لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> معرفی 18 تا از مکان های لاکچری شیراز
جاهای لاکچری شیراز

معرفی 18 تا از مکان های لاکچری شیراز

افرادی که خوش سلیقه و اهل سفر هستند حتماً به شیراز نیز رفته‌­اند و یا این شهر را در لیست سفرهای آینده خود دارند. شیراز شهر پر رازی که کارش دلبری کردن از گردشگران جهانگرد و ایرانگرد است. شهری که در همان لحظه اول شما را به خود جذب می­کند و شما را با هر سلیقه‌­ای که دارید از معماری و هنر گرفته تا ادبیات، طبیعت و تاریخ شیفته خود می‌سازد. میان همه خوبی­‌های این شهر، امروز قصد داریم به دیدن مکان های لاکچری شیراز برویم. می‌خواهیم ببینیم در شهر راز که مانند فرزند بزرگ ایران است، چه می­گذرد.

هر کسی می‌تواند لاکچری و لوکس بودن را به شیوه خود معنا کند؛ اما اینکه جاهای لاکچری­ شیراز چطور قرار است گردشگران را سرگرم کند به عهده ما بگذارید. بار سفر را ببندید که قرار است سفر شیک و لوکس در دل جاهای لاکچری شیراز داشته باشیم و تعدادی از بهترین­ها را در اینجا به شما معرفی کنیم.

جاهای لاکچری شیراز

در معرفی مکان های لاکچری شیراز، نمی­خواهیم تنها به سراغ جاذبه های خاص مثل فضاهای لوکس برویم و قصد داریم این واژه را برای یک جاذبه از دید گردشگران و تجربه آن­ها به شما نشان دهیم. در این لیست به تنوعی از جاهای دیدنی شیراز میرسیم که انصافاً انتخاب از بین آن­ها کار دشواری است.

ایران لند؛ مجتمع تجاری خلیج فارس

مجتمع تجاری خلیج فارس

در گشت و گذار­های لوکسمان به یکی از مکان های لاکچری شهر شیراز می­رسیم که بخش بازارگردی سفرمان را نیز تکمیل میکند. مرکز خرید خلیج فارس که آن را با نام ایرانلند نیز می­شناسند علاوه بر فروشگاه­های لوکس از مراکز تفریحی نیز برخوردار است. این مرکز تجاری 28800 متر مربع وسعت دارد و در طبقات مختلف علاوه بر خرید، می­توانید از شهربازی و رستوران و فست فود نیز استفاده کنید.

سالن بولینگ مجتمع تجاری خلیج فارس

مجتمع تجاری بندر عباس بزرگترین سالن بیلیارد کشور را با بیش از 25 میز بازی دارد و سالنی نیز برای بازی بانوان در نظر گرفته شده است. بزرگترین سالن بولینگ کشور نیز در ایرانلند که یکی از مکان های لاکچری شیراز است می­توانید ببینید.

شهربازی مجتمع تجاری خلیج فارس

در شهر بازی ایرانلند یکی از بهترین شهربازی ­‌های شیراز می­توانید به سراغ بازی­‌هایی چون گایرولوپ، قطار وحشت مخصوص کودکان، رولر کستر، سینمای 4 بعدی 8 نفره به همراه بازی قطار محیط کودکان، ترن هوایی، فایرفایتر، مینی میامی، دستگاه‌های بازی دو و چند نفره، هوپرواتر، ماشین برقی، مري گو ران، دارك رايد، اتاق گریم و تولد، کشتی صبا، اسکای فلایر، ویدئوگیم‌های معروف جهان و ده‌ها بازی هیجان‌انگیز دیگر بروید که توجه تعداد زیادی از مسافرین و گردشگران را به خود جلب کنند. با آمدن به این مجتمع  لوکس مطمعن باشید از انتخابتان پشیمان نخواهید شد.

مجتمع تجاری ستاره فارس

ورودی مجتمع تجاری ستاره فارس

تکمیل‌کننده یک سفر و گردش لوکس، گشت‌وگذار در مراکز خرید لاکچری مثل ستاره فارس است. این مجتمع ۹ طبقه داشته که چهار طبقه از آن به بازار و مراکز تجاری تعلق دارد. در این طبقات حدود ۴۰۰ فروشگاه وجود دارد که در آن­ها انواع محصولاتی چون پوشاک، عطر، ادکلن، طلا، کفش، کیف و… پیدا می­شود.

فروشگاه های مجتمع تجاری ستاره فارس

کالا­های باکیفیت و لوکس اینجا توانسته به ­خوبی رضایت مشتریان را در برداشته باشد. رستوران، کافه، فست فود و شهربازی در طبقات دیگر این مجموعه دیده می‌شود. اگر با خودروی شخصی راهی اینجا شده ­اید، نگران جای پارک نباشید، چون ۳ طبقه زیرین این مجتمع به پارکینگ اختصاص داده شده است.

شهربازی گاندو

شهربازی گاندو

شهربازی گاندو یکی از مراکز تفریحی و مکان های لاکچری شیراز است که می‌توان به‌عنوان مقصدی تفریحی و لوکس در این شهر بر روی آن حساب کرد. شهربازی گاندو با وجود دستگاه های بازی مجهز و به‌روز می‌تواند تفریحی لوکس برای گردشگران و اهالی شیراز بسازد. این شهربازی در حدود 100 نفر گنجایش دارد و با بازی های متنوعی که در آن دیده می‌شود، شما را حسابی سرگرم می‌کند. سالن تولد، اتاق گریم، عکاسی و… از بخش‌های مختلف این شهربازی است.

شهربازی گاندو

بازی های اینجا به بازی­‌های گروهی، هدف­گیری، فکری، جایزه­‌ای و مکانیکی تقسیم می­شوند.

  • بازی‌های گروهی مثل استینکی فیت، فیشینگ سیزن، دربی، بسکتبال، مینی بولینگ
  • بازی‌های هدف‌گیری مثل کنن بال، ساید شو، بازی‌های فکری مثل استاکر، هامر ۲، گیتار، بوینک، آلابرد
  • دستگاه‌های جایزه‌ای مثل توی استوری، بلینگ کینگ، وایلد وست، دانگ تانک، پتک، بوکس، پنالتی
  • دستگاه‌های مکانیکی مثل تکان‌دهنده کودک، قطار کودک، ماشین برقی، چرخ‌ و فلک کودک، ماشین پرنده
آسیاب سه تایی در شیراز
ادامه مطلب

فان دی لند شیراز

فان دی لند شیراز

فان دی لند از مکان های لاکچری شیراز است که اگر شما هم بخواهید بچه‌ها اجازه نمی­دهند از آن بگذرید. در فان دی لند همان­طور که از نامش پیداست قرار است یک روز شاد و پر هیجان را سپری کنید. اینکه در هر سفری تنها بخواهید به سراغ جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی بروید بسیار خوب است؛ اما در این میان باید با تفریح کردن در جایی مثل فان دی لند، تنوعی هم به گردش ­هایتان بدهید.

فوتبال حبابی در فان دی لند شیراز

با رفتن به این مجموعه از مکان های لوکس شیراز، شما به چندین بازی از جمله  فوتبال دستی، فوتبال بیلیارد، فوتبال دارت، پینت بال با تیروکمان، بیلیارد، فوتبال حبابی در زمین چمن مصنوعی و… دسترسی دارید.

اسکیپ روم رازماز

اسکیپ روم رازماز

رازماز یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین اتاق فرارهای شیراز و ایران است که حسابی ذهن شما را به خود مشغول می‌کند و هیجان بالایی در مسیرهای آن تجربه می‌کنید. اسکیپ روم رازماز ۱۶ بازی دارد و زمانی که به بازی مشغول می­شوید متوجه خواهید شد که به یکی از بهترین اتاق فرارهای کشور آمده‌­اید. اسکیپ روم یا همان اتاق فرار راز ماز از مکان های لاکچری شیراز برای تفریح است که حل کردن معماهای آن هوش بالا و سر نترس می‌خواهد.

اتاق فرار رازماز

شما باید در این اتاق فرار با هم‌گروهی‌های خود به دنبال حل مسئله باشید و اوج هیجان را تجربه کنید. اتاق فرار راز ماز را می‌توانید در آدرس بلوار چمران شماره دوازده پیدا کنید. این مجموعه در فلكه دانشجو، ابتداى بلوار چمران، كوچه ١٢، شعبه مرکزی مجموعه رازماز واقع شده است.

باشگاه کارتینگ

باشگاه کارتینگ

برای تفریح و بازی بیشتر در این شهر می‌توانید به سراغ یکی دیگر از مکان های لاکچری شیراز به نام باشگاه کارتینگ بروید. کارتینگ تفریحی لوکس و پرهیجان است که طرفداران بسیاری دارد و در پیست‌های آن می‌توانید بالا رفتن آدرنالین را در بدنتان احساس کنید.

پیشت کارتینگ در شیراز

این باشگاه یکی از بهترین باشگاه های کارتینگ کشور است که 1.5 کیلومتر طول دارد. برای حضور در این باشگاه باید به آدرس آن در نزدیکی محل نمایشگاه‌ها در جاده پیام نور بروید.

باشگاه پینت بال شهید چمران

باشگاه پینت بال شهید چمران

در لیست مکان های لاکچری شیراز به یکی از جذاب ترین تفریحات ورزشی به نام پینت بال می‌رسیم. بازی پینت بال یک جنگ رنگی تمام عیار است که انجام آن بسیار مهیج و مفرح است. در باشگاه پینت بال شهید چمران شیراز با وجود امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، بازی و تفریح متفاوتی را تجربه خواهید کرد. این باشگاه در  بلوار چمران، جنب هتل چمران قرار دارد.

پارک آبی کوثر

پارک آبی کوثر

اگر به تفریحات آبی علاقه‌مند هستید بهتر است سری به پارک آبی کوثر شیراز بزنید که با بازی‌های خود شما را شگفت‌زده خواهد کرد. پارک آبی کوثر یکی از مکان های لوکس شیراز است که با بازی‌های جذابش شما را حسابی سر کیف می‌آورد.

در این پارک، امکانات تفریحی و بازی هایی مثل چاله فضایی، سرسره‌های مهیج، سونا، استخر، جکوزی، وسایل بازی مخصوص کودکان، توپ موج، ماساژ، موسیقی در زیر آب، سالن‌های بدن‌سازی، کافی‌شاپ و ایستگاه آبمیوه  وجود دارد. پارک آبی کوثر در فرهنگ شهر، ایستگاه 11 واقع شده است.

پارک کوهستانی دراک

پارک کوهستانی دراک

در گردش های تفریحی لوکس شهر شیراز می‌توانیم از فضای پارک‌ها نیز استفاده کنیم که هم فال است و هم تماشا. پارک کوهستانی دراک با وجود فضای مدرن و زیبای خود یکی از مکان های لاکچری شیراز به‌حساب می‌آید که هر روزه گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.

این پارک زیبای کوهستانی با 580 هکتار مساحت در منطقه 10 شیراز قرار دارد. پارک دراک در دامنه کوه دراک و نزدیک به سد تنگ سرخ این شهر است. تله کابین، زیپ لاین، پل معلق و چرخ و فلک از لاکچری ترین تفریحات این پارک به‌حساب می‌آیند که سبب شده اینجا یکی از مکان های لاکچری شیراز شناخته شود.

لونا پارک شیراز

لونا پارک شیراز

لونا پارک شیراز از بهترین مکان های لاکچری شیراز است که به‌عنوان  تفریحگاهی لوکس در سفر به این شهر به‌حساب می‌آید. در این پارک تفریحات مختلفی برای همه سنین وجود دارد. لونا پارک در بلوار آیت‌الله ربانی، کنار دروازه قران این شهر قرار دارد.

معرفی هتل زندیه شیراز – هتلی لوکس با سبک معماری متفاوت
ادامه مطلب

پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب

پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب

در شیراز تعداد قابل‌توجهی از سینماها را می‌توانید ببینید؛ اما برای پیداکردن سینما به­ عنوان یکی از مکان­های لاکچری شیراز باید به سراغ جایی مثل پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب برویم. مجتمع سینمایی شهر آفتاب بازدید از آن هم شما را سرگرم می­کند و هم خاطرات خوش می­سازد.

از شیرازی­‌ها که سراغ بهترین سینمای شهر را بگیرید قطعاً هنر شهر آفتاب یکی از آن­هاست، اینجا فقط یک سینمای ساده نیست و این موضوع را با رفتن به اینجا و دیدن بخش­‌های مختلف آن بهتر متوجه می­شوید.

تابلو نمایش فیلم های پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب

این پردیس سینمایی در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و با ۱۶۰۰ صندلی در کنار به ­روزترین تجهیزات، کار خود را شروع کرده است. این سینما ۸ سالن دارد که شامل سالن وی آی‌ پی، سالن سه‌ بعدی و سالن چندمنظوره می‌شود.

سالن چند منظوره پردیس سینمایی آفتاب شهر شیراز، سالنی مخصوص برای برگزاری تئاتر و اجراهای موسیقی زنده است. اگر کودکانتان را به همراه آورده‌­اید، برای آن­ها نیز خبر خوش داریم؛ سینما هنر شهر آفتاب سالن دیگری نیز تدارک دیده است که مخصوص کودکان و نوجوانان است و می­توانید ساعاتی خوش برای فرزندانتان بسازد.

سینما گلستان

سینما گلستان شیراز

به سراغ یکی دیگر از مکان های لاکچری شیراز برویم که باز هم از نوع تفریح و هنر است. سینما گلستان محبوبیت زیادی بین اهالی فیلم دارد. این سینما سه سالن اجرای هم‌زمان دارد و می­تواند تجربه یک روز مفرح در کنار خانواده یا دوستان را به شما هدیه دهد.

سینما گلستان در بلوار معالی آباد این شهر یکی از مناطق لاکچری شیراز است که گشت‌وگذار در آن بعد از تماشای یک فیلم خوب حسابی می­چسبد. پردیس سینمایی گلستان شیراز در مجتمع فرهنگی و تفریحی الف این شهر قرار گرفته است. در این مجتمع امکاناتی مثل فروشگاه، سرویس بداشتی، کافه، رستوران و… تیز تعبیه شده است.

مجموعه تفریحی ورزشی استخر انقلاب

استخر لاکچری انقلاب شیراز

شنا و ورزش­‌های آبی از تفریحات لوکسی به‌حساب می‌­آیند که عده بسیاری از مردم عاشق آن هستند. انجام این تفریح در یکی از مکان های لاکچری شیراز لذت بیشتری به همراه دارد که از آن نمی­شود گذشت. مجموعه انقلاب به ­روز­ترین امکانات و خدمات خود را در اختیار گردشگران و علاقه‌مندان به این تفریح قرار داده است. طول و عرض استخر این مجموعه، ۵۰ متر و ۶ متر بوده و دارای دو دیوار ۳۰ متری و ۵۰ متری است.

استخر انقلاب از جاهای لاکچری شیراز

از امکانات استخر انقلاب می‌توان به سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، استخر بانوان و استخر آقایان، استخر کودکان، ماساژ، سالن بندسازی، استخر آب‌درمانی، بوفه، کمد اختصاصی، ایروبیک، حمام سنتی و… اشاره کرد. اگر قصد دارید با ماشین شخصی به این مجموعه بروید، نگران جای پارک نباشید؛ زیرا در اطراف استخر انقلاب، جای پارک به‌آسانی پیدا می‌شود. مجموعه استخر انقلاب در بلوار شهید چمران قرار دارد.

رصدخانه ابوریحان بیرونی

رصدخانه ابوریحان بیرونی

اما بهتر است در بین مکان های لاکچری شیراز سری هم به آسمان این دیار بزنیم. تعجب نکنید قرار نیست به ماه سفر کنیم فقط می­خواهیم گردشی آرام­بخش و رؤیایی با کمک رصدخانه ابوریحان بیرونی در دل آسمان داشته باشیم. رصد خانه ابوریحان بیرونی یکی از مکان های متفاوت شیراز است که پیشنهاد می­کنیم در سفر به این شهر در لیست گردش­‌های خود قرار دهید.

رصدخانه ابوریحان بیرونی از مکان های لاکچری شیراز

این رصدخانه بر بلندای تپه­‌ای در کنار دانشگاه شیراز بنا شده است. این رصدخانه را پروفسور ثبوتی و پرفسور ادوارد فرانسیس بنا کرده‌­اند. تماشای آسمان پر ستاره شهر راز یکی از لاکچری ترین تفریحات شما خواهد بود.

رستوران های لوکس شیراز

رستوران های لوکس شیراز

در یک گردش و سفر لوکس باید شکم گردی و خوراکی‌ها نیز لوکس باشد. بعد از گشت و گذار در جاهای لاکچری شیراز بهتر است به رستوران های لوکس این شهر نیز سری بزنیم و دلی از عزا دربیاوریم. وسوسه تجربه چشیدن طعم غذاهای اصیل ایرانی و محلی و یا غذاهای امروزی چیزی است که شما را به‌ سمت لاکچری ترین جای شیراز به‌ویژه از نگاه دوستداران غذا بکشاند.

از جمله جاهای لاکچری شیراز که می‌توانید برای خوردن غذا به آن مراجعه کنید می‌توان به رستوران ایرانی هتل شیراز، رستوران حاجی بابا شیراز، رستوران فرودگاه شیراز، رستوران هفت خوان شیراز و فست فود گابریک اشاره کرد. لیست بهترین رستوران های شیراز را می‌توانید در این مقاله مطالعه کنید.

مقایسه هتل پارس و هتل الیزه شیراز
ادامه مطلب

عمارت شاپوری

عمارت شاپوری در شب

عمارت شاپوری از مکان های لوکس شیراز است که به شخصی تاجر، به نام عبدالصاحب شاپور تعلق داشته است. تاجر شیرازی در این خانه لوکس زندگی می­کرده که با وجود ثروتمند هنگفت، چیز عجیبی نیست. معماری این عمارت به شکل اروپایی و دوره قاجار بوده که تماشای آن برای گردشگران چشم‌نواز است. این خانه در طبقه و باغی به وسعتی در حدود ۴۷۰۰ متر در مدت ۵ سال ساخته شده است.

عکاسی در این خانه، یکی از تفریحاتی است که گردشگران نمی­توانند از آن بگذرند. اما دلیلی که ما را به سمت این جا کشانده رستوران و کافی شاپ مجلل و باشکوهی است که در آن قرار دارد. خوردن غذاهای لاکچری در یکی از مکان های لاکچری شیراز از بهترین تجربه‌­های شکم ­گردی را به شما می­دهد.

محله های لوکس شیراز

محله ارامنه شیراز

بی‌تردید زمانی که صحبت از مکان های لاکچری شیراز به میان می‌آید، محله های این شهر خودنمایی می‌کنند. با گشت وگذارهایی که در محله های بالا شهر شیراز دارید می‌توانید مکان هایی را ببینید که حتی ظاهر ساختمان‌های آن و معماری لوکسی که در ساخت آن‌ها اجرا شده، گواه همه چیز است.

از محله‌های عیان نشین و لاکچری شیراز می‌توانیم به مکان هایی مثل: محله پودنک، محله آستانه، محله بالا کفت، محله دروازه اصفهان، محله ارمنی‌ها، محله سرباغ و محله ابیوردی اشاره کرد که  بهتر است در شیرازگردی خود، به آن سری بزنید.

خیابان های لوکس شیراز

ایستگاه مترو قصرالدشت از لاکچری ترین خیابان های شیراز

قدم زدن در این خیابان ها و یا طی کردن آن‌ها با خودروی شخصی، بی‌شک یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفرتان خواهد بود. از خیابان های لاکچری شیراز که بازدید از آن‌ها خالی‌ از لطف نیست می‌توان به معالی آباد، شهرک صدرا، قصر الدشت، ستارخان، نیایش، عفیف آباد و ارم اشاره کرد.

اقامت در شیراز

اقامت در هتل بزرگ شیراز

اگر حتی کمی نسبت به این شهر شناخت داشته باشید متوجه می­شوید که جاذبه های گردشگری شیراز زمان زیادی برای بازدید می­خواهد. بااین‌حال، اگر تعداد کمی از مکان های لاکچری شیراز را برای بازدید انتخاب کنید باز هم باید به فکر مکانی برای اقامت در این شهر باشید.

غیر از جاذبه های طبیعی، هنری و تاریخی این شهر می­توان گفت برخی از اقامتگاه‌های این شهر آن‌قدر دلنشین و لوکس هستند که میتوان به چشم جاذبه گردشگری به آن‌ها نگاه کرد.

هتل های شیراز با وجود امکانات رفاهی مناسب، امکان خوبی برای اقامت در این شهر برای مسافران فراهم کرده اند. رزرو هر کدام از هتل ها و اقامتگاه‌های شیراز از طریق سایت ایران هتل آنلاین برای گردشگران این شهر میسر است تا دغدغه­‌ای برای بخش اقامتی سفرتان نداشته باشید.

بهترین فصل بازدید از شیراز

بهترین فصل بازدید از شیراز

اولین جمله‌­ای که در این بخش می­توانیم بگویم ختم کلام است. اگر ایرانی باشید، وصف بهار شیراز را بسیار شنیده­‌اید. فصل بهار و شهر شیراز دو واژه همیشه همراه هم هستند. انصافاً دیدن لاکچری ترین جای شیراز در فصل بهار لذت دیگری دارد؛ اما از زیبایی فصل­‌های دیگر این شهر نیز نمی­توان گذشت.

شیراز زمستان و پاییز بسیار سخت و طاقت ­فرسایی ندارد و دیدن مکان های توریستی شیراز، در نیمه دوم سال نیز می­تواند برایتان جالب باشد. تابستان­‌های این شهر گرم است و نمی­توانیم اصطلاح هوای مطلوب را برای آن به کار ببریم هرچند به گرمای شهرهای شرجی نمی­رسد و بسیاری از گردشگران در روزهای تعطیل تابستان به سراغ دیدنی های شیراز می­روند.

کلام پایانی

شیراز از آن شهرهایی است که خاطرات خوش برایتان می‌سازد، خاطراتی که تا آخر عمر همراهتان می‌ماند. در این مقاله سعی کردیم با معرفی مکان های لاکچری شیراز کمک کنیم تا تجربه‌ای متفاوت از گردش در این شهر داشته باشید. شهر راز را در حالی ترک می‌کنیم که سرمست از عطر بهار نارنج و شیدای اشعار سخنورانشان شده‌ایم و بار دیگر با تمام وجود به تمدنی که نشانه‌هایش در این شهر دیده می‌شود افتخار کنیم. با انتخاب شیراز به‌‌عنوان مقصد گردشگری یکی از لوکس‌ ترین سفرهایمان را پشت سر می‌گذاریم.

5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر