لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> شهربازی کاربازیا برج میلاد تهران
شهربازی کاربازیا برج میلاد تهران

شهربازی کاربازیا برج میلاد تهران

دنیای شاد بچگانه و بازی های قشنگ آن ها، دنیایی است که کودکان در آن زندگی را تمرین کرده و پایه های زندگی فردای خود را بنیان می گذارند. آن ها با بازی های خود نه تنها استعدادهایشان را کشف می کنند، بلکه علاقمندی های خود را نیز دریافته و روی آن ها متمرکز می شوند. تحقیقات نشان می دهد که 75 درصد از رشد مغز کودک پس از تولد رخ می دهد؛ بنابراین فعالیت هایی که توسط کودک انجام می شود بر توسعه مهارت های فیزیکی، زبان، روابط اجتماعی، آگاهی شخصی، احساس امنیت، خلاقیت و توانایی حل مسئله او تاثیرگذار است. کلانشهر تهران دارای مراکز یادگیری کودکان است که ازجمله آن ها می توان به شهربازی کاربازیا اشاره نمود. اگر قصد سفر به پایتخت را دارید بهتر است با رزرو هتل های تهران خیال خود از محل اقامت تان آسوده کنید.
کودکان هنگام بازی کارهای داوطلبانه و سازگاری اجتماعی را می آموزند و همراه با آن ها، مهارت و توانمندی های خود را نیز گسترش می دهند. همچنین با بازی کردن موضوعات متنوع و زیادی مانند هنر، موسیقی، زبان، علم، ریاضی و روابط اجتماعی را تجربه می کنند و می توانند با خیال پردازی های کودکانه، دنیایی را برای خود به تصویر بکشند که تصویری از آینده آن ها است. به همین دلیل امروزه بر بازی و نقش موثر آن تاکید بسیاری می شود و شرایط و امکانات به روزی در اختیار کودکان قرار می گیرد تا بتوانند در دنیای زیبا و شاد خود نقش خود را یافته و تمرین کنند. با ما همراه باشید تا شما را با یکی از جاهای دیدنی تهران آشنا کنیم که با الگوگیری از تجربیات موفق جهانی این امکان را برای کودکان فراهم کرده تا بتوانند با بازی های لذت بخش، شغل های مختلف را امتحان کرده و تجربیات جدیدی کسب کنند.
کاربازیا

کاربازیا؛ شهر مشاغل کودکان

کاربازیا در طبقه منفی یک برج میلاد واقع شده که در سال 1397 کار خود را آغاز کرده است؛ این فضا برای کودکان 3 تا 13 سال تدارک دیده شده و فضایی را در اختیار کودکان قرار می دهد تا بتوانند خود را در قالب مشاغل مختلف قرار داده و به وسیله شبیه سازی با فرهنگ کار و فضاهای کاری مختلف آشنا شوند. از آنجا که کاربازیا با توجه به الگوهای جهانی موفق و شرایط فرهنگی، ملی و مذهبی کشور عزیزمان طراحی شده است، مکان مناسبی برای رشد و پرورش توانایی های فردی و اجتماعی کودک بوده و قطعا می تواند به آن ها کمک کند تا استعدادها و علایق خود را شناسایی کرده و روابط اجتماعی را در قالب مشاغل تمرین کنند. کاربازیا مکانی مناسب برای گردشگرانی است که در هتل های نزدیک برج میلاد اسکان دارند چراکه این افراد می توانند اوقات خوشی را همراه با فرزندان خود در مجموعه یاد شده سپری نمایند.
کاربازیا
مشاغل موجود در کاربازیا شامل سفالگری، آشپزی، آزمایشگاه، اداره پست، بانک، بیمارستان، هواپیما، آکادمی خوانندگی و نوازندگی، آکادمی بازیگری، خانه بازی، خانه داری، مهندسی، فروشگاه، آتش نشانی، استودیوی خبر، پلیس، مکانیکی، شهرک آزمایش (رانندگی)، تماشاخانه، آکادمی علوم، مزرعه داری، شن بازی و روباتیک است. علاوه بر این موارد، برای اولین بار در این مجموعه رصد هوشی كودک در قالب بازی هایی مانند فضاوردی صورت گرفته و خدمات مشاوره ای به صورت تلفیقی با بازی و سرگرمی در این مجموعه ارائه می شود. کاربازیا به کودکان فرصت می دهد که با گوشه ای از دنیای واقعی روبه‌رو شده و به شکل جذابی با مشاغل آشنا شوند. در واقع مجموعه یاد شده با هدف شکوفا کردن توانایی ها و مهارت های کودکان احداث شده و با تمرکز بر این نکات به ما می آموزد که به کودکانمان فرصت دهیم تا خود را بهتر بشناسند.

اهداف مجموعه کاربازیا

• ایجاد محیطی برای تجربه کار کردن کودکان
• آموختن معنای کار گروهی، خلاقیت، مسئولیت پذیری و تفریح
• آشنایی با فرهنگ کار و تلاش
• پرورش توانایی های فردی و اجتماعی

کاربازیا

قیمت بلیط کاربازیا برج میلاد

قیمت بلیط بازی های این مجموعه با یکدیگر متفاوت هستند. بالاترین هزینه مختص غرفه هایی مانند آتش نشانی، فرودگاه، بیمارستان و آشپزی است و هزینه رصد هوشی کودک در قالب بازی و لباس فضانوردی جداگانه می باشد. برای سنجش دقیق توانایی های ذهنی، تمرکز، توجه و بیش فعالی کودک باید مبلغی پرداخت شود. لازم به ذکر است که ورودی برای پدر و مادرها رایگان است؛ اما برای ورود هر فرد بزرگسالی غیر از پدر و مادر کودک باید هزینه جداگانه پرداخته شود؛ همچنین در روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل رزرو پیش از مراجعه الزامی است. معمولا برای استفاده از غرفه ها و خرید بلیط تخفیف هایی نیز ارائه می شود که برای اطلاع از آن ها می توانید به سایت های مرتبط با این مجموعه مراجعه کنید.
ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 13 الی 22 – پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل 10 الی 22
روزهای سرویس دهی: همه روزه
شماره تلفن کاربازیا: 88620312
آدرس: برج میلاد، طبقه منفی یک
کاربازیا

4/5 - (4 امتیاز)
جاهای زیارتی تهران؛ زیارتگاه‌هایی برای داشتن لحظاتی آرامش
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر