لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> لوکس ترین هتل های 5 ستاره ایران
لوکس ترین هتل های 5 ستاره ایران

لوکس ترین هتل های 5 ستاره ایران

بحث سفر کردن که پیش می آید اینکه باید شب را کجا سپری کنیم یک مسئله جدی است. گاهی وقت ها کیسه خوابمان را به دوش می کشیم تا زیر سقف آسمان شب را به صبح برسانیم، گاهی وقت ها چادر می زنیم، گاهی اوقات سر از یک کلبه جنگلی یا یک خانه کویری درمی آوریم و گاهی وقت ها در میانه شهرهای بزرگ ردپای هتل ها را دنبال می کنیم. هتل هایی که ستاره روی دوششان هزینه یک شب اقامت در آن ها را مشخص می کند. حتما شما هم تصاویر هتل های فوق لوکس را دیده اید که گاه صدها متر زیرزمین و گاهی بر کف اقیانوس ها یا گاهی در دل یک قلعه کهن در نوک کوه و گاهی هم در میان یک شهر شلوغ قد کشیده اند. .

این بار به بهانه لوکس بودن سری به گران قیمت ترین هتل های ایران زده ایم تا ببینیم این همه ستاره چرا بر روی دوششان خودنمایی می کند؟ و یا اصلا یک اقامت لوکس و مجلل چه ویژگی هایی دارد؟ اگر قصد رزرو هر یک از این هتل ها را داشتید حتما سری به ایران هتل آنلاین، متخصص در رزرو آنلاین هتل های ایران، بزنید و یک سفر لوکس و متفاوت را تجربه کنید.
لوکس ترین هتل های 5 ستاره ایران
هتل درویشی مشهد
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا(ع)
اگر به دنبال لوکس ترین هتل مشهد می گردید که از قضا در بین هتل های سراسر ایران هم جزو سرآمدهاست باید حتما سری به هتل درویشی مشهد در گوشه ای از خیابان امام رضا که منتهی به حرم مقدس است، بزنید. اما چه چیزی سبب شده تا هتل درویشی پنج ستاره را به دوش بکشد و در میان هتل های لوکس ایرانی جزو برترین ها باشد؟
از نمای بیرونی هتل که شروع کنیم بنایی را می بینید که در نگاه اول بیشتر از بیست طبقه دارد و ظاهرش جذاب و در عین حال لوکس و مدرن است. حدستان درست است هتل درویشی 25 طبقه دارد. وارد هتل که می شوید، در میان این 25 طبقه سربفلک کشیده یک آتریوم استثنایی و نورگیر حتما توجهتان را جلب می کند. معماری این بنا فوق العاده است و این آتریوم یادگار معماری های روم باستان! این 25 طبقه آنقدر اتاق مجهز و متفاوت و در عین حال فوق لوکس دارد که دستتان را در انتخاب باز باز می گذارد. از اتاق امپریال با جکوزی اختصاصی و دکوراسیون سلطنتی گرفته تا پنت هاوس های اسپا با خدمات ویژه و اختصاصی اسپا! اوضاع بهتر می شود زمانی که بدانید می توانید بر طبق معماری مورد علاقه تان اتاق یا سوئیت مورد نظر را انتخاب کنید.
لوکس ترین هتل های 5 ستاره ایران
معماری رمی در سوئیت های رم، اتاق های ایران اسلام با دیزاین و نمای ایرانی و اسلامی چشم نواز و فوق العاده یا حتی اقامت در سوئیتی مصری و لوکس و یا تجربه یک اقامت هندی و یا حتی عربی و شاید باورتان نشود یک اقامت چینی! فکر میکنم ایران باستان را از قلم انداخته ایم، این هم از معایب انتخاب های گسترده است، می بینید هر چه که بخواهید مهیاست. اگر هم قصد گذراندن ماه عسل را در هتل درویشی داشته باشید، شک نکنید انتخاب اتاق کوئین شما را پشیمان نخواهد کرد. اما اگر به سرتان زده که بیشتر از این ها هزینه کنید و اقامت راحت تر و دلچسب تری را تجربه کنید بهتر است نیم نگاهی به دوبلکس پرزیدنتال داشته باشید. اگر هم به دنبال یک اقامت فصلی دلچسب و متفاوت هستید حتما گزینه اتاق های فصلی را مد نظر داشته باشید. از بحث اتاق ها که فاصله بگیریم فکر می کنم مهم ترین قسمت یک هتل موفق رستوران آن است.
1683379387 33 لوکس ترین هتل های 5 ستاره ایران
هتل درویشی اصل تنوع، لوکس بودن و کیفیت را در رستوران هایش هم لحاظ کرده و چندین رستوران مجلل و کاملا متفاوت دارد. از سالن اختصاصی سرو صبحانه ارغوان گرفته تا رستوران خوش منظر آتریوم و یا حتی رستوران خوش آب و هوای روف گاردن در کنار فست فود خوشنام فیروزه و چایخانه سنتی برکه و حتی کافی شاپ های لوکس و مدرنی همچون اسپا و مرکزی که حسابی سرحالتان می آورند. استخرها و سالن بیلیارد مجهز به کافی شاپ هم اوقات مناسبی را برایتان رقم می زنند. اگر هم قصد برگزاری مراسم خاصی را داشته باشید می توانید روی تالار آیینه یا تالار دیپلمات، تالار کنفرانس و آمفی تئاتر حساب باز کنید. حمام عربی، حمام ترکی، حمام ایرانی، سونا، جکوزی، استخر، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، مجموعه ماهی درمانی، مجموعه درمانی رودخانه سنگی، ماساژ تایلندی و سوئدی، بازارچه های خرید و سوغات با کیفیت از دیگر امکانات هتل درویشی است.
لوکس ترین هتل های 5 ستاره ایران
برگزاری انواع تورهای علمی، تفریحی و تاریخی شهر مشهد را هم به این مجموعه بیافزایید. سالن آرایش بانوان و آقایان، آژانس هواپیمایی، صرافی، تاکسی و حتی آتلیه عکاسی و شهربازی هم در این مجموعه تعبیه شده تا تمام نیازهایتان را برطرف کند، آن هم به بهترین شیوه ممکن. اما اگر مشتاقید خدمات رایگان هتل را هم از نظر بگذرانید می توانید روی اینترنت رایگان، کافی نت، ترانسفر رایگان از دفتر هتل در فرودگاه تا هتل و حرم، اتاق سیگار و پارکینگ مجهز و بزرگ آن حساب باز کنید.
لوکس ترین هتل های 5 ستاره ایران
اسپیناس پالاس تهران
آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی
تهران به واسطه پایتخت بودنش همیشه خدا میزبان مسافرینی است که از دورترین نقاط کشور تا دورترین کشورهای جهان عازم آن می شوند. بسیاری از مقامات سیاسی، هنری، ورزشی و تجاری که به ایران سفر می کنند در تهران اقامت می کنند، بنابراین حضور هتل های لوکس چند ستاره در پایتخت دور از انتظار نیست. اما در این میان اسپیناس پالاس که همانند برجی سفید در سعادت آباد رو به آسمان قد کشیده، یک سر و گردن از بقیه هتل ها بالاتر است و آن را برازنده نامش یعنی کاخ اسپیناس می نماید. لابی باشکوه، مجلل و زیبای هتل در همان ابتدای ورود پنج ستاره بودن اسپیناس را یادآور می شود. اینجا هم سروکله سوئیت های پرزیدنت پیدا می شود.
هتل اسپیناس پالاس تهران
علاوه بر این سوئیت های فوق لوکس و مجهز، اتاق های جونیور، اتاق های رویال و اتاق های تویین هم از دیگر گزینه ها است. اما اگر به دنبال اقامت بر فراز تهران با چشم انداز البرز هستید حتما به سوئیت های اسکای سر بزنید و یا اگر به دنبال معماری حیرت انگیز، دکوراسیونی لوکس و نمایی جذاب از تهران هستید، می توانید به اتاق های بیزنس هم نگاهی بیاندازید. معماری و دکوراسیون اتاق ها چشم گیر و استثنایی است و همه چیز در یک کلمه مجلل است. به خاطر داشته باشید سیگار کشیدن در تمامی محوطه هتل به جز اتاق سیگار ممنوع است و در صورت تخطی جریمه ای سنگین در انتظار شماست! اگر احساس گرسنگی می کنید دو انتخاب پیش روی شماست. اولین گزینه رستوران سنتی دیبا با معماری ایرانی و دکوراسیونی جذاب است و دومین گزینه رستوران لاتون که انواع غذاهای ایرانی و بین المللی راسرو می کند و بالطبع دکوراسیونی مدرن و امروزی دارد.
اسپیناس پالاس تهران
کافه سان ست هم علاوه بر ارائه نوشیدنی های دلچسب یک اتاق ویژه سیگاری ها دارد. اسپیناس پالاس اما همه جوره هوای میهمانانش را دارد و با راه اندازی مرکز خدمات اسپا و آب درمانی گام های موفقی را برداشته است. اگر قصد استفاده از این خدمات را داشته باشید بهتر است تماس بگیرید و از باز بودن و یا خلوت بودن مرکز مراقبت اسپیناس اطمینان حاصل نمایید. اگر به فکر برگزاری مراسم ازدواج خود هستید میتوانید از متخصصین برگزاری مراسم ازدواج اسپیناس پالاس کمک بگیرید و منو را هم با همفکری یکدیگر تنظیم کنید. برگزاری جلسات کاری و همایش ها هم در این مجموعه با کیفیتی عالی و خدماتی بی نقص و استثنایی صورت می گیرد. اسپیناس پالاس اما قصد دارد این روند رو به رشدش را حالا حالاها ادامه دهد تا لایق ستاره های روی دوشش باشد، مثلا راه اندازی یک سالن کنسرت مدرن و مجهز در کنار رستورانی منحصربفرد از دیگر اهداف این هتل زیباست. غذاخوری بیست وچهار ساعته در داخل اتاق در کنار ترانسفر رایگان از فرودگاه امام، اینترنت پرسرعت، مترجم، پرسنل چند زبانه از دیگر امکانات پرشمار ارائه شده در هتل اسپیناس پالاس پایتخت است.
لوکس ترین هتل های 5 ستاره ایران
هتل ترنج کیش
آدرس: جزیره کیش
بر پهنه آب های نیلگون خلیج فارس یک جزیره مرجانی آرام گرفته که ساحل نقره فامش دل و جان خیلی ها را برده است. کیش تنها جزیره ایرانی است که توریست محور است و همین دلیل سبب پیدایش هتل های لوکس و چند ستاره در این جزیره زیبا شده است. یکی از لوکس ترین هتل های جزیره بی شک هتل ترنج کیش است. حتما شما هم بارها عکس های زیبای این هتل دریایی منحصربفرد ایرانی را دیده اید. اتاق هایی بر روی آب، با نمایی از خلیج فارس که انگار تا ابد ادامه دارد. هتل اما قرار است علاوه بر اتاق های روی آبش که بیشتر شبیه یک جزیره مجزاست یک ساختمان چند طبقه نیز در خشکی داشته باشد.
بیایید گشتی در میان سوئیت های زیبای روی آب بزنیم. چیزی در حدود صد سوئیت بر روی آب قرار دارد. در نگاه اول این کف شیشه ای هر یک از سوئیت هاست که چشمتان را خیره می کند، اقامتی تمام عیار بر کف خلیج فارس و تجربه ای نو! نمای جذاب هر یک از سوئیت ها به طبیعت بکر اطراف جزیره دومین مزیت سوئیت های روی آب است. سوئیت ها اما متفاوت اند، رویال، فلت و VIP که بسته به متراژشان با یکدیگر تفاوت دارند. سکوت و آرامش اینجا حرف اول را می زند و سوئیت ها مثل یک زنجیر به یکدیگر متصل شده اند. یک جزیره چوبی درست زیر گوش جزیره کیش آن هم به شکل یک ترنج. ترانسفر رایگان فرودگاهی نخستین مزیت این هتل دریایی است.
هتل ترنج کیش
چندین رستوران و کافی شاپ با منوهای متفاوت نیز در مجموعه قرار دارد که انواع غذاها و نوشیدنی های ایرانی و بین المللی در آن ها سرو می شود. صبحانه بوفه، کانتر گردشگری، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، والیبال ساحلی، ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی در کنار خانه کودک، اینترنت رایگان، اجاره خودرو، آتلیه عکاسی، پیست دوچرخه سواری و سرویس روزانه به سمت مراکز خرید از دیگر امکانات رفاهی مجموعه هتل دریایی ترنج است. اگر به فکر تفریحات آبی در اطراف هتل هستید خیالتان را حت باشد که هیجان خونتان به اوج خواهد رسید اما اگر می خواهید به ساحل شنی بروید و در غروب آفتاب جزیره سهیم باشید لمکده هتل جای دنج و مناسبی است.
هتل مارینا پارک
هتل مارینا پارک کیش
آدرس: جزیره کیش
یکی دیگر از هتل های لوکس و مدرن جزیره هتل مارینا پارک کیش است. هتلی نوپا که چشم اندازی زیبا از خلیج فارس را ارائه می دهد. در میان واحدهای اقامتی مارینا پارک می توانید از اتاق های دبل گرفته تا تویین، اتاق های رو به دریا و یا اتاق های رو به پارک را رزرو کنید. سوئیت های جونیور و اتاق های استاندارد هم از دیگر گزینه های پیش روی شماست. اما اگر به فکر سوئیت هستید می توانید سوئیت های لوکس رویال را به خاطر داشته باشید.
هتل مارینا کیش
رستوران لوتوس با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و همچنین منوی دریایی در محیط بسته و رستوران گل کاغذی در محیط پارک هتل دو گزینه متفاوت برای صرف یک غذای لذت بخش است. طبقه اول و دوم هتل هم کافی شاپ های مجهزی دارند که انواع نوشیدنی ها و بستنی را سرو می کنند. در این میان یک چایخانه تخصصی هم وجود دارد که می توانید سری به آن بزنید. ماساژ تایلندی و خدمات اسپا اینجا هم به چشم می خورد، علاوه بر خدمات اسپا وجود زمین های تنیس استاندارد در کنار مربیان کاربلد از دیگر امکانات تفریحی مجموعه است. اجاره ماشین های لوکس برای گشت زدن در جزیره در هتل مارینا امکان پذیر است. اگر هم فکر خرید شکلات یا قهوه به سرتان زده می توانید سری به فروشگاه آرتاکیش در هتل مارینا بزنید.

مارینا پارک اما به فکر تفریح و سرگرمی مسافرین نیز هست. پارک ساحلی با اسکله ای مجهز به انواع ورزش های آبی هیجان انگیز و فودکورتی ساحلی یک روز پرخاطره و خوب را در ساحل جزیره کیش برایتان رقم می زند. سالن های چند منظوره کنفرانس، سرویس چای و قهوه، خدمات خشکشویی و اینترنت رایگان نیز از دیگر امکانات این هتل خوشنام است. به خاطر داشته باشید سیگار کشیدن در تمامی محوطه هتل و اتاق ها ممنوع است.
مارینا کیش

هتل کایا لاله پارک تبریز
آدرس: تبریز، بزرگراه پاسداران، میدان شهید فهمیده
یک هتل پنج ستاره دیگر در یکی از قدیمی ترین شهرهای ایرانی. هتل کایا لاله پارک در تبریز با پنج ستاره اش بهترین هتل تبریز است. یک بنای بلند و لوکس دیگر که متعلق به مجموعه هتل های کایا ترکیه است. بنایی 14 طبقه که نزدیکی اش به مرکز خرید لوکس لاله پارک تنها یکی از مزیت های بی شمارش است. در میان 220 باب اتاق و سوئیت این مجموعه می توانید انتخاب های متفاوتی داشته باشید. از اتاق های دلوکس با دیزاینی لوکس و مدرن گرفته تا اتاق های جونیور و یا حتی سوئیت های اکساکیوتیو گزینه های پیش روی شماست اما اگر به دنبال موردی لوکس تر می گردید می توانید به رزرو سوئیت های رویال و فوق لوکس فکر کنید.
هتل کایا لاله پارک تبریز
هتل لاله پارک اما به رستوران های منحصربفرد و با کیفیتش نیز شهره است. در همان ورودی طبقه اول علاوه بر یک لابی مجهز و زیبا یک کافی شاپ خاص نیز قرار دارد که مشتریان پروپا قرصی دارد. رستوران مجهزی هم در کنار تالارهای کنفرانس بزرگ ومدرن در طبقه دوم جاخوش کرده که منو های متفاوتی را از غذاهای ایرانی گرفته تا غذاهای بین الملل ارائه می دهد. سرو صبحانه و نهار هم بنا بر خواسته مسافر در اتاق هم صورت می گیرد. سالن بدنسازی مجهز، سالن اسپا منحصربفرد، سونا، جکوزی، حمام ترکی در کنار استخری لوکس و مجهز از دیگر امکانات رفاهی هتل کایا لاله پارک تبریز است.
کایا لاله پارک تبریز
اگر به فکر برگزاری مراسم جشن عروسی و یا مهمانی های مجلل هستید کایا لاله پارک نخستین گزینه است که در تبریز به شما پیشنهاد می شود. هتل یک پارکینگ روباز وسیع و یک پارکینگ مسقف نیز دارد که با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. اینترنت رایگان با سرعت مناسب، صرافی، اتاق بازی، آتلیه عکاسی، تاکسی سرویس، فروشگاه محصولات برند و سوغاتی های سنتی، نمازخانه در کنار نمای فوق العاده هتل به طبیعت کوهستانی اطراف از دیگر امکانات این هتل است. اگر چه هتل در مرکز شهر قرار ندارد اما دسترسی به جاذبه های دیدنی تبریز از هتل کایا گاهی تنها بیست الی بیست و پنج دقیقه زمان می برد. پرسنل این هتل بین المللی هم به زبان ترکی و ترکی استانبولی در کنار زبان انگلیسی مسلط هستند.

معرفی اتاق های هتل اسپیناس بولوار تهران با جزئیات کامل
ادامه مطلب

3.2/5 - (9 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر