لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل ترنج یا هتل پانوراما کیش؟ مقایسه دو هتل لوکس کیش؟
نمای بیرونی هتل پانوراما کیش

هتل ترنج یا هتل پانوراما کیش؟ مقایسه دو هتل لوکس کیش؟

هتل ترنج یا هتل پانوراما؟ ممکن است این سوال در ذهن بسیاری از شما نقش بسته باشد و به دنبال پاسخی جامع برای آن باشید. اگر چنین است غم به دلتان راه ندهید؛ زیرا ما در این نوشته می‌خواهیم به مقایسه هتل ترنج و هتل پانوراما کیش بپردازیم و هرچه درباره آن‌ها در چنته داریم را به شما بگوییم؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

رزرو هتل ترنج و هتل پانوراما کیش

اتاق های هتل پانوراما کیش

در جزیره زیبای کیش ده‌ها مجموعه اقامتی با کیفیت‌های متفاوت وجود دارد که ممکن است انتخاب را برایتان سخت کند. از میان گزینه‌های مختلف هتل های کیش، ما در این بخش به سراغ هتل ترنج و پانوراما کیش رفته‌ایم و داستان هر یک را شرح داده‌ایم.

هتل ترنج کیش یکی از خاص‌ترین هتل های جزیره است که اغل آن را به عنوان بهترین هتل کیش برای ماه عسل می‌شناسند. تفاوت این هتل با سایر هتل های کیش در واحدهای اقامتی آن است که روی آب قرار گرفته‌اند و از کف شیشه‌ای آن‌ها می‌توان عبور آب و حرکت ماهی‌ها را تماشا کرد. این مجموعه اولین هتل دریایی خاورمیانه است که فاز اول آن در سال 1394 افتتاح شده است.

هتل مجلل ترنج پیوندی عمیق با خلیج فارس دارد و نزدیک‌ترین هتل به دریا است. از این هتل می‌توانید غروب و طلوع خورشید را تماشا کنید و لحظات شیرین و خاطره‌انگیزی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

راستی هتل ترنج تنها مجموعه حامی محیط‌ زیست است که با به‌کارگیری تدابیر خاص سعی کرده کم‌ترین آسیب را به بستر طبیعت وارد کند؛ بنابراین اگر دغدغه محیط‌زیست دارید بهتر است بدانید، مدیریت این هتل از قبل فکر آن را کرده و تلاشش این بوده تا خطری اکوسیستم بکر دریا را تهدید نکند.

هتل پانوراما یکی از هتل های لوکس کیش است که فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده است. معماری جذاب و باشکوه این هتل لاکچری نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند و از دلایل مهم محبوبیت آن است.

وان و جکوزی داخل اتاق هتل ترنج کیش

هتل لوکس پانوراما دسترسی راحتی به اکثر مراکز دیدنی کیش دارد و امکانات کاملی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. این هتل در زمینی به مساحت 30 هزار مترمربع بنا شده و دارای اتاق های متنوعی برای اقامتی دلپذیر و راحت است.

اگر با این توضیحات قصد رزرو هتل پانوراما کیش یا هتل ترنج را دارید، می‌توانید با چند کلیک ساده به هدف خود برسید. برای این کار وارد سایت ایران هتل آنلاین شوید و نام این هتل ها را جست‌وجو کنید. سپس تاریخ و نوع واحد اقامتی را انتخاب کنید و با پرداخت مبلغ، درخواست خود را نهایی کنید.

بهترین هتل های استخردار کیش
ادامه مطلب

مقایسه قیمت هتل پانوراما با هتل ترنج کیش

اتاق هانی مون و ماه عسل هتل ترنج کیش

یکی از معیارهای اصلی انتخاب هتل ترنج یا هتل پانوراما، قیمت هر کدام از این هتل های 5 ستاره است. به طور کلی قیمت واحدهای اقامتی پانوراما مقرون‌به‌صرفه‌تر از هتل ترنج است. هرچند که تجربه متفاوت در هتل ترنج کیش، قیمت‌های بالای اقامت در واحدهای لاکچری آن را توجیه می‌کند، اما شما باید ببینید دنبال چه چیزی هستید.

اگر می‌خواهید با هزینه کمتر در هتلی مدرن و نوساز با دسترسی خوب به مراکز خرید و جاهای دیدنی کیش اقامت داشته باشید، هتل پانوراما انتخاب بهتری برایتان است. اما چنانچه می‌خواهید تجربه منحصربه‌فردی از اقامت در جزیره کیش روی آب‌های خلیج فارس داشته باشید، کجا بهتر از هتل ترنج کیش؟

با این حال ممکن است این مقایسه کلی به کارتان نیاید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و قیمت دقیق هر کدام از این هتل ها حتماً سری به سایت ایران هتل آنلاین بزنید.

امکانات هتل ترنج یا هتل پانوراما کیش؟ کدام یک بهتر است؟

نکته بعدی در مقایسه هتل ترنج و هتل پانوراما کیش، بررسی امکانات این دو مجموعه است. اگرچه هر دوی این هتل ها امکانات خوبی به مهمانان ارائه می‌دهند، اما ما در ادامه می‌خواهیم تار و پود این قضیه را برایتان بشکافیم؛ پس این بخش را از دست ندهید.

هتل ترنج کیش تمام آنچه یک هتل 5 ستاره برای پذیرایی از مهمانان باید داشته باشید را در آستین دارد. این هتل با داشتن امکانات رایگان و غیررایگان متنوع همه سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارد.

استخر هتل ترنج کیش

از امکانات رایگان هتل لوکس ترنج می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، مینی‌بار، اینترنت پرسرعت، صبحانه و ناهار، سرویس روزانه به مراکز خرید شهر، پارکینگ روباز با ظرفیت 50 خودرو، خانه کودک و سالن بدنسازی اشاره کرد.

سایر امکانات این هتل شیک نیز شامل سالن کنفرانس، خدمات کرایه خودرو، مجموعه آبی با استخر، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ و اسپا، لاندری، مجموعه آبی، سالن بیلیارد، فوتبال‌دستی و دوچرخه‌سواری می‌شود.

نوبتی هم باشد به هتل مدرن و لوکس پانوراما می‌رسیم. این هتل نیز امکانات کاملی دارد و اقامتی راحت و آرام را به مهمانان هدیه می‌دهد. در این هتل خدمات ویژه گردشگری با قیمتی منصفانه و تخفیف به شما ارائه می‌شود که تجربه بهتری از سفر برایتان رقم می‌زند.

استخر هتل پانوراما کیش

اجازه خودرو، مجموعه آبی شامل استخر، سونا بخار و خشک، جکوزی و اتاق ماساژ، مجموعه ورزشی با دستگاه‌های مجهز، ترانسفر رایگان، اینترنت بدون محدودیت استفاده در لابی و اتاق ها، مینی‌بار، شارژ رایگان چای و آب، سیستم تلویزیون هوشمند در اتاق ها و بوفه صبحانه کامل از دیگر خدمات هتل پانوراما کیش است. بعضی از هتل ها دارای استخر است که در مقاله “بهترین هتل های استخردار کیش” با آن آشنا می‌شوید.

اتاق های هتل ترنج یا هتل پانوراما؟ کدام یک بهتر است؟

مسئله دیگر در رزرو هتل ترنج یا هتل پانوراما، تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه‌ها و امکانات آن‌هاست. در ادامه به طور مختصر تعداد و نوع اتاق ها و سوئیت های این هتل های لاکچری را آورده‌ایم.

مقایسه هتل پارمیدا و هتل لیلیوم کیش
ادامه مطلب

اتاق های هتل ترنج

اتاق های هتل ترنج

فاز اول هتل ترنج کیش از 100 واحد اقامتی تشکیل شده که با نظمی مثال‌زدنی در کنار هم قرار گرفته‌اند. این سوئیت ها توسط یک اسکله یک کیلومتری روی آب به هم متصل شده‌اند و شامل واحدهای 40 متری، 60 متری و 120 متری می‌شوند. فاز دوم این مجموعه نیز هتلی ساحلی و 4 طبقه در حال احداث است. برای آشنایی با اتاق های این هتل مقاله “آشنایی با اتاق های هتل ترنج کیش از امپریال تا رویال” را بخوانید.

اتاق های هتل پانوراما

اتاق هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما 270 واحد اقامتی دارد که در طبقات دوم تا سیزدهم آن پراکنده شده‌اند. این واحدها شامل اتاق ها و سوئیت های استاندارد، اتاق های لوکس و اتاق های کانکت با یک درب میانی می‌شوند.

رستوران هتل پانوراما یا هتل ترنج کیش، کدام یک بهتر است؟

اگر هنوز هم در انتخاب هتل ترنج یا هتل پانوراما مردد هستید، شاید با بررسی رستوران‌های این دو مجموعه این تردید را کنار بگذارید. پس با ما باشید تا گشتی در رستوران‌های هتل پانوراما کیش و هتل ترنج بزنیم. پیشنهاد می‌کنم مقاله “هتل های کیش با ناهار و شام” را بخوانید.

رستوران هتل پانوراما

رستوران هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما تنوع و وسواس بالایی در سرو صبحانه دارد که حتی نظر افراد سخت‌گیر را نیز به خود جلب می‌کند. از رستوران‌های این مجموعه می‌توان به رستوران مروارید در طبقه اول و رستوران صدف با انواع غذاهای دریایی، ایرانی و فرنگی در طبقه همکف اشاره کرد.

رستوران مروارید برای سرو صبحانه و رستوران صدف برای سرو ناهار و شام استفاده می‌شود. همچنین یک کافی‌شاپ در لابی هتل قرار دارد که در آن انواع نوشیدنی گرم و سرد سرو می‌شود.

رستوران هتل ترنج

رستوران هتل ترنج

هتل رؤیایی ترنج چندین رستوران و کافه را در دل خود جای داده است و برای هر سلیقه پیشنهادی خاص دارد. از رستوران و کافه‌های این مجموعه می‌توان به رستوران دریایی خورشید، رستوران ساحلی، رستوران تاج ترنج، کافی‌شاپ ساحلی، کافه گلف و لمکده سنتی اشاره کرد. برای آشنایی رستوران های این هتل مقاله “معرفی رستوران های هتل ترنج کیش” را بخوانید.

فاصله هتل پانوراما و هتل ترنج کیش تا مراکز خرید و بازارها

مگر می‌شود تا کیش رفت و از خیر بازارگردی و خرید در جزیره گذشت؟ به همین دلیل نزدیکی به مراکز تجاری برای افرادی که با هدف خرید به این سفر رفته‌اند، بسیار بااهمیت است. در ادامه فاصله هتل های مجلل ترنج و پانوراما از مراکز خرید کیش را آورده‌ایم.

فاصله هتل پانوراما کیش تا مراکز خرید و بازارها

ویو بیرونی هتل پانوراما کیش

  • فاصله حدودی از مرکز تجاری کیش: 750 متر.
  • فاصله حدودی از مرکز خرید دامون: 5 کیلومتر.
  • فاصله حدودی از بازار مرجان کیش: 3.6 کیلومتر.
  • فاصله حدودی از مرکز خرید پردیس 1 و 2: 1 کیلومتر.
  • فاصله حدودی از بازار بزرگ مروارید: 900 متر.
  • فاصله حدودی از مرکز خرید زیتون: 600 متر.
  • فاصله حدودی از بازار ونوس: 1 کیلومتر.
  • فاصله حدودی از مرکز خرید رویامال: 650 متر.
  • فاصله حدودی از بازار عرب‌ها: 9 کیلومتر.
  • فاصله حدودی از مرکز خرید دیپلمات: 200 متر.

فاصله هتل ترنج کیش تا مراکز خرید و بازارها

نمای ساحلی هتل ترنج کیش

  • فاصله حدودی از مرکز تجاری کیش: 11 کیلومتر.
  • فاصله حدودی از مرکز خرید دامون: 8 کیلومتر.
  • فاصله حدودی از بازار مرجان کیش: 15 کیلومتر.
  • فاصله حدودی از مرکز خرید پردیس 1 و 2: 12 کیلومتر.
  • فاصله حدودی از بازار بزرگ مروارید: 10 کیلومتر.
  • فاصله حدودی از مرکز خرید زیتون: 12 کیلومتر.
  • فاصله حدودی از بازار ونوس: 12 کیلومتر.
  • فاصله حدودی از مرکز خرید رویامال: 12 کیلومتر.
  • فاصله حدودی از بازار عرب‌ها: 3 کیلومتر.
  • فاصله حدودی از مرکز خرید دیپلمات: 11 کیلومتر.
معرفی هتل پالاس کیش - هتلی لوکس و نوساز نزدیک مراکز خرید
ادامه مطلب

مالک هتل ترنج و هتل پانوراما چه کسی است؟

یکی از نکات مهم در عملکرد هتل های ممتاز و 5 ستاره، مدیریت این مجموعه‌های اقامتی است. مدیریت و مالک هتل دریایی ترنج به عهده جناب آقای علی صدوق و مالک هتل پانوراما آقای محمود مادرشاهیان است.

نظرات هتل پانوراما کیش

کافی شاپ لابی هتل پانوراما

می‌خواهید نظر واقعی مهمانان را درباره هتل پانوراما کیش بدانید و با خیال راحت برای اقامت در این هتل تصمیم بگیرید؟ برای این کار به وب‌سایت ایران هتل آنلاین بروید و با جست‌وجو نام هتل در بخش نظرات تجربه واقعی کاربران را بخوانید. این هتل مجلل امتیاز خوبی از کاربران دریافت کرده که نشان از اعتبار و امکانات مناسب آن دارد.

نظرات هتل ترنج کیش

نمای ساحلی هتل ترنج کیش

برای بررسی نظرات مهمانان هتل ترنج کیش نیز می‌توانید کار مشابهی انجام دهید. در بخش نظرات، مهمانان هتل هر آنچه در دل داشتند درباره این هتل نوشته‌اند که می‌تواند راهنمای خوبی برای تصمیم‌گیری برایتان باشد. برای آشنایی کامل با این هتل مقاله “معرفی هتل ترنج کیش” را بخوانید.

جمع‌بندی

اگر بین انتخاب هتل ترنج یا هتل پانوراما مانده‌اید، خواندن این مقاله به شما کمک می‌کند. ما در این مقاله هر چه نیاز بود در زمینه مقایسه هتل ترنج و هتل پانوراما کیش بدانید را از امکانات گرفته تا واحدهای اقامتی آن‌ها را شرح داده‌ایم.

این دو هتل از بهترین هتل های کیش هستند که هر دو محبوبیت خوبی میان گردشگران دارند. برای رزرو آن‌ها می‌توانید از طریق وب‌سایت ایران هتل آنلاین اقدام کنید. خوشحال خواهیم شد شما هم اگر تجربه‌ای از اقامت در این دو مجموعه داشتید، آن را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

فاصله هتل ترنج و هتل پانوراما کیش تا دریا و ساحل چقدر است؟

هتل ترنج دقیقاً روی آب‌های خلیج فارس واقع شده و به ساحل چسبیده است. هتل پانوراما نیز در فاصله یک کیلومتری از ساحل و دریا قرار دارد. معرفی هتل های ساحلی کیش را در این مقاله بخوانید.

آدرس و شماره تلفن هتل پانوراما و هتل ترنج کیش

هتل پانوراما کیش در بلوار ساحل، خیابان رودکی، روبه روی برج‌های دیپلمات قرار گرفته است. هتل زیبای ترنج نیز در ابتدای جاده جهان کیش، بین میدان جاسک و هور واقع شده است. برای رزرو این هتل ها شما می‌توانید با شماره 02191005105 در تماس باشید.

اگر با خواندن این مقاله همچنان در انتخاب هتل مردد هستید پیشنهاد می‌کنم مقالات زیر را بخوانید:

مقایسه هتل ترنج و هتل داریوش کیش

مقایسه هتل ترنج و هتل مارینا پارک کیش

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر