لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل فلامینگو و هتل پارمیدا کیش
مقایسه هتل فلامینگو و هتل پارمیدا کیش

مقایسه هتل فلامینگو و هتل پارمیدا کیش

کیش جزیره ای زیبا و دیدنی در خلیج فارس و در استان هرمزگان است. کیش به دلیل آب و هوای گرم و مرطوب خود تبدیل به یکی از مقصدهای گردشگری و تفریحی محبوب ایرانیان و خارجیان شده است. در این مقاله مقایسه هتل فلامینگو و هتل پارمیدا کیش را خواهید خواند.

وجود هتل‌ها، مراکز تفریحی، اسکله‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های فراوان در پرطرفدار بودن کیش تاثیر داشته‌اند. دو هتل پارمیدا و فلامینگو از هتل های کیش هستند که در این مقاله می‌خواهیم اطلاعات کافی از آن‌ها را به شما بدهیم.

درباره هتل پارمیدا

لابی هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش هتلی نوساز، ممتاز و ۴ ستاره می‌باشد که در قلب جزیره کیش و در نزدیکی تعداد بسیاری از جاهای دیدنی این جزیره تماشایی قرار دارد. در سال ۹۳ این هتل بهره‌برداری شد. به خاطر داشتن موقعیت مکانی مطلوب و امکانات رفاهی کامل و مجهز به‌سرعت توجه بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی را جلب کرد. هتل به شهرت خوبی رسید. اکنون هتل پارمیدا کیش یکی از هتل‌های باکیفیت و پرطرفدار جزیره دیدنی کیش به شمار می‌آید. این هتل برای اقامتی دلچسب در این جزیره تماشایی، گزینه‌ای مناسب است.

واحدهای اقامتی هتل پارمیدا

 

اتاق دبل هتل پارمیدا کیش

آنچه باعث شده تا هتل پارمیدا کیش به یکی از برترین گزینه‌های اقامتی کیش تبدیل شود، برخورداری از واحدهای اقامتی لوکس و مدرن با چیدمانی منحصربه‌فرد است. در دکوراسیون اتاق‌های هتل رنگ‌های گرم و دل‌نشینی استفاده شده است.

هتل هایی که بیشترین میزان رزرواسیون را دارند
ادامه مطلب

اتاق دو تخته توئین هتل پارمیدا کیش

داخل هر یک از این واحدها امکاناتی همچون میزتحریر، دراور، یخچال، رخت‌آویز، کمد لباس، تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی و سیستم گرمایشی و سرمایشی وجود دارد. حمام در اتاق‌ها اختصاصی است و به حوله، دمپایی و لوازم استحمام و بهداشتی مجهز می‌باشد. بعضی از این اتاق‌ها از بالکن برخوردار هستند که برخی از آن‌ها دارای دید خوبی به فضای سرسبز هتل و باغچه می‌باشند و چشم‌انداز دوری از دریا دارند.

امکانات رفاهی هتل پارمیدا

جکوزی هتل پارمیدا کیش

مهمانان هتل پارمیدا کیش برای رفع خستگی خود این امکان را دارند تا به استخر هتل سری بزنند. این مکان باصفا در هر فصلی به مهمانان خود اجازه شنا را می‌دهد. استفاده از این استخر برای مسافرانی که هتل پارمیدا را برای اقامت انتخاب نمودند، رایگان است. همچنین خدمات جکوزی هتل پارمیدا در فضایی خصوصی و در زمان‌هایی مشخص در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

صبحانه هتل پارمیدا کیش

بد نیست بدانید که در هتل استفاده از خدمات ماساژ برای مهمانان وجود دارد. برای ورزشکاران خبر خوشی داریم! زمینی به ابعاد ۲۰ در ۴۰ مترمربع در محوطه هتل پارمیدا کیش به ورزش هیجان‌انگیز تنیس اختصاص داده شده است. اینگونه علاقمندان این ورزش مهیج و کالری سوز می‌توانند در محوطه هتل لذت انجام چنین فعالیت‌های تفریحی و هیجان‌انگیز را تجربه کنند.

درباره هتل فلامینگو کیش

لابی هتل فلامینگو کیش

انتخاب کردن مکانی مجهز و کامل برای اقامت در جزیره کیش، که برترین هتل‌های لوکس و باکیفیت کشورمان را در خود جای داده است، کار آسانی نیست. شما در هر گوشه و کنار این جزیره، هتلی مدرن و چند ستاره را خواهید دید که شما را تحت تاثیر نمای خاص خود قرار خواهد داد.

مقایسه اتاق های هتل مزرعه قوها با هتل رسپینا لاهیجان
ادامه مطلب

در فاصله ۶۰۰ متری با ساحل جزیره، در ضلع غربی بلوار دریا، اقامتگاه خاص و متمایزی قرار دارد که فقط از نمایی زیبا برخوردار نیست. این هتل از لحاظ کیفیت خدمات‌رسانی نیز خودش را اثبات کرده و عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود برجای گذاشته است.

هتل فلامینگو کیش توانست لوح تقدیر از سازمان نظارت الکترونیک منطقه آزاد کیش (سناک) را دریافت کند. با دریافت این لوح ثابت کرد که ارائه خدماتی باکیفیت در مدت‌زمانی طولانی به گردشگران کیش، علارغم وجود محدودیت‌هایی متعدد در صنعت گردشگری نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

واحدهای اقامتی هتل فلامینگو

سوئیت دونفره هتل فلامینگو کیش

در سال ۱۳۷۶ هتل فلامینگو کیش تاسیس شد. واحدهای اقامتی این هتل از لحاظ ظاهری شرایط بسیار مناسبی دارند. از نظر طراحی و چیدمان، واحدهای هتل با هتل‌های نوساز و مدرن کنونی هیچ تفاوتی ندارند. هتل از واحد اقامتی مبله و کاملی به تمام تجهیزات رفاهی در ۵ طبقه بهره برده است. اینگونه برای هر گردشگری امکان یافتن گزینه‌ اقامتی مناسب وجود دارد.

در فاز اول و دوم این هتل نیز تعدادی از واحدهای ویلایی لوکس جهت پذیرایی از برخی مهمانان احداث شد. اینگونه علاقمندان به این سبک از واحدهای اقامتی نیز می‌توانند اتاقی مناسب با سلیقه خود و به سبک منازل ویلایی در اختیار داشته باشند. میهمانان در جزیره تماشایی کیش حس حضور در خانه را تجربه می‌کنند.

امکانات رفاهی هتل فلامینگو کیش

محوطه و فضای باز هتل فلامینگو کیش

محوطه بیرونی هتل دارای آلاچیق و آب‌نما و گل‌هایی رنگارنگ است تا برای مسافران فضایی خاص فراهم گردد. چنانچه به این جزیره زیبا با ماشین خود سفر می‌کنید، این امکان را دارید تا از پارکینگ امن هتل فلامینگو استفاده کنید.

بهترین هتل های کرمان - زیباترین شهر کویری ایران
ادامه مطلب

از جمله مزایایی که هتل فلامینگو کیش دارد، تور شهرگردی در جزیره می‌باشد. البته اگر علاقمندید از اماکن دیدنی بیشتری در کیش دیدن کنید، می‌توانید در تور ارزان کیش شرکت کرده تا به طیف وسیعی از جاهای دیدنی کیش سر بزنید.

تفاوت هتل فلامینگو و هتل پارمیدا کیش

سر در ورودی هتل فلامینگو کیش

در هتل پارمیدا اگر سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال به شمار می‌آید. اگر سن خردسال بین 0 تا 5 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود. در هتل فلامینگو اگر سن مهمان از 3 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. چنانچه سن خردسال بین 0 تا 3 سال باشد، به صورت رایگان در نظر گرفته خواهد شد.

فاصله هتل پارمیدا کیش تا دریا چقدر است؟

فاصله این هتل تا اسکله تفریحی جزیره، 1.1 کیلومتر برابر با 3 دقیقه رانندگی است.

فاصله هتل فلامینگو کیش تا ساحل چقدر است؟

فاصله هتل فلامینگو کیش تا ساحل خلیج فارس چیزی حدود 600 متر است.

جمع‌بندی

سفر به کیش تجربه‌ای شگفت انگیز است! هوای مطبوع و نسیم‌های نرم دریا همراه با زیبایی‌های طبیعی این جزیره سبب می‌شود تا ذهنتان آرام بگیرد و استرس‌های روزمره را فراموش کنید. بلند شدن از خواب با صدای موج‌های آرام دریا و قدم زدن در کنار آب‌های آبی رنگ بی‌نظیر خلیج فارس به یادتان می‌اندازد که زندگی در همین لحظات کوچک ارزشمند است.

تمام این‌ها و بسیاری دیگر می‌توانند سبب شوند تا سفر به کیش برایتان به یاد ماندنی‌ترین سفر زندگی باشد. در این مقاله مقایسه هتل فلامینگو و هتل پارمیدا کیش را مطالعه کردید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر