لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> لیست بازارها و مراکز خرید کیش
لیست بازارها و مراکز خرید کیش

لیست بازارها و مراکز خرید کیش

با شروع فصل پاییز و فرارسیدن امواج هوای خنک و مطبوع، بازار مسافرت ها نیز داغ می شود. در میان مقاصد مسافرتی این روزها، جزیره گردی یکی از همان تجربیات منحصر بفرد سفر در ایران است، که حتما به مذاق خیلی ها خوش خواهد آمد. نگین این روزهای خلیج فارس حالا حسابی رشد کرده و در کنار سواحل بکر و آرامش، دنیایی از هیجان های نو را برایتان تدارک دیده است. در میان لذت های بی شمار جزیره و فضای دل انگیز هتل های کیش، این بار بنابر نیاز اغلب مسافرین جزیره، قرار است شما را در بازارها و مراکز خرید کیش همراهی کنیم تا یک خرید خوب و ایده آل، در کوتاهترین زمان ممکن داشته باشید. اگر بازارهای کیش را برای خرید انتخاب کرده اید و به دنبال بازارهای کیش با قیمت مناسب هستید و یا با جستجوی بازارهای کیش روی نقشه به این صفحه رسیده اید حتما با ما همراه شوید تا خریدی سودمند را تجربه کنید. ایران هتل آنلاین، با شعار”هوشمندانه سفر کنید”، شما را در تمامی قسمت های سفر در جزیره همراهی خواهد کرد.

جزیره گردی

جزیره مرجانی این روزها با انواع و اقسام جاذبه ها در پی خلق اوقاتی خوش برای هر مسافری است. از میان تمام جاذبه های گردشگری کیش برخی از جاذبه ها هستند که در بین تمام مسافرین جزیره محبوبند. غواصی در آبهای مرجانی و نقره فام، شنا کردن با دلفین ها در دلفیناریوم معروف جزیره، پاراسل، پلاژ بانوان، بولینگ مریم، قایق رانی، دوچرخه سواری، بازدید از کشتی یونانی، اسکوتر برقی، شاتل، اجاره ماشین و رانندگی و در نهایت یکی از جذابیت های مهم کیش، بازار و خرید کردن است. به این لیست بلند بالا تفریحات دیگری همچون شو و جنگ شادی،سواحل و سکله ها، پینت بال و بسیاری تفریحات دیگر را اضافه کنید. کیش حتما شما را راضی خواهد کرد.

خرید در کیش

چند نکته قبل از خرید

سال ها قبل خرید کردن در جزیره کیش یک فرآیند کاملا منحصربفرد بود، بسیاری از کالاها فقط در جزیره کیش یافت می شد، اما حالا اغلب لوازم مورد نیازمان در تمام شهرها در دسترس است. بنابراین خرید در جزیره حالا رنگ و بویی متفاوت تر از آن دوران دارد. بیایید هوشمندانه سفر کنیم برای استفاده مفید از زمان اقامت تان در جزیره و استفاده تمام و کمال از وقتتان بهتر است، قبل از آغاز سفر یک پلن یا برنامه سفر برای خودتان طراحی کنید. از محل اقامت تان گرفته تا مراکز تفریحی، مراکز خرید و مال ها و رستوران ها و کافه هایی که قرار است به آن ها سر بزنید. یک جستجو کوچک در سایت های شما را قادر خواهد ساخت تا اولا بهترین مکان ها را نسبت به بودجه خود انتخاب کرده و در هزینه ها نهایت صرفه جویی را بکنید و ثانیا از تجربیات مفید دیگران استفاده کرده تا سفر تمام و کمال به دلتان بنشیند. مثلا اگر قصد اقامت در جزیره و رزرو هتل های کیش را داشتید سری به ایران هتل آنلاین زده لیست هتل ها و امکاناتشان و یا حتی نزدیکی به مراکز تفریحی و خرید را مد نظر گرفته و با توجه به بودجه تان یکی از این هتل های چند ستاره را انتخاب کنید و البته حتما سری به گنجینه نظریات مشتریان قبلی هتل ها بیاندازید . مطمئن باشید نکات ارزشمندی را ملاحظه خواهید کرد که قطعا در بسیاری از انتخاب ها همانند زمان سفر، آب و هوای جزیره، مکان اقامت و یا حتی لوازمی که باید به همراه ببرید را در اختیارتان قرار می دهند. اما به هنگام خرید در جزیره چه نکاتی را باید مد نظر گرفت تا هم خرید خوبی داشته باشیم و هم در هزینه هایمان صرفه جویی کنیم؟ بیایید سری به نظرات مسافرین قبلی جزیره بزنیم و پاسخ را از آن ها جویا شویم.
اغلب مسافرین معتقدند اگر قصد خرید در جزیره را دارید قدم اول ارزیابی قیمت ها در شهر محل اقامت خودتان است. اگر تفاوت قیمت آنچنان محسوس نباشد، بهتر است به جای گشتن در بین مغازه های مختلف و چانه زدن وقتتان را صرف تفریح در جزیره بنمایید.
مرکز خرید کیش
خرید برخی از اجناس همانند لوازم الکترونیک مثل لپ تاپ، موبایل، کامپیوتر، دوربین عکاسی، دوربین فیلم برداری و … در جزیره اغلب توصیه نمی شود. اگر قصد خرید در این زمینه را داشه باشید باد جنس شناس قابلی باشید که بتوانید اصل را از قلابی تشخیص بدهید. در برخی مراکز نیز کالاهای معتبری عرضه می شود، اما گاه قیمت شان از شهرهای دیگر گران تر است. در این صورت حتما از گارانتی کالا اطمینان حاصل نموده و مطمئن شوید برند مورد نظرتان در شهر شما نمایندگی داشته باشد.
مرحله دوم قبل از اقدام به سفر، چک کردن مراکز خرید نزدیک هتل است. مسافرین قبلی معتقدند این کار سبب صرفه جویی در زمان تان می شود و شما را از سردرگمی نجات می دهد. به علاوه دسترسی به این مراکز خرید نیازمند پرداخت کرایه تاکسی نیست.
حالا که مراکز خرید مورد نظرتان را انتخاب کرده اید، حتما آدرس مراکز خرید را جستجو کرده و مناطقی را که چند مرکز خرید در نزدیکی یکدیگر قرار دارند را شناسایی کنید. فاصله برخی مراکز خرید تا مرکز شهر زیاد است و شاید هزینه جابجایی قابل ملاحظه ای روی دست تان بگذارد. یا در برخی مناطق می توانید چند مرکز خرید را در نزدیکی هم بیابید. مثلا در خیابان فردوسی از ابتدای بلوار ساحل، چندین مرکز تجاری خوشنام در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. که می توانید با یکبار مراجعه به این خیابان به همه این مراکز سر بزنید. حالا که به جزیره رسیده اید بهتر است روزهای اول به گشت و گذار و مقایسه کیفیت و قیمت کالاها با یکدیگر بپردازید. در اینصورت بهترین کیفیت را با کمترین قیمت بدست خواهید آورد.
خرید در کیش

خرید در جزیره، یک تیر و دو نشان

حالا که مشغول خرید در بازارها و مراکز خرید هستید، حتما فروشنده ها یک یا چند برگه قرعه کشی در اختیارتان قرار داده اند. برگه ها را پر کرده و حتما در صندوق مخصوص قرعه کشی بیاندازید. هر مرکز خریدی بسته به سطح خود، جوایز ارزشمندی را ارائه می دهد. برخی از همین مراکز خرید، مراسم قرعه کشی را با یک مراسم شاد و پر انرژی در آخر شب برگزار می-کنند.
خریدنی های جزیره
اجناس موجود در جزیره طیف وسیعی از نیازمندی هایتان را در بر می گیرند. از کیف و کفش و لباس گرفته تا عطر و ادکلن، لوازم خانگی و الکترونیکی و میوه های عجیب و غریب. اما بیایید باز هم از تجربیات مسافرین قبلی جزیره و یا حتی کیشوندها استفاده کنیم.
گرچه اغلب برندها در جزیره کیش شعبه ای ندارند اما می توانید لباس های با کیفیت و زیبایی را با قیمتی حداقل بیست درصد پایین تر از قیمت معمول در پایتخت پیدا کنید.
لوازم خانگی هنوز هم در جزیره مقرون به صرفه ترند. بسیاری از همین لوازم خانگی، با قیمتی حدود بیست و پنج الی سی درصد پایین تر از شهرهای دیگر به خصوص پایتخت در جزیره به فروش می رسند. البته حتما به خاطر داشته باشید از نمایندگی های معتبر خرید کرده و حتما کیفیت کالا را ارزیابی کنید. گارانتی کالا یکی دیگر از نکات مهم خرید لوازم خانگی است و البته حضور نمایندگی برند خریداری شده در شهر خودتان یکی دیگر از نکات طلایی خرید در جزیره است.
اگر قصد خرید عطر و ادکلن اصل را دارید، حتما به سراغ مراکز خرید معتبر بروید. در مورد لوازم آرایش هم خرید از برندها و مراکز معتبر کار عاقلانه تری است.
پای ثابت هر خریدی در کیش، شکلات و قهوه است. شکلات ها و قهوه های خارجی با انواع و اقسام مزه ها، در مراکز خرید کیش به فروش می رسند که اغلب قیمت مناسب تری نسبت به سایر شهرهای ایران دارند. یکی از مراکز محبوب فروش قهوه و شکلات آرتا کیش است.

مراکز خرید لوکس جزیره کیش

مرکز خرید پردیس 1

مرکز خرید پردیس 1

آدرس: بین بلوار رازی و خیابان فردوسی، جزیره کیش
ساعات بازدید: 9:00 الی 13:30 و 17 الی 23
سال احداث: 1371
مراکز خرید و جاذبه های نزدیک: مرکز خرید پردیس2، مرکز خرید سارینا1، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید تجاری کیش، مرکز خرید پانیذ
اگر نگاهی به سال تاسیس مرکز خرید پردیس 1 بیاندازید، حتما متوجه خواهید شد که این مرکز خرید یکی از قدیمی ترین مراکز خرید است. پردیس1 مرکز خرید بزرگی است که در آن انواع کالاها از کیف ، کفش، لباس و لوازم آرایشی گرفته تا لوازم خانگی ،الکترونیکی و مکمل های ورزشی در آن موجود است. این مرکز خرید در میان سایر مراکز خرید لوکس جزیره، قیمت های مناسبی دارد. در میان غرفه های پرتعداد این مرکز خرید می توانید هر آنچه که مد نظرتان است را بیابید. یکی از مهم ترین گزینه های خرید مرکز خرید پردیس1 لباس های شب زنانه بسیار با کیفیت و البته با قیمت مناسب است. از دیگر نکته های مرکز خرید پردیس1 تنوع بالای قیمت های آن است. این مرکز خرید امکاناتی رفاهی، از قبیل چایخانه سنتی، رستوران، کافی شاپ، شعب
بانک ها و آژانس های مسافرتی برای مسافران در نظر گرفته است و هر شب مراسم قرعه کشی را برگزار می کند.
 پردیس 2
مرکز خرید پردیس

مرکز خرید پردیس 2

آدرس: میدان پردیس، جزیره کیش
ساعات بازدید: 9:30 الی 13 و 17 الی 23
مراکز خرید و جاذبه های نزدیک: مرکز خرید پردیس1، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید سارینا1، مرکز خرید تجاری کیش، مرکز خرید پانیذ
سال احداث: 1378
ساختمان دوم مجموعه بازار پردیس، یک بنای چهار طبقه لوکس با یک معماری فوق العاده است. این مرکز خرید جزو انتخاب های اول هر مسافری است که پا در جزیره می گذارد. اگر به دنبال کالای با کیفیت و مارک دار هستید، حتما سری به این مرکز خرید بزرگ بزنید و البته به خاطر داشته باشید این خرید بهای بیشتری دارد. پردیس2 به بازار لوازم خانگی خوب و با کیفیت نیز شهره است. بسیاری از برندهای خارجی در زمینه عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف، کفش و …. محصولات با کیفیتی را عرضه می کنند. این مرکز خرید نیز امکاناتی رفاهی همچون کافی شاپ، چایخانه سنتی و رستوران دارد و فضای داخلی آن به شیوه دلپذیری با درختان نخل و گل ها آراسته شده است. پیاده رو شیشه ای این مجتمع نیز بسیار جذاب است. مرکز خرید پردیس2 هرشب یک مراسم قرعه-کشی نیز برگزار می کند.
مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون

آدرس: خیابان وصال، مرکز خرید دامون، جزیره کیش
ساعات بازدید: 10 الی 14 و 18 الی 23:30
سال احداث: 1391
مراکز خرید و جاذبه های نزدیک: ساحل دامون، کلاب دامون
مرکز خرید دامون یکی از جذاب ترین مراکز خرید کیش است که به داشتن کالاهای مارک دار و البته لوکس معروف است. مرکز خرید دامون بروزترین برندها را عرضه کرده و قیمت کالاها در مرکز آن نسبت به سایر مراکز خرید اختلاف محسوسی دارد. این مسئله نسبت به کیفیت کالاهای ارائه شده در این مرکز خرید، قابل درک است. دامون به فودکورت و رستوران جذابش نیز معروف است. حتی اگر قصد خرید از دامون را نداشته باشید ريال قدم زدن در بین مراکز تجاری آن برایتان جذاب خواهد بود.
مرکز خرید سارینا
مرکز خرید سارینا آدرس

مرکز خرید سارینا

آدرس: بلوار خیام، جزیره کیش
ساعات بازدید: 9 الی 13:30 و 16:30 الی 22:30
سال احداث: 1396
مراکز خرید و جاذبه های نزدیک: چشم انداز رو به ساحل جزیره، هتل ترنج، هتل داریوش کیش، مرکز خرید پردیس1، مرکز خرید پردیس2، رستوران ها
سارینا1 هم یکی از مراکز خرید نوپای کیش است که به سرعت توانسته محبوبیت زیادی را در بین گردشگران بدست بیاورد. این بنای وسیع و البته ده طبقه، دارای یک طبقه پارکینگ، دو طبقه تجاری و هفت طبقه اداری است. وجود اجناس مارک دار و باکیفیت در یکی از زیباترین مراکز خرید کیش، از دلایل محبوبیت این مرکز خرید است. قیمت ها در سارینا یک به نسبت کالاهای با کیفیت ارائه شده نسبت به سایر مراکز خرید،کمی تند و تیز است. بنابراین اگر قیمت اهمیت زیادی برایتان ندارد، از سارینا1 دست خالی برنخواهید گشت. رستوران های بسیاری در اطراف این مرکز خرید قرار دارند.

رویامال کیش

هتل ترنج یا هتل پانوراما کیش؟ مقایسه دو هتل لوکس کیش؟
ادامه مطلب

مرکز خرید رویال مال

آدرس: خیابان رودکی، جزیره کیش
ساعات بازدید: 9:30 الی 13:30 و 17 الی 23:30
سال احداث: 1394
مراکز خرید و جاذبه های نزدیک: هتل پانیذ، هتل پارمیس
رویال مال یکی از بروزترین و شیک ترین و مدرن ترین مراکز خرید کیش است. این مرکز خرید نوپا در جزیره ، یک بنای پنج طبقه شامل دو طبقه تجاری، دو طبقه اداری و یک رستوران شیک در طبقه آخر است. رویال مال معجونی از محصولات متنوع و با کیفیت از برندهای متفاوت است. انواع لوازم آرایشی، پوشاک، لوازم الکترونیکی و خانگی، ساعت، سیسمونی و مواد غذایی بخشی از محصولات عرضه شده در رویال مال است.انواع برندهای جهانی همانند مادرکر، ل جی، سامسونگ، اپل، ماوی و… نیز در این مرکز خرید ارائه می شوند. در طبقه اول رویال مال یک فست فود و کافی شاپ شیک نیز قرار دارند. فضای داخلی این مرکز خرید بزرگ نیز به بهترین شیوه ممکن آراسته شده است.
دیپلمات مال کیش

دیپلمات مال

دیپلمات مال یکی دیگر از بازارهای کیش است که در منطقه شمالی واقع شده و برخلاف تصور برخی از مردم، مرکز خریدی لوکس است. ساختمان دیپلمات مال کیش دارای 7 طبقه است که تنها دو طبقه از آن کاربری تجاری دارند. به طور کلی این مرکز تجاری 270 واحد را در خود جای داده است و اکثر آن‌ها عرضه‌کننده اقلامی مانند لباس، لوازم بهداشتی آرایشی، خوراکی و … هستند. یکی از مزایای این بازار، شهربازی آن برای کودکان است که برای افرادی که با کودکان خود به خرید می‌روند بسیار مناسب می‌باشد.
آدرس: میدان لارک – مقابل بازار عرب‌ها

مراکز خرید شیک با قیمت مناسب

مرکز خرید مروارید کیش
مرکز خرید مروارید آدرس

مرکز خرید مروارید

آدرس: بلوار مروارید، جزیره کیش
ساعات بازدید: 9 الی 13:30 و 17:30 الی 23
سال احداث: 1373
مراکز خرید و جاذبه های نزدیک: ، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید تجاری کیش
مرکز خرید مروارید یکی از مراکز خرید محبوب در میان مسافران جزیره است. وجود کالاهای با کیفیت قابل قبول و متنوع در کنار قیمت مناسب و مقرون بصرفه این مرکز خرید را در لیست مراکز خرید محبوب جزیره، ثابت نگاه داشته است. این مرکز خرید عظیم یادآور دوران هخامنشی است و دوازده در ورودی برای آن منظور شده است. هشت بازارچه با نام های متفاوت بخش های این بازار بزرگ را تشکیل داده اند. تنوع کالا در این مرکز بسیار بالاست و هر چه را مد نظر داشته باشید با کمی جستجو خواهید یافت. ست های ورزشی یکی از محبوب ترین کالاهای ارائه شده در این مرکز است.
بازار ونوس
آدرس بازار ونوس

بازار ونوس

آدرس: خیابان سنایی، جزیره کیش
ساعات بازدید: 9:30 الی 13:30 و 17:30 الی 22:30
سال احداث: 1375
مراکز خرید و جاذبه های نزدیک: بازار مریم، توتی فروتی، اسکله تفریحی، کشتی تفریحی، بولینگ مریم
بازار ونوس علیرغم قدمتش، یکی از مراکز خرید مدرن در کیش محسوب می شود. این مرکز خرید در بنایی دو طبقه، 310 غرفه را در خود جای داده که اغلب آن ها در طبقه همکف ونوس واقع شده است. تمرکز بازار ونوس بیشتر بر روی پوشاک است و کالاهای ارائه شده از کیفیت مطلوبی برخوردارند. این مجموعه از نظر قیمت نیز جز مراکز خرید با قیمت مناسب است. رستوران مرکز خرید ونوس در طبقه دوم آن واقع شده است.
مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش

آدرس: خیابان فردوسی، جزیره کیش
ساعات بازدید: 9 الی 13 و 17 الی 22:30
سال احداث: 1379
مراکز خرید و جاذبه های نزدیک: مرکز خرید پردیس1، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید سارینا1، مرکز خرید پردیس2، بازار مروارید، مرکز خرید پانیذ
نزدیک بودن مرکز خرید تجاری کیش به هتل های متعدد آن را به یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید کیش تبدیل کرده است. این مرکز در نزدیکی مراکز خرید بسیاری قرار دارد که در این بین مرکز خرید زیتون از همه نزدیک تر است. این مجتمع عظیم در چهار طبقه، 479 غرفه را در خود جای داده است. قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و تنوع کالاهای ارائه شده در این مرکز خرید، آن را به یکی از پربازدیدترین مراکز خرید کیش تبدیل کرده است. این مرکز خرید هم به مانند سایر مراکز خرید، تنوع بالایی در نوع کالاهای ارائه شده دارد.
مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون

آدرس: خیابان فردوسی، جزیره کیش
ساعات بازدید: 9 الی 13 و 17 الی 22:30
سال احداث: 1376
مراکز خرید و جاذبه های نزدیک: مرکز خرید پردیس1، مرکز خرید تجاری کیش، مرکز خرید پردیس2، بازار مروارید، مرکز خرید پانیذ، هایپر مارکت کیش
مرکز خرید زیتون یکی از پرترددترین مراکز خرید جزیره است. عطرها، شکلات و قهوه های این مرکز خرید از کیفیت و قیمت مطلوبی برخوردار است. این مرکز خرید با معماری منحصربفرد به قیمت های مناسب خود شهره است. انواع عطر و ادکلن، لباس زنانه و مردانه و ….. در این مرکز خرید دو طبقه به وفور یافت می شود.
مرکز خرید مرجان
آدرس مرکز خرید مرجان کیش

مرکز خرید مرجان

آدرس: جاده جهان، جزیره کیش
ساعات بازدید: 9:30 الی 14 و 15 الی 23
سال احداث: 1370
جاذبه ها و مراکز خرید نزدیک: باغ و ساحل زیبای مرجان، کلوپ تفریحی اسکوپا، رستوران فودلند، پارک دلفین کیش
یکی از مراکز قدیمی خرید در جزیره کیش، مرکز خرید مرجان است. در این مرکز خرید کالاهایی با قیمت مناسب عرضه می شود که با کمی جستجو حتما کالایی با کیفیت و قیمت مناسب خواهید یافت. بازار مرجان یکی از مراکز شناخته شده برای خرید لباس کودک است. پارک دلفین کیش نزدیک ترین جاذبه به مرکز خرید مرجان است.
مرکز خلیج پارس خلیج
آدرس مرکز خرید پارس خلیج

مرکز خرید پارس خلیج

آدرس: خیابان میرمهنا، جزیره کیش
ساعات بازدید: 10 الی 13 و 16 الی 22
سال احداث: 1370
جاذبه ها و مراکز خرید نزدیک: بازار صفین، اسکله میرمهنا، سواحل پارک
تنها مرکز خریدشمال غربی جزیره مرکز خرید پارس خلیج فارس با یک معماری سنتی است. این بازار بزرگ، محلی برای عرضه انواع کالا همانند پوشاک، کیف، لوازم خانگی، مواد غذایی، لوازم ارایشی و بهداشتی و … است. این مرکز خرید قیمت های بسیار مناسبی دارد و در صورت گشت و گذار می توانید کالاهای مناسبی را با کیفیت مطلوب خریداری کنید. کافه و رستوران این مرکز خرید در کنار دفاتر صرافی از خدمات رفاهی این مجموعه است.
بازار مریم کیش
آدرس بازار مریم

بازار مریم

آدرس: خیابان سنایی، جزیره کیش
ساعات بازدید: 10 صبح الی 23
سال احداث: 1369
مراکز خرید و جاذبه های نزدیک: بازار ونوس، بولینگ مریم، توتی فروتی، اسکله تفریحی، کشتی تفریحی، مرکز غواصی کیش، شو شبانه کیش
در میان مراکز خرید مدرن و امروزی، بازار مریم یک بازار روباز سنتی و قدیمی است. در روزهای گرم سال اغلب شب های این بازار طرفداران خاص خود را دارد. بازار مریم یک مرکز خرید با انواع اجناس متوسط است و قیمت ها در این بازار روباز نسبت به سایر مراکز مناسب تر است. چمدان، کیف و کفش از بیشترین کالاهای ارائه شده در این بازار است.
مرکز خرید پانیذ
آدرس مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ

آدرس: خیابان فردوسی، جزیره کیش
ساعات بازدید: 9:30 الی 14 و 17 الی 23
سال احداث: 1378
مراکز خرید و جاذبه های نزدیک: مرکز خرید پردیس1، مرکز خرید تجاری کیش، مرکز خرید زیتون، مرکز خرید پردیس2، هایپر مارکت کیش
مرکز خرید پانیذ، در زمره مراکز خرید با قیمت پایین قرار می گیرد. در این مرکز خرید انواع کالاهای مورد نیاز همانند پوشاک، مواد غذایی، لوازم الکترونیک و لوازم خانگی، لوازم آرایشی به فروش می رسد. مراسم قرعه کشی در این مرکز خرید هر شب راس ساعت 22 انجام می شود.
کیش یکی از محبوب ترین مقاصد سفر و گردشگری در ایران است. خرید از جزیره هم یکی از محبوب ترین علایق مسافرین این جزیره است. انبوه مراکز خرید و تنوع و کیفیت بالای کالاهای ارائه شده در جزیره بسیاری را به خریدکردن وسوسه می کند. اما بهتر است قبل از عزیمت به جزیره هدفتان از سفر را مشخص کرده و در صورتی که قصد خرید کالای خاصی را دارید در ابتدا تحقیق کنید.
تنوع بالای کالا و قیمت اجناس ارائه شده در جزیره شاید گاهی انتخاب را برای شما دشوار کند. سعی کنید مراکز خرید موردنظر خود را قبل از سفر انتخاب کرده و هتل خود را در همان حوالی رزرو کنید. اما شما از کدام مرکز خرید جزیره کیش خاطره خوبی در ذهن دارید؟ آیا تاکنون در قرعه کشی های مراکز خرید جزیره کیش شرکت کرده اید؟ کدام مرکز خرید از نظر شما تنوع بالاتر و کیفیت بهتری دارد؟ دسترسی به کدام مرکز خرید جزیره کیش آسان تر است؟
اگر به حضور در بازار سنتی علاقمندید حتما سری به بازار عرب ها یا بازار صفین بزنید. چندین مرکز خرید دیگر در کیش موجود است که هنوز فرصت معرفی شان را نیافته ایم. علاوه بر تمام مراکز خرید موجود ، چندین مجتمع جدید با معماری های خیره کننده و امکانات لوکس در حال ساخت و ساز در جزیره است. مجتمع سارینا2، میکا مال، سیتی سنتر تنها بخشی از مراکز خرید در حال ساخت در جزیره است. اگر اطلاعات کافی داشته باشید، حتما خرید از این بازارها برایتان تبدیل به یک خاطره لذت بخش خواهد شد و در آخر شما کدام مرکز خرید را انتخاب کرده اید؟

راهنمای سفر به کیش
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر