لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> 10 مورد از رمانتیک ترین نقاط دور دنیا برای ملاقات با همسرتان
10 مورد از رمانتیک ترین نقاط دور دنیا برای ملاقات با همسرتان

10 مورد از رمانتیک ترین نقاط دور دنیا برای ملاقات با همسرتان

به طور حتم در هر جایی که زندگی می کنید، فضاهای بسیار رمانتیک و عاشقانه ای وجود دارد، امّا خیال بافی درباره ی جاهایی که در صورت داشتن منابع مادی نامحدود، می توان سفر کرد هم سرگرم کننده است. پرواز از نقطه ای به نقطه ی دیگر را با یک جت شخصی تصوّر کنید. دور دنیا را تماشا می کنید، درباره ی فرهنگ های دیگر چیزی می آموزید و با همسر خود هم بیشتر آشنا می شوید. با رزرو انلاین هتل در مکان های رویایی مورد علاقه تان می توانید خاطرات بی نظیری را برای خود و همسرتان رقم بزنید. اگر هم که واقعاً از پس هزینه ی این سفر ها بر می آیید، پیشنهاد می کنیم که حتماً این کار را انجام دهید!

این لیستی که در زیر آمده است شامل منظره های زیبا، محیط های طبیعی باشکوه، بناهای تاریخی و مقصد های غذایی است که باید حتماً امتحان کنید. پیش به سوی لیست رمانتیک ترین نقاط جهان برای قرار گذاشتن با همسر!

1- در زیبایی ماچو پیچوی پرو خود را غرق کنید. ( Machu Pichu , Peru )

برای رسیدن به کوهستان های آندس قطار بگیرید، خودتان هم به کوهنوردی بروید و یا از تور باستان شناسی محل استفاده کنید. نقاط برجسته ی این بنای تاریخی برای همیشه در یاد شما و همسرتان باقی خواهد ماند.
Santorini, Greece

2- از آرامش بی نظیر سانتورینی یونان متحیّر شوید. ( Santorini , Greece )

ساختمان های سفید و آبی، روستا های بسیاری که در سراسر کوهستان پخش شده اند و یک منظره ی بی پایان از دریای صاف و آبی. سانتورینی برای زوج هایی که می خواهند یک مدّت از مسئولیت ها رها شوند مقصد ایده آلی است ، البته غذا های خوشمزه و تازه ی یونانی هم کم نقشی ندارند!
Hua Hin, Thailand

3- در هوا هین تایلند از غروب آفتاب لذّت ببرید و درباره ی تلاش های حامیان حقوق حیوانات آن جا چیزی بیاموزید. ( Hua Hin , Thailand )

از سواحل زیبای هوا هین تایلند دیدن کنید، اگر هم که می خواهید با فعالیت های منطقه آشنا شوید، یک روز از سفرتان را به تور ” سازمان دوستان طبیعت تایلند ” اختصاص دهید. در آنجا حیوانات نجات داده شده را خواهید دید و می توانید برای کمک به توقّف سو استفاده از حیوانات، درباره ی کار هایی که می توانید برای محقق شدن این هدف انجام دهید نکات مفیدی را یاد بگیرید.
Giverny , France

4- به باغ مونه ژیورنی فرانسه بروید. ( Giverny , France )

اگر که از زوج های طرفدار هنر هستید، یک سفر به ژیورنی فرانسه برای شما ایده آل است. این همان روستای کوچکی است که کلود مونه، پدر سبک امپرسیونیسم، در آن نقاشی و زندگی می کرده است. شما می توانید از مناظری که او برای کارهایش الگو می گرفته است و حتی باغ شخصی اش بازدید کنید. ژیورنی از پاریس فاصله ی خیلی زیادی هم ندارد، پس اگر که در شهر عشق اقامت دارید برای رسیدن به آن جا مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد.
Tel Aviv, Israel

5- غذا های لذیذ تل آویو اسرائیل را تجربه کنید. ( Tel Aviv , Israel )

بلی، تل آویو زندگی شبانه ی پر جنب و جوشی دارد، ولی خبر خوش برای زوج های خوش خوراک، این است که علاوه بر آن ماهی های تازه، حمص پر مزّه و تعداد بسیار زیاد ادویه های موجود در غذا های اسرائیلی هم برای تجربه و لذّت بردن وجود دارد. از رستوران های ” میزنون ” ( Miznon ) ، ” پورت سد ” ( Port Said ) ، ” ها کشم ” ( Hakoshem ) ، ” ها آچیم ” ( Ha’Achim ) و ” کلارو ” ( Claro ) دیدن کنید.
Agra, India

6- علاقه مندان به تاریخ باید از آگرای هند بازدید کنند. ( Agra , India )

آگرای هند در میان محل های دیدنی پر شمار خود، آرامگاه قرن هفدهمی مشهور تاج محل را هم جای داده است. تا زمانی که در آن منطقه هستید حتماً سری هم به قلعه ی آگرا، مقبره ی اعتماد الدوله و اکبر بزنید.
Marrakesh, Morocco

7- طرفداران معماری! به شهر مراکش کشور مراکش کوچ کنید! ( Marrakesh , Morocco )

معماری حیرت برانگیز مراکش را در قصر باهیا، آرامگاه های سادیان و مسجد کوتوبیا بیابید. هم چنین مطمئن هستیم که شما از بازدید مدرسه ی بن یوسف، باغ های مناره و قصر البادی، لذّت خواهید برد. اگر هم که بر روی پست های اینستاگرامی خود کار می کنید، حتماً می توانید در آن جا چند عکس زیبا و به یاد ماندنی بگیرید.
Queenstown, New Zealand

8- در کویینز تون نیوزیلند کمی به سفرتان هیجان را اضافه کنید. ( Queenstown , New Zealand )

بعضی از کسانی که به نیوزیلند سفر می کنند آن قدر از زیبایی آن شوکه می شوند که فکر می کنند همه مصنوعی و قلّابی است. در اولّین نقطه ی بانجی جامپینگ دنیا، ” ای – جی هکت ( AJ Hackett ) ” ،به سیم آخر بزنید. آدرنالین شما فقط در آن جا بالا نخواهد رفت، اگر که در فصول سرد از این کشور بازدید کنید، شما هم چنین می توانید در منطقه ی اسکی بر روی برف ” آلپاین هلیسکینگ ( Alpine Heliskiing ) “به سر خوردن در دامنه های کوه بپردازید.
Bora Bora , French Polynesia

9- کمی هم در کنار آب های بورا بورای پلینزی فرانسه به تنبلی بپردازید! ( Bora Bora , French Polynesia )

این جزیره ها برای فیلمبرداری بسیار مناسب می باشند. جالب است بدانید که اگر که در کلبه های روی آب آن جا مستقر شوید، در عرض چند ثانیه می توانید مستقیم از تختتان به درون آب بپرید!
Copenhagen , Denmark

10- در کپنهاگ دنج دانمارک توقفی داشته باشید. ( Copenhagen , Denmark )
در طول روز، در کنار خانه های رنگارنگ نیهان، عاشقانه قدم بزنید و در شب به باغ های تیوولی بروید و از تمام وسایل و تنقلات مورد علاقه ی خود در شهربازی نهایت لذّت را ببرید.

مقاصد گردشگری جهان با سریع ترین روند توسعه
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر