لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> نکاتی مفید برای سلامتی در سفر
نکاتی مفید برای سلامتی در سفر

نکاتی مفید برای سلامتی در سفر

متخصصین استراحتگاه تندرستی هیلتون‌هِد رازهای خود در زمینه سلامتی در سفر را به اشتراک می‌گذارند.
سفرکردن و رزرو هتل می‌تواند برای کسانی که مرتباً خود را وزن می‌کنند ترسناک باشد. غذاخوردن و زمان اندک برای ورزش ممکن است باعث ایجاد نگرانی در زمانی که باید زمان استراحت شما باشد شود. اخیراً تیم استراحتگاه تندرستی هیلتون‌هِد نکاتی را در اختیار مسافران قرار داده است.
دیوید چِسوُرت، مربی بدنسازی می‌گوید: «اهداف سلامتی شما در تعطیلات مانند زمانی که در خانه هستید نیست. اهداف واقع‌بینانه‌ای برای تناسب اندام و تغذیه بر اساس محیطی که در آن قرار گرفته‌اید در نظر بگیرید تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید».

10راه برای اینکه در زمان سفر هم حواسمان به سلامتی خود نیز باشد عبارتند از:

یک وعده غذایی در روز…

پرخوری در سفر کار ساده‌ای است. برای سالم‌خوری و خوردن میان‌وعده‌های سبک برنامه‌ریزی کنید. برای یک وعده غذایی سالم در روز از قبل برنامه‌ریزی کنید. مثلا می‌توانید صبحانه‌تان را از خانه با خود ببرید ( جو دوسر شما را برای صبحانه حسابی سیر می‌کند). این کار باعث می‌شود درحالی‌که با انعطاف نشان‌دادن از کوکتل یا دسر خود لذت می‌برید به فکر سلامتی خود نیز باشید.
غذای سالم

برای انتخاب گزینه‌های سالم برنامه‌ریزی کنید

وقتی به جاده می‌زنید، امکان اینکه گزینه‌های غذایی ناسالمی را انتخاب کنید زیاد است. من از اپلیکیشن هِلتی اَوت( (HealthyOut برای پیداکردن رستوران در امریکا استفاده می‌کنم. این اپلیکیشن رستوران‌های نزدیک و غذاهای سالم منوی آنها را معرفی می‌کند، بنابراین شما می‌توانید پیش از اینکه به این رستوران‌ها بروید غذای خود را انتخاب کنید.
تمرین ورزشی

تمرینات ورزشی

برای انجام تمرینات ورزشی برنامه‌ریزی کنید. چه هتلی که در آن اقامت دارید باشگاه داشته باشد چه نداشته باشد نباید برنامه تناسب اندام شما لغو شود. برای انجام تمرینات قدرتی با خود کش مقاومتی همراه ببرید و با کمک اپلیکیشن مَپ مای ران/واک( Map My Run/Walk) در آمریکا به مسیرهای نزدیک بروید و ورزش‌های هوازی را انجام دهید.
تمرین ورزشی

عرق بریزید

اگر تصمیم گرفتید به باشگاه بروید، شاید بتوانید یک ورودی یک‌روزه رایگان دریافت کنید. باشگاه‌های زیادی چنین امکاناتی دارند، بنابراین از قبل وب سایت‌های باشگاه‌ها را چک کنید.

یوگا کنید

ورزش یوگا را در هر کجا می‌شود تمرین کرد، مخصوصاً اگر حرکات اولیه را بلد باشید. اگر می‌خواهید این حرکات را انجام دهید، آسانا ریبِل(Asana Rebel) اپلیکیشنی‌ست که مانند مربی واقعی به شما تمرین می‌دهد.
آبرسانی

آبرسانی، آبرسانی، آبرسانی

هیدراته‌ماندن مخصوصاً در سفرهای هوایی بسیار مهم است. من همیشه ترجیح می‌دهم بطری آبم را هنگام سفر با خود ببرم. اگر خالی باشد می‌توانم آن را از گیت بازرسی فرودگاه رد کنم و سپس در طرف دیگر آن را پر کنم. بسیاری از فرودگاه‌ها چنین محلی را برای پرکردن بطری آب دارند. ضمن اینکه این کار به من یادآوری می‌کند آب بیشتری بنوشم، اما گاهی اوقات در سفر این کار را فراموش می‌کنم.
استراحت

استراحت مطلق!

تعطیلات به‌معنای استراحت‌کردن است، بنابراین زمانی که در هتل هستید با منتظرماندن برای گرفتن وقت اِسپا به خود استرس ندهید. زودتر تماس بگیرید و از آخرین خدمات آنها آگاه شوید. بیشتر اِسپاها حداقل یک بسته خدماتی ویژه دارند و گاهی اوقات شما حتی می‌توانید این بسته‌ها را پشت‌سر‌هم رزرو کنید.

خود اندیشی

هدف‌گذاری و خوداندیشی

سفر فرصتی برای خوداندیشی و هدف‌گذاری ا‌ست که باعث می‌شود عادت کنیم به‌جای اینکه بیشتر وقت خود را صرف فکرکردن به دیگران و بالا و پایین‌کردن شبکه‌های اجتماعی کنیم، قدری به خود بیاندیشیم. دفتر گزارش روزانه‌ای برای خود تهیه کنید تا بتوانید برای خود برنامه‌ریزی کنید و در مسیر درستی قرار بگیرید.
متمرکز

متمرکز بمانید

گاهی اوقات وقتی می‌خواهیم زندگی سالمی داشته باشیم از سلامت ذهنی خود غافل می‌شویم. لازم است حتی برای 10دقیقه هم که شده برای خود وقت بگذارید و مدیتیشن کنید حتی در تعطیلات. اگر برای مدیتیشن نیاز به راهنمایی دارید می‌توانید از فایل‌های صوتی میدتیشن اویسِس(Meditation Oasis) و اپلیکیشن هِداِسپیس(Headspace) کمک بگیرید.
مطالعه

برای رسیدن به موفقیت مطالعه کنید
طرز فکر خود را با مطالعه‌ای که برای رسیدن به هدف به شما کمک می‌کند سالم نگه دارید. پیشنهاد ما کتاب‌هایی‌ست که آگاهی بیشتری در مورد تغذیه و روح و روانتان به شما می‌دهند مانند کتاب قوانین تغذیه از مایکل پولان یا خیزشی قوی از بِرِن براون.
استراحتگاه تندرستی هیلتون‌هِد واقع در جزیره زیبای هیلتون‌هِد به عنوان اصلی‌ترین استراحتگاه تندرستی و کاهش وزن در امریکا شناخته می‌شود. این استراحتگاه ارائه‌دهنده روش کاهش وزن کل‌گراست که شامل بدنسازی، تغذیه سالم، مراقبه و آموزش سلامتی می‌شود
مسافران می‌توانند از غذاهای مدیترانه‌ای لذت ببرند و بین فعالیت‌هایی که در طول روز انجام می‌دهند برای استراحت به اِسپا بروند. در هنگام بازگشت از این استراحتگاه، مسافران استراتژی‌ها و اطلاعات لازم را برای ادامه کاهش وزن در منزل دریافت خواهند کرد.

گوشی هوشمندتان را برای سفر آماده کنید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر