لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل قصر طلایی با هتل بین المللی قصر مشهد
هتل بین المللی قصر

مقایسه هتل قصر طلایی با هتل بین المللی قصر مشهد

گردشگران زیادی هنگام رزرو تور مشهد، بین انتخاب دو هتل بین المللی قصر یا هتل قصر طلایی مشهد دچار چالش می‌شوند. در این مقاله قصد داریم به مقایسه هتل بین المللی قصر با هتل قصر طلایی مشهد بپردازیم و در رابطه با تفاوت این دو هتل بحث کنیم.

این دو تا از بهترین هتل های مشهد هستند. دو هتل از طراحی‌های منحصربه فردی برخوردارند و باتوجه به استانداردهای جهانی فعالیت می کنند. اقامت در هر دو هتل اقامتی خاطره‌انگیز را به شما هدیه می‌دهد. اگر عازم مشهد هستید، برای آشنایی هرچه بیشتر با این دو هتل پیشنهاد می‌کنم این مقاله را دنبال کنید.

رزرو هتل قصر طلایی و هتل بین المللی قصر مشهد

مالک هتل قصر طلایی مشهد

برای داشتن اقامتی راحت توام با رفاه پیشنهاد ما رزرو هتل بین المللی قصر مشهد یا هتل قصر طلایی است. هر دوی این هتل ها از هتل های خوب شهر هستند که با خدمات کامل و امکانات مجهز به گزینه انتخابی اول مسافران تبدیل شده‌اند.

مقایسه قیمت هتل قصر طلایی با هتل بین المللی قصر مشهد

 

اینکه هتل بین المللی قصر یا هتل قصر طلایی مشهد کدام یک گران‌تر هستند، بحث مفصلی است. چراکه قیمت واحدهای اقامتی این دو هتل به عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل تعیین کننده قیمت‌ نهایی هستند. به همین خاطر نمی‌توان به قطع از قیمت‌ها گفت و تعیین کرد هتل بین المللی قصر یا هتل قصر طلایی مشهد  کدام یک گران‌تر است یا ارزان‌تر.

امکانات هتل قصر طلایی مشهد یا هتل بین المللی قصر؟ کدام یک بهتر است؟

اگر شما هم برای اقامت بین هتل بین المللی قصر یا هتل قصر طلایی مشهد تردید دارید، بد نیست مقایسه این دو هتل را از جنبه امکانات بخوانید.

امکانات رایگان هتل قصر طلایی مشهد

hotel qasr talaei 55 jpg

هتل قصر طلایی مشهد با ارائه امکانات متنوع و کامل، اقامتی راحت را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. از جمله امکانات این هتل اتاق ها و سوئیت های شیک و مجلل، کافی شاپ ها و رستوران ها با انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای ایرانی و فرنگی، مجموعه‌های تفریحی مثل استخر، سالن ورزشی، سالن ورزشی، سالن‌های همایش‌ها و مراسمات به شمار می‌آیند.

امکانات رایگان هتل بین المللی قصر مشهد

hotel qasr beinolmelali 7 jpg

تاکسی سرویس در این هتل ارائه‌دهنده خدماتی نظیر انجام عملیات ترانسفر برگشت از هتل به فرودگاه یا راه‌آهن است. تور بازارهای خرید و رستوران های مشهد در کنار اتومبیل‌های تشریفاتی مجهز به تاکسی‌متر به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت مهمانان است. از دیگر خدمات این هتل شامل شرکت تعاونی مصرف کارکنان، فروشگاه‌های داخلی، بخش گل‌آرایی قصر ، برگزاری جشن تولد، تشریفات خودرو، لاندری، خیاط‌خانه، نمازخانه، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای قصر، دستگاه خودپرداز، قنادی، پزشک، کلینیک پوست، پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و کارواش شبانه‌روزی، روم سرویس، عکاسخانه، کتابخانه، دستگاه فروش خودکار و سالن آرایش بانوان و آقایان می‌شود.

فاصله هتل بین المللی قصر و هتل قصر طلایی مشهد تا حرم

فاصله هتل قصر طلایی مشهد تا حرم

هتل بین المللی قصر یا هتل قصر طلایی مشهد ؛ کدام به حرم نزدیک‌تر است؟

فاصله هتل قصر بین المللی مشهد ۸۰۰ متر (دو دقیقه با ماشین و ۱۰ دقیقه پیاده) است. فاصله هتل قصر طلایی تا حرم امام رضا (ع) حدود پنج دقیقه با ماشین است. پیشنهاد می کنم مقاله “هتل درویشی یا هتل قصر طلایی؟” را مطالعه کنید.

آدرس و شماره تلفن هتل قصر طلایی مشهد و هتل بین المللی قصر

آدرس و شماره تلفن هتل قصر طلایی

آدرس و شماره تلفن هتل قصر طلایی

آدرس هتل قصر طلایی مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، میدان بسیج، بین خیابان امام رضا ۳۴ و ۳۶

تلفن پشتیبانی: 05191005105

آدرس و شماره تلفن هتل قصر بین المللی

آدرس و شماره تلفن هتل قصر بین المللی

آدرس هتل قصر بین المللی مشهد: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا، چهار راه دانش، بین امام رضا ۱۶ و ۱۴

تلفن پشتیبانی: 05191005105

هتل بین المللی قصر لوکس تر است یا هتل قصر طلایی مشهد؟

hotel qasr talaei 3333 1 jpg

هتل بین المللی قصر یا هتل قصر طلایی مشهد کدام یک لوکس‌تر است؟ از نمای بیرونی شکیل بودن هتل قصر طلایی کاملا مشخص است. شب‌ها هتل نورپردازی می‌شود و نمایی طلایی رنگ و درخشان دارد که از فواصل دور هم مشخص است و به بنای شاخصی در مشهد تبدیل می‌گردد. هتل دارای اتاق ها و سوئیت هایی بسیار شکیل و لوکس بوده که با سرویس‌هایی مجلل میزبان میهمانان است. انواع سوئیت های پانورامای تراس دار، قاجاری، پرنسس رویال، پرنسس، لندسکیپ، جونیور و… هر کدام پاسخگوی سلایق مختلف هستند.

مقایسه هتل الماس 1 با هتل الماس 2 مشهد
ادامه مطلب

هتل بین المللی قصر مشهد دارای نمایی پلکانی و تراس دار بوده و از این حیث به سادگی قابل تشخیص می‌باشد. تجمل و شکوهی که این هتل از بیرون دارد، دست کمی از شکوه بنا از داخل ندارد. این هتل پنج ستاره ، با رستوران های خاص و بی‌همتایش، انواع اتاق ها و سوئیت ها با طرح قاجار، پرنسس روم، هخامنشی، کلاسیک، پرزیدنت میزبان گردشگران و زائران ایرانی و خارجی است.

مقایسه استخر هتل قصر طلایی با استخر هتل بین المللی قصر مشهد

استخر هتل قصر طلایی مشهد

هر دو هتل دارای مجموعه آبی هستند که علاوه بر میهمانان هتل، ساکنان مشهد هم امکان استفاده از آن‌ها را دارند. بعضی از امکانات این استخرها نظیر حمام ترکی و اسپا در دسته لاکچری‌ترین و گران‌ترین امکانات آبی شهر مشهد قرار می‌گیرند. استفاده از مجموعه آبی هتل هتل قصر طلایی برای میهمانان رایگان بوده استفاده از استخر در تور مشهد هتل بین المللی قصر متناسب با تعرفه هتل است. اگر به دنبال هتل‌های وان دار هستید، پس هتل قصر طلایی را انتخاب کنید.

رستوران های هتل قصر طلایی یا هتل بین المللی قصر مشهد، کدام یک بهتر است؟

رستوران های هتل قصر طلایی

انواع مختلف رستوران ها در هتل قصر طلایی در سبک‌های گوناگون سرویس‌دهی دارند. به همین خاطر این هتل انتخاب اکثر افراد است که می‌خواهند رستوران گردی کنند.

رستوران ترنم - رستوران هتل قصر طلایی

1- رستوران پنج قاره زوشا

رستوران پنج قاره زوشا یکی از منحصربه‌فردترین رستوران های شهر مشهد بوده که در منوی آن انواع غذاهای بین‌المللی دیده می‌شود. دکوراسیون رستوران زوشا دارای سبک مدرن است و طراحی آن با توجه به فاکتورهای روانشناسی رنگ بوده. رنگ‌های روشن بکاررفته در دکوراسیون رستوران، در کنار گیاهانی که در گوشه‌های مختلف آن قرار دارند، منبع آرامش و نشاط مهمانان هستند.

همانطور که می‌دانید در بسیاری از رستوران های بین‌المللی تنها غذاهای آشنا نظیر پاستا، پیتزا و.. سرو می‌شود. اما در رستوران زوشا انواع طعم‌های جدید برای امتحان وجود دارد که در کمتر رستورانی پیدا می‌کنید.

2- از جمله غذاهای منوی رستوران زوشا عبارتنداز:

  • غذاهای آمریکایی: رست بیف، هات داگ، جوجه کوبایی
  • غذاهای اقیانوسیه: ماهی زلاندنویی، میگو چوبی استرالیا
  • غذاهای آسیایی: شیش کباب ترکیه، چیکن تندوری هند، شاورما لبنان و…
  • غذاهای آفریقایی: وارکا مصری، مرغ مراکشی، بشقاب سبزیجات آفریقای جنوبی
  • غذاهای اروپایی: استیک شاتوبریان فرانسه، فیش اند چیپس انگلیس، پاستای ایتالیا

در کنار تمامی این موارد، در منوی این رستوران انواع فست‌فود، دسر و پیش‌غذا هم سرو می‌شود.

3- رستوران تابستانی بارگاه

در فضای باز طبقه دوم هتل قصر طلایی مشهد رستوران بارگاه که مشرف به حرم مطهر است واقع شده. یکی از دلایلی که به آن بارگاه می‌گویند هم همین است. سرویس‌دهی این رستوران تنها در فصل تابستان و از ساعت ۲۰ تا ۲۴ بوده و از شب‌های تابستانی شما میزبانی می‌کند. طراحی دکوراسیون رستوران بارگاه همچون دیگر رستوران های روباز به طبیعت نزدیک می‌باشد.

در بخش‌های مختلف از محوطه رستوران، گیاهان و درخت‌های مختلف کاشته شده و یک برکه کوچک مصنوعی نیز در وسط رستوران با فواره‌های کوچک قرار دارد. اینگونه غذا خوردن مهمانان با شنیدن صدای دلپذیر آب همراه است. منوی این رستوران انواع و اقسام فست‌فودها را دربرمی‌گیرد و برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های کوچک هم مناسب می‌باشد.

4- رستوران سنتی ترمه

رستوران سنتی ترمه دیگر رستوران هتل قصر طلایی است که طراحی تمام جزئیات آن دارای سبک سنتی ایرانی بوده و شما را به زمان قدیم برمی‌گرداند. معماری و طرحی که روی دیوارهای این رستوران وجود دارد، همه نقش‌های اصیل ایرانی است. همچنین در کنار میز و صندلی، روی تخت‌های سنتی هم می‌توانید بنشینید تا پذیرایی گرمی شوید.

طرح تخت‌ها، میزها و صندلی‌های چوبی در اینجا سنتی است. غذا در ظروف سفالی سرو می‌شود، پرسنل این رستوران پوشش سنتی دارند و ویژگی‌های دیگر رستوران پخش موسیقی سنتی ایرانی است. تمامی این موارد، توجه افراد دوستدار سبک اصیل ایرانی را جلب می‌کند.

غذاهای اصیل ایرانی در منوی این رستوران سرو می‌شود و همچنین نان تازه از تنور درآمده هم هدیه رستوران به سفره شماست. میز اردور رستوران ترمه سلف ‌سرویس بوده و در آن انواع متنوعی از دسر، سالاد و پیش‌غذای ایرانی ارائه خواهد شد.

5- رستوران ترنم

رستوران ترنم هتل قصر طلایی

رستوران ترنم حد وسطی بین رستوران سنتی ترمه و رستوران مدرن زوشا می‌باشد. این رستوران دارای سبک ایرانی بوده و در دسته لوکس‌‌ترین رستوران های مشهد است. چیدمان لوکس رستوران ترنم لذت صرف غذا را چند برابر می‌کند.

بکاربردن رنگ‌های سفید، طلایی و قهوه‌ای تیره، باعث شده تا لوکس‌ترین حال ممکن ترکیب رنگ در این رستوران ایجاد شود. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی نظیر کباب‌ها، خورش‌ها و خوراک‌ها را می‌توانید سفارش دهید.

راهنمای پزشکان مشهد
ادامه مطلب

لیست قیمت غذاهای هتل قصر طلایی

لیست قیمت غذاهای هتل قصر طلایی متنوع است و باتوجه به کیفیت بالا انتظار می‌رود که دارای قیمت بالا باشد.

صبحانه هتل قصر طلایی مشهد

صبحانه هتل قصر طلایی مشهد

صبحانه هتل قصر طلایی مشهد، شامل بیش از 18 نوع صبحانه گرم، 98 نوع صبحانه سرد، 18 نوع نوشیدنی و انواع کیک و کلوچه است. این موارد به بهترین شکل، دکور شده‌اند و برای میهمانان سرو می‌شوند. بوفه صبحانه هتل قصر طلایی مشهد بهترین مواد اولیه را دارد و توسط سرآشپزان ماهر، تهیه می‌شود. قیمت صبحانه هتل قصر طلایی مشهد همچون قیمت غذاهای هتل قصر طلایی مشهد بالا است.

رستوران هتل بین المللی قصر

رستوران هتل بین المللی قصر

1- رستوران قصر

اصلی ترین رستوران این مجموعه رستوران قصر هتل زیبای بین المللی قصر مشهد است. در این رستوران سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی باتوجه به تنوع فصلی وجود دارد. سرآشپزان حرفه‌ای تمامی غذاها را که در تهیه آن‌ها مواد اولیه تازه و با کیفیت بکاررفته است طبخ می‌کنند. خوب است بدانید که تمامی غذاهای این رستوران به شکل بوفه به مهمانان ارائه خواهد شد.

در کنار غذاهای فوق العاده که رستوران قصر هتل بین المللی برای مهمانان سرو می‌کند، نمایی فوق‌العاده‌ای هم دارد. فضایی سفید به همراه میز و صندلی‌های قهوه‌ای به این رستوران زیبایی خاصی را می‌دهد. همینطور مجسمه‌های زیبا در کنار ستون‌ها با نورپردازی فوق العاده زیبایی آن را را دو چندان کرده است.

در طبقه همکف این هتل رستوران قصر قرار دارد. با فضای وسیعش پاسخگوی ظرفیتی بالغ بر 450 نفر است. شما این امکان را دارید تا در کنار خانواده و عزیزان به این رستوران مراجعه نموده و غذاهایی تازه و خوش‌طعم را در فضای زیبا میل کنید.

2- رستوران مرسده

رستوران مرسده هتل بین المللی قصر

در هتل بین‌المللی قصر مشهد رستوران مرسده ارائه‌دهنده باکیفیت‌ترین غذاهای ایرانی و فرنگی به مهمانان هتل است. اگر علاقه‌مندید که طعم تازه و فوق العاده غذاهای را بچشید، حتما همراه خانواده و دوستان به این رستوران مراجعه نمایید و از خدمات آن بهره‌مند گردید.

تمامی غذاها در رستوران مرسده هتل بین‌المللی قصر مشهد به صورت انتخابی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. برخورداری از بهترین سرآشپزان حرفه‌ای و ماهر در این رستوران خاص، به طبخ و سرو غذاهای با کیفیت بالا و خوش طعم منجر شده است.

3- رستوران سنتی رز

همانطور که از نام رستوران سنتی رز مشخص است، این مکان به سنتی پسندان پیشنهاد می‌شود. در این رستوران انواع غذاهای اصیل ایرانی و سنتی به مهمانان هتل عرضه خواهد شد. چنانچه به صرف غذاهای اصیل ایرانی علاقه‌مندید، به این رستوران در هتل حتما سری بزنید.

رستوران سنتی رز که در هتل بین‌المللی قصر مشهد واقع شده دارای فضایی زیبا و دلنشین است. نمای این رستوران تخت‌های سنتی و پشتی‌هایی که رنگ‌ها‌ی شاد دارد، بسیار منحصربه‌فرد شده است. تزئینات استفاده شده بر روی دیواره‌ها و بخش‌هایی از این رستوران شما را برای لحظاتی در هنگام میل غذا خیره می‌کند.

منو رستوران هتل بین المللی قصر مشهد

منو رستوران هتل بین المللی قصر همانطور که پیشتر مطالعه کردید، بسیار متنوع است.

صبحانه هتل بین المللی قصر

رستوران خاطره با هزار نفر ظرفیت دارای صبحانه‌خوری است و میهمانان برای وعده صبحانه به آنجا مراجعه می‌کنند.

اتاق های هتل قصر طلایی مشهد یا هتل قصر بین المللی؟ کدام یک بهتر است؟

اینکه  هتل بین المللی قصر یا هتل قصر طلایی مشهد کدام یک اتاق های بهتری دارد را در ادامه بررسی می‌کنیم.

اتاق های هتل قصر طلایی مشهد

اتاق های هتل قصر طلایی

در ادامه با انواع اتاق ‌ها و قیمت اتاق های هتل قصر طلایی مشهد آشنا می‌شوید. آشنایی کامل با این هتل را در مقاله “معرفی هتل قصر طلایی مشهد” بخوانید.

1- اتاق هخامنشی

اتاق هخامنشی با طراحی منحصربه‌فرد و نورپردازی کلاسیک، آرامش را به میهمانانش القا می‌کند. این اتاق از حمام، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت رایگان و … برخوردار است.

2- اتاق قاجار

این اتاق دارای طراحی قاجاری بوده که یکی از اتاق‌ های خاص این هتل نیز است. این اتاق هم نظیر سایر اتاق ها از امکاناتی شامل سینمای خانوادگی، گاوصندوق، میز تحریر و … برخوردار می‌باشد.

3- اتاق دو نفره رویال لوکس

اتاق دو نفره رویال لوکس دارای طراحی رویایی برای عروس و دامادهای جوان می‌باشد. این اتاق هم مثل دیگر اتاق ها دارای امکاناتی نظیر حمام با تلویزیون، اینترنت رایگان، سینمای خانوادگی و … است.

4- سوئیت کودکان

این اتاق در طراحی اتاق کودک قابل رزرو بودهو  در طبقه چهارم با متراژ 72 متر آماده ارائه خدمات رایگان زیر است:

  • بوفه صبحانه
  • مینی بار
  • اینترنت
  • شیشه شیر کودک استریل
  • لپ تاپ

5- سوئیت وسترن

این اتاق با 2 نفر ظرفیت دارای سبک آمریکایی و کلاسیک است. این اتاق 51 متری در طبقه سوم هتل واقع شده و یکی از ویژگی‌های جذاب آن جکوزی است.

نوسازترین هتل های مشهد
ادامه مطلب

6- سوئیت قاجاری

ماندن در اتاق سفر را می تواند برای شما راحت‌تر کند. این اتاق در طبقه سوم قرار داشته و منظره  آن خیابان است. مساحت سوئیت به 103 متر می‌رسد و تا 4 نفر ظرفیت دارد. با اقامت در این اتاق طرح های قاجاری را در سراسر اتاق مشاهده خواهید کرد. این اتاق یک گرداب نیز دارد. پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با امکانات اتاق ها مقاله “معرفی اتاق های هتل قصر طلایی مشهد” را مطالعه کنید.

اتاق های هتل بین المللی قصر مشهد

اتاق های هتل بین المللی قصر مشهد

  1. اتاق سینگل؛ اکونومی کلاس
    اتاق سینگل هتل قصر، اتاقی وسیع با طراحی مدرن، نورپردازی خاص و مبلمانی باشکوه است. این اتاق متشکل از طراحی کلاسیک و مدرن بوده که آرامش‌ را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کند.
  2. اتاق دبل هخامنش؛ فرست کلاس
    اتاق دبل هخامنش الهام گرفته شده از طراحی تخت جمشید بوده که لحظات خاصی را برای میهمانانش رقم می‌زند.
  3. اتاق دبل قاجار؛ فرست کلاس
    اتاق دبل قاجار اتاقی دارای طراحی سبک قاجار است. این اتاق امکان تجربه زندگی شاهزاده‌های قاجار را برای میهمانش فراهم می‌کند.
  4. سوئیت؛ اکونومی کلاس
    سوئیت لوکس هتل قصر دارای یک سالن پذیرایی بزرگ است که به مبلمان و اثاثیه با ظرافت خاص و مجلل مزین شده. این سوئیت برای اقامت خانوادگی گزینه فوق‌العاده‌ای است.
  5. پرزیدنت ویژه؛ فرست کلاس
    اتاقی دارای طراحی مدرن، نورپردازی فوق‌العاده و مبلمانی باشکوه است. پرزیدنت ویژه ترکیبی است از سطحهای کلاسیک و مدرن و چشم اندازی بی‌نظیر. این اتاق با ظرافتی خاص طراحی دارد که آسایش و راحتی را به شما هدیه می‌دهد.
  6. پرزیدنت رویال؛ فرست کلاس
    اتاق لوکس پرزیدنت رویال با طراحی شیک و منحصربه‌فرد دارای اتاق خواب مجزا و یک سالن پذیرایی بزرگ است. این اتاق که با ظرافت خاصی مبله شده، علاوه بر اثاثیه و مبلمان مجلل خود دارای سطح بالایی از امکانات ویژه از جمله جکوزی است.
  7. پرزیدنت معمولی؛ فرست کلاس
    برای آن که بتوانید عظمت و زیبایی پایتخت معنوی ایران را تماشا کنید، به شما اقامت در اتاق لوکس پرزیدنت معمولی را پیشنهاد می‌دهیم؛ این اتاق با موقعیت ویژه‌اش در طبقه آخر هتل، مکانی خاص برای استراحت است.
  8. هانی مون (ماه عسل)؛ اکونومی کلاس
    برای تجربه یک ماه عسل منحصربه فرد و خاطره‌‌انگیز پیشنهاد ما اتاق هانی مون، بی‌نظیرترین اتاق هتل بین‌المللی قصر است.
  9. پرنسس روم؛ اکونومی کلاس
  10. اتاق کانکت؛ اکونومی کلاس
  11. دبل رویال لاکچری؛ فرست کلاس
  12. دبل پاناروما؛ اکونومی کلاس
  13. دبل لاکچری؛ اکونومی کلاس
  14. دبل کلاسیک؛ اکونومی کلاس
  15. دبل معمولی؛ اکونومی کلاس
  16. آپارتمان دوخوابه امپریال؛ فرست کلاس
  17. آپارتمان یک خوابه؛ اکونومی کلاس
  18. آپارتمان یک خوابه رویال؛ اکونومی کلاس
  19. آپارتمان دوخوابه؛ اکونومی کلاس
  20. کیدز روم (اتاق بچه‌ها)؛ اکونومی کلاس

مالک هتل قصر طلایی و هتل بین المللی قصر مشهد چه کسی است؟

مالک هتل قصر طلایی

مالک هتل قصر طلایی مشهد خاندان سزاوار بندی می‌باشند. این هتل را مرحوم حاج محمود سزاوار بندی و فرزندش امیر سزاوار بندی ساختند. در زمان انقلاب هتل قصر بین ‌المللی مشهد توسط محمود سزاوار بندی ساخته شد. در حال حاضر مالکیت هتل به فرزندان وی منتقل شده است.

نظرات هتل بین المللی قصر مشهد

hotel qasr beinolmelali 6 jpg

ما در این مقاله به مقایسه هتل بین المللی قصر با هتل قصر طلایی مشهد پرداختیم. با این حال برای اطلاع از نظرات میهمانان قبلی هتل می‌توانید به قسمت نظرات سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. پیشنهاد می کنم مقاله “مقایسه هتل قصر طلایی با هتل الماس 2 مشهد” را مطالعه کنید.

نظرات هتل قصر طلایی مشهد

برای آنکه مقایسه هتل بین المللی قصر با هتل قصر طلایی مشهد را نحوه دیگری انجام دهید می‌توانید به قسمت نظرات هتل های سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

نظرات هتل قصر طلایی مشهد

سوالات متداول:

رستوران های هتل قصر طلایی یا هتل بین المللی قصر مشهد، کدام یک بهتر است؟

هر دوی این هتل ‌ها دارای بهترین رستوران ها، غذاها و محیط هستند. اینکه رستوران های هتل قصر طلایی یا هتل بین المللی قصر مشهد کدام بهتر است را می‌توانید با مراجعه به منو غذایی و تنوع آن‌ها بیابید.

فاصله هتل بین المللی قصر و هتل قصر طلایی مشهد تا حرم

فاصله هتل قصر بین المللی مشهد ۸۰۰ متر (دو دقیقه با سواری و ۱۰ دقیقه پیاده) است.

فاصله هتل قصر طلایی تا حرم امام رضا (ع): حدود دقیقه پیاده‌روی؛ پنج دقیقه با ماشین

جمع بندی

هتل بین المللی قصر یا هتل قصر طلایی مشهد کدام یک را برای اقامت باید انتخاب کنید؟ سوالی که ما در این مقاله سعی کردیم بطور مفصل و از طریق مقایسه این دو هتل با یکدیگر به آن پاسخ دهیم. از لحاظ امکانات، اتاق ها، رستوران و استخر و قیمت و همچنین نظرات مسافران در این مقاله به این دو هتل پرداخته شد. امیدواریم با اقامت در هر یک از این دو هتل لحظات خوبی را بسازید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر