لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> بازدید از مکان هایی که در آن ها جنایت رخ داده است
بازدید از مکان هایی که در آن ها جنایت رخ داده است

بازدید از مکان هایی که در آن ها جنایت رخ داده است

زمانی که در آمریکا صحبت از جرم و جنایت می شود کشش خاصی نسبت به این قضایا در مردم احساس می شود. به خصوص اکنون که کمپانی نتفلیکس جوایزی در زمینه فیلم مستند و اقتباسی گرفته است. به نظر می رسد مردم علاقه مند به پادکست هایی راجع به پرونده هایی هستند که بسته نشده اند. پرونده هایی خاص و پیچیده که خواب را برای چند روز از انسان می ربایند.هیچ شکی نیست که یک وسواس بیمارگونه درباره جنایت و ماهیت آن وجود دارد.
برای کسانی که کاری از دستشان برنمی آید اما در انتظار یک پادکست جنایی خوب هستند صحنه هایی از جنایت های واقعی وجود دارد که به اندازه کافی بدنام هستند که به یک تور گردشگری تبدیل شوند. این تورها به طور دقیق اتفاقاتی که رخ داده را بررسی می کنند و به جزئیاتی که باعث بدنامی آنها شده می پردازند.
با اعتماد به ایران هتل هوشمندانه سفر کنید.

10 خانه جنایت تبر ویلیسکا در آیوا
در 10 جون 1912 خانواده مور و دو مهمان آنها در یک حادثه وحشتناک جان خود را از دست دادند. اما بدترین قسمت این است که قاتل آنها هیچ وقت پیدا نشد و همه چیز تا امروز به صورت یک راز باقی مانده است. خانه ای که این جنایات (توسط تبر) در آن صورت گرفته به صورت یک متل باز است و کسانی که دل و جرئت کافی دارند می توانند شب را در آن سر کنند. بعضی ادعا می کنند که هنوز در خانه صدای این افراد که بسیار وحشیانه کشته شدند شنیده می شود و بسیاری از مردم به این خاطر شب را در آنجا می مانند.

9 تور پارلمان آمریکا یا ملکه آن درایالت واشنگتن

واشنگتن برای قاتلان سریالی غریبه نیست و شاید معروفترین آنها تد باندی باشد. با فیلم اخیر نتفلیکس و همچنین مستندی که قبل از آن منتشرشد تعجبی ندارد که بسیاری به زندگی شخصی او و کسانی که به قتل رسانده علاقه مند شوند.
در این تورها بازدیدکنندگان اطلاعاتی درباره بسیاری از قاتلین سریالی که در واشنگتن زندگی می کرده اند مانند رابرت یاتز به دست می آورند. کار این تور ایجاد وحشت برای مردم نیست و بخشی از آن بازدید از محل زندگی این قاتلین است.

معرفی 21 نمونه از تماشایی ترین پلکان ها در جهان
ادامه مطلب

8 تور قاتل زودیاک در ناحیه خلیج سانفرانسیسکو
1683220535 187 بازدید از مکان هایی که در آن ها جنایت رخ
قاتل زودیاک هیچ وقت دستگیر نشد و بدنامی او برای ساخت چند فیلم مستند و یک فیلم سینمایی که به طور خاص به قتل های او پرداخته و نوشتن چند رمان کافی بود. بدیهی است در آن زمان که مسائل قانونی و کشف جرم و جنایت مانند امروز روش های پیشرفته ای نداشت جنایات بیشتری اتفاق می افتاد به علاوه قاتل زودیاک بسیار باهوش بود و تاکتیک او در آن زمان از قدرت پلیس فراتر می رفت. ناکامی پلیس به دلیل اینکه چند دقیقه پس از قاتل به صحنه جرم می رسید تنش را چند برابر می کرد چرا که مردم احساس امنیت نداشتند. اکنون شما می توانید به یک تور 5 ساعته به دور کالیفرنیا بروید تا ببینید این جنایات در کدام مکان ها اتفاق افتاده اند.

7 تور جنایت بیکن هیل در بوستون
1683220535 803 بازدید از مکان هایی که در آن ها جنایت رخ

وقتی اسم بوستون می آید شما حتی نمی توانید میزان جرم و جنایت آن را تصور کنید. بوستون محل تعدادی از جنایات قابل توجه بوده است: جنایاتی که توسط قاتل معروف بوستون که از شیوه خفه کردن استفاده می کرده صورت گرفته است.
این تور بازدیدکنندگان را به مکان دو جنایت می برد اما مردم باور دارند که او مسئول حداقل 9 جنایت دیگر می باشد. در این تور از خانه مری سولیوان و آیدا ایگرا بازدید می کنید همچنین از خانه دکتر جرج پارکمن که توسط یکی از همکارانش در دانشگاه هاروارد در سال 1849 کشته شده است نیز بازدید خواهید کرد.

6 لیزی بردن بد و صبحانه در ماساچوست
1683220535 704 بازدید از مکان هایی که در آن ها جنایت رخ
در سال 1892 مفهوم تحقیقات قضایی در ذهن مردم نمی گنجید. وقتی جرمی صورت می گرفت پلیس بر اساس گفته های مردم و شواهد تجربی عمل می کرد و با این شیوه شواهد و مدارک دقیق به جای مانده و مظنونین واقعی بررسی و بازجویی نمی شدند هر چند در پرونده جنایات لیزی بردن باور بر این بود که خود او قاتل است.
اکثر مردم جزئیات جنایات او با تبر را می دانستند و تا به امروز مردم بسیاری باور دارند که او پدر و مادر خود را کشته است. امروزه این خانه برای افراد جسور به صورت مهمانخانه ای درآمده است.

11 مکان ممنوعه جهان برای سفر
ادامه مطلب

5 تور جفری دمر ( آدمخوار میلواکی) در ویسکانسین
1683220535 653 بازدید از مکان هایی که در آن ها جنایت رخ
این تور به قدری تاثیرگذار و واقعی به نظر می رسید که چند بار نزدیک بود تعطیل شود! همچنین دو بار در سایت گروپن ممنوع شد زیرا مردم راجع به این که آیا واقعا این تور سودی دارد یا نه کنجکاو بودند. ادعا می کنند که این تور یک ابزار آموزشی برای پلیس و دانشجویان است و اف بی آی آن را سودمند می داند اما هنوز هم هیئت قضایی آن را نپذیرفته است.
هرچند این تور برای کسانی که به جنایت های خوفناک جفری دمر که تا کنون 17 مورد آن کشف شده علاقه مندند همچنان پا برجاست و یک روانشناس نیز آن ها را همراهی می کند.

4 جاده کلینتون در نیوجرزی
1683220535 688 بازدید از مکان هایی که در آن ها جنایت رخ
با اینکه که تور واقعی برای جاده کلینتون وجود ندارد اما این نقطه برای محلیان میلفورد غربی کاملا شناخته شده است. این جاده آسفالته مستقیم به سمت جنگل های شمالی نیوجرزی می رود و افسانه های شهری آنجا را دربرمی گیرد. جنایتی که در میان این جنگل ها اتفاق افتاده باعث می شود مردم به آنجا بازگردند.
در سال 1983 یک جسد در این جنگل پیدا شد که بعدا مشخص شد مردی که پشت این قتل است آمکش مزدور، ریچارد کاکلینسکی است. این شخص مسئول صدها مورد جنایت دیگر از این نوع است.

3 مجموعه مکان های جرم در پرونده هی مین لی در بالتیمور
1683220536 551 بازدید از مکان هایی که در آن ها جنایت رخ
این تور بیشتر یک تور خود جوش است تا یک تور حرفه ای. کسانی که به پرونده هی مین لی علاقه مندند می توانند در گوگل مپ شواهد این پرونده را که راجع به دختری است که توسط نامزدش عدنان سید به قتل رسیده دنبال کنند.
شخصی مکان های مربوط به این جنایت را در نقشه مشخص کرده که مردم از آن برای بازی کردن نقش کاراگاه و حل پرونده توسط خودشان استفاده می کنند. همچنین توسط این کاراگاهان آماتور این مکان ها به مکان هایی وحشتناک که یاداور از دست رفتن جان یک انسان هستند تبدیل شده اند.

7 مکان ممنوعه که هیچ وقت نمی توانید بازدید کنید
ادامه مطلب

2 تور هرج و مرج در لس آنجلس
1683220536 628 بازدید از مکان هایی که در آن ها جنایت رخ
این تور از تورهای لس آنجلس است که همچنان محبوب باقی مانده اند. بازدیدکنندگان ساحل غربی این فرصت را دارند که توسط شاتل در نقاطی که چارلز منسون و پیروان فرقه او حضور داشته و شارون تیت را به قتل رساندند گردش کنند.
این تور به کودکان توصیه نمی شود اما جنبه اطلاعاتی دارد و وقایع و زمان آن ها را در ذهن بازدیدکننده به تصویر می کشد و یک روانشناس نیز تور را همراهی می کند. همچنین این تور به جزئیات شخصیتی قاتل و قربانیان می پردازد و یک زمینه از هر دو طرف قتل های دلخراش منسون به دست می دهد.

1 بار آخرین استراحتگاه در بندر نارنجی در فلوریدا
1683220536 646 بازدید از مکان هایی که در آن ها جنایت رخ
با اینکه جنایت حقیقی در این بار رخ نداده است اما این مکان آخرین جایی است که آیلین ورنوس که در اوایل دهه 90 مرتکب به قتل 6 مرد شد دیده شده است. او در این بار که تصویری قاب شده از او را آویخته دستگیر شد.
محلی که او قربانیانش را در آن به قتل رسانده بود فاصله چندانی با این بار ندارد و جنایات وحشتناک او در یک متل نزدیک در انتهای خیابان صورت گرفته است. این جنایات تکان دهنده الهام بخش فیلم هیولا در سال 2003 بود که در آن شارلیز ترون نقش ورنوس را ایفا کرده است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر