لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل لاله چابهار – هتلی 4 ستاره در شهر بندری چابهار
معرفی هتل لاله چابهار – هتلی 4 ستاره در شهر بندری چابهار

معرفی هتل لاله چابهار – هتلی 4 ستاره در شهر بندری چابهار

یکی از شهرهای بندری ایران که در استان سیستان و بلوچستان واقع شده است، چابهار می باشد. این شهر به عنوان تنها بندر ایران شناخته می‌شود که در کنار اقیانوس قرار دارد. به همین خاطر هم، از مناطق آزاد تجاری ایران به حساب می‌آید. چابهار که در کنار اقیانوس هند قرار دارد، از گذشته محل تجارت دریایی ایران در بخش جنوب شرقی بوده است. امروزه هم این شهر بندری محل پهلوگرفتن کشتی‌های اقیانوس‌پیما می‌باشد. اگر قصد سفر به چابهار را دارید، هتل لاله چابهار منتظر شماست!

صبحانه هتل لاله چابهار

چه وعده‌ای مهم‌تر و مقوی‌تر از وعده صبحانه؟ با اقامت در هتل لاله از بهترین هتل های چابهار بدون شک می‌توانید این وعده را نوش جان کنید. بی‌دلیل هم نیست که پزشکان و متخصصین روی این وعده اینقدر تاکیید می‌کنند. به خصوص اگر در سفرید، برای داشتن روزی پرانرژی جهت گشت و گذار به این وعده نیاز دارید. شما می‌توانید در رستوران هتل واقع در طبقه همکف، از ساعت 7:00 تا 8:30 صبحانه خود را میل کنید.

اقامت در هتل لاله

لابی هتل لاله چابهار چنانچه می‌خواهید به چابهار سفر کنید، بدون شک با اقامت در هتل لاله چابهار سفر خاطره‌انگیزی را تجربه خواهید کرد،. هتل لاله چابهار از جمله هتل‌های چهار ستاره بوده که از زیر مجموعه‌ گروه هتل‌های لاله می‌باشد. هتل لاله چابهار در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد و در حال حاضر ارائه‌دهنده بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به شما است.
تمامی سوئیت‌ها از طراحی داخلی مدرن و شیک برخوردار هستند. نکته دیگر موقعیت مکانی بسیار خوب این هتل می‌باشد که در کنار دریای عمان و مقابل پارک الغدیر قرار دارد. این موقعیت قرارگیری منجر به دسترسی مطلوب مسافرین به مناطق تفریحی چابهار شده است.
هر ساله افرد بسیاری هتل لاله چابهار را به عنوان محلی برای اقامت خود برمی‌گزینند. هتل لاله چابهار خدمات و امکانات با کیفیتی ازجمله اینترنت و پارکینگ رایگان، پرسنل حرفه‌ای و خوش برخورد، استخر، سالن بیلیارد و رستوران در اختیار مسافرین قرار می‌دهد. چنانچه تمایل دارید با جزئیات بیشتر این هتل آشنا شوید، در این مقاله همراه ما باشید. می‌خواهیم شما را با هتل لاله چابهار آشنا کنیم.

آدرس هتل لاله چابهار

چنانچه به دنبال هتلی در نزدیکی دریا می‌باشید، هتل لاله چابهار انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. ازجمله بارزترین خصوصیت این هتل، دسترسی مطلوب مسافران به مراکز تفریحی و تجاری چابهار است. این هتل در انتهای بلوار امام خمینی، مقابل پارک الغدیر واقع می‌باشد.

نحوه دسترسی هتل لاله به مراکز مهم

فضای داخلی طبقه دوم هتل لاله چابهار  به خاطر نزدیکی این هتل به دریای عمان و اسکله، توجه بسیاری از مسافرین به آن جلب شده است. به علاوه از مزایا موقعیت مکانی خوب این هتل، دسترسی راحت به مراکز تفریحی است. در ادامه این مقاله، چندین نمونه از مراکز تفریحی و مهمی که در مجاورت هتل لاله چابهار قرار دارند و تنها ۱۰ تا ۵۰ دقیقه با هتل فاصله دارند را برای شما ذکر می‌کنیم.
مرکز شهر
فرودگاه جدید چابهار
بازار سنتی بلوکان
ساحل صخره‌ای
دریاچه لیپار
کوه‌های مریخی چابهار

امکانات هتل لاله

فضای سبز هتل لاله چابهار هتل لاله از امکانات و تجهیزات ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. این امکانات باعث گشته مهمانان بتوانند اقامت لذت‌بخشی را در این هتل تجربه نمایند. برای آشنا شدن با خدمات ویژه ادامه مقاله هتل لاله چابهار را مطالعه نمایید.

امکانات عمومی هتل

پارکینگ
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی
سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو
سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو
تاکسی سرویس شبانه روزی
آسانسور
نمازخانه
صندوق امانات
لابی

خدمات غذا و نوشیدنی در هتل

کافی‌شاپ
رستوران

امکانات سفرهای کاری هتل

سالن کنفرانس

امکانات محوطه هتل

باغچه
فضای سبز

تجهیزات مدیا و دیجیتال

اینترنت در لابی
تلویزیون LED در لابی

چشم‌انداز اتاق‌های هتل

نمای رو به حیاط
نمای خیابان
نمای دریا

تسلط مکالمه کارکنان

مسلط به زبان انگلیسی
مسلط به زبان اردو

امکانات لابی

تلویزیون در لابی
مبل
میز

خدمات عمومی هتل

روم سرویس
لاندری
صبحانه در اتاق
فکس
فتوکپی
خشک‌شویی
خدمات بیدار باش
خدمات اتو
دستگاه واکس کفش

انواع اتاق هتل لاله چابهار

اتاق دو تخته توئین هتل لاله چابهارهتل لاله چابهار است از هتل‌های 4 ستاره بوده که دارای دو طبقه است. همچنین هتل به ۳۸ واحد اقامتی مجهز می‌باشد. اتاق‌ها و سوئیت‌ها هتل لاله چابهار در طبقه همکف و اول واقع شده‌اند و تمامی اتاق‌ها دارای خدمات و دسترسی‌های ویژه هستند. خدمات روم سرویس و اینترنت رایگان ازجمله نمونه‌های این خدمات می‌باشند که همه مهمانان از آن‌ها می‌توانند استفاده نمایند.
چشم‌اندازی که از پنجره اتاق‌ها و سوئیت‌ها مقابل مهمانان قرار دارد شامل دریا، حیاط و یا خیابان می‌باشد، فضای سبز بیرون از هتل هم برای افرادی که در این اتاق‌ها اقامت می‌کنند، قابل مشاهده است.

اتاق دو تخته برای یک نفر

این اتاق مبله به مساحت ۱۲ مترمربع بود که در فضای خالی خود شامل یک تخت یک‌نفره می‌شود، همینطور به تلفن، دراور، کمد لباس، یخچال و کفپوش مجهز می‌باشد.

اتاق دو تخته دبل

این اتاق ۱۲ متری که از یک تخت دو نفره برخورداراست، در طبقه اول هتل لاله قرار دارد. این اتاق هتل لاله چابهار امکان دسترسی رایگان به اینترنت و پارکینگ را به شما می‌دهد. مسافران همینطور می‌توانند از تمام امکانات این اتاق یک‌نفره نظیر دستگاه تهویه هوا مناسب، دراور، کمد لباس، اسپیلت و آباژور استفاده نمایند.

اتاق دو تخته توئین

این اتاق از دو تخت یک‌ نفره برخوردار می‌باشد. اتاق‌های توئین در طبقه اول هتل لاله چابهار قرار دارند. اتاق با امکاناتی نظیر تلویزیون، کمد لباس، مبلمان، اسپیلت و حمام مجزا، تجربه سفری فراموش‌نشدنی را برای مسافرین می‌سازد.

اتاق سه تخته

این اتاق دارای یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره است. همینطور دسترسی رایگان به اینترنت و پارکینگ را به میهمانانش ارائه می‌دهد، مسافرین این امکان را دارند تا از کلیه امکانات رفاهی این اتاق مثل تلویزیون، تهویه هوا مناسب و اسپیلت استفاده کنند.

سوئیت برای دو نفر

این سوئیت مبله، مساحت حدودی ۲۰ مترمربع دارد. با ورود، اولین چیزی که توجه‌تان را جلب خواهد کرد یک سالن نشیمن دنج و اتاق خواب مجزا می‌باشد. در اتاق این سوئیت یک تخت دونفره قرار داده شده است. همینطور شما دسترسی رایگان و خوبی به اینترنت و پارکینگ را هم دارید. خوب است بدانید در صورت درخواستتان، می‌توانید یک تخت دیگر به اتاقتان اضافه نمایید.

سوئیت رویال برای چهار نفر

در فضای خالی این سوئیت ۳۰ متری یک سالن نشیمن مجزا و دو اتاق خواب قرار داده شده‌ است. یکی از اتاق‌ها دارای یک تخت دو نفره بوده و اتاق دیگر به دو تخت یک ‌نفره مجهز می‌باشد، همینطور شما می‌توانید از خدمات ویژه‌ای نظیر تلویزیون، تهویه هوا مناسب و حمام مجزا این اتاق استفاده نمایید. بدون شک هتل لاله چابهار استراحت مناسبی را در این اتاق به شما هدیه می‌دهد.

فاصله هتل لاله چابهار با جاذبه‌های گردشگری

ویو اتاق های هتل لاله چابهار هتل لاله چابهار در یکی از چشم‌نوازترین شهرهای بندری واقع شده ‌است. این شهر با موقعیت مکانی فوق‌العاده خود هرساله میزبان مسافران زیادی است. در ادامه این مقاله قصد داریم فاصله مراکز تفریحی و تجاری مهم تا هتل لاله چابهار را بررسی نماییم.
فاصله تا خیابان سلمان: حدود ۵ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۲۲ متر)
فاصله تا بلوار توحید: حدود ۶ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۶۸۴ متر)
فاصله تا بیمارستان امام علی: حدود ۷ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۹۹۴ متر)
فاصله تا خیابان شهید نوروزی: تقریبا ۷ دقیقه با خودرو (۴ کیلومتر و ۳۵۷ متر)
فاصله تا منطقه آزاد: تقریبا ۸ دقیقه با خودرو (۴ کیلومتر و ۹۴۴ متر)
فاصله تا قلعه تیس (پرتغالی‌ها): تقریبا ۱۳ دقیقه با خودرو (۹ کیلومتر و ۷۷ متر)
فاصله تا مسجد جامع تیس: تقریبا ۱۴ دقیقه با خودرو (۱۰ کیلومتر و ۵۷ متر)
فاصله تا فرودگاه کنارک: حدود ۱ ساعت و ۳ دقیقه با خودرو (۵۱ کیلومتر و ۱۴۹ متر)
فاصله تا رودخانه باهوکلات: حدود ۱ ساعت و ۴۲ دقیقه با خودرو (۱۰۳ کیلومتر و ۳۶۸ متر)
فاصله تا ساحل صخره‌ای: تقریبا ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی دریا بزرگ: حدود ۲.۱ کیلومتر

قوانین و مقررات هتل لاله چابهار

ساعت تحویل اتاق : ساعت ۱۴
ساعت تخلیه اتاق: ساعت ۱۲
پذیرش زوجین تنها با صیغه نامه عکس‌دار با مهر برجسته و مدارک شناسایی معتبر قابل انجام است.
امکان پذیرش خانم با ارائه مدارک شناسایی معتبر وجود دارد.
اقامت کودکان زیر ۶ سال هزینه‌ای رایگان داشته و بالای ۶ سال نفر اضافه محاسبه می‌گردد.

رستوران و کافی شاپ هتل

رستوران هتل لاله چابهار در طبقه همکف هتل لاله، رستوران با گنجایش ۸۰ نفر وجود دارد. این رستوران در هر سه وعده غذای اصلی، از مهمانانش میزبانی می‌نماید. ساعات کاری رستوران در وعده صبحانه از ۷:۰۰ تا ۸:۳۰، ناهار ۱۲:۰۰ تا ۱۴:۳۰ و شام ۱۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ است.
مهمانان این امکان را دارند در هر وعده از غذاهای خوشمزه و متنوع رستوران امتحان نمایند. در لابی هتل هم، یک کافی شاپ با گنجایش حدودی ۳۰ نفر به طور ۲۴ ساعته در حال فعالیت می‌باشد. این کافی‌شاپ انواع متنوع خوراکی‌ها و آشامیدنی‌های خوشمزه را برای مهمانانش آماده و سرو می‌کند.
جمع‌بندی
چابهار که به نام چهاربهار نیز شناخته می‌شود، این اسم را به خاطر هوای مطلوب و خاصش به خود اختصاص داده است. چابهار منطقه‌ای می‌باشد که به دلیل هم‌نشینی با اقیانوس از یک جهت و بیابان‌های جنوب ایران از جهتی دیگر، دارای طبیعتی فوق‌العاده است.
تالاب لیپار، غارهای بان مسیتی، کوه‌های مینیاتوری و کوه های گل افشان از جمله جاذبه های طبیعی شگفت انگیز چابهار می‌باشند. همینطور مسجد جامع دزک در شرق سراوان، مسجد جامع تیس، قلعه پیروز گت و خلیج گواتر ازجمله مکان های تاریخی چابهار هستند. برای بازدید از این شهر بی‌نظیر می‌توانید در هتل لاله چابهار اقامت نمایید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
7 مورد از بهترین هتل های شهر مسکو
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر