لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل آهوان و هتل نارنج متین چابکسر
مقایسه هتل آهوان و هتل نارنج متین چابکسر

مقایسه هتل آهوان و هتل نارنج متین چابکسر

در این مقاله به مقایسه هتل آهوان و هتل نارنج متین چابکسر می‌پردازیم. چابکسر نگین شهرهای شمالی ایران می‌باشد. این شهر در مرز گیلان و مازندران واقع شده است و به عنوان دروازه ورودی بهشت گیلان شناخته می‌شود. در این شهر فاصله‌ی جنگل و دریا تنها ۱۳۰۰ متر است. برای هر گردشگری تصور قدم زدن در آن هیجان‌انگیز خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم دو هتل خوب از هتل های چابکسر را به شما معرفی کنیم. اگر می‌خواهید برای تعطیلات و گردش به این شهر سفر کنید ما این دو هتل را برای اقامت به شما پیشنهاد می‌دهیم.

درباره هتل آهوان چابکسر

محوطه و فضای سبز هتل آهوان چابکسر

از هتل‌های 4 ستاره استان گیلان هتل آهوان چابکسر می‌باشد. این هتل در نزدیکی یکی از خاص‌ترین شهر‌های ایران یعنی رامسر واقع شده است. هتل آهوان در مجاورت جنگل‌های سر سبز شمال ایران و در زمینی با مساحت بیش از ۱۸ هکتار فضای سبز احداث شده است. این هتل از ۲۱۲ واحد ویلایی برخوردار بوده و می‌تواند از ۶۵۰ مسافر به صورت همزمان میزبانی کند.

اتاق دو تختخ توئین هتل آهوان چابکسر

تمامی اتاق‌های هتل آهوان چابکسر دارای امکاناتی نظیر یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی و صندوق امانات هستند. علاوه بر حمام اختصاصی، این واحدها به سرویس بهداشتی نیز مجهز می‌باشند. از جمله امکانات تندرستی و سرگرمی هتل آهوان چابکسر شامل استخر روباز، زمین بازی، میز پینگ پونگ و نیز میز فوتبال دستی می‌شود.

استخر هتل آهوان چابکسر

در هتل آهوان صبحانه به صورت رایگان و به شکل سلف سرویس ارائه می‌شود. کاربران برای صرف ناهار و یا شام می‌توانند به یکی از دو رستوران هتل مراجعه کنند. در این رستوران‌ها سفارش مدنظرتان را از میان انواع متنوع غذا‌های سنتی و فست فود‌ها، انتخاب می‌کنید. پذیرش هتل آهوان رامسر به صورت ۲۴ ساعته به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند.

مهمترین شهر های دیدنی استان گیلان 3
ادامه مطلب

آن دسته از مسافرانی که با خودروی شخصی به رامسر سفر می‌کنند نیز می‌توانند از فضای پارکینگ هتل به صورت رایگان بهره‌مند گردند. ساعت تحویل اتاق‌ها راس ساعت ۱۴ بوده و  لازم است مسافران تا ساعت ۱۰ صبح، نسبت به تخلیه اتاق اقدام نمایند.

قوانین پذیرش هتل آهوان

  • چنانچه مدرک شناسایی معتبری به هتل ارائه ندهید، به هیچ عنوان پذیرش مسافر صورت نمی‌گیرد. شرط اولیه پذیرش برای مسافر، ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت می‌باشد.
  • در صورت به همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار زوجین، پذیرش زوج‌های ایرانی صورت می‌گیرد.
  • پذیرش مهمانان خارجی با داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران به همراه تاریخ اعتبار و انقضا قابل انجام است.
  • چنانچه مسافر قبل از ساعت ۱۴ به هتل وارد شود، طبق قوانین رزرو هتل، پذیرش هتل برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ هیچ‌گونه تعهدی را تضمین نمی‌کند.
  • واردکردن خسارت به اتاق و اموال هتل، شامل جریمه می‌شود و توسط پرسنل هرگونه خرابی وسایل اتاق مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

قوانین عمومی هتل آهوان

  • برای پذیرش آقا و خانم تنها، باید کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار ارائه شود.
  • بانوان و آقایان با تبعه خارجی نامحرم نمی‌توانند در یک اتاق اقامت کرده و هتل مسئولیتی ندارد.
  • پذیرش صیغه‌نامه رسمی باید به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته باشد. کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین نیز بایستی ارائه شود.
  • استعمال دخانیات ممنوع است و اگر صورت بگیرد شامل جریمه خواهد شد.

درباره هتل نارنج متین چابکسر

محوطه و فضای سبز هتل نارنج متین چابکسر

هتل نارنج متین چابکسر در استان سرسبز گیلان و در نزدیکی ساحل قاسم آباد قرار گرفته است. این هتل با فضایی منحصربه‌فرد و دوست داشتنی به مهمانان ارزشمند خدمت‌رسانی می‌کند. هتل نارنج متین با 4 ستاره در روستای توسکا محله قرار دارد. هتل تا چابکسر که از جمله خاص‌ترین شهرهای خطه شمال کشور هم محسوب می‌شود، دارای 10 کیلومتر فاصله است. هتل نارنج متین را در چند قدمی ساحل دریای خزر پیدا می‌کنید.

نکاتی که باید در مورد کنسلی هتل بدانید
ادامه مطلب

در سال 1399 این هتل ساحلی بازسازی شد و در حال حاضر از 82 واحد اقامتی در محوطه وسیع برخوردار است. واحدهای اقامتی که هتل دارد شامل 52 سوئیت ویلایی و همچنین 30 واحد آپارتمانی است که در 6 بلوک سه طبقه‌ای واقع شده‌اند. تمامی 30 واحد آپارتمانی این هتل، در مجموع واحدهای دو خوابه هستند که دارای 4 تخت با چشم‌اندازهای زیبا ار دریا یا محوطه می‌باشند.

نمای ساختمان هتل نارنج متین چابکسر

سوئیت های ویلایی، عبارتند از انواع سوئیت‌های دوتخته تویین و دبل، در کنار سوئیت‌های دو خوابه 4 تخته. تعدادی از سوئیت‌های هتل دارای جکوزی می‌باشند. همچنین هتل متین چابکسر برای جمع‌های خانوادگی از 2 سوئیت کانکت برخوردار است.

در رستوران هتل میهمانان انواع متنوع غذاهای ایرانی، محلی و فست فود را می‌توانند در طی وعده‌های غذایی گوناگون میل کنند. در این مجموعه با خوردن نوشیدنی و دسر در کافی شاپ می‌توانید در کنار خانواده یا دوستان خود زمانی را برای استراحت و آرامش اختصاص دهید.

سوئیت های هتل نارنج متین چابکسر

برای اوقات فراغت و تفریح مهمانان این مجموعه رفاهی اقامتی، سالن بازی وجود دارد که شامل بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی و … می‌شود. این هتل از دسترسی تقریبا مناسبی به مکان‌های دیدنی گیلان و رامسر برخوردار است. در فاصله 20 دقیقه‌ای از هتل، به تله کابین رامسر می‌رسید. تله کابین لاهیجان و چشمه دمکش نیز تا هتل تقریبا 45 دقیقه فاصله دارند.

قوانین پذیرش هتل نارنج متین

  • چنانچه مسافران مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه ندهند، پذیرش مسافر اصلا انجام نمی‌شود. شرط اولیه برای پذیرش مسافر در هتل اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت می‌باشد.
  • زوج‌های ایرانی برای پذیرش باید شناسنامه عکس‌دار ارائه دهند.
معرفی صنایع دستی گیلان
ادامه مطلب

قوانین عمومی هتل نارنج متین

  • هتل آقا و خانم تنها را نمی‌پذیرد.
  • هتل مهمان خارجی را نمی‌پذیرد.
  • هتل از پذیرش صیغه‌نامه معذور می‌باشد.

هتل آهوان و هتل نارنج متین چابکسر چه تفاوتی دارند؟

سالن بیلیارد هتل آهوان چابکسر

در هتل نارنج متین اگر سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، به عنوان مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. چنانچه  خردسال سنی بین 0 تا 2 سال داشته باشد، به صورت رایگان در نظر گرفته خواهد شد. اگر سن خردسال بین 2 تا 5 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد می‌باشد.

در هتل آهوان اگر سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. چنانچه خردسال سنی بین 0 تا 2 سال داشته باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود و اگر سن خردسال بین 2 تا 6 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد می‌باشد.

فاصله هتل آهوان چابکسر تا دریا چقدر است؟

فاصله هتل آهوان چابکسر تا دریا 9 دقیقه است. در هر ساعتی از شبانه‌روز به راحتی می‌توانید خود را به ساحل برسانید.

هتل نارنج متین چابکسر از دریا چقدر فاصله دارد؟

فاصله هتل نارنج متین چابکسر از دریا 8 دقیقه است. دسترسی راحت به هتل نارنج متین باعث شده تا گردشگران زیادی همه ساله در این هتل اقامت داشته باشند.

جمع‌بندی

چابکسر دارای وسعت ۳۳۰ هزار کیلومتر مربع بوده و شرقی‌ترین شهر گیلان محسوب می‌شود. چابکسر در کوتاه‌ترین فاصله از دریا و جنگل واقع شده است. همین موضوع آب‌وهوای آن را معتدل و شرجی نموده است. برخورداری از پوشش‌های گیاهی متنوع، باغات مرکبات و همچنین زمین‌های وسیع چای و برنج، حاصل آب‌وهوای مطلوب چابکسر می‌باشد.

حال که با شهر بسیار زیبای چابکسر آشنا شدید، بهتر است، برای سفری چند روزه به این شهر زیبای شمال کشور کوله بار خود را بسته و راهی شوید. ما در این مقاله به به مقایسه هتل آهوان و هتل نارنج متین چابکسر پرداختیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر