لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> رستوران های هتل پارس تبریز
رستوران های هتل پارس شیراز

رستوران های هتل پارس تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز، یک هتل لاکچری 5 ستاره بوده که با 17 طبقه، 178 عدد سوئیت دارد. رستوران های هتل پارس تبریز از رستوران‌های معروف شهر هستند. برای دسترسی به هتل پارس تبریز، باید به جاده ائل گلی رفته و در نزدیکی پارک ائل گلی، ساختمان هتل را می‌توانید پیدا کنید. در سال 1380 هتل پارس افتتاح شد.

رستوران های هتل پارس شیراز

معماری این هتل از هتل های تبریز مدرن بوده و در طراحی نمای بیرونی آن شیشه بکار رفته است. باتوجه به مشرف بودن به پارک ائل گلی، این امکان را دارید تا از اتاقتان به منظره زیبای این پارک از بالا نگاه کرده و لذت ببرید. ما در این مقاله به معرفی رستوران های هتل پارس تبریز می‌پردازیم.

رستوران های هتل پارس ائل گلی تبریز

1- رستوران گردان هتل پارس تبریز

رستوران گردان هتل پارس تبریز

از رستوران های هتل پارس ائل گلی تبریز رستوران گردان هتل پارس ائل گلی است که انتخاب مسافران تور تبریز و نیز تبریزی‌ها می‌باشد. این رستوران دارای چشم‌انداز زیبایی به فضای شهر تبریز، پارک ائل گلی و همچنین باغ وحش ائل گلی است. این رستوران در بام هتل واقع شده و چیدمانی بسیار زیبا دارد. منوی رستوران گردان هتل پارس تبریز عبارت است از غذاهای ایرانی و فرنگی نظیر کوبیده و کوفته تبریزی. علاوه بر آن از سفارش دادن دسرها و نوشیدنی‌ها در این رستوران لذت خواهید برد. از غذاهای دیگر هتل پارس ائل گلی می‌توان به سبزیجات پخته، ماهی قزل آلا، میگو کبابی، سوته میگو، جوجه کباب، فیله ماهی حلوا، استیک شیرماهی، بیف استراگانوف، لم چاپس گریل و … اشاره کرد.

معرفی هتل شیراز مشهد به همراه عکس و آدرس
ادامه مطلب

توجه داشته باشید که غذا در اینجا به صورت بوفه در سه وعده صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌گردد. ساعت 07:00 الی 10:00 صبح، صبحانه، ساعت 13:00 الی 15:30 ناهار و ساعت 20 الی 22:30 شام سرو خواهد شد.  ظرفیت این رستوران معادل با 120 تا 150 نفر بوده و برای میهمانی‌هایتان، زمانی که قصد دارید خانواده و دوستانتان را حسابی سوپرایز کنید، پیشنهاد می‌شود.

2- رستوران یاقوت هتل پارس تبریز

رستوران یاقوت هتل پارس تبریز

رستوران یاقوت هتل پارس ائل گلی از رستوران های هتل پارس تبریز در طبقه همکف واقع شده است. ظرفیت پذیرش این رستوران 110 نفر می‌باشد. منوی رستوران یاقوت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را شامل می‌شود و پاسخگوی هر سلیقه و ذائقه غذایی است. بدون شک در این رستوران به راحتی می‌توانید غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید. سرآشپزان حرفه‌ای این هتل با مواد غذایی باکیفیت و تازه، به پخت غذا مشغولند. پرسنل هم به گرمی و با رویی خوش از شما پذیرایی می‌کنند.

3- رستوران زمرد هتل پارس تبریز

restarunt hotel pars shiraz 4 min jpg

از رستوران های هتل پارس تبریز رستوران زمرد هتل پارس ائل گلی است. رستوران زمرد، در طبقه همکف این هتل واقع شده و دارای ظرفیتی بین 300 الی 350 نفر است. منوی رستوران زمرد هتل پارس ائل گلی عبارت است از غذاهای ایرانی و فرنگی. سرآشپزان حرفه‌ای این هتل، تمام تلاش خود را دارند تا بهترین طعم‌های به یادماندنی را با مواد غذایی تازه، برای میهمانان سرو کنند. همانطور که می‌دانید پارک ائل گلی نمادی از شهر تبریز است. از این رستوران تا پارک راه زیادی نبوده و پس از بازدید از این جاذبه گردشگری بد نیست به اینجا بیایید تا با خوردن یک خوراک سالم و لذیذ خستگی‌تان رفع شود.

4- کافی شاپ هتل پارس ائل گلی تبریز

در تبریز رستوران‌ها و کافه‌های متنوع و زیادی فعالیت دارند. هر یک از آن‌ها به مشتریان بدون شک تجربه‌ای منحصر به فرد از صرف غذا را هدیه می‌دهند. اما در این میان برای صرف یک قهوه دلچسب و باکیفیت یکی از جاهایی که می‌توانید به آن اعتماد کنید، کافی شاپ هتل پارس ائل گلی تبریز است. این کافی شاپ با خدمات حرفه‌ای در فضایی شیک و لوکس میزبان میهمانان می‌باشد. کافی شاپ هتل پارس ائل گلی در طبقه بالای لابی هتل قرار دارد و یکی از محبوب‌ترین کافی شاپ های تبریز محسوب می‌شود. این کافه با چیدمانی از مبل‌های راحت، برای گپ و گفت‌های دوستانه شما میزبان خوبی خواهد بود.

هتل پرستیژ، اقامتی لوکس در قلب سیتی سنتر اصفهان
ادامه مطلب

اگر در میانه روز دلتان یک میان وعده لذیذ خواست یا در طول مدت اقامتتان در هتل پارس، علاقه‌مند بودید لحظاتی را بیرون از اتاق بگذرانید تا حال و هوایتان عوض شود، روی این کافی شاپ حساب کنید. در منوی کافی شاپ هتل پارس ائل گلی کیک‌ها و شیرینی‌ها، بستنی‌ها، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و ماکتل‌های خوشمزه دیده می‌شود. این کافی شاپ برای دورهمی‌های کوچک و صمیمانه یا گفتگوهای کاری شما مکانی مناسب است. پرسنل هتل پارس تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت مشتریان جلب نمایند.

بوفه صبحانه هتل پارس ائل گلی تبریز

کافی شاپ هتل پارس ائل گلی تبریز

با وارد شدن به بوفه صبحانه هتل پارس ائل گلی تبریز، تحت تاثیر فضای دلپذیر آن قرار خواهید گرفت. طراحی داخلی این بوفه، دارای محیطی شاد و پرنشاطی بوده که تجربه خوردن یک صبحانه استثنائی را به شما هدیه می‌دهد. باتوجه به این که صبحانه از جمله مهم‌ترین وعده‌هایی غذایی بوده که انرژی لازم برای شروع روز را تامین می‌کند؛ این بوفه مواد غذایی مقوی و انرژی‌زا دارد. به همین خاطر تا ساعت‌ها پس از صرف صبحانه، بدون اینکه خسته شوید، تبریزگردی خواهید کرد.

بوفه ناهار و شام هتل

انواع و اقسام غذاهای ایرانی و خارجی در بوفه ناهار و شام ارائه می‌شود. سالادها و دسرها نیز دارای تنوع فوق‌العاده بالایی هستند. سرآشپزهای این بوفه، همواره از بهترین موادغذایی بهره می‌گیرند تا بتوانند رضایت مهمانان رستوران را جلب نمایند. اگر در بوفه ناهار و شام هتل پارس ائل گلی تبریز، برای یک بار غذایتان را میل کنید، مشتری همیشگی آن خواهید شد.

سوالات متداول

منوی غذای رستوران های هتل پارس شامل چه غذاهایی است؟

در رستوران های هتل پارس تبریز از ميهمانان هتل با انواع غذاهاي ايراني و فرنگی و بوفه اردور و سالاد و انواع دسر پذيرايي می‌شود.

آشنایی با واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان
ادامه مطلب

قیمت صبحانه هتل پارس تبریز چقدر است؟

منوی صبحانه هتل پارس تبریز شامل غذاهای متنوعی است که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند که در این مقاله به معرفی آن پرداختیم.

جمع‌بندی

با اقامت در هتل پارس تبریز از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و دیدنی این شهر، فاصله اندکی خواهید داشت. به همین خاطر با کمی پیاده‌روی و بدون نیاز به اتلاف وقت در ترافیک، امکان بازدید از جاذبه‌های مد نظر خود را خواهید داشت. از جمله معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل پارس ائل گلی پارک ائل گلی (پارک شاهگلی)، مرکز قایق سواری پارک ائل گلی و پارک اوتیسم (پارک فرشتگان) است. از مزایای اصلی این هتل لوکس برای مهمانان خود این است که در هنگام اقامت، می‌توانند به رستوران های هتل پارس ائل گلی تبریز دسترسی داشته باشند. همه امکانات رفاهی مورد نیاز برای رفاه مسافران را این هتل، ارائه می‌دهد. اینگونه میهمانان هیچگونه کمبودی را احساس نخواهند کرد و همواره خاطره‌ای خوش از سفر به تبریز در ذهن خواهند داشت.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر