لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> کافه کارتونی در سئول
کافه کارتونی در سئول

کافه کارتونی در سئول

هر روزه در نقطه ای از جهان کافه ای افتتاح می شود که به خاطر شکل ویژه اش نظر بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب می کند. کافه ای عجیب و غریب در سئول، کره جنوبی است که به لطف دکوراسیون کارتونی بامزه خود بسیاری را راهی سئول کرده است. وارد شدن به کافه به مانند ورود به دنیای سیاه و سفید کارتونی است. در این کافه به شیوه ای هنرمندانه از ایده های اپتیکال دنیای واقعی برای ایجاد تصاویری کارتونی استفاده شده که باعث شده اینستاگرامرهای علاقمند به دکوراسیون به این کافه هجوم ببرند.
فضای داخلی کافه با رنگ سفید رنگ آمیزی شده و هر شیء یا جزییات دیگری به رنگ سیاه درآمده تا به فضا ظاهری مسحور کننده از قلم و کاغذ بدهد. مبلمان واقعی نیز در ترکیب با آثار هنری روی دیوارها از جمله قاب عکس های خنده دار و سگی که از پشت پنجره به درون کافه نگاه می کند بر زیبایی کافه افزوده اند.
Cartoon delights

جی اس لی، مدیر بازاریابی کافه می گوید که نام عجیب و غریب کافه از یک آدرس در سئول می آید که به ترتیب زیر است: یئون نام دونگ 239-20. هدف اصلی از افتتاح این کافه به گفته آقای لی، فراهم کردن یک تجربه فراموش نشدنی برای مهمانان است. وی در این باره می گوید:«این کار موفق بوده است زیرا مشتریان ما همه عکس می گیرند. خیلی طبیعی مشهور شده ایم».

اینستاگرامی سازی کافه ها، گالری های هنری و فضاهای عمومی به پدیده ای در حال رشد تبدیل شده است. هر چه کسب و کار شما در فضای مجازی بیشتر دیده شود بیشتر در سراسر دنیا پیچیده و مشتریان بیشتری پای به محل کسب و کار شما خواهند گذاشت. مشهور شدن مکان هایی مانند موزه آیس کریم که در سال 2016 در اینستاگرام مردم ساکن منهتن به سرعت معروف شد نشان می دهد که اینستاگرام سهم زیادی در شهرت چنین مکان های خاصی دارد.
The Seoul cafe that looks like a cartoon
The Seoul cafe that looks like a cartoon
بسیاری از منتقدان بر این باورند که چنین مکان هایی باعث به خطر افتادن هنر شده زیرا این نوآوری ها را خالی از هنر می دانند. اما بازدیدکنندگان از کافه باعث شده اند که این کافه جایگاه خاصی در رسانه های اجتماعی بدست آورد. این استقبال از آنجا ناشی می شود که سازندگان کافه، محیطی دوست داشتنی را برای مشتریان خود پدید آورده اند. بسیاری از کاربردان اینستاگرام که به این کافه سفر کرده و از آن عکس گرفته اند از برخورد صاحبان کافه تمجید کرده اند.
The Seoul cafe that looks like a cartoon

اگر شما نیز قصد مسافرت در آینده ای نزدیک به سئول را دارید، بازدید از کافه خبرساز را فراموش نکنید. موفقیت اخیر این کافه باعث شده که صاحبان آن به فکر گسترش برند آن به خارج از کره جنوبی بیفتند و جای تعجب ندارد اگر به زودی با شعبه های آن در کشورهای دیگر مواجه شویم.
در ادامه از شما دعوت می کنیم که برای رزرو آنلاین هتل از میان بهترین هتل های ایران به وب سایت ایران هتل مراجعه کنید.

سفر زمستانی به یادماندنی در کره جنوبی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر