لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل حلما و هتل میامی مشهد
مقایسه هتل حلما و هتل میامی مشهد

مقایسه هتل حلما و هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره مشهد محسوب می‌شود که در نزدیکی بارگاه مقدس امام هشتم (ع) واقع شده است. فاصله هتل تا حرم، حدود ۱۵ دقیقه می باشد. اگر حوصله و علاقه به پیاده‌روی داشته باشید، هرگاه که علاقمند بودید این امکان را دارید تا در کمترین زمان ممکن برای زیارت به حرم امام رضا (ع) بروید.

هتل حلما مشهد، هتلی 3 ستاره بوده که در خیابان امام رضا قرار گرفته است. از جمله هتل‌های نوساز و باکیفیت مشهد که در سال 1394 مورد بهره‌برداری واقع شد، هتل حلما مشهد می‌باشد. هتل حلما از جمله هتل های مشهد بوده که همچون تعداد زیاد دیگری از هتل ها در خیابان معروف امام رضا قرار دارد. در این مقاله به مقایسه هتل حلما و هتل میامی مشهد می‌پردازیم.

هر آنچه بایستی راجع به هتل حلما مشهد بدانید!

پذیرش هتل حلما مشهد

هتل حلما بر اساس خدماتی که ارائه می‌کند و کیفیت آنها، در دسته هتل‌های خوب مشهد قرار می‌گیرد. کیفیت کافی‌شاپ، رستوران، صبحانه بوفه همیشه رضایت مشتریان را جلب نموده است. این هتل از اتاق های دو تخته، سه تخته، سوئیت اپارتمان یک خوابه با کیفیت و تمیزی و دیزاین بسیار عالی برخوردار است.

اتاق سه تخته هتل حلما مشهد

از جمله امکانات خوب هتل حلما مشهد که اوقات فراغت مسافران را به خوبی پر کرده، پخش فیلم و موسیقی ۲۴ ساعته در هتل می‌باشد. هتل حلما باتوجه به به درخواست مسافران گشت‌های شهری نیز برگزار می‌کند. دکوراسیون و لابی باشکوه و مجلل، اتاق‌های شیک و باز و نزدیک بودن به جاذبه‌های تماشایی مشهد نظیر پارک میرزا کوچک ‌خان و مسجد گوهرشاد همگی از جمله عواملی هستند که باعث شده هتل حلما مشهد در بین گزینه‌های انتخابی مسافران مشهد قرار بگیرد.

معرفی اقامتگاه صفا آباد قشم - اقامتگاهی دنج و متفاوت در 60 کیلومتری شهر
ادامه مطلب

لابی هتل حلما مشهد

از جمله امکانات و خدمات هتل حلما مشهد شامل: ترانسفر ، تلفن ثابت، لوازم تحرير، سشوار در اتاق، گردشگری، خانه‌داري، چمدان‌بر، پذیرشگر و صندوقدار، میزبان و کافی من، سی آر ام و رابط میهمان و اینترنت، دستگاه واکس، اتاق چمدان، روم سرویس، مبلمان اتاق و کف پوش، فروشگاه سوغات، سرويس بيدار شدن ميهمان، اتاق خوابهاي دنج، لاندری، صندوق امانات، آی پی تی وی، کيفيت بالای تخت و تشک خواب، وسايل گرمايش و سرمايش و تهويه هوا، روشنايي مناسب، پرده های زیبا، يخچال به همراه ميني بار هستند.

رستوران هتل حلما مشهد

هر آنچه بایستی راجع به هتل میامی مشهد بدانید!

پذیرش هتل میامی مشهد

این هتل دارای ظاهری جذاب بوده و تمام پنجره‌های آن مزین به چهارچوب‌های چوبی که به رنگ قهوه‌ای سوخته است، می‌باشند و همین امر تناقض بصری خاصی با رنگ سفید سنگ‌های بنای هتل ایجاد نموده است. از جهت دیگر نورپردازی شیک آن، موقع شب نمای بسیار چشم‌نوازی به هتل می‌بخشد.

اکثر امکانات این هتل به اندازه‌ای خوب و مطلوب بوده که بسیاری از مسافرانی که پیشتر یک بار تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند، بار دوم نیز این هتل را رزرو کرده‌اند. این هتل که در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است از ۵ طبقه مجزا و نیز ۳۹ واحد اقامتی برخوردار است.

اتاق سه تخته هتل میامی مشهد

کیفیت اتاق‌ها، نورپردازی، نظافت و بهداشت، طراحی داخلی، امکانات رفاهی آن بسیار کامل می‌باشد. هتل نظر بسیاری از مسافرانی که به هتل میامی مشهد مراجعه می‌کنند را به خودش جلب کرده است. این موارد تنها به اتاق‌ها ختم نمی‌شود. بلکه ورودی هتل و لابی نیز بسیار تمیز، شیک و باشکوه می‌باشد و توجه بسیاری از مراجعه‌کنندگان به این موضوع نیز جذب می‌گردد.

جاهای دیدنی مشهد با عکس و آدرس
ادامه مطلب

نوع برخورد و رفتار پرسنل هتل میامی مشهد با مشتریانش بسیار حرفه‌ای و محترمانه است. بطوریکه هر کسی که حداقل یک بار تجربه اقامت در این هتل را داشته از طرز برخورد پرسنل هتل بسیار راضی بوده است. شما با هر مشکلی که در هتل روبه‌رو شوید، در هر زمانی از روز این امکان را دارید تا به پرسنل هتل مراجعه کرده و آن‌ها را در جریان قرار دهید. پرسنل با صبر و دقت و آرامش مشکل شما را حل خواهند کرد و یا به مسائل پیش روی‌تان رسیدگی می‌کنند.

رستوران هتل میامی مشهد

از دیگر مزیت‌هایی که این هتل دارد نزدیک بودن آن به خطوط بی‌آرتی می‌باشد. این موضوع کار را برای بسیاری از مسافران راحت‌تر نموده است. این روش از جمله آسان‌ترین روش‌های گشت‌وگذار در سطح شهر و نیز رفتن به تمامی مسیرهای مدنظر می‌باشد.

برای نمونه چنانچه قصد داشته باشید به یکی از مرکز خریدهای مورد نظرتان بروید این امکان را دارید تا از بی‌آرتی آنجا استفاده کنید. تنها کافیست چند دقیقه پیاده‌روی کرده تا به خطوط بی‌آرتی برسید. چنانچه اشراف کامل روی مقصد مدنظرتان ندارید ما به شما توصیه می‌کنیم از GPS تلفن همراهتان و نیز از اپلیکیشن گوگل مپ بهره‌مند گردید.

ورودی هتل میامی مشهد

اینگونه تنها کافیست مقصد مورد نظرتان را وارد نمایید تا هنگامی که سوار بی‌آرتی شدید بدانید که چقدر تا مقصدتان دقیقا مانده و در کدام ایستگاه لازم است پیاده شوید.

مورد دیگری که در رابطه با هتل میامی مشهد وجود دارد، کیفیت خوب و مطلوب رستوران و غذاهایش می‌باشد. کیفیتی که غذاها دارند بسیار عالی است و طعم آن‌ها فوق‌العاده می‌باشند. اکثر کسانی که در این هتل اقامت دارند از سطح کیفی غذاها بسیار راضی هستند.

معرفی کاروانسرا عباسی کوه پا اصفهان - اقامتگاهی به قدمت صفویه
ادامه مطلب

تمام وعده‌ها، به‌ویژه صبحانه این هتل بسیار لذیذ و پرطرفدار است از جهت دیگر تنوعی که در منو رستوران وجود دارد باعث شده تا پیش رویتان انتخاب‌های گوناگونی داشته باشید.

مقایسه هتل حلما و هتل میامی مشهد به بیانی دیگر

در هتل حلما کنسلی رزرو تا 20 روز قبل از ورود مهمان بدون جريمه خواهد بود؛ اما در هتل میامی کنسلی رزرو تا 4 روز قبل از ورود مهمان بدون جريمه است.

فاصله هتل حلما مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟

فاصله هتل حلما تا حرم امام رضا 8 دقیقه با ماشین و حدود 2 کیلومتر است.

فاصله هتل میامی مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟

فاصله هتل میامی تا حرم امام رضا نیز حدودا 2 کیلومتر و 8 دقیقه با ماشین است.

جمع‌بندی

اقامت در هتل‌های مشهد بسیار آسان و راحت است. شهر مشهد با توجه به جاذبه‌های دینی و گردشگری خود، بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را ارائه می‌دهد. در این هتل‌ها می‌توانید از امکانات مدرن و رفاهی مانند اتاق‌های مجهز، رستوران‌ها، سرویس اتاق و اینترنت بی‌سیم استفاده کنید.

همچنین بسیاری از هتل‌ها واقع در محدوده حرم امام رضا (ع) قرار گرفته‌اند که به زائران این امکان را می‌دهد تا به راحتی و به صورت پیاده به حرم مطهر دسترسی داشته باشند. توصیه می‌شود قبل از سفر به مشهد، رزرو هتل مورد نظر خود را انجام دهید تا بهترین اقامت را در این شهر داشته باشید. در این مقاله به مقایسه هتل حلما و هتل میامی مشهد پرداختیم.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر