لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل پلاس و هتل جهانگردی دلوار بوشهر
مقایسه هتل پلاس و هتل جهانگردی دلوار بوشهر

مقایسه هتل پلاس و هتل جهانگردی دلوار بوشهر

در این مقاله به مقایسه هتل پلاس و هتل جهانگردی دلوار بوشهر می‌پردازیم. بوشهر، شهری زیبا در جنوب ایران است که در کنار خلیج فارس قرار دارد. این شهر دارای تاریخ و فرهنگ غنی بوده و یکی از مهم‌ترین بنادر ایران به شمار می‌رود. بوشهر همچنین دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است.

هنگام انتخاب محل اقامت در بوشهر، باید به عوامل مختلفی مانند بودجه، موقعیت مکانی، و امکانات توجه کنید. اگر به دنبال اقامتی لوکس در مرکز شهر هستید، می‌توانید یکی از هتل‌های لوکس بوشهر را انتخاب کنید. اگر به دنبال اقامتی مقرون‌به‌صرفه در خارج از مرکز شهر هستید، می‌توانید یکی از مهمانپذیرها یا هتل آپارتمان‌ها را انتخاب کنید. به همین خاطردر این مقاله دو هتل از هتل های بوشهر را به شما معرفی خواهیم کرد.

درباره هتل جهانگردی دلوار

نمای ساختمان هتل جهانگردی دلوار بوشهر

هتل جهانگردی دلوار را می‌توان از زیباترین و بهترین هتل‌های این شهر معرفی کرد. نمای ظاهری و معماری که هتل دارد، از زیبایی بسیار خوبی برخوردار می‌باشد. چنانچه کسی به شما نگوید این هتل سه ستاره دارد، بدون شک احساس می‌کنید وارد یک هتل ۴ یا ۵ ستاره شده‌اید.

دلوار یک شهر بسیار زیبا در استان بوشهر بوده و بندر شهر، یعنی بندر دلوار بسیار پرطرفدار می‌باشد و سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. در نزدیکی ساحل زیبای بندر دلوار هتل جهانگردی دلوار ساخته شده که دارای چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای می‌باشد.

معماری که این هتل سه ستاره دارد بسیار جذاب بوده و همچون یکی از اهرام ثلاثه مصر می‌باشد. از همین رو از محبوبیت بسیاری بین مسافران و گردشگران داخلی و خارجی برخوردار است. نمای منحصربه‌فرد و نورپردازی خاص آن در هنگام شب‌هنگام، شما را شگفت‌زده می‌کند.

با رزرو هتل اسپیناس پالاس به کدام جاذبه‌های تهران نزدیک می‌شویم
ادامه مطلب

واحدهای اقامتی هتل دلوار

اتاق دو تخته توئین هتل جهانگردی دلوار بوشهر

این هتل 5 طبقه‌ای متشکل از ۶۵ واحد سوئیت و اتاق مجزا بوده که فضای داخلی آن‌ها طراحی و چیدمانی با رنگ‌های گرم و زیبا دارد. در این فضا شما احساس آرامش خواهید کرد. هتل جهانگردی دلوار بوشهر هر روز نظافت و تمیز خواهد شد و در آن به میهمانان لوازم بهداشتی استانداردی ارائه می‌گردد.

داخل همه اتاق‌ها تلویزیون جهت تماشای برنامه مورد علاقه‌تان و نیز کولرگازی در فصول گرم موجود است؛ چراکه بوشهر در اکثر فصول سال دارای هوایی بسیار گرم می‌باشد. تمام اتاق‌ها تا محدوده لابی از اینترنت رایگان و نامحدود برخوردار هستند که شما با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

اتاق‌هایی که در هتل جهانگردی دلوار بوشهر، محبوب و پرطرفدار هستند، اتاق‌های رو به بندر زیبا دلوار می‌باشند. در این اتاق‌ها این امکان را دارید تا از منظره زیبای بندر دلوار بهره‌مند شوید و از تماشای عبور مرور کشتی‌ها لذت ببرید. تماشای قایق‌ها و کشتی‌ها و نورپردازی خاص بندر در شب، از تجربه‌های غیر قابل وصف می‌باشد.

امکانات هتل جهانگردی دلوار

لابی هتل جهانگردی دلوار بوشهر

لابی که هتل جهانگردی دلوار دارد، بسیار زیبا و تمیز است. این زیبایی به‌محض ورود هر مسافر و یا گردشگری، آن‌ها را تحت ‌تاثیر قرار خواهد داد. علاوه بر تمامی مواردی که گفتیم، این هتل از یک سالن همایش برخوردار است که برای جلسات کاری و اجلاس رسمی بسیار مناسب خواهد بود.

هتل جهانگردی دلوار بوشهر دارای یک کافی‌شاپ بسیار زیبا نیز هست. در این کافی شاپ می‌توانید نوشیدنی‌ و یا دسرهای دلخواهتان را سفارش داده و نهایت لذت را ببرید. حتم داریم در این هتل هرگز متوجه گذر زمان نخواهید شد.

درباره هتل پلاس بوشهر

ورودی هتل پلاس بوشهر

هتل پلاس بوشهر از هتل‌های سه ستاره در شهر بوشهر می‌باشد. این هتل ۵ طبقه داشته و از جمله هتل‌های پرطرفدار و خوب در این شهر محسوب می‌شود. هتل پلاس بوشهر باتوجه به موقعیت جغرافیایی که دارد، در میان گردشگران و مسافران محبوب شده است. همچنین هتل به مراکز دیدنی و گردشگری نظیر بازار قدیمی بوشهر، قلعه خورموج و مراکز اداری و تجاری و ساحل خلیج‌فارس دسترسی مطلوبی دارد.

معرفی هتل پارسیان شیراز - اقامتی دلچسب در شهر ادب و هنر
ادامه مطلب

با انتخاب این هتل زیبا در هنگام سفر به بوشهر می‌توانید به ساحل رفته و از تماشای دریای آبی خلیج‌فارس لذت ببرید. این هتل متشکل از ۵۸ باب واحد اقامتی بوده که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. فرودگاه بوشهر در فاصله تقریبی ۳ کیلومتری از این هتل قرار داشته و می‌توانید جهت دسترسی به آن از تاکسی‌های فرودگاه استفاده کنید.

امکانات عمومی هتل پلاس ۱ بوشهر

صبحانه هتل پلاس بوشهر

با ورود به این هتل شیک، در ابتدا به لابی وارد خواهید شد که این قسمت بزرگ و دلباز می‌باشد و بخشی از لابی به پذیرش اختصاص دارد. در قسمت پذیرش، پرسنل از مسافران به گرمی استقبال کرده و در هرچه بهتر شدن شرایط اقامتشان تلاش خواهند کرد. در لابی این امکان وجود دارد تا از اینترنت وای فای به صورت رایگان بهره‌مند شوید.

برای رفتن به تمامی طبقات در این هتل آسانسور وجود دارد. شایان ذکر است که این هتل پارکینگ نداشته، و به همین خاطر در صورت سفر با ماشین شخصی، توصیه می‌کنیم پیش از رزرو به فکر یافتن محل پارک باشید.

با اقامت در این هتل از خدماتی همچون اتاق چمدان جهت سپردن وسایل و چمدان‌ها، باربری، تاکسی‌سرویس برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌ها، فکس و فتوکپی در صورت نیاز و سفر کاری و کتابخانه و نمازخانه بهره‌مند می‌شوید. تلویزیون نیز در لابی وجود دارد تا در هنگام انتظار تماشا کنید. در صورت نیاز به خدمات لاندری، به لابی هتل پلاس بوشهر مراجعه کنید.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها

اتاق دو تخته توئین هتل پلاس بوشهر

انواع واحدهای اقامتی هتل پلاس بوشهر شامل اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه دو تخته و سوئیت دوخوابه چهار نفره می‌شوند. تمامی اتاق‌های موجود در این هتل شیک می‌باشند و از اسباب و وسایل ساده برخوردار بوده و به خوبی در چیدمان اتاق‌ها استفاده ‌شده‌اند.

هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو
ادامه مطلب

از امکانات رفاهی موجود در داخل اتاق‌ها می‌توان به حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره داشت. امکانات دیگر در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز، کمد لباس، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا، تلفن و سیستم سرمایشی و گرمایشی. طبق قوانین این هتل زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر می‌باشد.

تفاوت هتل پلاس و هتل جهانگردی دلوار بوشهر

  • در هتل پلاس بوشهر در صورتی که سن مهمان از 2 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.
  • در هتل دلوار در صورتی که سن مهمان از 4 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 4 سال باشد، هزینه اقامت به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

فاصله هتل هتل جهانگردی دلوار بوشهر تا دریا چقدر است؟

فاصله هتل هتل جهانگردی دلوار بوشهر تا دریا 2.6 کیلومتر است. با کمتر از ده دقیقه رانندگی می‌توانید خود را به ساحل برسانید.

 هتل پلاس بوشهر تا دریا چقدر فاصله دارد؟

هتل پلاس بوشهر تا دریا 2.9 کیلومتر فاصله دارد. برای رفتن به ساحل و تماشای دریا به کمتر از ده دقیقه رانندگی نیاز دارید.

جمع‌بندی

بوشهر شهری زیبا و دیدنی است که برای هر نوع گردشگری جذاب خواهد بود. اگر به دنبال یک شهر با تاریخ و فرهنگ غنی، سواحل زیبا، و جاذبه‌های گردشگری متعدد هستید، بوشهر یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

در بوشهر هتل‌های متعددی با قیمت‌های مختلف وجود دارد. از هتل‌های لوکس گرفته تا هتل‌های ارزان‌تر، همه چیز برای هر بودجه‌ای وجود دارد. ما در این مقاله به مقایسه هتل پلاس و هتل جهانگردی دلوار بوشهر پرداختیم.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر