لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> انواع سفر >> شرح سفرهای یک کارگردان هنری با کودک خردسالش
شرح سفرهای یک کارگردان هنری با کودک خردسالش

شرح سفرهای یک کارگردان هنری با کودک خردسالش

چه کسی گفته است که شما نمیتوانید با کودک سفر کنید؟
کارگردان هنری، دولسی اج ، برنامه ای بنام اینستاگرام فید ( Instagram feed ) برای نمایش تصاویر دارد که از اسکرول کردن در آن لذت می برد . چنین بنظر می رسد او همه جا از مراکش تا پاتاگونیا از این برنامه برای ثبت رستوران های مورد علاقه اش ، هتل ها و لحظات کوچک در طول مسیر استفاده کرده است . سال گذشته پسر دوست داشتنی اش را همراه خود کرد. در اینجا خواهیم گفت چگونه با یک کودک به سراسر جهان حرکت می کند و چطور استرس ها و ناآرامی های او را طی پرواز مدیریت می کند .
کمی راجع به خود و خانواده تان صحبت کنید .
من یک کارگردان هنری مستقل ، نویسنده و بومی نیویورک هستم که در حال حاضر با همسرم و پسر یک ساله ام چارلی در سانفرانسیسکو زندگی می کنم . وب سایت سفرم بنام The Far & Near به زندگی با سفرهای خوب اختصاص پیدا کرده است و به عنوان فضایی برای مستند سازی چیزیهای مورد علاقه ام است. از یک کلبه با فضای ماهیگیری در پاتاگونیا گرفته تا غذاهای دریایی بیرون چارسلتون ( یکی از شهرهای ایالت کارولینای جنوبی ) که نمی شود از آن ها گذشت را شامل می شود .

امسال کجا سفر کرده اید ؟
امسال ما همه جا بوده ایم . در کالیفرنیا از شهرهای اوهای ، سانتا باربارا ، دره کارمل ، سونوما ، ناپا ،گرنویل و دریاچه تاهو بازدید کردیم . در هاوایی ، شهر آسپن ایالت کلرادو ، شهر چارلستون ایالت کارولینای جنوبی ،شهر نیویورک ، سان خوآن و رینکون پورتوریکو ، شهر اشویل کالیفرنیای شمالی و شهر ساراتوگا اسگرینگز و ساوس امپتن نیویورک روزهایی را سپری کردیم . خارج از ایالات متحده امریکا هم از ویستلر کانادا ، برمودا و سویا و مادرید اسپانیا و پاریس بازدید کردیم .
راهنمای سفر با کودک
آیا به عنوان یک کودک زیاد سفر کرده اید ؟
حد و اندازه سفر من به عنوان یک کودک شامل ملاقات پدر بزرگ و مادر بزرگم در پورتوریکو و عمه ام در نیو همپشیر است . پدرم به عنوان تفنگدار دریایی به دور دنیا سفر کرده و مادرم در اسپانیا تحصیل کرده است اما من تا هجده سالگی پاسپورت نگرفتم . وقتی در نهایت شروع به سفر و دیدن دنیا کردم ، تاسف خوردم چرا به دلیل اینکه کودک بودم نتواسنتم بیشتر سفر کنم . سفر به بخش بزرگی از زندگی بزرگسالی من تبدیل شده بود و نمیخواستم بخاطر بچه دار شدن این سفرها را متوقف کنم . خوشبختانه همسرم هم سفر را دوست دارد و ما به سفر اولویت دادیم تا جاییکه ممکن است دنیا را به پسرمان نشان دهیم . گرچه اینک او جوان است و این مسایل را بخاطر نخواهد آورد ، امیدواریم آشنا شدن او با جهان بزودی او را برای یک عمر ماجراجویی آماده کند .
بهترین چیز درباره ی سفر با یک کودک چیست؟
کودک نقش یخ شکنی اساسی دارد. چارلی بسیار اجتماعی است و دوست دارد با افراد ارتباط برقرار کند . غیر قابل پیش بینی ترین افراد هم کودکان را دوست دارند و بسیار سرگرم کننده است که آن لحظات را اشکارا تماشا کرد .
بدترین چیز چیست؟
خستگی ناشی از پرواز طولانی . هیچ اجتنابی از آن وجود ندارد و تکان دادن بدن مدتی طول می کشد . چند روز اول در یک کشور با اختلاف ساعت قابل توجه، هر کسی سخت است ، بنابراین شما رفته رفته به فعالیت با خواب بسیار کم عادت می کنید .
راهنمای سفر با کودک
هنگام سفر با یک کودک هوشمندانه ترین کاری که می توانید انجام دهید چیست؟
صورت ظاهری کارهای روزمره را حفظ کنید . چارلی هر شب در خانه یا جاده حمام می شود . او با این روال آشناست و باعث می شود هر کجا که این عمل اتفاق بیفتد احساس کند در خانه است .
غیر هوشمندانه ترین کار ممکن چیست؟
انتظارات غیر واقعیتان را تنظیم کنید . مسافرت با کودک با مسافرت قبل از وجود کودک متفاوت است . شما باید انتظاراتتان را با شرایط تطبیق دهید و در مورد شرایط حاضر واقع بین باشید . از برنامه ریزی بیش از حد و انجام کارهای زیاد اجتناب کنید و با شرایط کنار بیایید و موارد ضروری را اولویت بندی کنید .
چه شگفتی هایی درمورد سفر به عنوان خانواده ای جوان وجود دارد ؟
بزرگترین شگفتی یادگیری این نکته است که کودکان چگونه سازگار می شوند . چارلی زندگی ما را تغییر داده است اما در عین حال بخشی از زندگی ما است . ما همیشه از سفر لذت برده ایم ، بنابراین داشتن کودک فقط به این معنی است که اکنون ما این کار را به شیوه ای متفاوت انجام می دهیم .البته ما همیشه سفر را با خیال راحت و با تصور اینکه بهترین کار ممکن برای چارلی است انجام می دهیم ، ولی اغلب موارد خوشحالی او فقط برای همراهی با ما در زمان رانندگی است .
اگر بخواهید به والدینی که از سفر با کودکان دلواپسند توصیه ای بکنید ، آن چیست؟
بهتر است تا دیر نشده دست به کار شوند . هرچه جوانتر باشند ، آسانتر است . کم کم با سفرهای جاده ای آخر هفته شروع کنید . تحقیقات خودتان را انجام دهید ، موارد غیر منتظره را بپذیرید و از برنامه ریزی بیش از حد اجتناب کنید و پیش بروید .
در مورد لحظات سفر مورد علاقه تان که با خانواده تان داشتید بگویید .
من دو مورد می گویم . یکی تماشای خوردن یک بشقاب کامل ماهی ساردین در اسپانیا توسط پسرم بود که هنوز یک سالش تمام نشده بود . غذا یکی از لذت های بزرگ در زندگی من است و یکی از دلایلی است که عاشق مسافرت زیاد هستم . دیدن اینکه چارلی کاملا از طعم غذاهای یک کشور جدید لذت می برد ، باعث شد احساس کنم کار درستی انجام می دهیم . مورد بعدی لحظه ای ساده اما شیرین بود یعنی گردش در طول روز در خیابان های پاریس با شوهرم و نوزاد در حال خوابم . لحظه ای آرام و زیبا .
راهنمای سفر با کودک
بنظر شما چه مقاصدی برای سفر بهتر هستند و چرا؟
هاوایی مکانی فوق العاده است چون بسیار آرام بوده و نمی توانید چنین جایی را نادیده بگیرید. مردمش رفتار گرم و دوستانه ای دارند و کودکان را دوست دارند . واقعا زیباست که هنگام خوش آمد گویی احساس واقعی و خالصانه ای دارند. بیشتر استراحتگاه ها مورد پسند خانواده ها بوده و اغلب خدمات پرستاری از کودک را به خوبی انجام می دهند ، بنابراین والدین میتوانند شب بی دردسر و راحتی داشته باشند .
چه لوازم نوزادی را توصیه می کنید؟
زمانیکه نیاز است تحرک بیشتری داشته باشیم ، کرییر ( حامل کودک ) ErgoBaby را دوست داریم . کالسکه BabyZen Yoyo هنگام گردش در خیابان های باریک اروپایی یک موهبت الهی است . همچنین یک دستگاه صدای موزیکال با صدای بسیار بلند داریم که برای مواقعی که اتاق ما و نوزاد در هتل مشترک است ، ضروری است .
راهنمای سفر با کودک
هنگام سفر با کودک موضع شما در مورد بسته بندی چیست؟
من عادت به بسته بندی سبک داشتم اما در حال حاضر ما همیشه کارمان را با بسته بندی بیش از حد به پایان میرسانیم . همیشه دوست دارم برای آن دسته از سناریوهای “چه میشد اگر ” آماده باشم ، بنابراین حتی اگر این حالت مخالف قانون خودم ( بسته بندی سبک) باشد ، نتیجه مطلوب و بهتری داشته است .
آیا نکاتی برای مدیریت استرس ها و ناآرامی های طی پرواز دارید ؟
دوست دارم یک لیوان نوشیدنی بخورم . هر کسی خشمگین می شود و من همیشه سعی می کنم بخاطر بسپارم که همه چیز موقت است

هنگام سفر با هواپیما همراه با کودکان 3 تا 8 سال چه چیزهایی باید با خود به همراه داشته باشید؟
ادامه مطلب

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر