لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل ترنج و هتل بین المللی کیش
نمای بیرونی هتل بین المللی کیش

مقایسه هتل ترنج و هتل بین المللی کیش

اگر بین دو راهی انتخاب هتل ترنج یا هتل بین المللی کیش مانده‌اید، شناخت بیشتر این دو هتل لوکس کمک می‌کند تا راهتان را پیدا کنید. در این نوشته ما می‌خواهیم به مقایسه هتل ترنج و هتل بین المللی کیش بپردازیم و امکانات، قیمت و انواع واحدهای اقامتی آن‌ها را بررسی کنیم. در این ماجراجویی جذاب همراه ما باشید.

رزرو هتل ترنج و هتل بین المللی کیش

نمای بیرونی هتل و سوئیت های هتل ترنج کیش

پیش از آن که به معرفی هتل های 5 ستاره بین المللی کیش و هتل ترنج بپردازیم، اجازه دهید خیالتان را بابت رزرو آن‌ها راحت کنیم. هرچند که رزرو هتل با وجود وب‌سایت ایران هتل آنلاین کار چندان پیچیده‌ای نیست، اما در این بخش به‌طور مختصر روش رزروشان را شرح خواهیم داد.

برای رزرو این دو هتل و سایر هتل های کیش شما باید ابتدا وارد سایت ایران هتل آنلاین شوید. سپس تاریخ ورود و خروج خود را وارد کنید تا لیستی از واحدهای اقامتی این هتل ها روبه‌رویتان ظاهر شود.

اکنون شما می‌توانید امکانات و قیمت این واحدها را زیر و رو کنید و با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. با پرداخت مبلغ، رزرو شما نهایی می‌شود و دیگر نیاز نیست نگران چیزی باشید.

حال که با روش رزرو این هتل های لاکچری آشنا شده‌اید، وقت آن رسیده با شناخت بیشتر آن‌ها تصمیم قاطع و آگاهانه بگیرید. هتل ترنج کیش اولین هتل دریایی در این جزیره است که روی آب‌های پر جوش و خروش خلیج‌فارس بنا شده است.

البته این مجموعه جذاب و منحصربه‌فرد دارای دو فاز است که فاز اول آن از سال 1394 آغاز به کار کرده و فاز دوم آن در ساحل تماشایی جزیره در دست احداث است. این هتل به لطف طراحی خاص و موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده‌اش خیلی زود جای خود را میان گردشگران باز کرده است.

هتل بین المللی کیش نیز از دیگر مجموعه‌های اقامتی محبوب و پرطرفدار در این جزیره رؤیایی است. این هتل از بهار سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر به‌عنوان بزرگ‌ترین هتل 5 ستاره کیش شناخته می‌شود.

لابی هتل بین المللی کیش

این هتل بلندقامت 13 طبقه دارد و با دارا بودن چندین واحد اقامتی می‌تواند پذیرای 840 مهمان باشد. ساختمان سفیدرنگ و باشکوه هتل بین المللی کیش که لقب عروس هتل های جزیره را از آن خود کرده، فرصتی برای اقامتی راحت را برایتان فراهم می‌کند.

مقایسه هتل پارمیس کیش با هتل شایگان کیش
ادامه مطلب

مقایسه قیمت هتل بین المللی با هتل ترنج کیش

نمای بیرون هتل ترنج کیش

قیمت هر یک از این هتل های معروف کیش به تاریخ سفر شما، تعداد نفرات، نوع واحدهای اقامتی و مواردی از این دست بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت هتل ترنج یا هتل بین المللی کیش شما می‌توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

در ضمن برای مناسبت‌های خاص و در روزهایی از سال تخفیف‌های هیجان‌انگیزی بر روی قیمت واحدها اعمال می‌شود. همچنین بد نیست بدانید هزینه این هتل ها برای کودکان زیر 5 سال در صورت عدم درخواست سرویس اضافه، رایگان است. این هتل ها به عنوان بهترین هتل های کیش برای ماه عسل، انتخاب خیلی از زوج های جوان است.

امکانات هتل ترنج یا هتل بین المللی کیش؟ کدام یک بهتر است؟

وان و جکوزی هتل ترنج کیش

یکی از معیارهای مهم در انتخاب هتل ترنج یا هتل بین المللی، امکانات و خدماتی است که توسط این مجموعه‌ها ارائه می‌شود. خوشبختانه این هتل های 5 ستاره، هر دو امکانات کاملی برای پذیرایی از مهمان تدارک دیده‌اند و پاسخگوی نیاز مسافران هستند.

از امکانات هتل بین المللی کیش می‌توان به لابی اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاهی، اینترنت پرسرعت، لاندری تمام اتوماتیک، سالن صبحانه‌خوری مجزا، پارکینگ اختصاصی سرپوشیده، واحدهای تجاری، سالن‌های همایش و کنفرانس، تاکسی سرویس، صندوق امانات و مینی‌بار اشاره کرد.

همچنین در این هتل مدرن و شیک برای تفریح و خوش‌گذرانی نیز تدابیر خوبی اندیشیده شده است. مجموعه ورزشی آقایان و بانوان، زمین تنیس با ابعاد استاندارد، خدمات تفریحی و گردشگری شامل گشت دور جزیره، سافاری و…، چند کافه و رستوران، استخر، سونا، جکوزی و ماساژ و زمین بازی کودکان از جمله این امکانات است.

هتل ترنج کیش نیز در ارائه خدمات کم از سایر هتل های 5 ستاره کیش ندارد. از امکانات این هتل مجلل می‌توان به انواع کافه و رستوران های دریایی و ساحلی، خدمات صبحانه و ناهار، مینی‌بار، ترانسفر رایگان فرودگاهی و سرویس روزانه به مراکز خرید، خانه کودک، پارکینگ روباز و خانه کودک اشاره کرد.

اینترنت، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، مجموعه آبی شامل استخر، جکوزی، سونا و خدمات اسپا و ماساژ، آتلیه عکاسی، قایق‌های چوبی، خدمات اجاره خودرو، ایرهاکی و فوتبال‌دستی از سایر امکانات این مجموعه است.

اتاق های هتل ترنج یا هتل بین المللی؟ کدام یک بهتر است؟

یکی از معیارهای مقایسه هتل ترنج و هتل بین المللی کیش، واحدهای اقامتی هر کدام از این هتل ها است. با ما باشید تا با واحدهای این دو مجموعه لوکس بیشتر آشنا شوید.

اتاق های هتل ترنج

اتاق ماه عسل و هانی مون در هتل ترنج

فاز اول هتل ترنج کیش دارای 100 سوئیت روی دریا است که به وسیله یک اسکله چوبی در کنار هم قرار گفته‌اند. این واحدها اندازه‌ها و امکانات مختلفی دارند و در متراژ 40، 60 و 120 متر موجود هستند. واحدهای دو تخته 40 متری دبل و توئین، سوئیت های رویال 60 متری و امپریال 120 متری از انواع واحدهای اقامتی هتل ترنج کیش هستند.

هتل داریوش کیش | سمبل شکوه و عظمت ایران
ادامه مطلب

با این که بخشی از کف همه این سوئیت ها دارای کف شیشه‌ای است که عبور آب دریا را می‌توان از آن مشاهده کرد، اما متفاوت‌ترین واحد آن سوئیت امپریال است. این واحد 120 متری علاوه بر فضای دلبازی که دارد، دارای وان جکوزی در بالکن با چشم‌اندازی فوق‌العاده نیز است.

اتاق های هتل بین المللی

اتاق های هتل بین المللی

فاز اول هتل بین المللی کیش 100 باب واحد اقامتی دارد. این واحدها شامل اتاق سینگل؛ کانکت، توئین، دبل، کاپل و تریپل می‌شود. از برخی از اتاق‌های این هتل شیک می‌توان طلوع و غروب خورشید را تماشا کرد و دید خوبی به دریا داشت. فاز بعدی این مجموعه با 336 واحد اقامتی در دست ساخت است.

رستوران هتل بین المللی یا هتل ترنج کیش، کدام یک بهتر است؟

از معیارهای مهم در انتخاب هتل ترنج یا هتل بین المللی کیش، رستوران ها و کیفیت غذاها در آن‌هاست. در این بخش رستوران های این دو مجموعه را به شما معرفی کرده‌ایم و مختصری درباره آن‌ها توضیح داده‌ایم.

رستوران هتل بین المللی

رستوران هتل بین المللی کیش

طبقه اول هتل بین المللی کیش به رستوران و کافی‌شاپ اختصاص داده شده که تنوع بالای بوفه صبحانه آن هیچ نگرانی بابت تکراری شدن غذا باقی نمی‌گذارد. با این حال اگر می‌خواهید تمام وعده‌های غذایی خود را در هتل میل کنید، ممکن است کیفیت غذای این مجموعه نتواند تمام و کمال شما را راضی کند.

در رستوران هتل 5 ستاره بین المللی کیش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. همچنین کافی‌شاپی با فضایی دنج و آرام و موسیقی ملایم در این طبقه قرار دارد که می‌توانید در آن انواع نوشیدنی و دسر را نوش جان کنید.

رستوران هتل ترنج کیش

رستوران هتل ترنج کیش

ترنج با رستوران های متنوع و کافه های ریز و درشتی که دارد، هر غذایی را که سفارش دهید برایتان آماده می‌کند. از رستوران ها و کافه های این هتل که از هتل های لوکس کیش است، می‌توان به رستوران ساحلی، رستوران دریایی خورشید، کافه گلف، سفره‌خانه لمکده، رستوران تاج ترنج و کافی‌شاپ ساحلی اشاره کرد.

فاصله هتل بین المللی و هتل ترنج کیش تا مراکز خرید و بازارها

اگر یکی از برنامه‌های مهم سفرتان به کیش خرید و پاساژگردی است، پس حتماً دسترسی به مراکز خرید جزیره معیار مهمی برایتان است. در این قسمت فاصله هتل ترنج و هتل بین المللی کیش از مجتمع‌های تجاری معروف و بازارهای کیش را آورده‌ایم تا راحت‌تر تصمیم بگیرید.

فاصله هتل ترنج کیش تا مراکز خرید و بازارها

نمای داخل اتاق هتل ترنج کیش

  • بازارهای پردیس 1 و 2: فاصله حدودی 12 کیلومتر.
  • بازار ونوس کیش: فاصله حدودی 12 کیلومتر.
  • مرکز خرید پانیذ: فاصله حدودی 12 کیلومتر.
  • بازار پارس خلیج: فاصله حدودی 4 کیلومتر.
  • مرکز خرید مروارید: فاصله حدودی 10 کیلومتر.
  • مرکز خرید مرجان: فاصله حدودی 15 کیلومتر.
  • بازار عرب‌ها: فاصله حدودی 3 کیلومتر.
  • مرکز خرید دیپلمات: فاصله حدودی 11 کیلومتر.
  • بازار پدیده کیش: فاصله حدودی 8 کیلومتر.
  • مرکز خرید دامون: فاصله حدودی 8 کیلومتر.
  • مرکز خرید زیتون: فاصله حدودی 12 کیلومتر.
پرطرفدارترین هتل های کیش
ادامه مطلب

فاصله هتل بین المللی کیش تا مراکز خرید و بازارها

داخل اتاق های هتل بین المللی کیش

  • بازارهای پردیس 1 و 2: فاصله حدودی 1.4 کیلومتر.
  • بازار ونوس کیش: فاصله حدودی 450 متر.
  • مرکز خرید پانیذ: فاصله حدودی 1.2 کیلومتر.
  • بازار پارس خلیج: فاصله حدودی 8 کیلومتر.
  • مرکز خرید مروارید: فاصله حدودی 1.5 کیلومتر.
  • مرکز خرید مرجان: فاصله حدودی 4 کیلومتر.
  • بازار عرب‌ها: فاصله حدودی 9 کیلومتر.
  • مرکز خرید دیپلمات: فاصله حدودی 700 متر.
  • بازار پدیده کیش: فاصله حدودی 13 کیلومتر.
  • مرکز خرید دامون: فاصله حدودی 4 کیلومتر.
  • مرکز خرید زیتون: فاصله حدودی 700 متر.

مالک هتل ترنج و هتل بین المللی چه کسی است؟

هتل بین المللی کیش تحت پوشش مجموعه هتل های بین‌المللی مهدسا کیش قرار دارد. این مجموعه با سابقه درخشانی که در صنعت هتلداری دارد همواره انتخاب اول بسیاری از مهمانان بین‌المللی و تجار است. مدیریت هتل ترنج کیش نیز با جناب آقای علی صدوق است که توانسته در مدت کوتاهی آن را به مجموعه‌ای ممتاز و محبوب میان مسافران تبدیل کند.

نظرات هتل بین المللی کیش

نظرات هتل بین المللی کیش

اگر می‌خواهید از خدمات هتل، کیفیت و تنوع غذای رستوران، نحوه سرویس‌دهی و نظافت و تمیزی هتل مطمئن شوید، تجربیات مشتریان قبلی را دست کم نگیرید. برای بازدید این نظرات به سایت ایران هتل آنلاین بروید. سپس نام هتل را جست‌وجو کنید و در بخش نظرات پاسخ هر سوالی که دارید را پیدا کنید.

نظرات هتل ترنج کیش

نمای هتل ترنج کیش از بالا

اگر انتخابتان هتل ترنج کیش است و می‌خواهید با بررسی نظرات این هتل خاطرتان آسوده شود، همان‌طور که گفتیم به سایت ایران هتل آنلاین بروید. سپس به بخش نظرات بروید و امتیازات و تجربیات دیگران را مرور کنید. خوشبختانه این هتل امتیاز بالایی از مهمانان دریافت کرده و در شمار پرطرفدارترین هتل های کیش قرار دارد.

جمع‌بندی

در این نوشته به مقایسه هتل ترنج و هتل بین المللی کیش پرداختیم. این دو هتل مجلل و 5 ستاره از بهترین هتل های کیش هستند که با انتخاب هر یک اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد.

انتخاب هتل ترنج یا هتل بین المللی به هدف نهایی شما از سفر به کیش برمی‌گردد. هتل ترنج کیش تجربه جدید از اقامت در جزیره برایتان رقم می‌زند، در حالی که هتل بین المللی در نزدیکی مراکز تفریحی و مجتمع‌های تجاری واقع شده است.

سوالات متداول

فاصله هتل ترنج و هتل بین المللی کیش تا دریا و ساحل چقدر است؟

هتل شیک ترنج چسبیده به دریای خلیج فارس و ساحل آن است و هتل لوکس بین المللی کیش حدود 500 متر با ساحل فاصله دارد.

آدرس و شماره تلفن هتل بین المللی و هتل ترنج کیش

هتل مجلل بین المللی در تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا واقع شده و هتل ترنج کیش نیز در در ابتدای میدان جهان و پس از میدان جاسک قرار دارد. برای رزرو هر کدام از این هتل های لاکچری با شماره تلفن 05191005105 تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر