لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل آریان کیش – هتلی 4 ستاره و باسابقه در جزیره
معرفی هتل آریان کیش - هتلی 4 ستاره و باسابقه در جزیره

معرفی هتل آریان کیش – هتلی 4 ستاره و باسابقه در جزیره

از اصلی‌ترین دلایلی که باعث شده کیش به یکی از مقاصد اصلی مسافران ایرانی برای تعطیلات یا ماه عسل تبدیل شود، امکانات و تفریحات متعدد آن است. تفریحاتی نظیر غواصی، قایق‌سواری، شنا، جت اسکی و غیره که مشابه آن را در یک مقصد خارجی می‌توان تجربه کرد. علاوه بر این تفریحات، هتل‌های لوکس و مدرن زیادی نظیر هتل آریان کیش در این جزیره وجود دارد. این هتل با ارائه امکانات ارزنده توانسته‌ رضایت بسیاری از مسافران را به دست آورد.
چنانچه هنوز هم برای سفر به جزیره تردید دارید و در انتخاب هتل های کیش دچار شک شده‌اید این مقاله را تا انتها بخوانید. در ادامه شما را با یک هتل خوب جزیره آشنا می‌کنیم.

صبحانه هتل آریان کیش

امکان صرف صبحانه در اتاق‌ها با هدف راحتی مهمانان فراهم است. همینطور خوب است بدانید که با اقامت در این هتل می‌توانید وعده صبحانه را به شکل سلف‌سرویس و کاملا رایگان میل کنید. با این حال برای سایر وعده‌های لازم است هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

رستوران هتل آریان کیش

پس از یک روز گشت ‌و گذار در مراکز خرید و جاذبه‌های تماشایی در جزیره کیش بد نیست سری‌ به چایخانه سنتی هتل بزنید. همینطور رستوران آریان در طبقه همکف با انواع متنوعی از غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود از مهمانان هتل پذیرایی می‌کند.

اتاق های هتل آریان کیش

اتاق سه تخته هتل آریان کیشاین هتل از ۶۷ واحد اقامتی برخوردار است. انواع گوناگون اتاق‌ها در این هتل شامل اتاق دو تخته، اتاق دو تخته لوکس، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته لوکس، اتاق چهار تخته، سوئیت چهار نفره و سوئیت پنج نفره می‌شود. تمام اتاق‌ها به امکاناتی نظیر مینی بار، کمد لباس، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی مجهز هستند. پنجره‌های اتاق‌ها رو به محوطه زیبای هتل باز‌ می‌شوند.

امکانات هتل آریان کیش

لابی هتل آریان کیش
در هتل به فضای مجازی از طریق اینترنت رایگان دسترسی دارید و این دسترسی در همه نقاط هتل امکان‌پذیر است. چنانچه با ماشین شخصی قصد سفر به این جزیره را دارید، پارکینگ هتل آریان با گنجایش ۲۰ خودرو به صورت رایگان به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند.
اگر علاقمند به گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های تماشایی و گردشگری شهر کیش هستید، با خیالی آسوده می‌توانید از طریق تاکسی‌سرویس هتل آریان کیش به گشت‌ و گذار بپردازید. در غیر این صورت این امکان را دارید تا اتومبیل‌های بدون راننده را از هتل اجاره کنید. لابی این هتل برای ۳۰ مسافر به طور هم‌زمان ظرفیت دارد. همینطور در ورودی هتل این امکان را دارید تا از دستگاه واکس کفش بهره‌مند شوید. خدمات خانه‌داری هم رایگان بوده و بطور روزانه در این هتل انجام می‌شود.
فضای داخلی هتل آریان کیشبخش پذیرش به صورت شبانه‌روزی دایر بوده و از میهمان با رویی‌ گشاده استقبال می‌کند. پرسنل هتل هدفی جز فراهم کردن اقامتی مطلوب توام با امنیت و رفاه برای مسافران ندارند. خدماتی مثل خشک‌شویی هم در لابی این هتل انجام می‌شود که البته باید بابت استفاده از این خدمات هزینه جدایی پرداخت کنید.
تا زمانی که منتظر تحویل اتاقتان هستید، وسایل و چمدان‌هایتان را در اتاق چمدان قرار دهید و در این مدت به تماشای تلویزیون موجود در لابی بنشینید. مهمانان این امکان را دارند تا به بخش تورهای گردشگری هتل بروند و درخواست تور کنند و یا آنکه بلیط‌های جاذبه‌های دیدنی را تهیه نمایند. کارمندان هتل آریان در قسمت پذیرش به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافرین هستند.

آدرس هتل آریان کیش

هتل در کیش، میدان امیر کبیر، روبروی پارک شهر قرار دارد.

فاصله هتل آریان کیش تا جاهای دیدنی

فاصله تا مرکز خرید دامون دريا ۱ و۲ تقریبا ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا اسکله تفریحی: تقریبا ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک مرجان تقریبا ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین‌ها تقریبا ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان تقریبا ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: تقریبا ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار سنتی تقریبا ۷ کیلومتر

رزرو هتل آریان کیش

هتل آریان به عنوان یکی از هتل‌های ۴ ستاره در کیش در سال ۱۳۷۸ تاسیس شد. این هتل زیبا در میدان امیرکبیر کیش بنا ‌شده‌ است و در دسته مشهورترین هتل‌های این جزیره قرار می‌گیرد. هتل آریان از ۳ طبقه برخوردار بوده و در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش واقع ‌شده ‌است. هتل تا مکان‌های دیدنی نظیر اسکله تفریحی، کشتی یونانی کیش، خانه ایران جزیره کیش فاصله آنچنانی ندارد. هر ساله مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور و جهان جهت اقامت این هتل را انتخاب برمی‌گزینند.
جمع‌بندی
کیش با دارا بودن هتل‌های لوکس و مجلل، می‌تواند تجربه سفر شما را دلپذیرتر کند؛ وجود هتل‌های دو، سه، چهار و پنج ستاره دلیلی بر این ادعاست. ما در این مقاله به تفصیل به معرفی هتل آریان کیش از هتل‌های خوب و ۴ ستاره جزیره پرداختیم. شما می‌توانید از امکانات بی‌نظیری که در هتل آریان وجود دارد برای اقامتی راحت بهره‌مند گردید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی اقامتگاه صفا آباد قشم - اقامتگاهی دنج و متفاوت در 60 کیلومتری شهر
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر