لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> امكانات هتل داريوش كيش را بهتر بشناسید!
امکانات هتل داریوش کیش

امكانات هتل داريوش كيش را بهتر بشناسید!

جزیره رؤیایی کیش از روزگار پهلوی و پیش از آن تا به امروز یکی از جزایر لوکس ایران محسوب می‌شود و از مناطق پر گردشگر در جنوب ایران است. با سفر به کیش و اقامت در هتل داریوش یکی از بهترین و لاکچری‌ترین سفرهای عمر خود را تجربه خواهید کرد. امكانات هتل داريوش كيش شما را از احتیاجات بسیاری که در هر سفر ممکن است داشته باشید بی‌نیاز خواهد کرد. در این مقاله همراه ما باشید تا خدمات هتل داریوش کیش را با هم بررسی کنیم.

درباره هتل داریوش کیش

درباره هتل داریوش کیش

بسیاری از هتل های کیش از جمله هتل داریوش، غیر از فضای اقامتی که در اختیار شما می‌گذارند؛ باوجود امکاناتی که دارند، جاذبه‌ای تفریحی و گردشگری نیز به‌حساب می‌آیند. هتل ۵ ستاره بزرگ داریوش با وسعت ۱۲ هکتار در شمال شرقی جزیره زیبای کیش در سال ۱۳۸۲ توسط بهترین معماران ساخته شده  و با ۱۹۰ اتاق در سه طبقه احداث شده است.

هتل داریوش نمادی از شکوه تمدن و فرهنگ ایران از تاریخ کهن تا کنون است که در این جزیره دیده می‌شود. معماری این هتل به‌گونه‌ای است که نا‌خواسته شما را به محیط تخت جمشید در استان فارس می‌برد. تندیس‌ها، ستون‌ها، سنگ‌نگاره‌‌ها، محوطه عمارت و سایر اجزای این هتل همگی الهام گرفته از کاخ‌های آپادانا و تچر در تخت جمشید فارس است.

امکانات هتل داریوش کیش

فضای باز هتل داریوش کیش

علاوه بر امکاناتی که در اتاق های هتل داریوش کیش برای مهمان در نظر گرفته شده؛ در بخش‌های مختلف هتل امکانات به روز و پیشرفته‌ای دیده می‌شود که آن را به جاذبه‌ای توریستی تبدیل کرده است. در این بخش به معرفی مشخصات هتل داریوش کیش می‌پردازیم تا راهنمای کاملی برای اقامت در جزیره کیش و این هتل داشته باشید.

کافی شاپ و رستوران های هتل داریوش کیش

سرو غذا در رستوران های هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش چندین رستوران و کافی‌شاپ در دل خود دارد که می‌توانید یکی از لذیذ‌ترین خوراکی‌های عمرتان را در آن‌ها سرو کنید. در این رستوران‌‌ها سعی شده تا با منوی متنوع و پربار، خوراکی‌هایی با بالاترین کیفیت به مهمانان ارائه شود. در این بخش به معرفی قسمت‌هایی از هتل که برای شکم‌گردی می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید می‌پردازیم. برای آشنایی بیشتر با رستوران و کافی شاپ های هتل داریوش کیش کلیک کنید.

مسافران در هتل ها چه رفتاری باید داشته باشند؟
ادامه مطلب

رستوران آپادانا

رستوران آپادانا هتل بزرگ داریوش

سالن رستوران آپادانا شما را به خوردن یک غذای لذیذ در محیط لوکس و چشم‌نواز دعوت می‌کند. این رستوران در مرکز طبقه همکف هتل داریوش کیش قرار دارد. در همان بدو ورود با طراحی و چینش خاصی که برای اینجا در نظر گرفته شد، تحت‌تأثیر قرار می‌گیرید.

معماری این رستوران به‌گونه‌ای است که با الهام از تخت جمشید و کاخ آپادانا فضای سنتی در حین به‌روز بودن دارد. حوض آب در وسط رستوران و نخل و گلدان‌هایی که در اطراف خود می‌بینید، باعث شده تا خوردن غذا در چنین جایی لذت‌بخش‌تر از همیشه باشد. در این رستوران انواع غذاهای دریایی، ایرانی و فرنگی را می‌توانید سفارش دهید.

رستوران پاسارگاد

رستوران پاسارگاد هتل داریوش کیش

نام هر بخشی که از این هتل می‌شنوید، یادآور تخت جمشید و داریوش بزرگ است. رستوران دیگری که در اینجا وجود دارد با نام زیبای پاسارگاد شناخته می‌شود. این رستوران در انتهای طبقه همکف قرار دارد و می‌توانید برای وعده‌های ناهار و شام به آن مراجعه کنید.

در این رستوران نیز به‌ مانند رستوران آپادانا از طراحی و معماری ویژه‌ای استفاده شده که صرف غذا در آن به یکی از بهترین خاطرات سفر شما تبدیل می‌شود. در این رستوران منوی متنوعی از انواع غذاهای باکیفیت روبروی شماست که بر اساس ذا‌ئقه خود می‌توانید از بین آن‌ها سفارش داشته باشید.

سالن صبحانه خوری

سرو صبحانه در هتل داریوش کیش

آغاز روز و دریافت انرژی برای گشت و گذار در جزیره رؤیایی کیش، بدون صبحانه چیزی کم دارد. یکی از امکانات هتل داریوش کیش سالن صبحانه خوری است که هر روز به‌صورت بوفه در اختیار مهمانان خود قرار می‌گیرد. بهتر است اول از منو صبحانه هتل داریوش کیش که روبرویتان است ظرفتان را پر کنید، بعد به سراغ تفریح در جزیره بروید.

کافی شاپ لابی

کافی شاپ لابی

کافی‌شاپ‌ها معمولاً از جذاب‌ترین بخش‌های هر هتلی هستند که طرفداران بسیاری دارند. در کافی‌شاپ لابی که یکی از امکانات هتل داریوش کیش محسوب می‌شود، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد با میان‌وعده‌های دلچسب قابل سفارش است. دیدارهای دوستانه یا دور هم نشستن‌های خانوادگی خود را می‌توانید در فضایی مثل اینجا داشته باشید تا به یک خاطره همیشگی تبدیل شود.

قیمت هتل در یزد
ادامه مطلب

کاف لانج

سرو غذا و نوشیدنی در کاف لانج هتل داریوش

خلوت کردن و یا نشستن در کنار همراهتان در فضایی مثل کافه لانج هتل داریوش، یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که در طول روز می‌توانید به‌ سراغ آن بروید. اگر هوس عصرانه کرده‌اید و برای خوردن فنجانی قهوه دنبال فضای امن و دلنشین می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم سری به کافه لانج این هتل بزنید. این کافه نیز در طبقه همکف قرار دارد و هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۱ پذیرای مهمانان هتل است.

تفریحات و سرگرمی های هتل داریوش

در کیش تا دلتان بخواهد تفریح و سرگرمی وجود دارد، اما حالا که هتل بزرگ داریوش را برای اقامت انتخاب کرده‌اید بهتر است تفریح را از محل اقامتتان شروع کنید و سپس به سراغ جاذبه‌های اطراف بروید.

هتل داریوش موقعیت مکانی بسیار خوبی در جزیره دارد و دسترسی به تفریحات مختلف به‌راحتی امکان‌پذیر است. رفتن به مراکز خرید نزدیک به هتل داریوش کیش برای تفریح و بازارگردی، با طی زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه انجام می‌شود. بهتر است اول به سراغ تفریح‌های داخلی برویم که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم.

استخر روباز

استخر روباز هتل داریوش کیش

لذت آبتنی در هوای گرم جنوب از هر جای دیگری بیشتر است. استخر روباز از خدمات هتل داریوش کیش است که در هر فصلی می‌توانید برای شنا به سراغ آن بروید. شنا کردن در استخر هتل، آرامش و انرژی خوبی به شما می‌دهد و می‌توانید لحظات بسیار دلچسبی را تجربه کنید. باید توجه داشته باشید که استفاده از استخر روباز این هتل، تنها برای آقایان امکان‌پذیر است.

بیلیارد

سالن بیلیارد هتل داریوش کیش

بیلیارد، بازی جذاب و مفرحی که طرفداران بسیاری در هر سن‌وسال دارد. سالن بیلیارد بخشی است که در لیست تفریحات اطلاعات هتل داریوش کیش دیده می‌شود. این امکان برای مشتریان این هتل در نظر گرفته شده تا بتوانند در اینجا به تفریح و بازی بپردازند. سالن بیلیارد مجموعه هتل داریوش، قابلیت انجام بازی‌های ایت بال و اسنوکر را نیز دارد.

معرفی بهترین هتل همدان به همراه عکس و آدرس
ادامه مطلب

ماساژ

سالن ماساژ هتل داریوش کیش

یکی از خدمات هتل داریوش کیش که در اختیار مهمانان خود قرار داده، سالن ماساژ است. در این سالن حس خوب آرامش و شادابی را می‌توانید پیدا کنید. این سالن بیرون از ساختمان اصلی قرار گرفته است و در آن انواع خدمات ماساژ به مشتریان ارائه می‌شود.

ماساژ تایلندی از ماساژهای پرطرفداری است که در هتل داریوش می‌توانید انجام دهید. یکی دیگر از ماساژهای ویژه اینجا مربوط به فیش پدیکور می‌شود. در این نوع ماساژ که با کمک ماهی انجام می‌شود حس نرمی و نشاط را می‌توانید در پوست خود تجربه کنید.

تنیس

زمین تنیس هتل داریوش کیش

زمین بازی تنیس از دیگر امکانات هتل داریوش است که علاقه‌مندان بسیاری نیز دارد. این زمین بزرگ با امکانات کامل، فضایی جذاب برای ورزشکاران این ورزش حرفه‌ای پدید آورده است.

باشگاه بدنسازی

باشگاه بدنسازی هتل بزرگ داریوش کیش

هتل داریوش با امکانات ویژه‌ای که در اختیار مهمانان خود قرار داده به‌خوبی انتظار مسافرین این جزیره را برآورده می‌سازد. اگر اهل ورزش، به‌ویژه بدنسازی باشید؛ یکی از معیارهایتان برای انتخاب هتل، داشتن سالن ورزشی و بدنسازی است. سالن بدنسازی هتل بزرگ داریوش کیش با امکانات به‌روز و پیشرفته، فرصت خوبی پدید آورده تا در سفر هم به ورزش بپردازید.

سایر خدمات هتل داریوش کیش

مشخصات هتل داریوش کیش را با امکانات ویژه‌ای که در اختیار مشتریان قرار داده است بررسی می‌کنیم و در این لیست بلندبالا به امکاناتی می‌رسیم که برخی از آن‌ها را هتل به‌صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

  • پارکینگ
  • اینترنت
  • دستگاه ای‌تی‌ام
  • آسانسور
  • غرفه فروشگاهی
  • ترانسفر استقبال
  • صندوق امانات
  • نمازخانه
  • روزنامه
  • لابی
  • تاکسی سرویس
  • تلویزیون لابی
  • دستگاه واکس
  • سرویس بیدار باش
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • خدمات باربری
  • خدمات تور

از دیگر خدماتی است که هتل داریوش کیش برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

کلام پایانی

از ظاهر باشکوه هتل گرفته تا تک‌تک ویژگی‌های آن سبب شده تا هتل داریوش کیش به‌ مانند نگینی زیبا در این جزیره بدرخشد و به جاذبه‌ای چشمگیر تبدیل شود. با وجود امکانات هتل داریوش کیش، اقامتی دلچسب در جزیره کیش منتظر شماست تا یکی از به‌یادماندنی‌ترین سفرهای خود را در کنار خانواده و دوستان بسازید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر