لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل های بزرگ تبریز؛ راهنمای اقامت در بهترین هتل های تبریز

هتل های بزرگ تبریز؛ راهنمای اقامت در بهترین هتل های تبریز

كلان شهر تبریز با داشتن جاذبه‌های متعدد تاریخی، فرهنگی و طبیعی همواره مقصدی مناسب برای گردش و گردشگری محسوب می‌شود. برای سیاحت و تفریح دراین شهر زیبا هتل های بزرگ تبریز با افتخار آماده میزبانی از شما مهمانان عزیز هستند.

از آنجا که انتخاب هتل همیشه نقشی قابل توجه در کیفیت سفر و لذت‌بخش بودن آن دارد، در این مقاله قصد داریم به تبریز سفر کنیم و چند نمونه از هتل های بزرگ و معروف این شهر را شرح دهیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در هنگام سفر به تبریز انتخابی مناسب از لحاظ اقامتگاه داشته باشید.

هتل لاله پارک تبریز

نمای هتل لاله پارک تبریز در شب

هتل لاله پارک تبریز هتلی پنج ستاره با امکانات رفاهی مدرن و متنوع است. ٢٢٠ اتاق و سوئیت موجود در این هتل خود گویای اقامتی دلپذیر در شهر تبریز برای شما مهمانان عزیز است. طراحی زیبا، مبلمان‌های مدرن و امروزی، تخت‌خواب‌های راحت، اينترنت رايگان، سيستم تهويه مطبوع و بسیاری از امکانات دیگر در این اتاق‌ها نوید اقامتی آرام و دلپذیر را به شما مهمانان محترم می‌دهند.

رستوران هتل لاله پارک تبریز

از اتاق‌ها که بگذریم به امکاناتی مانند کافه و رستوران می‌رسیم. منوهای ایرانی و فرنگی ارائه شده در کافه و رستوران‌های هتل لاله پارک تبریز هر سخت پسندی را راضی نگه می‌د‌ارند. فضای دنج رستوران اصلی واقع در طبقه دوم هتل مناسب قرار ملاقات‌های کاری و دوستانه برای صرف ناهار در تبریز است. کافه تراس هتل نیز با طراحی مدرن و فضایی رویایی شما را به نوشیدن فنجانی قهوه داغ و خوش عطر یا نوشیدنی خنک و دلچسب تشویق می‌کند.

اتاق دبل هتل لاله پارک تبریز

از دیگر امکانات هتل لاله پارک تبریز وجود سالن‌های همایش و کنفرانس مجهز در آن است. ٩ سالن کنفرانس و جلسه چند منظوره با تمام تجهیزات در اختیار مهمانان برگزار کننده جلسه و همایش است. در این سالن‌ها امکان برگزاری مراسم مختلف مانند عقد و عروسی، تولد، گالری، نمایشگاه و… به بهترین شکل وجود دارد.

مرکز اسپا و سلامت از دیگر امکانات ویژه موجود در این هتل است. این مرکز شامل سالن بدنسازی مجهز، ایروبیک، استخر، ماساژ، حمام ترکی، سونا، جکوزی و.. است.

سوئیت های هتل لاله پارک تبریز

همچنین بسیاری از اماکن تفریحی تبریز مانند پارک باغمیشه، مجتمع تجاری تفریحی لاله پارک، پارک موزیکال تبریز، پارک مینیاتور تبریز و… در فواصلی کوتاه از این هتل واقع شده‌اند. برای آشنایی بیشتر با این هتل پیشنهاد میکنیم که مقاله معرفی هتل لاله پارک تبریز را مطالعه کنید.

  • آدرس هتل لاله پارک تبریز: اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده جنب مرکز خرید لاله پارک.
  • همچنین موقعیت جغرافیایی هتل لاله پارک روی نقشه اطلاعاتی بیشتر از راه‌های پیش رو در اختیار شما قرار می‌دهد.
دو هتل بزرگ و فوق العاده در شهر لندن که باید بشناسید
ادامه مطلب

هتل پارس ائل گلی تبریز

نمای هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی نیز به مانند هتل نام برده در بالا یکی از هتل های بزرگ تبریز است. نقش پنج ستاره بر روی سر در این هتل نیز خود گویای کیفیت خدمات و تعداد زیاد امکانات است. اتاق و سوئیت‌های متنوع موجود در این هتل انتخاب را برای شما راحت کرده‌اند. علاوه بر اتاق‌ها، امکانات و خدمات تدارک دیده شده برای مهمانان در این هتل کم‌نظیر است:

سوئیت توئین هتل پارس ائل گلی تبریز

سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا بخار و خشک، ماساژ، بیلیارد و جکوزی مجموعه ورزشی این هتل را تشکیل می‌دهند. سالن همایش و تالار عروسی از دیگر امکانات ویژه این هتل برای مهمانان است. این سالن‌ها با امکانات صوتی و تصویری و چیدمانی زیبا محلی مناسب برای برگزاری کنفرانس و مراسم‌های مختلف هستند.

استخر هتل پارس ائل گلی تبریز

کافی شاپ و رستوران هتل پارس ائل گلی تبریز نیز با طراحی و فضای دنجشان آماده پذیرایی از مهمانان هتل هستند. در ضمن رستوران گردان این هتل نیز با چشم اندازی زیبا انتظار حضور مهمانان را برای خوردن وعده‌ای غذای لذیذ می‌کشد. آرایشگاه مردانه، اتاق عقد، دستگاه خودپرداز، آسانسور و ده‌ها امکانات کوچک و بزرگ از دیگر خدمات ارائه شده توسط این هتل هستند.

سرو غذا در رستوران هتل پارس ائل گلی تبریز

در ضمن برخی جاذبه‌های مهم تبریز مانند پارک شاه گلی و مجموعه عمارت ائل گلی در فاصله کمی از این هتل قرار گرفته‌اند. برای انتخاب بهتر پیشنهاد میکنیم که مقاله مقایسه هتل پارس ائل گلی و هتل لاله پارک تبریز را مطالعه کنید.

  • آدرس هتل پارس ائل گلی تبریز: اتوبان شهید کسائی، جنب پارک ائل گلی.
  • همچنین موقعیت جغرافیایی هتل پارس ائل گلی تبریز روی نقشه اطلاعاتی دقیق‌تر از آدرس و نحوه رسیدن به هتل را به شما ارائه می‌دهد.

هتل شهریار تبریز

لابی هتل شهریار تبریز

از دیگر هتل های بزرگ تبریز هتل شهریار است. این هتل واقع در قلب شهر تبریز به سان نگینی زیبا خودنمایی می‌کند. فضای اقامتی و امکانات موجود در این هتل انتظارات مهمانان را به صورت تمام و کمال برآورده می‌کند:

٢٠٠ اتاق مجلل با طراحی و چیدمان مدرن و امروزی فضایی ایده‌آل را برای اقامت و استراحت مهمانان فراهم کرده‌اند. همچنین سوئیت‌های بزرگ و مجلل این هتل امکان اقامت‌های گروهی را برای مسافران آسان کرده است.

اتاق توئین هتل شهریار تبریز

از دیگر امکانات این هتل بزرگ رستوران‌ها و کافی شاپ‌های شیک و زیبای آن است. رستوران‌های هتل شهریار با نام کاکتوس و چشم‌انداز محیطی دلنشین و دلپذیر برای خوردن غذا دارند. کافی شاپ این هتل نیز با طراحی زیبا و کم‌نظیر محیطی دنج برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه و صمیمانه است.

٦ اتاق کنفرانس و سالن همایش امکان برگزاری همایش و ضیافت‌های مختلف را برای شما مهمانان عزیز فراهم کرده است. هر کدام از این سالن‌ها دارای چیدمانی مخصوص به خود و تجهیزاتی مدرن هستند. تالارهای زرین و یاقوت نیز برای برگزاری مراسم عروسی، جشن و… در نظر گرفته شده‌اند.

مقایسه هتل پارمیدا و هتل ایران زمین مشهد
ادامه مطلب

استخر هتل شهریار تبریز

استخر و سالن‌های ورزشی از دیگر ویژگی‌های خوب هتل شهریار تبریز است. سالن بدنسازی، استخر، ماساژ، سونا و سالن ماساژ لحظاتی آرام بخش و مفرح را برای شما در طی اقامت در هتل شهريار رقم می‌زنند.

در ضمن با اقامت در هتل شهریار میتوانید از جاذبه‌هایی مانند بوستان مینیاتوری، مسجد کبود تبریز، ارگ علیشاه، موزه قاجار و… بازدید کنید. مقاله معرفی هتل شهریار تبریز اطلاعات جامع تری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

  • آدرس هتل شهریار تبریز: ابتدای جاده ائل گلی.
  • همچنین موقعیت جغرافیایی هتل شهریار تبریز روی نقشه به شما در مورد جزئیات مسیر اطلاعاتی بیشتر می‌دهد.

هتل پتروشیمی تبریز

نمای هتل پتروشیمی تبریز

هتل پتروشیمی یکی از هتل های بزرگ تبریز در زمینی بزرگ به مساحت ٢٤هزار متر مربع احداث شده است. تنوع اتاق و امکانات رفاهی زیاد از جمله ویژگی‌های بارز این هتل به حساب می‌آید:

٢٦ اتاق و سوئیت مجهز در این هتل انتخاب را برای مسافران راحت کرده است. این اتاق‌ها همگی مجهز به امکاناتی از جمله سرویس بهداشتی، تلویزیون، سیستم سرمایش و گرمایش، تلفن و.. هستند.

محوطه هتل پتروشیمی تبریز

مجموعه ورزشی موجود در هتل پتروشیمی تبریز امکان گذراندن اوقات فراغت را برای مهمانان به بهترین شکل فراهم کرده است. زمین‌های ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، سالن‌های بدنسازی آقایان و خانم‌ها و زمین بازی مخصوص کودکان از جمله این خدمات ورزشی تفریحی هستند.

اتاق سه تخته هتل پتروشیمی تبریز

چندین سالن عقد و عروسی، همایش و کنفرانس همگی با بهترین چیدمان و تجهیزات آماده برگزاری مراسم و همایش‌های مختلف شما مهمانان گرامی هستند. وجود رستوران‌های سنتی و مدرن و کافی‌شاپ‌هایی برای لحظاتی دورهم بودن از دیگر خصوصیات ممتاز هتل پتروشیمی تبریز هستند.

رستوران هتل پتروشیمی تبریز

فضای باز و محوطه هتل نیز مکانی آرام برای لحظاتی قدم زدن و لذت بردن از هوای مطبوع و کوهستانی تبریز است. همچنین جاذبه‌های متنوعی مانند بوستان مینیاتوری، پارک خانوادگی و… در حوالی هتل پتروشیمی واقع شده‌اند.

  • آدرس هتل پتروشیمی تبریز: بلوار استاد شهریار، مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز.
  • در ضمن برای یافتن راه‌های دسترسی به این هتل موقعیت جغرافیایی هتل پتروشیمی تبریز را روی نقشه مشاهده کنید.

هتل بین المللی تبریز تبریز

رستوران هتل بین المللی تبریز تبریز

هتل بین‌المللی تبریز یکی از هتل های چهارستاره و از جمله هتل های بزرگ تبریز است. در این هتل نیز به مانند دیگر هتل های بالا امکانات رفاهی متعدد برای اقامت مهمانان تدارک دیده شده است:

اتاق‌های یک، دو و سه تخته با تجهیزات و امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، دراور، سشوار، تلفن، کمد لباس و.. اقامتی راحت را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند.

اتاق دبل هتل بین المللی تبریز تبریز

کافی شاپ و رستوران‌های موجود در فضای هتل و محوطه از دیگر امتیازهای خاص این هتل هستند. شما می‌توانید بنابر سلیقه خود هر کدام از غذاهای ایرانی و فرنگی را در این رستوران‌ها سفارش دهید و نوش جان کنید.

معرفی اقامتگاه صفا آباد قشم - اقامتگاهی دنج و متفاوت در 60 کیلومتری شهر
ادامه مطلب

سالن‌های همایش، ویدئو کنفرانس، سالن اجتماعات و تالار عروسی و جشن از دیگر خدمات رفاهی موجود در هتل بین‌المللی تبریز هستند. امکانات ورزشی مانند فضای در نظر گرفته شده برای پینگ پنگ، امکانات برای راحتی معلولان، پرسنل مسلط به زبان‌های بین‌المللی و فضای سبز نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط این هتل هستند.

سرو غذا در هتل بین المللی تبریز تبریز

لازم به ذکر است که اماکن تفریحی مانند بوستان مینیاتوری، موزه خانه استاد شهریار، مسجد کبود و… در فاصله اندکی از هتل بین‌المللی تبریز تبریز واقع شده‌اند.

  • آدرس هتل بین‌ المللی تبریز تبریز: خیابان امام خمینی، فلکه دانشگاه.
  • همچنین موقعیت جغرافیایی هتل بین‌المللی تبریز روی نقشه اطلاعات و جزئیات بیشتری از مسیرهای رسیدن به هتل را نمایش می‌دهد.

هتل گسترش تبریز

اتاق کنفرانس هتل گسترش تبریز

از دیگر هتل های بزرگ تبریز می‌توان به هتل گسترش اشاره کرد. هتلی چهار ستاره با امکانات رفاهی بسیار که هر ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران داخلی و خارجی است. در حقیقت هتل گسترش یکی از قدیمی‌ترین هتل های تبریز به شمار می‌رود. ساختمان بلند این هتل به عنوان اولین ساختمان بلند مرتبه تبریز شناخته شده است. امکانات فراوان و به‌روز و اتاق‌های متنوع از خصوصیات بارز این هتل محسوب می‌شوند:

تالار هتل گسترش تبریز

١٥٠ اتاق بزرگ و کوچک با تجهیزاتی ایده‌آل و چشم اندازهایی زیبا مکان‌هایی مناسب برای اقامت و استراحت مهمانان هتل هستند. سه رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی فضایی مناسب را برای پذیرایی از مهمانان آماده کرده‌اند. کافی شاپ ٢٤ ساعته هتل نیز با منوی متنوعی از نوشیدنی‌ها به مهمانان خدماتی مناسب ارائه می‌دهد.

اتاق سه تخته هتل گسترش تبریز

تالار مراسم و یک سالن دو منظوره برای برگزاری کنفرانس و همایش از دیگر ویژگی‌های هتل گسترش تبریز هستند. مجموعه ورزشی هتل نیز شامل استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، آب درمانی و… می‌شود.

استخر هتل گسترش تبریز

همچنین در اطراف هتل گسترش جاذبه‌هایی مانند موزه تاریخ طبیعی، بوستان مینیاتوری، مسجد کبود، خانه پروین اعتصامی و… برای بازدید وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم مقاله معرفی هتل گسترش تبریز را مطالعه کنید.

  • آدرس هتل گسترش تبریز: چهارراه آبرسان.
  • در ضمن موقعیت جغرافیایی هتل گسترش تبریز روی نقشه اطلاعاتی بیشتر از راه‌های رسیدن و مسیرها را به شما نشان می‌دهد.

جمع بندی

تبریز یکی از شهرهای مهم گردشگری کشورمان محسوب می‌شود. با وجود هتل های بزرگ تبریز اقامت در تبریز کار چندان دشواری به نظر نمی‌رسد. در این مقاله سعی کردیم در مورد این هتل ها به اختصار توضیح دهیم. امید است راهنمای شما در سفر به تبریز باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر