لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل های ایران کدامند؟
بهترین هتل های ایران کدامند؟ معرفی بهترین اقامتگاه های سراسر ایران

بهترین هتل های ایران کدامند؟

در هر شهری از ایران که مقصد سفر شما باشد اقامتگاه‌های بسیار متنوع و با کیفیتی برای پذیرایی از شما ایجاد شده است. هر فرد می‌تواند بنا به نوع و هدف سفر، مدت اقامت، میزان بودجه و سبک سفر خود بهترین اتاق‌ها را در میان اقامتگاه‌ها پیدا کند. با تنوع بالایی که در هتل های ایران وجود دارد فراهم کردن لیستی که بتواند بهترین هتل های ایران را معرفی کند، کار ساده‌ای نخواهد بود چرا که همه ساله هتل های زیادی به صنعت هتلداری اضافه شده و یا توسعه می‌یابند.

اما در این جا با مطالعه مطالب این صفحه می‌توانید با برخی از بهترین هتل های ایران در برخی شهرهای مهم ایران مانند هتل اسپیناس پالاس تهران، هتل عباسی اصفهان و هتل صفائیه یزد بیشتر آشنا شوید. ضمناً در ادامه می‌توانید هر یک از این هتل‌ها را که مورد پسندتان واقع شده برای اقامت بعدی خود رزرو کنید. فرقی نمی‌کند که هدف شما از سفر به این شهرها کاری، تفریحی و یا گذراندن ماه عسل باشد، در هر صورت با اقامت در این هتل‌ها خاطره‌انگیزترین سفر خود را رقم خواهید زد. بسیار خب آماده‌اید؟ با هتل اسپیناس پالاس تهران شروع می‌کنیم.

1- هتل اسپیناس پالاس تهران

اسپیناس پالاس در منطقه شمال تهران واقع شده است و همان‌طور که در تصاویر هتل مشاهده می‌کنید، هتل اسپیناس پالاس تهران به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران و بهترین هتل های ایران مانند جواهری در شهر تهران می‌درخشد و چشم‌ها را می‌نوازد.
هتل اسپیناس پالاس تهران انتظارات متفاوت مهمانان را در نظر گرفته است و خدمات لوکس متفاوتی را ارائه می‌دهد. همچنین در طراحی و معماری این هتل که باظرافت هر چه تمام انجام گرفته است مشاهده می‌کنید که طراحی این هتل با استفاده از معماری معاصر و متأثر از معماری حیرت‌انگیز گذشته، سلیقه‌های همه سنین را دربرگرفته است.
معماری هتل اسپیناس پالاس تهران بسیار برازنده نام آن است که پالاس یا کاخ نام گرفته است؛ بنابراین با رزرو هتل اسپیناس به عنوان بهترین هتل ایران در تهران اقامتی شاهانه انتظار شما را می‌کشد. این کاخ چشم‌نواز که از بهترین ساختمان‌های موجود در شهر زیبای تهران و از بهترین هتل های ایران است، دارای یک لابی باشکوه، فضاهای عمومی شگرف و مخصوصاً اتاق‌های مجهز و استانداردی است که همگی در کنار هم اقامتی بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی را رقم می‌زنند. در این هتل هر انتظاری که از یک هتل پنج ستاره لوکس و مجلل در پایتخت داشته باشید به بهترین نحو پاسخ داده می‌شود.

مرکز سلامتی هتل اسپیناس پالاس

در صورتی که در این هتل اقامت می‌کنید زمانی را برای لذت بردن از تایم ماساژ در این هتل اختصاص دهید و حس آرامش را در مرکز سلامت لوکس اسپیناس پالاس در طبقه منفی سه تجربه کنید. با حضور در این فضا ساعاتی به دور از شلوغی و آلودگی شهر باشید.
مرکز سلامتی هتل اسپیناس پالاس با در برداشتن فضای اختصاصی مجزا برای خانم‌ها و آقایان و بهره‌مندی از تیم حرفه‌ای، مجموعه‌ای کامل از خدمات سلامتی و زیبایی را به مهمانان مقیم هتل و شهروندان ارائه می‌دهد تا تجربه‌ای بی‌نظیر و آرامش‌بخش را به شما هدیه دهد.

کافه سان ست، کافی شاپ با سالن ویژه سیگار

اگر اهل نوشیدنی‌های بین‌المللی مانند لته باشید فراموش نکنید که یکبار هم که شده طعم لته‌هایی که در این کافه سرو می‌شوند را امتحان کنید. چرا که صرف یک نوشیدنی خوشم طعم در یک عصر خنک پاییزی به همراه عزیزانتان در یکی از بهترین هتل های ایران هرگز از خاطرتان نخواهد رفت.
نوشیدنی‌های سردوگرم متنوعی در این کافه وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. همچنین، میان‌وعده‌های سبک، مافین و انواع شیرینی‌های خوشمزه این کافه به شما پیشنهاد داده می‌شود. یکی از بهترین تجربه‌هایی که می‌توانید در این کافه داشته باشید، میل‌ کردن غذا در فضای باز این کافه است که با چشم‌انداز بکری از تهران تکمیل می‌شود.

رستوران لاتون با منوی ایرانی و بین‌المللی

خدمت‌رسانی صمیمی و گرم این رستوران همراه با تجارب و مهارت‌های آشپزهای چیره‌دست به شما اطمینان خاطر می‌دهد که لحظات سرو غذای بی‌عیب و نقصی خواهید داشت و همیشه طعم و رنگ غذاهای متنوع این رستوران را به خاطر خواهید سپرد. اگر به دنبال طعمی جدید و متفاوت هستید، آن را در رستوران لاتون بیابید.

رستوران دیبا رستوران سنتی با منوی ایرانی

طراحی خوش‌نقش و رمانتیک این رستوران در نگاه اول شما را جذب خواهد کرد. همچنین غذاهای اصیل ایرانی همراه با رنگ و بویی سنتی سرو می‌شود. نوشیدنی‌های سنتی و لوکس از جمله چای، قهوه و دم‌نوش پالاس معروف این رستوران به صورت کاملاً سنتی و ایرانی در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید پس از صرف غذا از آن‌ها لذت ببرید.

2- هتل پارسیان استقلال تهران

اتاق سه تخته هتل پارسیان استقلال تهراندومین هتل که از بهترین هتل های تهران و بهترین هتل های ایران است، هتل پارسیان استقلال تهران است. هتل بین‌المللی 5 ستاره پارسيان تحت پوشش شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسيان در زميني به مساحت 70 هزار مترمربع واقع در منطقه باغشهر تهران – دامنه سلسله جبال البرز – نه تنها بزرگ‌ترین هتل در زنجيره هتل‌های پارسيان به شمار می‌آید بلکه به جهات گوناگون منحصربه‌فردترین هتل ايران است.
2 برج غربي و شرقي هتل که به ترتيب در طول سال‌های 1341 و 1351 به بهره‌برداری رسيده است با مجموع 552 باب اتاق و سوئیت مجهز به‌تمامی امکانات رفاهي و ارتباطي، سالن‌های برگزاري همایش‌ها و اجتماعات شغلي و خانوادگی با ظرفیت‌های متفاوت، رستوران‌های لوکس ايراني و فرنگي دائمي و فصلي با منوهاي غذايي بین‌المللی، مراکز تجاري متنوع و امکانات ورزشي به همراه بهره‌مندی از نيروهاي جوان و مجرب صنعت هتلداري تنها بخشي از وجه تمايز هتل پارسيان استقلال با ساير مراکز اقامتي و پذيرايي فعال در ايران است که خاطره ماندگاري را براي همه ميهمانان محترم اين هتل رقم می‌زند.
هتل پارسيان استقلال از بهترین هتل های تهران و بهترین هتل های ایران که همواره به ميزباني از هیئت‌های ويژه سياسي، اقتصادي، بازرگاني و تجاری داخلي و خارجی، برگزاري همایش‌ها و کنفرانس‌های ملي و بین‌المللی، ارائه خدمات به گروه‌های پروازي خطوط بین‌المللی و همچنين ميزباني از خيل عظيم گردشگران داخلي و خارجي به خود می‌بالد.
هتل استقلال به طور مداوم با تقويت نقاط مثبت، رسالت خدمت‌رسانی خود به ميهمانان محترم، از همه امکانات و ظرفيت خود براي افزايش ارتقا کيفيت خدمات و در نتيجه جلب حداکثري رضایت‌مندی مشتريان بهره می‌گیرد تا بيش از گذشته نامي نيک در عرصه خدمات‌رسانی از خود برجاي گذارد.
از مهم ترین امتیازات ویژه رزرو و اقامت در این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های ایران هم‌جواری با زيباترين خيابان تهران – خيابان وليعصر (عج)- که پیاده‌روی در آن به خصوص در عصرهای بهاری و پاییزی از جمله جاذبه‌های گردشگري پايتخت ايران به شمار می‌آید، فاصله کمتر از 5 دقيقه با نمايشگاه بین‌المللی تهران، سالن اجلاس سران و سازمان صداوسیمای جمهوري اسلامي ايران، دسترسي آسان به مراکز متعدد تاريخي، ديدني، درماني و آموزش عالي تهران بزرگ، فاصله ده‌دقیقه‌ای با مرتفع‌ترین و طولانی‌ترین تله‌کابین دنيا (تله‌کابین توچال)، مجموعه فرهنگي سعدآباد و پارک زيباي ملت، فاصله 50، 20 و 25 دقیقه‌ای به ترتيب با فرودگاه بین‌المللی امام خميني (ره)، فرودگاه مهرآباد و ايستگاه راه آهن است. ميهمانان اين هتل مجلل می‌توانند ضمن اقامتي دلنشين در آن، بدون دغدغه به اهداف خود از سفر به پايتخت ايران دست يابند.

امکانات هتل پارسیان استقلال تهران

504 باب اتاق و 48 سوئيت مجهز به لوازم لوکس و مجلل که همگي داراي سیستم‌های امنيتي ضدحريق، صندوق امانات شخصي، تلفن، تلويزيون، کانال‌های ماهواره، اينترنت پرسرعت، ميني بار، خدمات 24 ساعته روم سرويس و ديگر ملزومات ويژه هتل‌های 5 ستاره است بخشي از توانمندی‌های اقامتي هتل پارسيان استقلال را تشکيل می‌دهند.
سوئیت‌های بزرگ برج غربي هتل با 2 اتاق‌خواب جداگانه داراي چشم‌اندازی بديع از شهر تهران و همچنين سوئیت‌های بزرگ برج شرقي با يک اتاق‌خواب و اتاق برگزاري جلسه با چشم‌اندازی زيبا به ارتفاعات شمال تهران در طبقات فوقاني دليل ديگري براي منحصربه‌فرد بودن هتل پارسيان استقلال است. خاطرنشان می‌سازد تمام 42 باب سوئیت‌های کوچک اين هتل به مدرن‌ترین تکنولوژي و تجهيزات ارتباطي، مبلمان و دکوراسيون هنرمندان ايراني تجهيز شده است.

رستوران رز هتل استقلال

رستوران رز با ظرفيت 78 نفر به دليل بهره‌مندی از کادري جوان و مجرب، دکوراسيون مجلل، چشم‌اندازی غیرقابل‌توصیف به کوه‌های شمال تهران و منوهاي غذايي متنوع ايراني و فرنگي در نوع خود بی‌نظیر است. بدون شک لذت پذيرايي در اين رستوران سال‌های سال در خاطره ميهمانان به يادگار خواهد ماند.

رستوران فصلی سرسبز هتل استقلال

چنانچه قصد تجديد خاطره و ديدار گرم با دوستان خود را داريد نشاني رستوران سرسبز هتل پارسیان استقلال را به آنها بدهيد تا در محيطي کاملاً دوستانه و صميمي، ديدارها تازه گردد. رستوران فصلی سرسبز يکي از زيباترين و دنج‌ترین رستوران‌های تهران است که رضايت مشتريان نشان از خدمات خوب هتل دارد.

کافی‌شاپ لابي هتل استقلال

کافی‌شاپ لابي زيباي هتل پارسيان استقلال با خدمات تمام ‌وقت به ميهمانان همراه با اجراي زنده پيانو و سرو لذيذترين دسرها و گواراترين نوشیدنی‌ها، خاستگاه علاقه‌مندانی است که طالب محيطي هستند تا فارغ از هياهوي زندگي شهري، لحظاتي را در کنار اعضاي خانواده يا دوستان خود در آرامش طي کنند.
استخر، سونا و باشگاه ورزشی هتل استقلال
با شنا در استخر زیبای هتل، می‌توانید تمامی دغدغه‌های روزمره خود را دست‌کم برای مدتی کوتاه فراموش کنید. با استفاده از تجهیزات پیشرفته کلوپ ورزشی، میهمانان هتل می‌توانند تمرینات ورزشی خود را در زمان اقامت در هتل نیز ادامه دهند.

زمين تنيس هتل استقلال تهران

در هتل استقلال تهران که از بهترین هتل های ایران است، آکادمي تنيس هتل پارسيان استقلال که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصي طراحي و تجهيز شده است، داراي 2 زمين مسقف در ابعاد 20 در 40 مترمربع است و به دليل مجهز بودن به سیستم‌های گرمايشي و سرمايشي قابليت استفاده در تمام فصول سال را دارد. با استفاده از سيستم مه‌پاش در بالاي خط سرويس مسئله گرماي هوا حل شده و علاوه بر خنک‌کردن هوا، رطوبت مطلوبي نيز به هوا اضافه می‌شود و اين باعث تنفس راحت‌تر هوا می‌شود.

خدمات رفاهي و تجاري هتل استقلال

در این هتل برای راحتی مهمانان امکانات جانبی بسیاری فراهم شده است. شعب بانک سينا، طلا و جواهر و عتیقه‌جات، نمايشگاه و فروشگاه تابلو نقاشي و صنایع‌دستی، خدمات فیلم‌برداری و عکاسي، خدمات منشی‌گری (بیزینس سنتر)، آرايشگاه مردانه، فروشگاه مصنوعات چرمي و انواع هدايا، صرافي، خدمات تشريفات خودرويي، پارکينگ با ظرفيت 350 اتومبيل، لاندري (خشک‌شویی)، انبار چمدان، صندوق امانات رايگان، دستگاه خودپرداز بانک، فروشگاه کت‌وشلوار، فروشگاه خشکبار، تاکسي سرويس 24 ساعته و pickup به مرکز شهر، فرودگاه و اماکن ديدني و تفريحي تهران بزرگ از ديگر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هتل 5 ستاره پارسيان استقلال است.

3- هتل عباسی اصفهان

سوئیت مجلل هتل عباسی اصفهان معماری شکوهمند ایران همواره چون گوهری تابان در میان آثار معماری جهان می‌درخشیده و از مرتبه‌ای بلند برخــوردار بوده است. در این میان، معمـاری مکتب اصفهان در دوره‌های گوناگون طلایه‌دار این راه پرشکـوه بوده و نام هنر و فرهنگ ایران را در گوشه‌وکنار جهان بلندآوازه ساخته است. در دوره صفـوی، شهر اصفهان از چنان عظمت و شکوهی بهره‌مند شد که نصف جهانش نامـیدند.
در میان آثار معماری باقیمانده از عصر صفوی، مجموعـه مدرسـه، بازارچه و کاروان‌سرایی برجای‌مانده است که در کنـار خیـابان چـهارباغ اصفهان چون گوهری یگانه می‌درخشد. این مجموعه به دستور شاه سلطان حسین صفوی ایجاد شده است و وی این مجموعه را به مادر خویش پیشکش نموده است. این کاروان‌سرا در سال 1336 شمسی تبدیل به هتلی تشریفاتی، مدرن و باشکوه گردیده است.
کهن‌ترین مهمان‌سرا جهان که از بهترین هتل های ایران در شهر اصفهان است همینجاست. در اصفهان، چهارباغ عباسی؛ بازمانده‌ای از معماری مکتب اصفهان و دوران شکوهمند عصر صفوی؛ مهمان‌سرای عباسی، در حال حاضر بنایی با قدمت بیش از 300 سال است که در دل شهر اصفهان جای گرفته و عصاره‌ای از هنر بی‌بدیل ایران‌زمین را جلوه‌گر ساخته است؛ بنایی که به اذعان گردشگران داخلی و خارجی، مورخان و معماران برجسته و به‌زعم جهانگردان حرفه‌ای، یکی از زیباترین مهمان‌سراهای جهان و از بهترین هتل های ایران لقب گرفته است.
مهمان‌سرای عباسی که از بهترین هتل های اصفهان از نظر مسافران است، دارای 225 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان است که شامل اتاق‌های معمولی یک تخته و دو تخته، چشم‌انداز و پردیس، سوئیت‌های معمولی، قاجار، صفوی، سبز و نیز آپارتمان دو و سه‌خوابه بوده و همگی اتاق‌ها مجهز به سیستم‌های ایمنی ویژه و مطابق با اصول استانداردهای بین‌المللی و روز دنیا هستند.
نمای استثنایی و زیبای باغ و گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ منظره‌ای چشم‌نواز و بدیع را برای اتاق‌های مشرف به باغ به ارمغان می‌آورد. تزئینات شگفت‌انگیز و معماری سبک قاجار و صفوی در برخی از سوئیت‌ها از جمله عناصر طراحی داخلی است که در کمتر هتلی در دنیا نظیر آن یافت می‌شود. تصور کنید چقدر تجربه چنین اقامتی می تواند شاهانه و لذتبخش باشد.

رستوران چهلستون هتل عباسی

تالار چهلستون هتل عباسی اصفهان از جذاب ترین محل های صرف غذا در میان بهترین هتل های ایران است و در دو طبقه و با ظرفیت 400 نفر، گنجینه‌ای از هنر معماری و ظرافت منحصر به فرد هنرمندان اصفهانی است. موزه‌ای از اصیل‌ترین و زیباترین‌ها؛ تجسم عینیِ معجزه هنر در کالبدی که امروز به عنوان رستوران اصلی مهمان‌سرا به کار می‌رود. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و دسر سرو می‌گردد. ساعات کاری این رستوران ظهرها از ساعت 12 الی 15 و شب‌ها از ساعت 19 الی 23 است.

سالن صبحانه‌ هتل عباسی

نقش‌ها و آیینه‌کاری‌های این تالار به سبک قاجار است. طرح‌های گل و مرغ اثر هنرمند فقید سید جعفر رشتیان و تک‌چهره‌ها کار استاد ابراهیم جبار بیگ است. در فاصله بین تالار صرف صبحانه و راهرو اتاق‌ها، سالن کوچکی قرار دارد که دیوارهای آن به دقیق‌ترین صورت تُنگ بری و مقرنس‌کاری شده است و اتاقِ موسیقیِ کاخ عالی‌قاپو را در ذهن تداعی می‌کند. نمای زیبای گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ که از پنجره‌های کوچک چوبی این تالار خودنمایی می‌کند؛ لذت صرف صبحانه‌ای کامل و متنوع را دوچندان می‌سازد.

کافه تریا نقش‌جهان هتل عباسی

کافی شاپ نقش‌جهان آمیزه‌ای از نقش‌های زیبا و طرح‌های ماندگار و جلوه‌گاه هنر قدیم و اصیل ایرانی است که فضایی دلنشین را برای دیدارهای رسمی و دوستانه شما فراهم می‌آورد. این کافی شاپ از ساعت 8 الی 23 با سرو انواع قهوه، کیک و دسر، گلاسه، بستنی و همچنین انواع پیتزا و فست‌ فود آماده میزبانی از میهمانان گرامی است.

سفره‌ خانه سنتی هتل عباسی

سفره‌خانه سنتی مهمان‌سرا، در انتهای محوطه باغ و در ضلع شرقی آن قرار دارد. این سفره‌خانه 20 سال پیش بازسازی شد و اکنون در دو بخش سرپوشیده و فضای باز، میزبانی باشکوه برای مهمانان خود است. در بخش سرپوشیده رستوران، طرح و نقش خاص سقف و دیوارها، نوع چیدمان و سبک میزبانی، شما را به گذشته‌های ناب و خاطره‌انگیز می‌برد تا لذت دیروز را به امروز پیوند زده و خاطره‌ها را به شیرینی هر چه دل‌نشین‌تر ثبت کنید. ساعات کاری سفره‌خانه مهمان‌سرای عباسی شب‌ها از ساعت 19 الی 23 است.

رستوران چشم‌انداز هتل عباسی

از بلندای این نقطه، تمام شهر زیر پای توست. با ایستادن در فضای باز رستوران چشم‌انداز واقع در بام مهمان‌سرا می‌توان نمایی 360 درجه از شهر اصفهان را مشاهده کرد؛ تصویری که نه تنها برای گردشگران داخلی و خارجی که برای بسیاری از شهروندان اصفهانی نیز جالب و هیجان‌انگیز است. رستوران چشم‌انداز، 250 نفر ظرفیت دارد و گزینه‌ای بسیار مناسب برای مهمانی‌های خانوادگی، جمع‌های دوستانه و یا گردهمایی شغلی صمیمانه به شمار می‌آید.

4- هتل باغ مشیر الممالک یزد

سوئیت دو تخته توئین هتل باغ مشیر الممالک یزددر لیست بهترین هتل های ایران هتل باغ مشیر الممالک یزد نیز به چشم می خورد. هتل مشیر ممالک یزد، از بهترین هتل های یزد است و در واقع باغ هتلی واقع در بافت قدیمی یزد است که قدمتی مربوط به دوره قاجاریه دارد. باغ اختصاصی هتل مشیر ممالک یزد جان می‌دهد برای قدم‌زدن کنار یار!
در این هتل چهار ستاره ۱۰۶ واحد اقامتی ساخته شده که در سه طبقه پراکنده شده‌اند. سوئیت کانکت شش‌نفره، سوئیت کانکت پنج‌نفره، اتاق چهار تخته ویژه، سوئیت دونفره رویال، اتاق‌های دو تخته دبل و توئین با منظره باغ، اتاق‌های دبل و توئین عادی و… از انواع فضاهای اقامتی هتل چهار ستاره مشیر ممالک هستند.

امکانات و خدمات هتل هتل مشیرالممالک

فضای هتل مشیرالممالک یزد که از بهترین هتل های ایران در یزد است طوری مهندسی شده تا مسافران دارای معلولیت جسمی نیز بتوانند در هتل مشیر ممالک یزد اقامت داشته باشند. خدمات پزشکی فوری، آسانسور، سرویس بهداشتی رمپ دار، سینک‌های روشویی کوتاه، مراقبت‌های پرستاری، کرایه ویلچر و… از انواع خدماتی هستند که برای این مسافران عزیز فراهم شده‌اند.
برای صرف نوشیدنی گرم و گپ و گفت با دوستان، سری به چای‌خانه سنتی هتل مشیر ممالک یزد بزنید. درصورتی‌که با ماشین شخصی به یزد می‌روید، نگهداری از آن را به پرسنل مجرب پارکینگ هتل بسپارید؛ در غیر این صورت می‌توانید از تاکسی‌سرویس مشیر ممالک برای گردش در شهر کمک بگیرید.

موقعیت مکانی هتل مشیرالممالک

این هتل چهار ستاره که از بهترین هتل های ایران و محبوب‌ترین هتل های یزد در حاشیه بافت قدیم یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیر ممالک قرار گرفته است. هتل مشیر ممالک یزد ۴.۵ کیلومتر تا مسجد جامع فهرج، ۳.۹ کیلومتر تا مجموعه گردشگری خان، ۵.۳ کیلومتر تا مجتمع تجاری تفریحی ستاره یزد، ۸.۴ کیلومتر تا آتشکده زرتشتیان، پنج کیلومتر تا آب‌انبار شش بادگیری، ۶.۳ کیلومتر تا خانه لاری‌ها، چهار کیلومتر تا میدان امیرچخماق، ۱۴ کیلومتر تا دخمه زرتشتان و سه کیلومتر تا باغ دولت‌آباد فاصله دارد. این هتل حدودا هشت کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد دورتر است. خدمات ترانسفر رایگان هتل دغدغه رفت‌وآمد را برای شما حل می‌کند.

5- هتل ترنج کیش

اتاق ماه عسل هتل ترنج کیشکیش زیبایی‌های زیادی را در دل خود جای‌ داده است و هر طرف آن را که نگاه کنید هتل های بسیار متنوعی را برای اقامت مهمانان فراهم کرده است. اینکه یکی از مجلل‌ترین و بهترین هتل های ایران در این جزیره زیبا باشد، عجیب نیست. هتل ترنج کیش تمام ستاره‌های آسمان هتلداری را از آنِ خودکرده و گران‌ترین هتل ایران هم به شمار می‌رود. هتل ترنج همچنین اولین هتل دریایی کشور است که در شمال غربی جزیره واقع شده است. بهتر است کمی با امکانات این هتل آشنا شوید:
ترنج که در میان هتل های کیش سرآمد است، دوفاز ساحلی و دریایی دارد. در قسمت دریایی هتل سوئیت‌هایی با پنجره‌های شیشه‌ای انتظار شما را می‌کشند تا از پس آنها گیاهان دریایی و آبزیان را تماشا کنید. در فاز ساحلی یک کافی شاپ سنتی یا بهتر بگوییم لمکده ساحلی با تخت‌های چوبی وجود دارد که عطر خوش چای ایرانی را به مشامتان هدیه می‌کند. البته این کافه نوشیدنی‌های متنوع دیگری هم دارد به ‌اضافه یک رستوران ساحلی که ناهار و شام را به صورت بوفه سرو می‌کند.
در هتل ترنج کیش که که از خاص ترین و بهترین هتل های ایران است، سوئیت‌های فلَت، یک‌خوابه رویال و یک‌خوابه VIP هتل ترنج با آرایش خاصی کنار هم قرار گرفته‌اند تا طرح اصیل ایرانی بته جقه را به نمایش بگذارند.
هتل ترنج، از بهترین هتل های کیش از یک اسکله چوبی برای پیوند همه بخش‌های هتل به هم استفاده شده و لابی زیبای هتل با نورپردازی و دکوراسیون مجلل خود یک فضای عالی برای گپ‌های صمیمانه شما فراهم می‌کند. هتل ترنج یک دنیا امکانات دیگر هم دارد که کافه گلف، رستوران تاج، رستوران خورشید، عکاسی، خودروهای اجاره‌ای، اتاق بازی با میز بیلیارد و فوتبال دستی، کانتر گردشگری و اورژانس فقط بخشی از آن هستند.

6- هتل قصر طلایی مشهد

اتاق سه تخته هتل قصر طلایی مشهدهتل بین‌المللی قصر طلایی از مجلل‌ترین هتل‌ و بهترین هتل های ایران در شهر مشهد است. حاج محمود سزاوار و پسرش حاج امیر سزاوار این هتل را در سال 1386 تأسیس کردند. پس از فوت حاج محمود سزاوار دربندی در اسفند 1387، پسر دومش عملیات ساخت را ادامه داد. طراحی این هتل با استفاده از تکنیک‌های منحصر به فرد معمار بین‌المللی محمود سزاوار انجام شده است. این هتل در سال 1389 به بهره‌برداری رسید.
هتل قصر طلایی که در میان هتل های مشهد مانند طلا می درخشد و از بهترین هتل های مشهد است، یک هتل 20 طبقه با 358 اتاق متنوع است، بالاترین حد امنیت، آسایش و بهترین امکانات برای مهمانان فراهم شده است. انواع اتاق‌های مختلف هتل قصر طلایی شامل سوئیت پرزیدنت، سوئیت رویال، سوئیت جونیور، سوئیت سنیور، سوئیت امپریال هست. اتاق‌های آتریوم نیز در این هتل ایجاد شده‌اند که در طبقات پنجم تا شانزدهم جای دارند، و نمای این اتاق‌ها رو به آتریوم (فضای باز داخل هتل) است.
هتل مجلل قصر طلایی دارای پارکینگ با ظرفیت بالا، مجموعه ورزشی مجهز (شامل استخر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی)، محل تفریح و بازی کودکان، رستوران‌های متعدد با منو انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی است. هتل قصر طلایی مشهد دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری مانند آرامگاه نادر، گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی، بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، مراکز خرید و مسجد تاریخی گوهرشاد مشهد دارد.

7- هتل درویشی مشهد

سوئیت دبل هتل درویشی مشهدهتل معروف پنج ستاره درویشی واقع در مشهد از بهترین هتل های مشهد و همینطور از خوشنام ترین و بهترین هتل های ایران است که در سال 1391 افتتاح شد. ساختمان این هتل 22 طبقه است که 230 اتاق مختلف را در خود جای‌داده است. هتل مجلل درویشی از مرتفع‌ترین هتل‌های شرق ایران است.
اتاق‌های هتل درویشی مشهد شامل اتاق یک تخته اکونومی، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق سه تخته اسپا، سوئیت دونفره فصل، اتاق کوئین برای دو نفر، اتاق امپریال برای سه نفر، سوئیت امپریال برای دو نفر، اتاق آینده برای دو نفر، پنت هوس روم برای دو نفر، پنت هوس اسپا برای دو نفر، اتاق دوبلکس پرزیدنتال برای دو نفر، دوبلکس ملل (چین – هند – عرب) برای چهار نفر و دوبلکس ملل (ایران باستان – ایران اسلام – مصر) برای چهار نفر است.

8- هتل سورینت مریم کیش

اتاق دو تخته دبل هتل سورینت مریم کیش عضور دیگر لیست بهترین هتل های ایران در کیش هتل سورینت مریم است. این هتل چهارستاره که معماری باروک اروپایی آن چشم‌ها را به خود خیره می‌کند، هم در مجاورت دریای خلیج فارس است و هم به بهترین مراکز خرید کیش از جمله مروارید، سارینا و زیتون نزدیک می‌باشد.
کافی است سری به سوئیت‌های مجلل این هتل از دوتخته دبل استاندارد تا جونیور و پرزیدنتال بزنید تا طراحی و امکانات مدرن آن شما را مسحور خود کند. اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل، رستوران زیبا و لوکس که هم غذای ایرانی سرو می‌کند و هم فست‌فود، اتاق بازی و کافی شاپ، طعم خوش یک اقامت لوکس را به شما ارزانی می‌دارد.
هتل مریم کیش با تسهیلاتی چون امکان حرکت ویلچر در داخل اتاق و سرویس بهداشتی که برای معلولین در نظر گرفته و امکاناتی چون خشک‌شویی، دستگاه خودپرداز، گیم‌نت، مینی بار، کافی شاپ، فضای سبز، اتاق جلسات و تاکسی سرویس در کنار پرسنل حرفه‌ای و خوش‌برخورد خود را در دل مسافران کیش جای‌داده است.

9- هتل ارگ جدید یزد

اتاق دو تخته توئین هتل ارگ جدید یزد یکی دیگر از بهترین هتل های ایران در اولین شهر خشتی جهان یعنی یزد جای گرفته است. هتل ارگ جدید یکی از مجلل‌ترین هتل های ایران است. هتل ارگ جدید یزد که در همسایگی دخمه زرتشتیان قرار گرفته و معماری سنتی و مدرن را با هم ترکیب کرده است.
نمای هتل آجر و کاهگل است و بسیار مورد توجه گردشگران خارجی که از این شهر بازدید می کنند قرار می گیرد. درون هتل و اتاق‌ها معماری مدرن دارند. در 150 اتاق و سوئیت این هتل چهار ستاره بهترین امکانات قرار گرفته است. در هتل ارگ جدید می‌توانید بهترین تجربه شادی، پذیرایی و حتی همایش و کنفرانس را در تالارهای پذیرایی، رستوران و سالن همایش‌های آن داشته باشید. سالن بیلیارد و پینگ‌پنگ، مرکز تجاری، زمین والیبال و آرایشگاه هم در هتل ارگ جدید یزد پیش‌بینی‌شده است.

10- هتل کوثر اصفهان

اتاق دو تخته توئین هتل کوثر اصفهاندر میان مقاصد گردشگری متنوع در ایران، برخی شهرها مانند شهر اصفهان آوازه جهانی دارند و معمولاً شهر اصفهان و شهر شیراز از شهرهایی هستند که برای تورهای ورودی جزو مقاصد برنامه سفر در نظر گرفته می‌شوند. این شهرها جاذبه‌های بسیار زیادی دارند که برای بازدید از آن‌ها نیاز به یک برنامه سفر دقیق و منظم است. هتل و اقامتگاه از اجزای مهم برنامه سفر است. به همین جهت ما نیز در این صفحه به معرفی هتل پارسیان کوثر اصفهان می‌پردازیم.
در میان هتل‌های اصفهان می‌توان هتل پارسیان کوثر اصفهان را یکی از هتل‌های ایده‌ال برای اقامت گردشگران داخلی و همین‌طور توریست‌های خارجی در نظر گرفت. چرا که موقعیت جغرافیایی هتل پارسیان کوثر اصفهان برای اقامت بسیار مطلوب است و نمایی از شهر را پیش روی مهمانان می گذارد که مطلوب هر مسافری است. هتل پارسیان کوثر اصفهان جنب سی و سه پل یکی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مشهور این شهر واقع شده است.
هتل پارسیان کوثر اصفهان از مشهورترین و بهترین هتل های اصفهان است و در سال ۱۳۴۷ احداث شده است. هتل بین‌المللی پارسیان كوثر اصفهان در حاشيه رودخانه زاینده‌رود شهر اصفهان در جوار پل تاريخي سي و سه پل و در زمینی به مساحت 11000 مترمربع احداث شده است.
اين هتل در ابتدای تأسیس ۱۳۰ باب اتاق داشته و با نام هتل شرايتون و زير نظر هتل‌های بین‌المللی زنجیره‌ای شرايتون در سال ۱۳۵۰ به بهره‌برداری رسید. در حال حاضر این مجموعه اقامتی زيرمجموعه شركت هتل‌های بین‌المللی پارسيان در ایران است.
در حال حاضر هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان که از بهترین هتل های ایران در شهر اصفهان است، دارای ۲۲۵ باب اتاق متنوع در هفت طبقه و دو ساختمان است. تمام امکانات هتل‌های پنج‌ستاره در فضاهای عمومی و فضاهای داخل اتاق‌ها برای رضایت هرچه بیشتر مهمانان به بهترین شکل فراهم شده است.
با توجه به وجود رستوران‌های متعدد از قبیل رستوران فضای باز، رستوران ایتالیایی و رستوران سنتی همچنین دارابودن امکانات باشگاه ورزشی مجهز و نیز سالن‌های متعدد برگزاری مراسمات متنوع، هتل پارسیان کوثر اصفهان در بین شهروندان اصفهانی نیز بسیار محبوب است. ضمناً هتل پارسیان کوثر اصفهان در سال ۱۳۹۶ نشان استاندارد ملی ایران به‌عنوان اولین هتل ۵ ستاره در ایران را کسب کرده است.

11- هتل صفائیه یزد

اتاق دو تخته دبل هتل صفائیه یزدهتل پارسیان صفائیه در صدر لیست بهترین هتل های یزد و همین‌طور جزو لیست بهترین هتل های ایران است. یکی از 22 هتل مجموعه شرکت هتل‌های پارسیان است که از سال 1335 تأسیس گردیده است. این هتل از دو قسمت باغ و جدید تشکیل شده است. هتل صفائیه در محله صفائیه شهرستان یزد واقع شده که از لحاظ موقعیت مکانی به مراکز خرید شهر و آثار باستانی آن نزدیک است.
هتل صفائیه یزد از بهترین هتل های ایران در یزد است که می توانید برای اقامت خود در این شهر به صورت آنلاین رزرو کنید. این هتل در یکی از بهترین و خوش آب‌ و هوا ترین مناطق یزد با دسترسی آسان به مرکز شهر و جاذبه‌های دیدنی شهر یزد با امکانات کامل رفاهی و تجهیزات مدرن، آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران یزد است.
به طور کلی هتل صفائیه از سه بخش هتل جدید و قدیم و فاز تشکیل می‌شود. هتل جدید شاهکاری از تلفیق معماری مدرن و سنتی با خصوصیات منحصر به فرد است که در سال ۱۳۸۶ در قسمت ورودی مجموعه در سه طبقه بنا شد. هتل قدیم با مسافت ۵ دقیقه‌ای از هتل جدید قرار دارد که به آن هتل باغ نیز گفته می‌شود.
این هتل باغ که در میان هتل های یزد بسیار منحصر به فرد است، در سال ۱۳۳۵ فعالیت خود را شروع کرد. آخرین بازسازی هتل باغ که از مشهورترین هتل های یزد است در سال ۱۳۹۲ انجام شده است. فاز یک و دو در سال ۱۳۷۸ بین هتل جدید و هتل باغ ساخته شدند. این قسمت از هتل دارای یک حیاط مرکزی دایره‌ای‌شکل است که اتاق‌ها دور این حیاط ساخته شده‌اند.
هتل پارسیان صفائیه که از بهترین هتل های ایران در یزد است دارای سه سالن کنفرانس و تشریفات است که هر یک جزو مطرح‌ترین سالن‌ها در یزد شناخته می‌شوند و میزبانی اکثر مراسم‌های مهم شهری را به عهده دارند. سالن کنفرانس نظامیه در هتل جدید و سالن‌های خیام و حافظ در هتل باغ با ظرفیتی در حدود ۳۰۰ نفر آمادگی پذیرایی و میزبانی از مراسم را دارند.

12- هتل بزرگ گیلان (کادوس) رشت

اتاق دبل هتل کادوس رشتهتل پنج ستاره کادوس رشت یا به عبارتی هتل بزرگ رشت، از هتل‌های مجلل در منطقه شمال ایران و در میان هتل های رشت بهترین هتل این شهر زیبا است. هتل کادوس با موقعیت جغرافیایی مناسب خود، دسترسی به بازارها و مرکز شهر را برای مهمانان مقیم آسان کرده است. همچنین هتل کادوس رشت با ارائه امکانات اقامتی مناسب و محیطی آرام، اقامتگاهی بی‌نظیر ایجاد کرده است.
در میان بهترین هتل های رشت، هتل بزرگ رشت تنها هتل 5 ستاره شهر رشت است. این هتل زیرمجموعه گروه هتل‌های آریا است. فعالیت هتل کادوس در سال 1362 آغاز شده است. این هتل چهارطبقه در سال 1391 بازسازی شده و دارای 96 واحد اقامتی است. در طبقه همکف این هتل که از بهترین هتل های ایران در رشت است، رستوران و کافی شاپ هتل کادوس رشت جای دارد. این هتل دارای سالن صرف صبحانه برای مهمانان مقیم است.
فضای سبز بسیار آرامش‌بخش و چشم‌نواز اطراف هتل امکان پیاده‌روی را برای مهمانان فراهم می‌کند. از دیگر امکانات رفاهی هتل کادوس می‌توان به استخر روباز و زمین تنیس اشاره کرد. در داخل هتل کادوس رشت سالن همایش به ظرفیت 200 نفر ایجاد شده است. از این سالن می‌توان برای میزبانی از همایش‌ها و برگزاری جلسات کاری استفاده کرد.

13- هتل بزرگ شیراز

اتاق دو تخته توئین هتل بزرگ شیراز اگر فقط یکی از هتل های شیراز را بخواهیم به عنوان بهترین هتل این شهر و جزو لیست بهترین هتل های ایران معرفی کنیم، تنها نام هتل بزرگ شیراز کافی خواهد بود. هتل بزرگ شیراز بهترین و لوکس‌ترین هتل شیراز است و دارای موقعیت مکانی عالی است؛ چرا که در نزدیکی دروازه قرآن و آرامگاه خواجوی کرمانی ایجاد شده است.
این هتل لوکس و پنج ستاره شیراز یکی از لوکس‌ترین و محبوب‌ترین هتل های شیراز است. این هتل مجلل 158 واحد اقامتی در کنار رستوران ایرانی، رستوران ایتالیایی، کافی شاپ و فست‌فود را دارا است. رستوران گردان هتل بزرگ شیراز نیز یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این هتل برای مهمانان و شهروندان شیرازی است.
از جمله مهم‌ترین امکانات تفریحی هتل بزرگ شیراز، هتلی محبوب در لیست بهترین هتل های ایران، که گل سرسبد بهترین هتل های شیراز است، می‌توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی اشاره کرد. استفاده از مجموعه ورزشی این هتل لوکس و مجلل شیراز در برخی از ساعات روز برای مهمانان رایگان اعلام شده است.
سرو صبحانه نیز برای مهمانان در این هتل رایگان اعلام شده است. هتل بزرگ شیراز همچنین امکانات مناسبی برای میزبانی رویدادهای مهم کاری و تجاری داخلی و خارجی را دارا است. سالن آمفی‌تئاتر، سالن تشریفات، سالن اجتماعات و اتاق جلسات این هتل در رویدادهای متنوع بهترین محل برای میزبانی هستند.
واحدهای اقامتی لوکس و مدرن این هتل که از بهترین هتل های شیراز است، چشم‌انداز رو به شهر شیراز را دارا است. دسترسی به اینترنت هم در لابی و هم در واحدهای اقامتی هتل میسر است. همچنین هتل بزرگ شیراز یک واحد فروشگاهی عرضه صنایع‌دستی را دارا است. پارکینگ، کافی شاپ، کافی‌نت و صندوق امانات تنها گوشه‌ای دیگر از امکانات این هتل لوکس و مجلل شیراز است. هتل بزرگ شیراز را بسیاری با نام هتل دروازه قرآن شیراز نیز می‌شناسند.
هتل بزرگ شیراز که جزو مشهورترین و بهترین هتل های ایران است میزبانی متفاوت برای گردشگران ایرانی و خارجی است که سالانه به عشق جاذبه‌های بی‌رقیب و دیدنی‌های شیراز از قبیل تخت‌جمشید، آرامگاه حافظ و آرامگاه سعدی به این شهر خوش‌آب‌وهوا و تاریخی راهی سفر می‌شوند. واحدهای اقامتی هتل بزرگ شیراز شامل اتاق دبل و توئین، فولبرد و سوئیت چهار نفره هستند که می‌توانید از وب سایت ایران هتل با تخفیف رزرو کنید.
رستوران ایرانی واقع در طبقه چهارم با ظرفیت 300 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می‌کند. فست‌فود پانارامیک واقع در طبقه سیزدهم با ظرفیت 300 نفر وعده شام را سرو می‌کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه ششم با ظرفیت 100 نفر از 8 صبح تا 11 شب فعال است. رستوران ایتالیایی و گردان هتل تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
اگرچه این هتل که از بهترین هتل های ایران در شیراز است در قسمت ورودی شیراز جای گرفته است فاصله آن تا حافظیه و باغ ارم 5 دقیقه با خودرو و تا آرامگاه سعدی و آرامگاه شاه‌چراغ و باغ دلگشا تنها 10 دقیقه با خودرو است. از این هتل تا باغ جهان‌نما تنها 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارید.
برای رفتن به مسجد و بازار وکیل که از جاذبه‌های تاریخی و بخشی از مجموعه زندیه هستند، باید مسافت 13 دقیقه‌ای را با خودرو طی کنید. فاصله هتل بزرگ تا مرکز خرید نگین فارس 25 دقیقه رانندگی است. برای بازدید از آرامگاه کوروش کبیر 1 ساعت و 20 دقیقه باید رانندگی کنید.
جمع بندی:
در این لیست تنها به تعدادی از هتل های شاخص و مطرح در میان بهترین هتل های ایران پرداختیم. معیار انتخاب این هتل ها امکانات، خدمات، معماری بناها، موقیعت و دسترسی و همچنین نظرات مهمانان داخلی و گردشگران خارجی بوده است که از این هتل ها برای اقامت استفاده کرده و از خدمات ارائه شده راضی بوده اند.
تمامی هتل هایی را که به عنوان بهترین هتل های ایران معرفی کردیم می توانید با جزئیات بیشتر در ایران هتل آنلاین بررسی کنید و در صورتی که متناسب با خواسته های شما باشند به سهولت تنها از طریق چند کلیک ساده رزرو کنید. همانطور که در ابتدای صفحه نیز اشاره کردیم، لیست بهترین هتل های ایران همواره می تواند تکمیل شود و هتل های جدیدتر با امکانات بیشتر در شهرهای دیگر نیز می توانند به این لیست اضافه بشوند.
اگر فکر می کنید جای هتلی در لیست بهترین هتل های ایران خالی است، تنها کافیست آن را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید و در مورد تجربه سفر خود بنویسید تا ما را در تکمیل کردن این لیست یاری کنید و افراد بیشتری بتوانند از بهترین هتل ها در ایران اطلاعات بیشتری به دست بیاورند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مقایسه هتل فلامینگو و لیلیوم کیش
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر