لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> چگونه از دنیای والت دیزنی بازدید کنیم
چگونه از دنیای والت دیزنی بازدید کنیم

چگونه از دنیای والت دیزنی بازدید کنیم

دنیای والت دیزنی٬ محبوبترین پارک دنیا در شمال آمریکا می باشد – Magic Kingdom پربازدیدترین پارک تم دار در دنیاست. در نزدیکی اورلاندو٬ فلوریدا در شهری به نام Lake Buena Vista واقع شده است. پارک های دیزنی به وسعت ۴۷ مایل مربع می باشند و دو برابر منهتن وسعت دارند و از ۴ پارک تم دار ( Magic Kingdom٬ Epcot ٬ استودیوهای دیزنی و Animal Kingdom) ساخته شده است و در آن جا تجربه های خرید کردن زیادی مثل Disney Springs ( که قبلا به آن Downtown Disney می گفتند و بعضی اوقات نیز به آن Disney Marketplace گفته می شد). تعدادی نیز پارک آبی وجود دارد ( Blizzard Beach٬ Typhoon Lagoon ) که پر از فعالیت های مختلف٬ جاذبه ها و سواری ها می باشد. اگر برای تعطیلات خود تصمیم گرفته اید که به این مکان بیایید٬ به آسانی می توانید در دنیای والت دیزنی سرگرم شوید و لذت ببرید ولی با گرفتن چند تصمیم هوشیارانه می توانید تا جایی که می شود از بازدید خود لذت ببرید و با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

قسمت اول- برنامه ی سفر خود را درست کنید.

1.تاریخ سفر خود را برای اجتناب از شلوغی ها مشخص کنید.
به عنوان یکی از بزرگترین و محبوبترین پارک های تم دار در ایالت متحده٬ دنیای دیزنی همیشه شلوغ است و فرقی نمی کند چه موقع از سال باشد. اگر می خواهید به دور از شلوغی ها باشید و مجبور نیستید در زمان مدرسه ی فرزندانتان به سر کار بروید٬ باید از رفتن به دیزنی در تعطیلات مدارس یا تعطیلات ملی خود داری کنید. با این کار شما از شلوغی خانواده هایی که در تعطیلات مدرسه به پارک سفر می کنند٬ دوری می کنید.

. اگر می خواهید در زمانی که فرزندانتان به مدرسه می روند به دیزنی بروید٬ باید تاریخ هایی را در پاییز٬ زمستان یا بهار را انتخاب کنید چون در ماه های تابستان٬ پارک شلوغ و گرم می شود.
. همچنین می توانید از ابزار تقویم میزان جمعیت دنیای دیزنی برای انتخاب بهترین زمان بازدید سایت استفاده کنید.
. حتی اگر مجبور باشید در زمان های شلوغ بازدید کنید٬ اگر فاکتورهای دیگر برنامه ی خود را به درستی رعایت کنید٬ می توانید از صف های طولانی ای که برای جاذبه های مختلف ایجاد می شود دوری کنید و در سفر خود با یرداشتن قدم های ابتدایی مقداری پول صرفه جویی کنید.

۲. هرگونه رویدادها یا جاذبه های خاص را بررسی کنید.
Check for any special events or special attractions
می توانید برنامه های رویدادها و جاذبه های دنیای دیزنی را به صورت آنلاین برای فصل یا سالی که می خواهید٬ چک کنید. اغلب٬ جاذبه های جدید به صورت عمومی معرفی می شوند و خانواده ی شما ممکن است دوست داشته باشند تا از آن ها دیدن کنند.

. بزرگترین رویدادهای فصلی در دنیای دیزنی در پاییز و کریسمس رخ می دهد. بنابراین ممکن است دوست داشته باشید در این تاریخ های خاص از پارک بازدید کنید. در سپتامبر٬ پارک میزبان غذاها و فستیوال شراب در Epcot می باشد و در اکتبر٬ در Magic Kingdm جشن هالووین برگزار می شود.

. در نوامبر و دسامبر٬ پارک جشن کریسمس مبارک میکی موس را برپا می کند و در طول کریسمس دوران خوبی برای بازدید کردن از دنیای دیزنی می باشد چون در این موقع از سال هم هوا معتدل است و جمعیت نیز کمتر است و پارک با چراغ های زیادی روشن است و جاذبه های دیگر زیادی دارد.

۳. مشخص کنید که می خواهید از کدام جاذبه ها بازدید کنید.
Determine which attractions you would like to visit
بنشینید با خانواده یا همراهان سفر خود و لیستی از جاذبه های دنیای والت دیزنی که می خواهید بازدید کنید را در تاریخ مشخص٬ در بیاورید. لیستی از برترین مکان هایی که قرار است بازدید کنید را درست کنید و درباره ی آن بحث کنید. از این لیست به عنوان برنامه ی سفر روزانه ی خود استفاده کنید. بعضی از جاذبه های بزرگ در دنیای دیزنی عبارتند از:

. چهار پارک تم دار: Magic Kingdom٬ Epcot٬ Animal Kingdom و استودیوی هالیوود دیزنی ( یا استودیوهای دیزنی-MGM سابق )
. دو پارک آبی: Blizzaard Beach و Typhoon Lagoon
. پنج زمین گلف
. دو زمین گلف کوچک
. دو نمایشگاه غذا
. منطقه ی سرگرمی راه چوبی
. محدوده ی غذاخوری و خرید Disney Springs
. یک لیست کامل و دسته بندی شده از جاذبه های دنیای دیزنی را می توانید در سایت تعاملی دنیای والت دیزنی بیابید.

۴. بین پنج الی ۷ روز در دنیای دیزنی بمانید تا کل پارک را تجربه کنید.
 بین پنج الی ۷ روز در دنیای دیزنی بمانید تا کل پارک را تجربه کنید.
به خاطر وسعت دنیای دیزنی٬ حداقل باید برای پنج الی هفت روز کامل در پارک برنامه ریزی کنید. این ممکن است به این معنی باشد که شما یک یا دو روز را برای سفر به یا از اورلاندو در نظر بگیرید و در مجموع حدود هفت تا ده روز را باید بمانید.

. اقامت به مدت پنج روز کامل می تواند به شما زمان کافی برای تجربه کردن همه ی چهار پارک تم دار و بسیاری از جاذبه ها٬ نمایش ها را می دهد. اگر می خواهید با فراغت بیشتری به تجربه کردن پارک ها مشغول باشید یا فعالیت های دیگری را نیز انجام دهید٬ هفت روز کامل را برای ماندن در نظر بگیرید.
. در نظر داشته باشید که دیزنی برای سفرهای طولانی تر به صرفه تر است و بلیط های هفت روزه خیلی گران تر از بلیط های چهار روزه نیستند. اگر ممکن است٬ شما باید حداقل پنج روز را در پارک سپری کنید تا تجربه ی کاملی را داشته باشید.

۵. برنامه ی روزانه ی سفر داشته باشید.
Make a day to day itinerary
وقتی که محبوبترین جاذبه ها٬ تاریخ سفر و مدت سفر خود را مشخص کردید٬ حالا باید برنامه ی روزانه سفر خود را ایجاد کنید. در این صورت شما مطمئن می شوید که از همه جاهایی که می خواهید بازدید خواهید کرد و وقتی به پارک برسید٬ طبق برنامه پیش خواهید رفت.

. ممکن است تصمیم بگیرید در هر پارک تم دار یک روز کامل را بگذرانید و در رستوران های خاصی غذا بخورید. شما همچنان باید نمایش های خاصی را که می خواهید در پارک ببینید را نیز در نظر بگیرید. همچنین باید زمانی که می خواهید برای دیگر جاذبه ها مثل پارک آبی یا زمین های گلف کوچک سپری کنید را نیز در نظر بگیرید.

ملزومات کویرنوردی
ادامه مطلب

. رستوران های اصلی در هر پارک٬ نیازمند رزرو کردن می باشند و به خاطر جمعیت مهمان زیادشان٬ باید شش الی هشت ماه قبل از سفر خود آن ها را رزرو کنید.
. به راهنمای غذایی پارک توجه کنید و گزینه های غذاخوردن را در برنامه ی روزانه یتان اضافه کنید. دیزنی همچنین در جایی که شما برای دسترسی به نقاط غذاخوری در پارک٬ پول بیشتری می دهید٬ یک برنامه ی غذایی را به عنوان یک پیشنهاد اضافی ارائه می دهد.

. ممکن است شما بخواهید در پول خود صرفه جویی کنید و با خود تنقلات یا غذای خود را به پارک بیاورید. اگرچه گران است ولی غذاخوردن در دنیای دیزنی مشهور است و ارزش امتحان کردن دارد. پس ممکن است بخواهید تصمیم بگیرید در طول مدت بازدیدتان یک یا دو روز را در پارک غذا بخورید و برای روزهای دیگر غذاهای خود را با خود به همراه ببرید.

قسمت دوم-ترتیب دادن اقامت و حمل و نقل خود

۱. بودجه ی خود را مشخص کنید.
Determine your budget.
حمل و نقل و اقامت می تواند یکی از گران ترین جنبه های بازدید از دنیای دیزنی باشد. مخصوصا اگر دور از خانه باشید. ممکن است شما بودجه ی خود را برای کل سفر در نظر بگیرید و سپس به خاطر اقامت و حمل و نقل برنامه ی خود را مختصر تر کنید. در این صورت شما با توجه به محدودیت بودجه ی خود سفر می کنید و از زیادی خرج کردن پرهیز خواهید کرد.

. شما باید در نظر بگیرید که چند نفر با شما به این سفر خواهند آمد. اگر با بیش از چهار نفر سفر خواهید کرد٬ ممکن است بودجه ی کرایه کردن دو اتاق یا یک سوییتی که افراد بیشتری را در خود جای دهد را در نظر بگیرید. اقامتگاه های دیزنی به بیش از چهار نفر در یک اتاق اجازه ی ماندن نمی دهد مگر اینکه شما با کودکان زیر سه سال سفر کرده باشید.

. اگر با افراد بیشتری سفر می کنید٬ نیاز دارید تا از حمل و نقل آسان تری استفاده کنید مثلا به جای پرواز کردن٬ رانندگی کنید. شما همچنین باید یک مجموعه ی سفری را در اقامتگاه دنیای دیزنی در نظر بگیرید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید٬ مخصوصا اگر با گروه بزرگی سفر خواهید کرد.

۲. برای داشتن گزینه ی ارزانتر به اورلاندو با ماشین بروید.
Drive to Orlando for a cheaper option
اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و رانندگی از خانه ی شما تا اورلاندو امکان پذیر است٬ گزینه ی سفر جاده ای را انتخاب کنید. این یک گزینه ی مناسب برای افرادی است که با گروه های بزرگ مسافرت می کنند و بلیط های هواپیما در تاریخ های مورد نظر گران هستند. داشتن ماشین برای گشت و گذار در اورلاندو بسیار عالی است٬ چون شهر خوبی برای پیاده راه رفتن یا استفاده از حمل و نقل عمومی نیست.

. اگر برنامه دارید تا در مکانی خارج از محدوده و در هتل هایی با قیمت به صرفه اقامت داشته باشید٬ رانندگی گزینه ی بسیار مناسبی است چون می توانید هر زمان که بخواهید به پارک بروید و یا از پارک برگردید. هزینه کردن برای پارک کردن می تواند برای شما هزینه ای را متحمل شود ولی معمولا از خریدن بلیط هواپیما برای همه ی اعضای خانواده ارزانتر می شود.

بدترین تصمیماتی که می توانید در یک مسافرت دریایی بگیرید
ادامه مطلب

. همچنین شما باید قیمت سوخت ماشین خود را برای سفر به اورلاندو و برگشتن به خانه را حساب کنید. اگر در کوهستان یا مناطق زمانی اقیانوس آرام زندگی می کنید٬ بدانید که به Disneyland نزدیکتر هستید تا به دنیای دیزنی.

۳. رزرو کردن پرواز.
 Book a flight
اگر ترجیح می دهید به اورلاندو پرواز کنید٬ بهتر است تا به صورت آنلاین بلیط خود را رزرو کنید یا از آژانس های مسافرتی تهیه کنید. ممکن است با توجه به تاریخ سفر خود٬ به دنبال بلیط های ارزانتر باشید و بخواهید در هتلی بیرون از محدوده و نزدیک به دنیای دیزنی اقامت داشته باشید. شما باید چشم به قیمت بلیط ها برای تاریخ مورد نظر خود داشته باشید و از قبل آن ها را برای قیمت های بهتر رزرو کرده باشید.

. گزینه ی دیگر٬ رزرو کردن بسته ی پرواز در اقامتگاه های دیزنی است. جایی که شما پرواز و اقامت خود را با هم رزرو می کنید. شما باید با یک مشاور آژانس مسافرتی مشورت کنید که در زمینه ی سفر به دنیای دیزنی متخصص است و این متخصصان شما را برای دستیابی به بهترین قیمت ها راهنمایی می کنند.

۴. اگر می توانید از پس هزینه ی آن بربیایید٬ در اقامتگاه های دیزنی بمانید.
Stay at a Disney World resort if you can afford it.
هر کدام از اقامتگاه های دیزنی منحصر به فرد است و محدوده ی گزینه های اقامتی را پیشنهاد می دهند. اگر می خواهید برای بازدید خود مقداری ریخت و پاش کنید٬ ماندن در یکی از اقامتگاه های رسمی دیزنی را در نظر بگیرید تا اقامت شما مجلل تر شود. اقامت در اقامتگاه های دیزنی حمل و نقل رایگان از فرودگاه تا اقامتگاه ( با خط Disney Magical Express ) را برای شما به همراه دارد و همچنین اتوبوس های دیزنی٬ قایق ها و اصتفاده از مونوریل های پارک نیز برای شما رایگان خواهد بود.

. بسیاری از اقامتگاه های دیزنی استخرهای بزرگی دارند و سایر گزینه های تفریحی ای خانوادگی را نیز به شما پیشنهاد می کند. همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر در هر محل اقامت دیزنی به سایت دنیای دیزنی سر بزنید.

. اگر تصمیم به ماندن در اقامتگاه دیزنی دارید٬ به دنبال گزینه های با تخفیف در وبسایت دیزنی باشید یا با مشاور سفر که متخصص در تعطیلات دیزنی می باشد درباره ی تخفیف های موجود روی اقامتگاه های سایت مشورت کنید.

۵. اگر می خواهید در پول خود صرفه جویی کنید٬ در اقامتگاهی بیرون از محدوده بمانید.
Choose an off-site accommodation if you are trying to save money
اگر با بودجه ی محدود به دنیای دیزنی مسافرت می کنید٬ ممکن است در اقامتگاه یا هتلی بیرون از محدوده بمانید. مهمانی هایی بیش از

.همچنین می توانید یک هتل با کیفیت خارج از محدوده و نزدیک به دیزنی را انتخاب کنید. اگر برایتان امکان پذیر است٬ بهتر است ماشین داشته باشید یا یک ماشین اجاره کنید تا بتوانید خودتان هروقت که خواستید به پارک بروید یا از پارک برگردید.
. همچنین می توانید نرخ ها را به صورت آنلاین چک کنید و از وبسایت هایی استفاده کنید که به شما امکان می دهد تا قیمت اتاق های هتل های نزدیک به دنیای دیزنی را برای تاریخ های سفرتان را ببینید.

قسمت سوم- صرفه جویی زمان و پول در پارک

۱. از قبل بلیط های پارک را خریداری کنید.
Bring your own snacks and supplies
برای اجتناب از پرداخت هزینه های بالای بلیط٬ از قبل بلیط های ورودی پارک را بخرید. می توانید از وبسایت دنیای دیزنی برای چک کردن قیمت ها و انتخاب بلیط ها برای پارک های تم دار که از قبل برای دیدنشان برنامه ریزی کرده اید٬ استفاده کنید. نرخ قیمت بلیط های دیزنی با هر روز اضافه تر ماندن کم تر می شود. پس سعی کنید همه ی بلیط های خود را یک جا خریداری کنید.

. اگر بخواهید بلیط هایتان را از سایت دیزنی بخرید ممکن است خیلی گران باشد و ممکن است بخواهید بلیط هایتان را از یک فروشنده ی شخص ثالث بخرید. همچنین می توانید برای پیدا کردن تخفیف ها از AAA ( اگر اکانت AAA را داشته باشید می توانید برای بلیط های پارک های تم دار٬ از تخفیف های آن استفاده کنید)٬ اتحادیه ی دانش آموزی٬نیروهای انسانی دفتری در کار یا اگر عضو ارتش هستید٬ از طریق Veteran Affairs استفاده کنید.
. بلیط هایتان را از سایت هایی مثل Craiglist٬ eBay یا سایر سایت های بلیط فروشی غیر مجاز آنلاین خریداری نکنید. شما نمی توانید از بلیط استفاده نشده ی فرد دیگری در دیزنی استفاده کنید. دیزنی بلیط هایی را که با نام فرد دیگری خریداری شده است را قبول نمی کند.

۲. تنقلات و وسایل خود را به همراه ببرید.
Bring your own snacks and supplies
شما نمی توانید با خود به پارک کولر ببرید ولی می توانید کوله پشتی یا کیف دستی به همراه داشته باشید. کیفتان را با وسایلی مثل کرم ضد آفتاب٬ لوازم آرایشی بهداشتی٬ چسب زخم٬ بطری های آب با قابلیت استفاده ی مجدد و تنقلات پر کنید. غذا و وسایل در پارک معمولا گران است. پس٬ از خرج کردن هزینه های اضافی روی مواردی که می توانید با خود به همراه ببرید٬ اجتناب کنید.

. اگر تعداد شما زیاد است٬ هرکدامتان باید یک کوله پشتی پر از وسایل مورد نیاز شامل تنقلات فاسد نشدنی و یک بطری آب با قابلیت استفاده ی مجدد برای هر یک از افراد که در آن روز از پارک دیدن خواهند کرد٬ بردارند. این شما را مطمئن می سازد که همه ی افراد برای قدم زدن و لذت بردن از پارک آماده هستند.

5 مقصد برتر برای مسافران تنها
ادامه مطلب

. اگر تصمیم به خوردن غذا در محل های غذاخوری پارک گرفتید٬ یک کوله پشتی برای نگه داشتن باقی مانده های غذایتان مناسب است. با این روش٬ می توانید بقیه ی تنقلاتتان را بعدا در طول روز میل نمایید.

۳. زود به پارک بروید.
1683375204 860 چگونه از دنیای والت دیزنی بازدید کنیم
با رفتن به پارک٬ دقیقا در زمانی که درهای پارک باز می شود٬ شلوغی جمعیت را دور بزنید. ساعات ابتدایی روز معمولا جمعیت کمتری دارد و از بعد از ظهر خنک تر است و با این روش٬ می توانید از همه ی پارک ها بهره ببرید. این به شما کمک می کند تا در میان روز٬ وقتی که جمعیت و گرما در بدترین حالت خود قرار دارد٬ استراحت کنید و در بعد از ظهر به پارک برگردید. بیشتر پارک های تم دار ساعت ۹ صبح باز می شوند و ساعات Extra Magic دارند که تا اواخر ساعات بعد از ظهر هم باز می مانند.

. زود به پارک رفتن می تواند باعث شود تا شما در پارک تم دار مورد نظرتان٬ جاپارک بهتری پیدا کنید. وقتی که برای پارکینگ در طول روز پرداخت می کنید٬ می توانید در آن روز برای ورود به هر پارک تم دار دیگری نیز در دنیای دیزنی بدون پرداخت هزینه ی اضافی از آن استفاده کنید.

۴. از اپلیکیشن های MyDisneyExperience ( توسط دیزنی ) یا the Lines (توسط Len Testa) برای اجتناب از صفوف طولانی و شلوغی ها استفاده کنید.
Use the MyDisneyExperience
یکی از بزرگترین موانع در طول بازدید از دنیای دیزنی صفوق طولانی جاذبه های آن است. شما می توانید اپلیکیشن My DisneyExperience یا the Lines را دانلود کنید تا وقتی در پارک هستید٬ زمان منتظر ماندن در هر صف را به شما بگوید. آنوقت شما می توانید برنامه ی بازدید خود را بر اساس زمان ماندن در صف برنامه ریزی کنید و از ایستادن در صفوف طولانی اجتناب کنید که شانس شما برای استفاده کردن از چیزهای دیگر پارک را افزایش می دهد.

. اپلیکیشن ها بر روی آیفون٬ اندروید و دیگر گوشی های هوشمند قابل استفاده است.

۵. عکس های زیادی بگیرید و آن ها را به عنوان یادگاری با خود به خانه بیاورید.
 Take lots of photographs
تجربه ی بازدید خود از دنیای دیزنی را با گرفتن عکس های زیاد از جاذبه ها٬ نمایش ها٬ سواری ها و خودتان نیز با شخصیت های محبوب دیزنیتان ثبت کنید. شما می توانید سپس با ظاهر کردن این عکس ها و نگه داشتن آن ها نزد خود به عنوان یادگاری می توانید در پول صرفه جویی کنید.

. در آن جا عکاس هایی وجود دارند که کارمند دیزنی هستند و به شما کمک می کنند تا لحظه های خاص خود را در پارک ثبت کنید و روی کارت می ریزند و می توانید در خانه آن ها را چاپ کنید ( یا برای هزینه ی بیشتر می توانید عکس هایتان را در همانجا چاپ کنید). مطمئن شوید که از قیمت های عکاسی قبل از اینکه عکس ها چاپ شوند مطلع هستید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر