لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> جدیدترین هتل های برتر و لوکس در سال 2019
جدیدترین هتل های برتر و لوکس در سال 2019

جدیدترین هتل های برتر و لوکس در سال 2019

طبق گزارش سی ان ان، امروزه مسافرانی که برای تجارت یا گردش سفر می کنند نسبت به گذشته با آگاهی بیشتری هتل مورد نظر خود را انتخاب می کنند. گردشگران به دنبال امکانات فوق العاده لوکس، طراحی خاص و منحصر به فرد، مناظر مناسب عکس های اینستاگرام و راحتی بی همتا می باشند. و این موارد تنها بخشی از نیاز های مسافران است. تعدادی از هتل ها و تفرجگاه ها برای رقابت وارد عرصه چالش های مسافرتی شده اند. از ساختمان های کوچک دورافتاده و شیک در سواحل دریای کارائیب و مالدیو گرفته تا استراحتگاه های شیک در قلب و مرکز شهر پاریس و بارسلون همگی برای رضایت مسافران تلاش می کنند و از میان آنها 15 هتل بی نظیر و شگفت انگیز جدید در سال 2019 را معرفی می کنیم تا با انتخاب مناسب و رزرو هتل، اقامتی دوست داشتنی و پر از آرامش را تجربه کنید.
1 – هتل دابل یو بریسبان، استرالیا – W Brisbane, Australia
هتل دابل یو بریسبان، در ماه ژوئن 2018 افتتاح شد. از ابتدا با فضای طراحی شده موج مانند، ساختاری که تا افق به چشم می خورد و چشم انداز های زیبای رودخانه، تحسین و تعجب زیادی به راه انداخته است. درون هتل بار های متنوع، استخر آب شور لوکس و 312 اتاق با کمک طراحی الهام گرفته از سبک استرالیایی در خدمت مسافران می باشد. فرش های هتل امواج در حال حرکت رودخانه را منعکس می کنند و دارای حمام های مجهز می باشند. انتظار طولانی از دیده شدن و بازگشت هتل دابل یو به پایان رسید همچنین هتل هایی درملبورن و سیدنی استرالیا در سال 2020 افتتاح خواهند شد. اولین هتل با برند دابل یو یک دهه پیش در سیدنی شروع بکار کرد و در مدت کوتاهی برند معروفی شد.
2 – هتل رزوود باها مار، باهاما – Rosewood Baha Mar, Bahamas
Rosewood Baha Mar, Bahamas
تفرجگاه جدید باهاما در جزیره ای خصوصی آرامی قرار دارد و فرودگاه تا مجموعه ریزورت هتل باها مار تقریبا 15 دقیقه فاصله دارد. هتل رزوود باها مار در یک ساحل کابل تلگرافی آرامی واقع شده است، زمین های اطراف هتل با جنگل ها و استخر های نهر مانند، وان های آب گرم و اتاق های آرام بخشی که در میان نخل های موز پنهان می باشند، احاطه شده است. اتاق ها و ویلا های مسافران در کنار استراحتگاه ساحلی گسترده شده اند، و اطراف آنها با سنگ های مرمری، سقف های گنبدی شکل و نقوش دستی طراحی شده است.
3 – د میدل هاوس، شانگهای – The Middle House, Shanghai
The Middle House
مجموعه هتل های سوایر (Swire Hotels) که از هتل های فوق پیشرفته هونگ کنگ می باشند به خاطر امکانات لوکس، با طراحی هایی بوتیک مانند، فضای شیک و مورد علاقه ی افراد مشهور، معروف و شناخته شده می باشند و این شعبه ی جدید نیز دارای ویژگی های خاص این مجموعه می باشد. د میدل هاوس در ماه آوریل 2018 در شانگهای افتتاح شد. این هتل سبک مینیمالیستی را با سبک سنتی شانگهای و با ردیفی از 3.760 چلچراغ های شیشه ای که در تالار ورودی آویزان شده اند، تلفیق کرده است. 213 اتاق هتل همگی شگفت انگیز و زیبا می باشند و کف اتاق ها با سبک تمیز و مدرنی با رنگ قهوه ای تیره از جنس بامبو طراحی شده اند که می توانید مناظر زیبای افق را که در میان اتاق نقش می بندد، را تماشا کنید.
4 – هتل بلموند کادوگان، لندن – Belmond Cadogan Hotel, London
Belmond Cadogan Hotel
هتل بلموند کادوگان که اسکار وایلد در اتاق 118 آن ساکن بود پس از 4 سال بسته بودن و با هزینه ی بازسازی 48 میلیون دلاری در ماه فوریه 2019 مجددا بازگشایی خواهد شد. هتل تاریخی بلموند کادوگان برای اولین بار در سال 1887 افتتاح شده بود و عناصر اصلی در طراحی ملکه آن را بدون تغییر نگه داشته است. دیوار هایی با قاب چوبی، پنجره های رنگ آمیزی شده، سطح زمین موزائیکی و شومینه های قدیمی چوبی در طرح اصلی این هتل باقی مانده است. با این وجود اتاق های هتل با هنر و مبلمان معاصر و مدرن به روز شده اند. سالن استراحت و نوشیدن چای و رستوران خوبی با سرپرستی آشپز مشهوری به نام آدم هندلینگ به مجموعه ی این هتل لوکس افزوده شده است.
5 – هتل د گراند بلوار، پاریس – Hôtel des Grands Boulevards, Paris
Hôtel des Grands Boulevards, Paris.
هتل د گراند بلوار پاریس در ماه ژانویه 2018 افتتاح شد. این هتل بوتیک شیک دارای 50 اتاق با ترکیبی زیبا (ابریشم بافته شده، تختخواب چهار دیرکی پرده دار و صندلی مخملی با رنگ های شبیه به سنگ های قیمتی و جواهری) پر از زرق و برق می باشد و سبک مینیمالیستی شیک و قدیمی بروکلین (دیوار های سفید کاری شده، صندل و میز چوبی دست ساز) را می توانید در طراحی هتل تماشا کنید. این هتل شگفت انگیز در دومین منطقه ی پر هیجان پاریس واقع شده است و در نزدیکی جاذبه های گردشگری مهمی قرار گرفته است. ناحیه ی قرارگیری هتل مسیری به سوی یک خلوتگاه دنج می باشد. قیمت هتل یکی دیگر از ویژگی های خاص آن می باشد که می توانید با مبلغی کمتر از 160 دلار شبانه در بهار و یا تابستان اتاق رزرو نمایید.
6 – هتل ادیشن بارسلون؛ اسپانیا – The Barcelona EDITION, Spain
The Barcelona EDITION, Spain
برند معروف هتل دار یان شراجر ادیشن با افتتاح سه شعبه ی جدید در سال 2018 و دو هتل دیگر که در سال 2019 بازگشایی خواهند شد، در حال خدمت رسانی و قدرت نمایی است. این هتل در ادیشن بارسلون دارای 100 اتاق بوده و در سپتامبر 2018 افتتاح شد که نمونه ی برجسته ی دیگری از این مجموعه می باشد. هتل دارای امکانات معرکه ای است، راه پله های مدرن و سقف سبک و بلند که با هنر های متنوع و رنگ های روشن برجسته شده است. کلی امکانات تفریحی برای مسافران مهیا می باشد، استخری با چشم اندازی تماشایی بر فراز پشت بام، بار مخصوص نوشیدنی های الکلی و کلوب پر شور و هیجان زیرزمینی، رستوران کاباره، که دارای منوی غذایی خوبی بوده و در کنار غذا سرگرمی به همراه دارد.
7 – هتل فیرمونت مالدیو، سیرو فِن فوشی، مالدیو – Fairmont Maldives, Sirru Fen Fushi, Maldives
Fairmont Maldives, Sirru Fen Fushi, Maldives
هتل فیرمونت با داشتن هتل های شهری مانند پلازا و سوای معروف می باشد و اولین هتل مالدیو این مجموعه نیز متفاوت و با شکوه است. ریزورت هتل سه نوع امکانات در اختیار مسافران قرار می دهد، ویلا هایی بر روی آب های اقیانوس، ویلا های ساحلی به همراه استخر که مستقیم در کنار ساحل قرار دارند و گزینه ویلا هایی در میان تاک های جنگلی، سه نوع ویلا های ارائه شده ی هتل می باشند. هتل فیرمونت اسپایی با خدمات طب سنتی هندی آیور ودا، سه رستوران و گالری هنری در زیر آب دارد که مسافران با غواصی و عبور از مسیر های زیر دریا می توانند به تماشای این مجموعه بروند.
8 – هتل کومو اوما کانگو، جزيره بالی – COMO Uma Canggu, Bali
COMO Uma Canggu, Bali
هتل کومو اوما کانگو در ماه فوریه 2018 افتتاح شد. گفتنی است که این هتل اولین هتل پنج ستاره در دهکده ی ساحلی بوهیمیایی کانگو می باشد. این هتل لوکس دارای 119 اتاق پذیرایی از مسافران بوده که بسیاری از این اتاق ها به سوی تالاب های مرجانی باز می شوند. مجموعه دارای 12 سوئیت پنت هاوس با سبک معماری اقیانوسی و استخر هایی بی نهایت بزرگ در پشت بام می باشد. اسپای مخصوص هتل که هشت نوع خدمات لوکس در اتاق هایی جدا و درمان های بومی همه جانبه ارائه می دهد یکی از ویژگی های منحصر به فرد هتل کومو اوما کانگو به شمار می رود.
9 – لکیرواتر بیچ لوج، افریقای جنوبی – Lekkerwater Beach Lodge, South Africa
Lekkerwater Beach Lodge
لکیرواتر بیچ لوج به داشتن کمپ های لوکس و سازگار با محیط زیست در نامیبیا و بوتسوانا شهرت دارد. سافاری های حفاظت از محیط زیست در ماه آوریل 2019 در افریقای جنوبی راه اندازی خواهد شد و این مجموعه طرفداران زیادی دارد. در زبان آفریکانز، لکیرواتر به معنای آب خوب می باشد، این مجموعه دارای هفت اتاق بوده و به طرز شگفت آوری بر فراز صخره ای رو به اقیانوس می باشد. این مجموعه حدود سه ساعت از شهر کیپ تاون فاصله دارد. اتاق های هتل ساده و دنج می باشند و مجهز به اجاق های چوبی می باشند، گردشگران به ندرت بیشتر اوقات خود را درون هتل سپری می کنند. این هتل در منطقه ی حفاظت شده ی طبیعی د هوپ واقع شده و رو به ناحیه ی محافظت شده ی دریایی قرار دارد که در سال 2018 میلادی، 1.116 وال در این ناحیه رویت شد.
10 – نوبو رایوکان مالیبو، کالیفرنیا – Nobu Ryokan Malibu, California
Nobu Ryokan Malibu
هتل نوبو رایوکان یکی از هتل های جدید اختصاصی و ویژه در جهان به شمار می رود. این مجموعه ی عجیب، محصول فکری و هم اندیشی افراد مشهوری به نام آشپز نوبو ماتسوهیسا و رابرت دِ نیرو می باشد که دارای 16 اتاق برای پذیرایی از مسافران است. این هتل بر اساس طرح مهمانخانه های ژاپنی طراحی شده است و تقریبا دکوراسیون تمام اتاق ها به سبک مدرن مینیمالیستی بوده و سطح زمین از چوب اپی بوده و مبلمانی از جنس چوب ساج دارد، در عین حال بسیار لوکس می باشد و در ساحل معروف بیلیونر های مالیبو قرار دارد. خدمات لوکس و امنیت به تنهایی جذابیت ندارند و در اولین تابستان سال 2019 مسافران می توانند در استخر های رو به اقیانوس که چند قدم با اقیانوس آرام فاصله ندارد شنا کنند و لحظات خوشی را تجربه نمایند.
11 – جمیرا الوتبا دیزرت ریزورت اند اسپا، ابوظبی –Jumeirah Al Wathba Desert Resort & Spa, Abu Dhabi
Jumeirah Al Wathba Desert Resort & Spa
این هتل لوکس در ابوظبی امارات که جدید ترین بخش در مجموعه جمیرا می باشد، در ماه ژانویه 2019 میلادی افتتاح خواهد شد. هتل جمیرا الوتبا دیزرت ریزورت اند اسپا در میان صحرا قرار داشته و با این وجود بسیار لوکس و متفاوت می باشد. نام هتل از یک وادی در نزدیکی گرفته شده است. هتل در مساحتی به اندازه ی هزار فوت مربع ساخته شده و در اطراف آن باغ های سرسبز و فواره های دیدنی قرار داده شده است. این مجموعه از سیستم آبیاری سنتی عربی به نام فالاج الهام گرفته است. از دیگر ویژگی های هتل وجود 13 ویلای لوکس به همراه استخر های خصوصی که رو به صحرا قرار دارد و اسپای پر هزینه و لاکچری تالیسه با دو حمام است، اتاق های سرما درمانی و وان های آب گرم که مناسب عصر های نسبتا سرد می باشد در خدمت گردشگران قرار دارند.


– هتل اینترکانتیننتال فو کووك لونگ بیچ ریزورت، ویتنام12InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort, Vietnam
InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort
جدید ترین مجموعه ی هتل اینترکانتیننتال در ماه ژوئن 2018 میلادی بازگشایی شد و می توان گفت به دلیل قرار گرفتن در ناحیه ای بکر و فوق العاده زیبا ارزش اقامت دارد. هتل در ساحل شنی سفید رنگی در جزیره ی سرسبز فو کووک واقع شده است. این جزیره منطقه ی محافظت شده زیست کره بوده و در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این مجموعه مانند دیگر ریزورت خواهر در شهر دا نانگ – بسیار شیک و لاکچری می باشد و دارای اتاق های بزرگ بوده و کلی فضای شاد و تفریحی در محیط بیرون هتل دارد که از موقعیت مناسب ساحلی بهره برده است. یکی از مهم ترین ویژگی های هتل اسپا می باشد که توسط یک معمار مشهور ویتنامی به نام وُ ترونگ نیا، طراحی شده است. همچنین سوئیت های درمانی با استفاده از بامبو بر روی تالاب های خصوصی درخشان در اختیار گردشگران می باشد.
13 – هتل فور سیزن ریزورت و رزیدنس دره ناپا، کالیفرنیا –Four Seasons Resort and Residences Napa Valley, California
Four Seasons Resort and Residences Napa Valley
هتل فور سیزن در سال 2019 میلادی شش مجموعه ی جدید در سراسر جهان افتتاح خواهد نمود. هتل فور سیزن در شهرک شراب کالیفرنیا یکی از هتل های لوکس و بی نظیر این مجموعه می باشد. این هتل در تابستان 2019 میلادی بازگشایی می شود، این هتل که از خانه های روستایی الهام گرفته است 85 اتاق اعیانی و 20 منزل و عمارت با شکوه دارد. اتاق های دو تخته و چهار تخته مناسب اقامت های طولانی نیز می باشند، این هتل در مساحت شش آکر در تاکستان گسترده شده است. هتل دارای کارخانه ی شراب سازی شخصی نیز بوده که به سرپرستی شراب ساز معروف و برنده ی جایزه به نام توماس ریور براون اداره خواهد شد. در این محیط مهمان ها می توانند انواع طعم ها را چشیده و حتی ترکیبی خاص و مورد علاقه ی خود ایجاد کنند.
14 – هتل مورِی نیکولو، هنگ کنگ – The Murray, a Niccolo Hotel, Hong Kong
The Murray, a Niccolo Hotel, Hong Kong
هتل پنج ستاره لوکس مورِی نیکولو توسط مجموعه هتل های وارف به ساختمان نمادین موری تبدیل شده است، این هتل در سال 1969 میلادی با برند پیشتاز نیکولو تاسیس شده است. یک میلیارد دلار برای ساخت چنین مجموعه ی عظیمی هزینه شد. کل مجموعه از انرژی ‌کارآ، تا 336 اتاق پذیرایی از مسافران، بزرگ ترین مجموعه در شهر بوده و همه امکانات و تجهیزات آن لوکس و خاص می باشد. تخت خواب های هتل از پارچه های کتان هزار نخ پوشیده شده است و 16 نوع بالش متفاوت در لیست منو وجود دارد، برای نمونه می توان گفت یک مدل از بالش ها به محیط مغناطیسی تقویت جریان خون مجهز می باشد. حتی اگر مسافری قصد اقامت شبانه را نداشته باشد بهتر است که برای مدت کوتاهی از امکانات هتل دیدن کند، بازدید از سالن هنری و یا صرف غذا در رستوران بالای پشت بام که مناسب عکس های یادگاری و اینستاگرامی می باشد، خالی از لطف نیست.
15 – هتل نامیری پلینز، تانزانیا – Namiri Plains, Tanzania
Namiri Plains, Tanzania

هتل نامیری پلینز در اصل به عنوان یک کمپ ساده در سال 2014 میلادی افتتاح شد. این اقامتگاه در ناحیه سرنگتی شرقی اولین نمونه محسوب می شد و مجددا به طور کامل از نو ساخته شد و در تابستان 2019 میلادی شروع به کار خواهد کرد. این کمپ جدید که قسمتی از مجموعه ی شگفت انگیز آشیلیا آفریقا محسوب می شود، دارای هشت سوئیت لوکس و شیک با دیوار های سنگی طبیعی، سقف هایی از تنه ی درختان و در های شیشه ای بزرگ از کف زمین تا سقف است، که نمایی رو به دشت های پهناور سرنگتی دارد. هر یک از سوئیت های هتل مجهز به صندلی های چوبی آفتابی بوده که مسافران می توانند در کنار آن در وان هایی در فضای باز غوطه ور شده و لذت ببرند. اما توجه کنید که این ناحیه مملو از گربه های بزرگ می باشد، پس هنگام شنا از گذر چیتا های وحشی که در اطراف پرسه می زنند تعجب نکنید و در کنار طبیعت بکر تانزانیا و حیات وحش مشهور آن سفر خوشی را تجربه کنید.

معرفی هتل پارمیس کیش | هتلی با بهترین موقعیت جغرافیایی در جزیره
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر