لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> جاهای دیدنی ساری تا بابلسر؛ جاذبه‌هایی بکر در مسیری سرسبز
جاهای دیدنی ساری تا بابلسر

جاهای دیدنی ساری تا بابلسر؛ جاذبه‌هایی بکر در مسیری سرسبز

شمال کشورمان از آن دسته مناطقی است که جاذبه‌های گردشگری فراوان و متنوعی را در خود جای داده است. یکی از مسیرهایی که می‌توانید در آن مناطقی متنوع و سرسبز را مشاهده کنید، ساری تا بابلسر است. جاهای دیدنی ساری تا بابلسر از سرسبزترین و بکرترین مناطق شمال محسوب می‌شوند.

در این مقاله سعی داریم تا به معرفی این جاذبه‌ها بپردازیم. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی بیشتر در مورد ویژگی‌های این مکان‌ها، نحوه دسترسی، آدرس و… به دست آورید:

معرفی مکان های دیدنی ساری تا بابلسر

از شهر ساری به سمت بابلسر شهرها و مناطق دیدنی زیادی را در پیش روی خود دارید. کیاکلا، گالشکلا، بهنمیر و کریم کلا نمونه‌هایی از مناطق مسیر ساری تا بابلسر هستند. در ادامه این مطلب به معرفی جاهای دیدنی ساری تا بابلسر می‌پردازیم تا با معروف‌ترین ومهم‌ترین این جاذبه‌ها آشنا شوید.

عمارت فاضلی

عمارت فاضلی

یکی از جاهای دیدنی ساری تا بابلسر و البته یکی از مناطق تاریخی ساری، عمارت فاضلی است. این خانه تاریخی دارای معماری زیبا و ارزش هنری بالایی است. آنچه بیشتر از همه در این خانه توجه شما را به خودش جلب می‌کند، تزئینات آجری خاص این عمارت است. معماری پهلوی و قاجاریه سبک‌های به کار رفته در این عمارت هستند.

در مجموع عمارت در سه طبقه ساخته شده است. در بدو ورود به این خانه تاریخی معماری با شکوه آن شما را حیرت زده خواهد کرد. شیشه‌های رنگی، حوض چند ضلعی، باغچه‌های کوچک و طاق‌های آجری شما را برای ساعتی به دل تاریخ می‌برند. همچنین نام فاضلی را از این رو بر این عمارت نهاده‌اند که زمانی محل سکونت خاندان فاضلی بوده است.

عمارت فاضلی از نمای بالا

علاقه‌مندان به معماری کهن و اصیل به راحتی می‌توانند در زمان اقامت در ساری از این جاذبه زیبا بازدید کنند. این خانه تاریخی سالهاست که به عنوان اثری تاریخی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. ناگفته نماند در اطراف این عمارت مکان‌های دیدنی دیگری نیز مانند آب انبار نو، خانه تاریخی سردار جنگل، خانه تاریخی کلبادی  و.. نیز برای بازدید وجود دارد.

ساختمان اصلی عمارت فاضلی

  • آدرس و مسیر دسترسی به عمارت فاضلی

عمارت فاضلی در یکی از معروف‌ترین مناطق ساری قرار گرفته است. ساری، محله آب‌آنبار نو محل دقیق این جاذبه است. از آنجا که عمارت فاضلی در یکی از محله‌های قدیمی و شناخته شده ساری قرار گرفته است، نحوه دسترسی به آن کاری راحت است. برای رسیدن به این عمارت چندین مسیر در پیش روی خود دارید؛ خیابان قارون، میدان ساعت و خیابان انقلاب خیابان‌هایی هستند که از آنها به راحتی می‌توانید به عمارت فاضلی دسترسی داشته باشید. در ضمن برای رسیدن به این جاذبه از مرکز شهر ساری ٤٠٠ متر و از بابلسر تا این جاذبه ٥١ کیلومتر مسافت در پیش روی خود دارید.

همچنین موقعیت جغرافیایی عمارت فاضلی بر روی نقشه اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از مسیر در اختیار شما قرار می‌دهد.

مسجد شاه عباسی

مسجد شاه عباسی

یکی دیگر از جاهای دیدنی ساری که جزو جاهای دیدنی ساری تا بابلسر نيز محسوب می‌شود، مسجد شاه عباسی است.  مسجد شاه عباسی ساری قسمتی از مجموعه تاریخی فرح‌آباد به شمار می‌رود. مورخان قدمت این بنا را به سال ١٠٢٥ هجری قمری نسبت داده‌اند. این بنا در دوران شاه عباس صفوی ساخته شد. در حقیقت شاه عباس به افتخار مادر خود این بنا را احداث کرد. علاوه بر مسجد شاه عباسی، حمام، مدرسه و کاخ نیز از دیگر قسمت‌های این مجموعه هستند.

حیاط مسجد شاه عباسی

این مجموعه در گذشته به دست قزاق‌ها به آتش کشیده شد و امروزه فقط بخش مسجد آن باقی مانده است. لازم به ذکر است که سبک معماری به کار رفته در این مسجد سبک دوره صفویان است.

نمای مسجد شاه عباسی

  • آدرس و مسیر دسترسی به مسجد شاه عباسی

مازندران، شهر ساری، روستای فرح‌آباد محل دقیق این مسجد تاریخی است. برای رسیدن به این محل با خودرو یا تاکسی به راحتی از هر نقطه از ساری می‌توانید خود را به کیلومتر ٢٢ جاده دریا فرح‌آباد برسانید و این بنای ارزشمند را بازدید کنید. همچنین از مرکز ساری تا این مسجد مسافتی ٢٧ کیلومتری و از بابلسر تا این اثر تاریخی مسافتی ٥٥ کیلومتری را باید طی کنید.

در ضمن موقعیت جغرافیایی مسجد شاه عباسی بر روی نقشه جزئیات بیشتری از نحوه رسیدن و جاذبه‌های اطراف آن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دریاچه چورت

دریاچه چورت

یکی از زیباترین جاهای دیدنی ساری تا بابلسر دریاچه زیبای چورت است. دریاچه چورت در اثر لغزش زمین در حدود ٨٠ سال پیش به وجود آمد. هنگامی که عمق آب دریاچه در اثر کمبود بارش‌ها پایین می‌آید پوشش گیاهی و درختان فرو رفته در دریاچه را به وضوح در آن می‌توان دید. قرار گرفتن این دریاچه در میان جنگل انبوه زیبایی دو چندانی به آن داده است.

طبیعت زیبای دریاچه چورت

همچنین زلالی و شفافیت این دریاچه به حدی زیاد است که به راحتی می‌توان انواع ماهی و آبزیان را در آن مشاهده کرد. در حقیقت فضای آرام دریاچه و اطراف آن و وجود آبزیان کوچک و بزرگ در دریاچه این مکان را به عنوان یکی از مناطق محبوب ماهیگیران مبدل کرده است.

اگر به هنگام اقامت در ساری قصد بازدید از این مکان را دارید بهتر است فصل تابستان یا اواخر بهار را انتخاب کنید؛ چرا که این دریاچه در ارتفاعی زیاد از سطح دریا قرار گرفته است و آب و هوایی ییلاقی‌تر و خنک‌تر نسبت به جاهای دیگر بر آن حکم‌فرما است.

کمپینگ در دریاچه چورت

  • آدرس و مسیر دسترسی به دریاچه چورت

استان مازندران، شهرستان ساری، بخش چهاردانگه، جاده کیاسر، ١٠ کیلومتری روستای چورت محل دقیق این دریاچه است. همچنین اگر از ساری راهی این دریاچه می‌شوید بعد از پیمودن ٢٣ کیلومتر به سمت جنوب، تابلوی روستای چورت را می‌بینید. سپس وارد یک مسیر فرعی می‌شوید. این مسیر را تا ١٥ کیلومتر ادامه دهید. در این هنگام وارد روستای چورت می‌شوید. روستای چورت تا دریاچه در حدود ١٠ کیلومتر فاصله دارد. از روستای چورت تا دریاچه محلی‌های منطقه به خوبی شما را راهنمایی می‌کنند.

دریاچه چورت در پاییز

همچنین فاصله ساری تا دریاچه چورت در حدود ٦٠ کیلومتر است. اگر از بابلسر راهی این دریاچه می‌شوید مسافتی ١١٣ کیلومتری را باید طی کنید. لازم به ذکر است که موقعیت جغرافیایی دریاچه چورت بر روی نقشه اطلاعات بیشتری در مورد مسیر و نحوه رسیدن به شما نمایش می‌دهد.

ساحل خزرآباد

ساحل خزرآباد

ساحل خزرآباد نیز از آن دسته جاهای دیدنی ساری تا بابلسر است که هر ساله به خصوص در تابستان گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. در واقع این ساحل از آخر جاده خزرآباد آغاز و در امتداد جاده بابلسر ادامه دارد. نام دیگر این ساحل فرح‌آباد است. تفریحات موجود در این ساحل شامل قایق‌سواری، موج‌سواری، جت اسکی، شاتل سواری و… می‌شود.

علاوه بر این تفریحات، در ساحل زیبای خزر آباد می‌توانید پیاده‌روی و ساعاتی آرام و به دور از هر دغدغه‌ای را سپری کنید. همچنین در ساحل خزرآباد مناطقی جداگانه برای شنای آقایان و بانوان در نظر گرفته شده است. خلاصه اینکه در این ساحل انواع تفریحات ساحلی برای لذت بردن از یک روز هیجان‌انگیز فراهم شده است.

غروب آفتاب در ساحل خزرآباد

  • آدرس و مسیر دسترسی به ساحل خزرآباد

برای رفتن به ساحل خزرآباد باید در ابتدا به شهرستان ساری و سپس به ٣٥ کیلومتری شمال ساری بروید. بخش رودپی شمالی، دهستان فرح‌آباد شمالی، روستای ولی‌آباد محل دقیق این ساحل زیبا است. هنگامی که از ساری عازم این ساحل می‌شوید در ابتدا باید به سمت شمال شرقی به طرف ١٨ دی بروید. پس از رسیدن به خروجی به طرف ملا مجد‌الدین حرکت کنید.

چتربازی در ساحل خزرآباد

زمانی که از دور گردان به سمت ملا مجد‌الدین حرکت می‌کنید در ادامه راهتان به سمت چپ بروید. جاده سمت چپ شما را به جاده فرح‌آباد می‌رساند. پس از انجام يک دوربرگردان به سمت راست جاده پلاژ بپیچید. ساحل خزرآباد انتظار دیدن شما را در اين مكان می‌کشد. همچنین از ساری تا ساحل خزرآباد مسافتی ٣٦ کیلومتری و از بابلسر تا این ساحل مسافتی ٤٦ کیلومتری را باید بپیمایید.

در ضمن موقعیت جغرافیایی ساحل خزر آباد بر روی نقشه اطلاعات و جزئیات بیشتری از مسیر را به شما ارائه می‌دهد.

بازار کیاکلا

تره بار در بازار کیاکلا

یکی از شهرهای مسیر ساری تا بابلسر کیاکلا نام دارد. به عبارت دیگر این شهر بین قائمشهر، بابل، بهنمیر و ساری واقع شده است. بازار کیاکلا یکی از جاهای دیدنی ساری تا بابلسر به حساب می‌آید. این بازار یکی از بازارهای قدیمی استان مازندران است.

قدمت بازار کیاکلا به دوران قاجاریه بازمی‌گردد. در یکشنبه بازار کیاکلا انواع محصولات مخصوص منطقه شمال مانند چای، برنج، صیفی‌جات، ماهی و… به مشتریان عرضه می‌شود. شما می‌توانید از مواد غذایی تازه این بازار به عنوان سوغاتی برای عزیزان خود استفاده کنید.

خرید ماهی در بازار کیاکلا

  • آدرس و مسیر دسترسی به بازار کیاکلا

مازندران، سیمرغ، کیاکلا، جنب پارک شهر آدرس دقیق بازار کیاکلا است. مسیر دسترسی به این بازار نیز بسیار راحت است. از هر نقطه از شهر کیاکلا که راهی این بازار شوید به راحتی پس از خروج از دوربرگردان امام خمینی به بازار خواهید دید.

بازار کیاکلا

همچنین از ساری تا کیاکلا مسافتی ٢٧ کیلومتری و از بابلسر تا کیاکلا مسافتی ٢٣ کیلومتری در انتظار شما است. در ضمن موقعیت جغرافیایی بازار کیاکلا بر روی نقشه اطلاعاتی جامع و دقیق‌تر از راه‌های دسترسی در اختيار شما می‌گذارد.

روستای برج خلیل

روستای برج خلیل

روستای برج خلیل کیاکلا در مسیر جاهای دیدنی ساری تا بابلسر قرار دارد. مناظر طبیعی و چشم‌انداز فوق‌العاده این روستا در فصل بهار و تابستان گردشگران زیادی را روانه این منطقه از مازندران می‌کند. از مزارع سرسبز برنج و چای گرفته تا پوشش گیاهی و درختان سربه فلک کشیده همگی منظره‌ای زیبا و بکر به این منطقه بخشیده‌اند.

روستای زیبای برج خلیل

همچنین رود تلار از جاذبه‌های اين روستا به حساب می‌آید. اين رود از ارتفاعاتی زياد سرچشمه می‌گيرد و روستای برج خليل را به دو بخش تقسیم می‌کند. شغل اغلب مردم این روستا کشاورزی و دامپروی است. اگر در مسیر ساری به بابلسر در این روستا توقف کردید حتماً طعم غذاهای کم‌نظیر محلی آنها را امتحان کنید.

همچنین در اطراف کیاکلا و این روستا جاذبه‌های دیگری نیز مانند تپه باستانی کتی بالا، تپه آغوز دین و روستای دینه سر برای بازدید وجود دارد.

  • آدرس و مسیر دسترسی به روستای برج خلیل

طبیعت زیبای روستای برج خلیل

برای رفتن به روستای برج خلیل ابتدا باید به شهر کیاکلا بروید. از بلوار اصلی شهر مسیر میدان کیاکلا را انتخاب کنید. روستای برج خلیل در فاصله هفت کیلومتری این میدان واقع شده است. در ضمن از ساری تا روستای برج خلیل کیاکلا مسافت ٣٤ کیلومتری و از بابلسر تا این روستا مسافت ٢١ کیلومتری را باید طی کنید. لازم به ذکر است که موقعیت جغرافیایی روستای برج خلیل بر روی نقشه اطلاعات بیشتری از راه‌های دسترسی و مسیر پیش رو به شما نشان می‌دهد.

روستای گالشکلا

روستای گالشکلا

روستای گالشکلا نیز در مسیر ساری به بابلسر و جزو جاهای دیدنی ساری تا بابلسر محسوب می‌شود. در حقیقت روستای گالشکلا در فاصله‌ای نزدیک‌تر به بابلسر قرار گرفته  و جزئی از شهرستان زیبای بابلسر محسوب می‌شود. طراوت و سرسبزی، مناظر طبیعی، چشم‌نواز و بکر چهره‌ای دیدنی و وصف‌ناپذیر به این منطقه داده است. طبیعت این منطقه پوشیده از پوشش گیاهی متنوع است. به طوری که از این روستا و اطراف آن با نام بهشت دامداران یاد می‌کنند.

علاوه بر موقعیت بسیار مناسب روستا، در اطراف آن نیز مناطق و روستاهایی بکر و زیبا جا خوش کرده‌اند. شمال روستا به  روستای روشندان بهنمیر، جنوب آن به روستای سرخدشت و شرق به روستای قائم ده و غرب روستا به شهر بهنمیر ختم می‌شود.

طبیعت زیبای روستای گالشکلا در مه

  • آدرس و مسیر دسترسی به روستای گالشکلا

روستای گالشکلا از جاهای دیدنی شمال در فاصله یک کیلومتری از بهنمیر واقع شده است. از بهنمیر که به سمت گالشکلا حرکت کنید در زمانی پنج دقیقه‌ای با خودرو به اين مكان می‌رسید. پس از اینکه به بهنمیر وارد شدید به سمت خروجی سوم بلوار درزیان بهنمیر- کیاکلا حرکت کنید.

پس از خروج از دوربرگردان این بلوار به سمت راست بروید. گالشکلا در فاصله‌ای اندک ( سه کیلومتری) از بهنمیر قرار گرفته است. همچنین از ساری تا گالشکلا مسافتی ٣٦ کیلومتری و از بابلسر تا گالشکلا مسافتی ١٦ کیلومتری را باید بپیمایید.

در ضمن موقعیت جغرافیایی روستای گالشکلا بر روی نقشه اطلاعاتی دقیق‌تر از مسیرها و مسافت‌ها به شما نمایش می‌دهد.

ساحل بهنمیر

غروب آفتاب در ساحل بهنمیر

در ادامه مسیر جاهای دیدنی ساری تا بابلسر به ساحل بهنمیر می‌رسیم.  ساحل بهنمیر یکی از جاذبه‌های اطراف بهنمیر است. در ساحل بهنمیر کوه و دریا و جنگل در فواصلی کم از یکدیگر واقع شده‌اند. در منطقه ساحلی بهنمیر انواع تفریحات و امکانات رفاهی مانند نمازخانه، پارک کودک، سرویس بهداشتی، سکوهای مخصوص برپایی چادر و رستوران برای پذیرایی از مهمانان تدارک دیده شده است.

  • آدرس و مسیر دسترسی به ساحل بهنمیر

ساحل دریای بهنمیر در مازندران، بخش بهنمیر قرار گرفته است. از بهنمیر تا ساحل این شهر چیزی در حدود ١٥ دقیقه راه را در پیش دارید. برای رفتن به این ساحل از سمت بهنمیر باید ابتدا وارد بلوار امام جاده بابلسر به سوی گلستان شوید. پس از انجام یک دوربرگردان ابتدا به سمت راست و سپس به سمت چپ بپیچید.

ساحل بهنمیر

ساحل میرود بهنمیر را کمی جلوتر خواهید دید. همچنین اگر از ساری به سمت ساحل بهنمیر حرکت می‌کنید مسافتی ٤٩دقیقه‌ای را باید طی کنید. از سمت بابلسر تا این ساحل نیز مسافتی ١١ کیلومتری را در پیش دارید.

لازم به ذکر است که موقعیت جغرافیایی ساحل بهنمیر بر روی نقشه اطلاعاتی بیشتر را از راه‌های دسترسی به ساحل به شما ارائه می‌دهد.

منطقه توریستی کرفون

منطقه توریستی کرفون

از جمله جاهای دیدنی ساری تا بابلسر منطقه توریستی کرفون است. این منطقه یکی از زیباترین و بکرترین مناطق بابلسر محسوب می‌شود. چشم انداز زیبای این منطقه به همراه آب و هوای مطبوع سالانه مسافران زیادی را راهی آن می‌کند. در کرفون تلفیقی از دریا، رودخانه، تالاب، درختان و… دست به دست هم داده‌اند تا منظره‌ای شگفت را خلق کنند.

علاوه بر این ساحل کرفون نیز یکی از جاذبه‌های این منطقه گردشگری است. در سال‌های اخیر گردشگری در منطقه کرفون به حد زیادی رونق گرفته به طوری که در سال ١٣٨٧ به عنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری شمال شناخته شد.

دریای منطقه کرفون

  • آدرس و مسیر دسترسی به کرفون

منطقه کرفون در فاصله ١٣ کیلومتری جاده ساحلی بابلسر واقع شده است. همچنین اگر از بابلسر به سمت کرفون حرکت می‌کنید پس از طی مسافتی کوتاه به یک سه راهی می‌رسید. در این مکان تابلوی راهنمای منطقه کرفون را خواهید دید. سمت چپ این سه راهی شما را به منطقه توریستی کرفون می‌رساند. همچنین فاصله ساری تا منطقه توریستی کرفون در حدود ٤٠ کیلومتر و فاصله بابلسر تا کرفون ١٨ کیلومتر است.

در ضمن موقعیت جغرافیایی منطقه توریستی کرفون بر روی نقشه اطلاعات و جزئیات بیشتری از مسیرهای پیش رو به شما نشان می‌دهد.

کوهی خیل

کوهی خیل

هر چه که به سمت بابلسر نزدیک می‌شویم جاهای دیدنی ساری تا بابلسر نیز بیشتر خودنمایی می‌کنند. کوهی خیل یکی از جاذبه‌های تاریخی این مسیر است. کوهی خیل شهری تاریخی است که قدمت آن به هزاران سال پیش برمی‌گردد. در اطراف کوهی خیل انواعی از مناطق بکر و دست نخورده، جنگلی و بسیاری از آثار باستانی برای بازدید وجود دارد. خشت پل، ساحل چپکرود، پل آذان، تکیه کردکلا نمونه‌هایی از دیدنی‌های اطراف کوهی خیل هستند.

  • آدرس و مسیر دسترسی به کوهی خیل

شهر کوهی خیل در قسمت شمالی شهرستان جویبار و در مجاورت روستاهایی مانند کردکلا، لاریم، گل محله و… قرار گرفته است. دسترسی به کوهی خیل از راه جاده مواصلاتی ساری به بابلسر امکان‌پذیر است. همچنین اگر از ساری راهی کوهی خیل می‌شوید فاصله‌ای ٢٧ کیلومتری و اگر از بابلسر به سمت کوهی خیل حرکت می‌کنید مسافتی ٢٩ کیلومتری را باید طی کنید.

در ضمن موقعیت جغرافیایی کوهی خیل بر روی نقشه اطلاعاتی دقیق‌تر از راه‌ها و وضعیت این منطقه به شما می‌دهد.

رودخانه بابلرود

رودخانه بابلرود

رودخانه بابلرود از آن دسته جاهای دیدنی ساری تا بابلسر است که جزو جاهای دیدنی بابلسر محسوب می‌شود. این رودخانه یکی از زیباترین و معروف‌ترین رودخانه‌های شمال ایران است. منشأ این رودخانه کوه‌های سربه فلک کشیده البرز هستند. حاشیه بابلرود به عنوان مکانی تفریحی همواره میزبان بسیاری از گردشگران این شهر است. در مجاورت بابلرود می‌توانید اندکی استراحت یا ماهیگیری کنید یا در آب خروشان آن به قایق‌سواری و دیگر تفریحات آبی مشغول شوید.

بابلرود در شب

  • آدرس و مسیر دسترسی به رودخانه بابلرود

استان مازندران، شهر بابلسر محل واقع شدن این رودخانه زیبا است. مسیر رودخانه بابلرود حدود ٧٨ کیلومتر طول دارد. اگر از بابلسر قصد دیدن این رودخانه و تفریح در ساحل آن را دارید از هر نقطه‌ای از شهر به راحتی می‌توانيد آن را پيدا كنيد. همچنین اگر از ساری راهی بابلسر می‌شويد بايد مسيری ٥٠ کیلومتری و اگر از طرف بابلسر به سمت این رودخانه حرکت می‌کنید فاصله‌ای ٢ کیلومتری را باید طی کنید.

در ضمن موقعیت جغرافیایی رودخانه بابلرود بر روی نقشه اطلاعاتی بیشتر و دقیق‌تر را به شما نشان می‌دهد.

تالاب عزیزک

تالاب عزیزک

تالاب عزیزک نیز یکی از جاهای دیدنی ساری تا بابلسر محسوب می‌شود. پرندگان متنوع موجود در این تالاب و همچنین پوشش گیاهی اطراف آن این منطقه را به یکی از مناطق بکر بابلسر تبدیل کرده است. علاوه بر پرندگان گونه‌های متنوعی از آبزیان نیز در این تالاب زندگی می‌کنند.

  • آدرس و مسیر دسترسی به تالاب عزیزک

استان مازندران، شهر بابلسر، روستای عزیزک آدرس دقیق این تالاب است. برای رفتن به این تالاب باید ابتدا به شهر بهنمیر بابلسر بروید. سپس مقصد اصلی خود یعنی روستای عزیزک را در پیش بگیرید. تالاب عزیزک در این روستا واقع شده است.. همچنین اگر از سمت ساری راهی این تالاب می‌شوید باید مسافتی ٤٤ کیلومتری و اگر از سمت بابلسر به این تالاب می‌روید باید مسافتی ١٩ کیلومتری را طی کنید.

در ضمن موقعیت مکانی تالاب عزیزک بر روی نقشه اطلاعاتی بیشتر و دقیق‌تر از مسیرها و جاذبه‌های اطراف به شما نشان می‌دهد.

اقامت در بابلسر

کلبه های هتل ساحلی میزبان بابلسر

جاهای دیدنی ساری تا بابلسر به حدی متنوع هستند که برای بازدیدی کوتاه مدت از هر کدام از آنها نیازمند اقامتی چند روزه هستید. هتل های بابلسر با تنوعی زیاد و امکانات رفاهی مختلف آماده میزبانی از شما هستند. هتل پنج ستاره میزبان بابلسر با امکانات رفاهی و عالی پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای است.

همچنین هتل ساحلی بابلسر از دیگر اقامتگاه های موجود در اين شهر برای اقامت چند روزه و مقرون به صرفه است. اين هتل دارای اتاق هایی متنوع و امکاناتی مناسب برای اقامتی دلپذیر در بابلسر است.

از میان هتل های بابلسر هتل چهار ستاره میزبان بابلسر نیز برای انتخاب مسافران وجود دارد. در هر صورت شما می‌توانید هر کدام از این هتل ها را با توجه به سلیقه و بودجه خود برای سکونتی چند روزه و دلپذیر در این شهر انتخاب کنید.

جمع‌بندی

جاهای دیدنی ساری تا بابلسر بخش عظیمی از جاذبه‌های شمال را به خود اختصاص داده‌اند. در این مقاله سعی کردیم تا به صورت مختصر برخی از این اماکن دیدنی را به همراه آدرس و مسیر دسترسی آنها به شما شرح دهیم. امید است توانسته باشیم گامی مثبت در شناخته‌تر شدن این اماکن برداریم.

4.7/5 - (3 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر