (هیلتون سابق)

مسافران می‌توانند به تهران به عنوان پایتخت ایران سفر کنند تا از فرهنگ، تاریخ و آثار باستانی شهر با بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت لذت ببرند. همچنین تهران به دلیل وجود امکانات تفریحی، هتل‌های لوکس، بازار‌های مختلف، رستوران‌های متنوع و برنامه‌های شبانه پرطرفدار نیز به مقصد برخی از گردشگران تبدیل شده است. در کنار این‌ها، مسافران می‌توانند از مراکز خرید متعدد و فروشگاه‌های بزرگ، جاذبه‌های توریستی مانند برج میلاد و تجربه‌ی خرید از بازارچه‌های شناخته شده‌ی تهران نیز بهره‌مند شوند.
ما در این مقاله فصد داریم به معرفی اتاق های هتل استقلال از باسابقه‌ترین هتل های تهران بپردازیم و با واحدهای اقامتی آن بیشتر آشنا شویم. از همین رو اگر عازم پایتخت هستید و به دنبال مکانی برای اقامت می‌باشید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

درباره هتل استقلال

هتل استقلال تهران یا همان هتل هیلتون سابق از جمله هتل‌های بین‌المللی پارسیان محسوب می‌شود که در تاریخ ۸ آذرماه سال ۱۳۴۱ افتتاح شد. این هتل در منطقه باغ شهر تهران و در زمینی به مساحت ۷۰ هزار مترمربع در ۱۵ طبقه واقع شده است.
به ترتیب در سال‌های ۱۳۴۱ و ۱۳۵۱ دو برج غربی و شرقی هتل افتتاح شده‌اند. برج غربی هتل استقلال در دهه ۶۰ مورد بازسازی قرار گرفت و در سال ۱۳۷۶ و هنگام هشتمین اجلاس سران کشور‌های اسلامی در تهران، برج شرقی مجددا بازسازی شد.
هتل استقلال برای اکثرا جوانان قدیم که امروز پا به سن گذاشته‌اند، آشناست. این بنای باشکوه چهارفصل زمان را طی سالیان سال به خود دیده است. برج‌های غربی هتل در مقایسه با به برج‌های شرقی از نمای بهتری به شمال شهر برخوردارند.
هتل استقلال دارای ۵۵۲ واحد اقامتی شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت کوچک و بزرگ در برج شرقی و غربی می‌باشد که همگی سیستم‌های امنیتی ضدحریق، تلفن، تلویزیون، کانال‌های ماهواره، اینترنت پرسرعت، صندوق ‌امانات شخصی، مینی بار، خدمات ۲۴ ساعته روم را دارند.
مبلمان سوئیت های هتل استقلال تهران امکان افزودن سرویس به صورت تخت تاشو در همه اتاق‌ها به جز اتاق‌های یک تخته برای میهمانان وجود دارد. از لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین سوئیت‌های این هتل، سوئیت‌های رویال شرقی می‌باشد. برج غربی یک پیشنهاد ویژه هم دارد. چنانچه تمایل داشته باشید می‌توانید در اتاق های هتل استقلال تهران که تک نفره یا دونفره هستند به مدت ۱۰ ساعت با قیمت پایین‌تر اقامت داشته باشید. البته این اتاقها شامل صبحانه نمی‌شود.
سوئیت‌های برج غربی دو اتاق خواب و سوئیت‌های برج شرقی یک اتاق خواب دارند. البته بسته به قدمتی که هتل دارد، قسمت‌های بازسازی شده آن در مقایسه با اتاق‌های قدیمی‌تر بهتر می‌باشند. اتاق های هتل استقلال تهران با چشم‌اندازی که از تهران در مقابل‌تان به نمایش می‌گذارد، با دارا بودن محیطی آرام و دلچسب و همچنین رنگ‌های استفاده شده در چیدمان هتل، آسایش و راحتی را برای میهمانان فراهم کرده است. اتاق های هتل استقلال تهران هر آنچه که از یک هتل ۵ ستاره می‌خواهید، نظیر مینی بار، میز کار، مبلمان، صندوق‌امانات، شبکه ماهواره، اینترنت، یخچال، کمد لباس و… را دارد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های برج غربی هتل استقلال تهران

اتاق دو تخته دبل هتل استقلال تهران
هتل پارسیان استقلال تهران متشکل از دو برج می‌باشد. خدمات اقامت میهمانان در هر دو برج این هتل ارائه می‌گردد. اتاق‌های برج غربی از منظره‌ای به سمت شهر تهران و اتاق‌های برج شرقی از نمایی از کوه‌های شمال شهر برخوردار می‌باشند.
اتاق های هتل استقلال تهران در برج غربی عبارتند از، اتاق‌های دو تخته، اتاق‌های یک تخته، سوئیت‌های کوچک و سوئیت‌های بزرگ.
اتاق های هتل استقلال تهران در برج غربی که دو تخته‌اند، امکان اضافه کردن یک سرویس اضافه را دارند. اکثر اوقات در برج غربی از تشک و ملحفه برای سرویس اضافه استفاده می‌شود.
سوئیت‌های بزرگ برج غربی هتل پارسیان استقلال از دو اتاق خواب جداگانه برخوردارند که میهمانان با اقامت در این سوئیت‌ها می‌توانند چشم‌اندازی بدیع از سطح شهر تهران را مشاهده نمایند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های برج شرقی هتل استقلال تهران

ویو اتاق دو تخته توئین هتل استقلال تهران
اتاق های هتل استقلال تهران در برج شرقی عبارتند از اتاق‌های یک تخته، اتاق‌های دو تخته، سوئیت‌های کوچک و سوئیت‌های بزرگ.
امکان اضافه کردن یک سرویس اضافه در اتاق‌های دو تخته برج شرقی وجود دارد، که به شکل تخت خواب است.
سوئیت‌های بزرگ برج شرقی که دارای یک اتاق خواب و اتاق برگزاری جلسه با چشم‌اندازی خاص به ارتفاعات شمال تهران هستند درطبقات فوقانی قرار دارند.
همچنین توجه داشته باشید تمام سوئیت‌های کوچک این هتل مدرن‌ترین تکنولوژی و تجهیزات ارتباطی، مبلمان و دکوراسیون هنرمندان ایرانی را دارند.

امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌ها هتل استقلال تهران

تمامی اتاق های هتل استقلال تهران و سوئیت‌های آن از مینی بار، چای ساز، بالش نرم، تلویزیون، صندوق‌امانات، اینترنت پر سرعت، دوش حمام، بالکن، ویدیو مرکزی ۲۴ ساعته و امکان دسترسی به خدمات روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته برخوردار هستند.
واحد‌های اقامتی برج غربی، منظره رو به شهر و واحد‌های اقامتی برج شرقی، منظره رو به کوه‌های سرسبز شمال تهران را دارند.
سوئیت‌های بزرگ هتل در هر دو برج اتاق مجزا از فضای نشیمن، اتاقی برای صبحانه و فضایی برای دفتر کار برخوردار می‌باشند.
برای همه میهمانان مقیم هتل امکان استفاده از استخر، سونا و جکوزی هتل وجود دارد. همینطور هتل از زمین تنیسی برخوردار می‌باشد که میهمانان علاقه‌مند می‌توانند از آن استفاده کنند.
شایان ذکر است به علت واقع شدن هتل در محدود شمال تهران و به علت وجود آب و هوای خنک در فصول گرم هتل فاقد سیستم سرمایشی است.
جمع‌بندی
افراد برای اقامت در هتل‌های تهران اقدام می‌کنند تا امکاناتی مانند اتاق‌های راحت و شیک، سرویس‌دهی ۲۴ ساعته، رستوران‌های با منوی باز و امکاناتی متعدد مانند استخر، سونا و جکوزی را داشته باشند. هتل‌های تهران در نقاط مختلف شهر و با قیمت‌های متنوع و متفاوت موجود هستند تا به نیاز‌های مختلف مسافران پاسخ دهند.
همچنین عموما به دلیل موقعیت مرکزی‌شان در شهر، به مسافران امکان دسترسی آسان به نقاط دیدنی و خدمات شهری را نیز می‌دهند. ما در این مقاله به هتل استقلال از هتل های خوب پایتخت پرداختیم. امیدواریم اگر سفر به پایتخت در پیش رو دارید، این هتل را برای اقامت انتخاب کنید و لحظات مفرحی را در کنار عزیرانتان بگذرانید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
باغ کتاب تهران، مکانی برای آرامش روح
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر