لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بهترین رستوران های محمودآباد
بهترین رستوران های محمودآباد

بهترین رستوران های محمودآباد

بخش بزرگی از رفتن به سفر خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران های مختلف است. تعداد رستوران ها در هر شهر از ایران بسیار زیاد است. حال هر چه شهر، گردشگری تر باشد از وجود تعداد رستوران های بیشتری بهره می برد و دغدغه ی گردشگران در سفر به آن برای انتخاب رستوران بیشتر می شود. یکی از این شهرهای گردشگری که البته دارای تعداد بسیار زیادی رستوران است محمود آباد واقع در استان مازندران می باشد. این شهر در نقاط مختلف خود رستوران هایی دارد که در هر یک انواع متفاوتی از غذاها سرو می شود. برخی از این رستوران ها از شهرت بیشتری برخوردارند و برخی کمتر شناخته شده هستند. امروز قصد داریم تعدادی از بهترین و محبوب ترین رستوران های محمود آباد را معرفی کنیم تا مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند بتوانند رستوران مورد علاقه ی خود را بیابند.

شهر محمود آباد واقع در شمال ایران یکی از شهرهایی است که همواره عده ی زیادی از گردشگران را به سمت خود فرا می خواند. این شهر علاوه بر رستوران دارای هتل های متعددی نیز می باشد. یکی از این ها هتل مروارید خزر محمود آباد است که در کیلومتر 14 جاده ی نور واقع شده است. این هتل در سال 1385 ساخته شده و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است به طوری که امروزه دارای 32 باب سوئیت اقامتی در قالب سه طبقه می باشد. مزیت مهم این هتل پنج ستاره وجود 22 واحد ویلای زیباست که با برخورداری از امکانات به روز آماده ی پذیرائی از مسافران گرامی می باشند. از طرفی این هتل در نزدیکی ساحل دریای خزر قرار دارد و برخی از واحدها دارای چشم انداز زیبایی از دریا هستند لذا مهمانان می توانند اوقات خوب و خوشی را در آن سپری کنند. برای رزرو یکی از هتل های محمود آباد می توانید وارد سایت ایران هتل آنلاین شوید و بعد از مشاهده ی لیست هتل ها یکی را به دلخواه انتخاب و رزرو کنید. خبر خوب اینکه می توانید تخفیف هم بگیرید چون این سامانه رزرواسیون آنلاین در بیشتر ایام سال تخفیفات خوبی را برای کاربران خود در نظر می گیرد تا رضایت هر چه بیشتر آنها را جلب نماید.
رستوران های محمودآباد
معرفی کلی
شهر محمود آباد واقع در استان مازندران در سمت شمال با دریای خزر، در سمت غرب با شهر نور، در جنوب با آمل و در شرق با فریدون‌کنار و بابلسر همسایه است. این شهر مانند دیگر شهرهای استان مازندران همواره میزبان عده ی زیادی از مسافران است. با اینکه محمود آباد نسبت به دیگر شهرهای شمال ایران قدمت چندانی ندارد، اما از جمله شهرهای ساحلی محبوب شمال ایران محسوب می‌ شود. زمانی که محمود آباد برای اولین بار ساخته شد در ابتدا تنها مسجد، بندر، ساختمان های مسکونی و راه آهن داشت تا آنکه در سال ۱۳۰۸ به بعد بخش های جدیدی به آن افزوده شد. محمود آباد علاوه بر سواحل زیبای دریای خزر که مهمترین جاذبه ی گردشگری آن می باشد، مکان های تفریحی بسیاری نیز دارد. از جمله ی این ها می توان به مجموعه ی تفریحی سرزمین رویاها، پارک های جنگلی زیبا، آبگرم لاویج و آبشار آب پری اشاره کرد. از دیگر دیدنی های محمود آباد رستوران هایی است که می توان بعد از یک تفریح و گردش حسابی در آنجا دلی از عزا درآورد و طعم های خوب و لذیذی را امتحان کرد. برخی از این رستوران ها غذاهای سنتی، برخی غذاهای جدید و مدرن و ملل و برخی هر دو نوع را سرو می کنند تا رضایت مشتریان را به دست آورند. در ادامه به معرفی برخی از این رستوران ها می پردازیم.
رستوران هودین
رستوران هودین
یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین رستوران های محمود آباد، رستوران هودین است. این رستوران دارای منوی متنوعی از غذاهای ایرانی، کبابی و محلی است و می توان طعم واقعی غذاهایی مانند کته کباب و ماهی را در این رستوران چشید. رستوران هودین به دلیل کیفیت بالای غذاهای خود یکی از پرمخاطب ترین رستوران های شمال ایران است. مزیت دیگری که این رستوران دارد اینکه در خیابان اصلی شهر محمود آباد واقع شده است. از دیگر غذاهای خوشمزه و ناب این رستوران چنجه کباب،کته کباب، میرزا قاسمی و کباب ترشی است که از خوردن آنها هیچوقت پشیمان نمی شوید. نکته ی دیگری که در مورد این رستوران وجود دارد اینکه قیمت غذاها در آن قابل قبول است. این رستوران به جز غذاهای کبابی و ایرانی و کته پیش غذاهای بسیار خوشمزه ای نیز دارد. این در حالی است که طعم خورشت ماهی هودین واقعا فوق العاده است پس اگر از دوستداران ماهی هستید حتما طعم این غذا را در این رستوران امتحان کنید.
آدرس: خیابان اصلی شهر – رستوران هودین
1683281415 363 بهترین رستوران های محمودآباد
رستوران آلاچیق
رستوران آلاچیق یکی از محبوب ترین رستوران های محمود آباد است. البته دلیل این امر بیشتر وجود ساختمان و فضای رستوران است تا طعم و کیفیت غذاهای آن! به هر حال در این رستوران می توان انواع غذاهای ایرانی و کبابی را میل کرد و جدای از این در کافی شاپ و لمکده ی آن نشست و ساعات خوشی را برای خود و همراهان به ارمغان آورد. این رستوران دارای محیطی گرم و صمیمی است و کارکنان مجربی دارد که همیشه آماده ی خدمت رسانی به مهمانان گرامی هستند. تمام غذاهای این رستوران از مواد اولیه ی درجه یک تهیه شده و طعم لذیذ و بوی مطبوعی دارند. رستوران آلاچیق دارای انواع سالاد است و یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن موسیقی زنده و شاد است که البته تنها در روزهای آخر هفته اجرا می شود. رستوران آلاچیق دارای اینترنت رایگان نیز می باشد. از دیگر ویژگی های این رستوران پارکینگ آن است که خیال شما را بابت محل پارک خودرویتان در زمان صرف غذا راحت می کند. این رستوران از 11 صبح تا 10 شب باز است. لازم به ذکر است که رستوران آلاچیق تنها یک رستوران نیست بلکه با تالار پذیرایی، کافی شاپ، رستوران و لمکده ای که دارد در واقع یک مجتمع توریستی تفریحی است که با حضور در آن می توانید یک تیر و دو نشان بزنید.
آدرس: کیلومتر ۵ جاده ی محمود آباد به نور – روبروی مجتمع نفت – رستوران آلاچیق
رستوران راه چوبی
رستوران راه چوبی
رستوران راه چوبی محمود آباد، از جمله رستوران های جدید و تازه تاسیس این شهر است که در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده است. در این مجموعه به نیازهای مشتریان، تامین رفاه حال آنان، آسایش و تفریح بازدیدکنندگان توجه خاصی شده و بدین منظور امکانات رفاهی و تفریحی ویژه ای مانند استخر، سونا، مرکز خرید، سالن بیلیارد و سرو غذاهای خوشمزه در سه وعده ی غذایی در نظر گرفته شده است. البته شعبه ی اولیه و اصلی این رستوران در سال 1391در شهر تهران تاسیس شد اما با توجه به استقبال چشمگیر مشتریان از مجموعه رستوران های راه چوبی تهران مدیریت این مجموعه در صدد تاسیس دیگر شعبه ها در شهرهای مختلف ایران از جمله محمود آباد برآمد و اینگونه بود که در نوروز ۱۳۹۳ شعبه ی دوم این مجموعه را در شهر محمود آباد افتتاح کرد و در این شهر نیز طرفداران بسیاری یافت.
آدرس: بلوار معلم – کیلومتر 3 جاده ی محمود آباد –فریدونکنار – شهرک مروارید ساحل دریای خزر – رستوران راه چوبی
رستوران البرز
رستوران البرز
رستوران البرز یکی دیگر از رستوران های جدید شهر محمود آباد است که منوی غذای متنوع و کاملی دارد. این رستوران با اینکه غذاهای بسیار خوشمزه و باکیفیتی به دست مشتری می دهد اما از قیمت مناسب و قابل قبولی برخوردار است و این موضوع آن را به یکی از رستوران های محبوب و پرطرفدار در این شهر تبدیل کرده است. رستوران البرز یک رستوران ایرانی متوسط است که ظاهر مدرنی دارد اما در منوی غذایی آن انواع جوجه، کباب و ماهی یافت می شود. در کل لازم به ذکر است که این رستوران نیز یکی از بهترین رستوران های محمود آباد و البته مازندارن است که کباب ها و میرزا قاسمی های خوشمزه ای دارد.
آدرس: نرسیده به جایگاه CNG- رستوران البرز

بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده
ادامه مطلب

رستوران نارنجستان
مجتمع نارنجستان در محمود آباد یکی از مجتمع های بسیار معروف است. در این مجتمع تفریحی که هتل و اقامتگاه ساحلی هم دارد یک رستوران خوب یافت می شود. البته رستوران ‌ها و فست ‌فود‌های بسیاری به نام نارنجستان در شمال کشور وجود دارد اما نارنجستان اصلی همین مجتمعی است که در محمود آباد واقع شده است.
آدرس: کیلومتر۷ جاده ی محمود آباد به نور – ایزدشهر رستوران نارنجستان
رستوران چهارفصل
رستوران چهارفصل
قطعا در سفر، خوردن غذا در وسط راه توصیه نمی شود اما برخی از رستوران ها هم هستند که از این قاعده مستثنی می باشند. از جمله ی اینها رستوران چهار فصل است که شاید دارای غذاهای فوق العاده ای نباشد اما کاملا بهداشتی و تمیز است. این در حالی است که طعم غذاهایش متوسط و البته خوشمزه است. این رستوران در نزدیکی ‌های ولی ‌آباد قرار دارد و تقریبا ۷۰ سال است که در مکان فعلی خود واقع شده و همچنان غذاهای خوب و باکیفیتی ارائه می دهد. فقط لازم است بدانید که این رستوران تنها دارای دو نوع غذا شامل جوجه و کباب است.
آدرس: خیابان معلم – رستوران چهار فصل
رستوران دل آرام
رستوران دل آرام رستوران دیگری است که مشابه رستوران چهارفصل فقط جوجه و کباب سرو می کند. البته مرغ سوخاری هم دارد. کیفیت غذاهای این رستوران هم معمولی است. نکته ی خوبی که در مورد این رستوران وجود دارد اینکه قیمت بسیار مناسبی دارد.

آدرس: بلوار معلم – رستوران دل آرام
رستوران ارکیده

رستوران ارکیده
رستوران ارکیده که با نام رستوران ارکیده ی مسعود هم شناخته می شود یک رستوران با ارائه ی خدمات در سطح متوسط است که دارای تالار پذیرایی هم می باشد. در اینجا انواع کباب و جوجه و ماهی و غذاهای دریایی همراه با مخلفات سرو می شود و به احتمال زیاد بعد از خوردن غذا با چهره ای راضی از رستوران ارکیده خارج می شوید. در واقع اگر طرفدار غذاهای محلی هستید می توانید به رستوران ارکیده واقع در خیابان اصلی محمود آباد در فاصله ی کوتاهی از هودین سری بزنید. البته این رستوران در کنار غذاهای محلی دارای انواع کباب، خورشت و ماهی نیز می باشد که همگی طعم خوشمزه ای دارند.

آدرس: خیابان محمود آباد – رستوران ارکیده


رستوران حاج محسن
این رستوران دارای فضایی سنتی است اما انواع غذاهای محلی و غیرمحلی را سرو می کند. رستوران حاج محسن که در ابتدای جاده ی آمل به محمود آباد واقع شده است دارای غذاهای باکیفیتی می باشد، غذاهایی که در عین خوشمزگی و مرغوبیت از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. جوجه یا مرغ کوچک شکم¬پر این رستوران که با آلوی تازه پخته می شود و با برنج سرو می گردد واقعا خوشمزه است. از طرفی میزاقاسمی و باقلاقاتق های این رستوران همراه با سیرترشی و زیتون دهان هر مشتری را به آب می اندازد و او را وسوسه می کند که برای دفعات بعدی هم به این رستوران مراجعه کند.

آدرس: ابتدای جاده ی آمل به محمود آباد – رستوران حاج محسن
رستوران اکبرجوجه

رستوران اکبرجوجه
در جاده ی محمود آباد به سمت شهر نور درست بعد از ایزدشهر تقریبا روبروی شهرک سا حلی امیرآباد در سمت مخالف جاده یک رستوران اکبرجوجه قرار دارد که تنها غذایی که سرو می کند جوجه ی پخته شده داخل فر همراه با برنج و رب انار است. این رستوران در مقابل ارائه ی این غذا مبلغ بسیار منصفانه ای از مشتری دریافت می کند. رستوران اکبرجوجه ی محمود آباد علاوه بر طعم خوب و کیفیت بالای غذا بسیار تمیز و مرتب است و با بودن در آن لذت می برید.
آدرس: خیابان آزادی، دوراهی شرکت نفت، روبروی شرکت پوشینه – رستوران اکبرجوجه
رستوران چاشت
رستوران چاشت
این رستوران که امکان رزرو آنلاین هم دارد در دو وعده ی ناهار و شام آماده ی پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد. سبک رستوران سنتی است و یکی از بهترین رستوران ها در محمود آباد است. دکوراسیون داخلی این رستوران چوبی و بسیار زیباست. فضای بسیار دل انگیز در کنار کارکنانی مجرب و خوش برخورد با غذاهایی بسیار خوشمزه دلایل قابل قبولی برای رفتن به این رستوران و خوردن غذا در آن می باشد. جدای از اینها فضای داخلی و خارجی این رستوران محیط جالبی برای گرفتن عکس های یادگاری دارد.
آدرس: جاده ی محمودآباد به سمت نور – نرسیده به مجتمع تفریحی نفت – بعد از مجتمع نارنجستان – رستوران چاشت

طبیعت گردی در جنگل الیمستان آمل، بهشتی بر روی ابرها
ادامه مطلب

3.4/5 - (8 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کسری
کسری
8 ماه قبل

دوستان فقط رستوران چاشت نرید به دلایل زیر
۱.برنج صد در صد هندی تقدیمتون میکنن اگر اعتراض کنید هم میگن هاشمی هستش 
۲.جاش عوض شده و دیگه کنار شالیزار نیست کنار یه زمین بایر داغون هستش
۳.وقتی غذا میخورید پرسنل کنار کانتر می ایستند و مستقیم غذاخوردنتونو نگاه میکنن
۴. کلا سه تا غذای اصلی با قیمت نجومی تو منو هستش که متاسفانه کیفیتشم بسیار معمولیه
۵.سالاد شیرازیو بدون خیار درست میکنن فقط گوجه و پیازچه میریزن که البته از مدیریتش بعید نیست دلیلش قیمت خیارباشه که از پیازچه گرونتره 
من درتاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۴ همراه با خانواده رفتم گندترین غذای عمرمو با قیمت بالا خوردم و کلیم دعوام شد 
اگر میخواید حرفام بهتون اثبات بشه برید پولتونو بریزید دور

پوریا
پوریا
5 ماه قبل

با سلام خدمت هموطنان گرامی
به سابقه رستوران هودین نگاه نکنید . در حال حاضر از بی کیفیت ترین رستوران های موجود است . هرگز پیشنهاد نمی کنم و خواهش می کنم به دیگران هم سفارش کنید در انتخاب رستوران دقت کنند من اشتباه کردم و با غذای فوق العاده بی کیفیتی مواجه شدم .

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر