لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> آشنايی با 6 هتل متفاوت در ايران
آشنايی با 6 هتل متفاوت در ايران

آشنايی با 6 هتل متفاوت در ايران

اغلب انسان ها در زندگی امروزی به دنبال متفاوت بودن هستند. تفاوت در شغل، تفاوت در زندگی، تفاوت در چهره و حتی تفاوت در سفر. زمانی كه صحبت از تفاوت می شود، به دنبال خود هیجان و اتفاقات غیر معمول را دارد كه البته این موضوع خالی از لذت نیست. در سفر و گردش نیز اغلب گردشگران به دنبال محلی بكر و متفاوت و كشف مناطق جدید تفریحی هستند. یكی از این انتخاب ها كه جزء جدا نشدنی از سفر هستند، محل اقامت در سفر می باشد. بیشتر ما با هتل ها و اقامتگاه ها آشنایی داریم، ولی تصور ما از هتلی غیر معمول هیجان را به دنبال خود می آورد. در این مقاله گردشگری به تعدادی از هتل ها و اقامتگاه های غیر معمول و متفاوت كه می توان در سفر هایمان آنها را تجربه كنیم و همگی آنها در كشور خودمان هستند اشاره می كنیم. هتل هایی كه گاه در صخره ای قرار گرفته اند و گاه در دل دریا، یكی در دل كویر و دیگری در بین شاخ برگ جنگل های دست نخورده است. در ادامه مقاله، شما را با تعدادی از این هتل ها از قبیل: هتل بالی ریا خور و بیابانك، هتل بام سبز رامسر، هتل قلعه گنج كرمان، هتل ترنج كیش، هتل لاله كندوان تبریز، هتل لاله بیستون كرمانشاه آشنا می كنیم.

هتل كویری بالی
كویر همیشه توانسته است با زیبایی و وسعت خود گردشگران زیادی را در قلب خود جای دهد. طرفداران كویر و كویر نوردی همیشه در جهان به دنبال مناطقی بكر و كویر هایی دست نخورده می باشند. از آنجایی كه كشور ما در مناطق خشك اقلیمی قرار گرفته است، توانسته كویر های زیبای بسیاری را در خود جای دهد. بیابان هایی وسیع و زیبا كه هر كدام دنیایی از دیدنی های طبیعی را در دل خود جای داده است. یكی از این كویرهای زیبا در استان اصفهان و شهرستان خور و بیابانك قرار گرفته است. اینكه در دل كویر بتوان اقامت كرد و از امكانات یك هتل چند ستاره استفاده كرد از جذابیت ها و تفاوت های این هتل می باشد. هتل بالی خور و بیابانك، هتلی كه از بین هتل های ایران با تفاوتی كه دارد خود را از جمله هتل های متفاوت ایران قرار داده است.

این هتل زیبا با فضایی وسیع و در دوطبقه در دل كویر فضایی مناسب و مدرن را برای مسافران و گردشگران و به ویژه توریست ها فراهم كرده است. به دلیل كویری بودن منطقه و وجود تفریحات كویری بسیار، هر ساله این منطقه مسافر پذیر، گردشگران بسیاری را در دل خود جای می دهد و این هتل زیبا به خوبی پاسخ نیازهای همه مسافران را می دهد. هتلی با فضایی مدرن و سنتی كه پاسخگوی هر نوع سلیقه ای می باشد. هتل بالی كه كمتر از 10 سال است به بهره برداری رسیده است با دیوار هایی از جنس گل و كاملا سنتی انسان را به آرامشی در دل تاریخ فرو می برد. از لحاظ كیفیت خدمات و ارائه سرویس از بهترین هتل های كویری ایران به شمار می آید.

معرفی هتل توس مشهد - هتلی 4 ستاره همجوار حرم مطهر امام رضا
ادامه مطلب

هتل قلعه گنج كرمان
از آنجایی كه كشور ایران در منطقه ای خشك و كویری واقع شده است، طبیعی است كه كویرهای زیبا و پر گردشگری را نیز در خود جای داده باشد. استان كرمان از استان های خشك و كویری و پر جاذبه ایران به شمار می رود. در روستای «قلعه گنج» این استان زیبا، هتل سنتی كپری «قلعه گنج» خودنمایی می كند. هتلی سنتی كه بصورت كپر هایی كه از معماری قدیم و بومی این منطقه سرچشمه می گیرد ساخته شده است. راهرو هایی كه هركدام چند اتاق را در برمی گیرد. از زیبایی های این هتل سنتی معماری گرد و دایره ای آن می باشد. سقف هایی با پوشش گیاهی و شاخ برگ درخت های نخل این منطقه و فضای سنتی داخل این هتل، این مجموعه را از دیگر هتل ها متمایز كرده است. استفاده از محیط های سنتی در كنار امكانات روز و مدرن باعث راحتی بیشتر و جذب گردشگران بیشتر می شود كه این هتل زیبا به خوبی توانسته است این امر را عملی كند. هتل سنتی كپری قلعه گنج از اولین هتل های كپری ایران است كه در سال 1395 افتتاح شده و امكانات بسیار خوب و كاملی را در اختیار مهمانان و مسافران قرار می دهد.

هتل بام سبز رامسر
مناطق جغرافیایی خاص موجود در كشور باعث شده است كه در هر نقطه از آن بتوان فصلی خاص را تجربه كرد. از كویر و بیابان گرفته تا برف و كوه و سبزی جنگل و دریا، همه در یك فصل در نقاط مختلف كشورمان خودنمایی می كنند. خطه شمال كشور به دلیل آب و هوای مرطوب و وجود دریا و جنگل همیشه مورد توجه همگان بوده است. در هر فصلی كه به این منطقه سفر كرد می توان نهایت لذت را از آن برد. در استان مازندران و شهر رامسر می توان اقامت در هتلی شگفت انگیز و زیبا را در دل طبیعت تجربه كرد. هتلی شیك و بزرگ با امكانات بروز كه با سبك معماری خاص منطقه توانسته است از طبیعت نهایت استفاده را بكند و در كنار طبیعت زیبای شمال امكاناتی را گرد هم جمع كند كه هر مسافری را با هر نوع سلیقه ای راضی نگه دارد.
هتل بام سبز رامسر
از لحظه ورود به این هتل می شود تفاوت را احساس كرد. سوار بر تله كابین بر فراز آسمان و جنگل با ورود به این هتل زیبا انسان را از هر شلوغی و هیاهویی رها می كند. این هتل در چند طبقه منفی و دو طبقه بالایی خود محیطی را فراهم كرده كه با چشم انداز زیبای دریا و جنگل، آرامشی كم نظیر را به هر مسافری بدهد. از امكانات و زیبایی های هتل، كلبه های جنگلی آن می باشد كه در دل جنگل ساخته شده و امكانات كاملی را در خود جای داده است. با قدم زدن در دل طبیعت می توان بین درختان زیبا و سرسبز وارد این كلبه های به یاد ماندنی شد. در قسمت دیگر این مجموعه سوئیت های وی آی پی و ویژه ای در انتظار مسافران می باشد. حس غذا خوردن در دل جنگل با چشم انداز دریا بی شك از رویاهای هر شخصی بوده است كه در این مجموعه محقق می شود. وجود امكانات ورزشی كامل و فروشگاه ها و حتی سوئیت هایی برای ماه عسل در دل جنگل از دیگر زیبایی های این مجموعه به حساب می آید.

معرفی هتل پارسیان کرمانشاه - بهترین هتل 5 ستاره غرب کشور
ادامه مطلب

هتل ترنج كیش
جزیره زیبای كیش در دل خلیج فارس خود به تنهایی مجموعه ای از زیبایی هاست. شرایط اقلیمی و منطقه ای خاص، این جزیره زیبا و توریستی را از جمله بهترین و لوكس ترین شهرهای كشور قرار داده است. طبیعی است كه در این جزیره زیبا رقابت بر سر بهترین بودن بسیار زیاد است. از آنجایی كه هتل های بی شماری در این جزیره زیبا ساخته شده است، بهترین و خاص ترین بودن در این میان بسیار مشكل است. «هتل دریایی ترنج كیش» در این جزیره زیبا توانسته است بهترین و خاص ترین این هتل ها باشد. این هتل زیبا و متفاوت در پهنه دریا ساخته شده و از امكانت بی شماری برای رفاه مسافران در آن بكار رفته است.
هتل ترنج كیش
از شگفتی های این هتل زیبا كف شیشه ای اتاق های آن است كه می توان از داخل اتاق كف دریا را تماشا كرد. این مجموعه منحصر به فرد در دو فاز و قسمت جداگانه یكی اتاق های دریایی و دیگری مجموعه طبقاتی خود كه در حال احداث است، با انواع اتاق ها و سوییت های 40 تا 120 متری آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران خود می باشد. اكوسیستم طبیعی محل احداث هتل در كنار امكانات كامل یك هتل 5 ستاره باعث شده است این هتل زیبا از جمله هتل های متفاوت كشور قرار بگیرد. شما می توانید با رزرو آنلاین هتل مخصوصا این هتل متفاوت به راحتی برنامه ای برای سفری به یاد ماندنی برای خود داشته باشید.

هتل لاله كندوان تبریز
تبریز همواره از مناطق تفریحی و تاریخی و توریستی با آب و هوایی خوش در فصول گرم سال بوده است. اگر از شهر تبریز به سمت روستای كندوان كه روستای توریستی زیبایی است برویم و فاصله 60 كیلومتری را طی كنیم می توانیم یكی دیگر از هتل های عجیب ایران و جهان را ببینیم. هتل لاله كندوان تبریز سومین هتل صخره ای جهان به شمار می آید. این هتل زیبا در دل كوه و صخره هایی طبیعی ساخته شده است. به دلیل خاص بودن این هتل زیبا و منحصر به فرد، ساخت آن نزدیك به 10 سال به طول كشیده و در سال 1386 با افتتاح خود یكی دیگر از هتل های عجیب را در ایران به ارمغان آورد.
هتل لاله كندوان تبریز
از ویژگی های این هتل زیبا طبیعی بودن و قرار گرفتن در دل صخره ها و همچنین امكانات خوب و كامل آن می باشد. در اتاق های معمولی و دو نفره گرفته تا اتاق های ویژه آن همگی امكاناتی مانند جكوزی در اتاق و بروز ترین دكوراسیون حال حاضر جهان را دارا می باشد. خدمات رسانی بسیار خوب و محیط طبیعی با هوایی پاك در بین آلاچیق های ساخته شده در فضای روبروی این هتل آرامشی عجیب را به انسان می دهد.

9 هتل حیرت انگیز در ژاپن
ادامه مطلب

هتل لاله بیستون كرمانشاه

در 30 كیلومتری شهر زیبا و تاریخی كرمانشاه در مقابل كوه بیستون «هتل لاله بیستون كرمانشاه» خود نمایی می كند. هتلی متفاوت در سبك ساخت كه به سبك كاروانسرا های دوران صفویه در مساحتی بیش از 6000 متر به صورت كاملا سنتی ساخته شده است. در مقابل این هتل زیبا میتوان به اثر فرهاد تراش در كنار اثر شاخص و جهانی بیستون اشاره كرد كه چشم اندار این هتل را از دیگر هتل ها متفاوت كرده است. تلفیق سنتی و مدرن در كنار هم همیشه دوست داران و طرفداران خاص خود را دارد كه كمتر جایی می توان نظیر آن را مشاهده كرد.
هتل لاله بیستون كرمانشاه
اگر شخصی به اقامت در محیطی آرام با عطر بوی قرن ها پیش و با امكانات امروزی و مدرن می اندیشد، این هتل از بهترین مكان های اقامتی برای آن خواهد بود.
هتل لاله بیستون (بین المللی ) کرمانشاه

4/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر